Miksi tankin lukko on avaimella herran vuonna 2024?

Anonyymi-ap

Jopa kia picanton karvalakki mallissa on keskuslukolla tankin luukku. Dacia sanderossa se on avaimella ja se hemmetin manuaalinen lukko on aina jäässä.

19

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että Loganissa on sama systeemi (lukittava korkki) mutta se ei ole ollut kertaakaan jäässä minun 5,5 vuoden omistuksen aikana. se läppä on kyllä suojana sille veden ja lumen pääsylle lukkosylinteriin. Mulla on ollut paljon erilaisia autoja joissa ei ole sitä läppää ja korkkiin pääsee vesi ja lumi ja ne kyllä jäätyy

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18224329

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Uskoisin myös että se lukittava korkki ottaa vähän enemmän aikaa pensarosvolta murtaa se korkki verrattunaa siihen lukittuun läppään .

      • Anonyymi

        Renaultin kaukolukko luukku vaatii rautakangen, ruuvimeisseli ihan riitä ainakaan nopeaan varkauteen. Tuon avainpaske korkin runttaa hohtimilla irti.


    • Anonyymi

      Se yleensä käy aina ennenmittaa vuosien saatossa että kun olet tankilla niin keskuslukitus moottori ei enää aukaise luukkua ja sille päivälle ie tankkausta tarvitse enää kuvitellakkaan

    • Anonyymi

      Laita aseöljyä lukkoon ja jokin muovi siihen korkin suojaksi vaikka kumihanska ...ei jäädy enää..

      • Anonyymi

        Tämä pitää tehdä, mutta silti kyllä viiksettää tämmöinen neuvostoliiton aikainen systeemi.


    • Anonyymi

      Mitä sillä on väliä. Etkö kykene vääntämään avainta ? Harjoittele ja kysy äidiltä apua.

      • Anonyymi

        Jätän auton käyntiin tankatessa pakkasilla. Dacian kanssa sitä ei voi harrastaa kun tarvitsee avaimen tankkaukseen ja se hemmetin lunssi pitää vielä nostaa siitä auton katolle tai bensapumpun päälle ja unohtuu vielä sinne. Älä yritä väittää että tämä systeemi olisi jotenkin normaali tai kätevä nykyaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän auton käyntiin tankatessa pakkasilla. Dacian kanssa sitä ei voi harrastaa kun tarvitsee avaimen tankkaukseen ja se hemmetin lunssi pitää vielä nostaa siitä auton katolle tai bensapumpun päälle ja unohtuu vielä sinne. Älä yritä väittää että tämä systeemi olisi jotenkin normaali tai kätevä nykyaikana.

        Miten se lunssi jää katolle kun se on virta avaimella,se on pakko otta sieltä alas. Olen todennut tämän Loganissa toimivaksi ,läppäkään ei ole koskaan jäässä kun sitä ei lukita millään . Sanoit että vuoden 24 sanderossa on näin mutta sinä et ole saanut siiitä mitään kokemusta ja sen jäätymisestä. minä olen kuitenkin tankkaillut tuota 5,5 vuotta ja kokomusta tuosta asiasta on kyllä tullut. Kyllä avoimet korkit ovat ongelmallisia enemmän ja vähemmän....... Jos nyt kuitenkin puhutaan kokemuksesta tämän tyyppisestä tankinkorkki tyypistä' niin sitä ei taaskaan tainnut olla muilla kuin mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se lunssi jää katolle kun se on virta avaimella,se on pakko otta sieltä alas. Olen todennut tämän Loganissa toimivaksi ,läppäkään ei ole koskaan jäässä kun sitä ei lukita millään . Sanoit että vuoden 24 sanderossa on näin mutta sinä et ole saanut siiitä mitään kokemusta ja sen jäätymisestä. minä olen kuitenkin tankkaillut tuota 5,5 vuotta ja kokomusta tuosta asiasta on kyllä tullut. Kyllä avoimet korkit ovat ongelmallisia enemmän ja vähemmän....... Jos nyt kuitenkin puhutaan kokemuksesta tämän tyyppisestä tankinkorkki tyypistä' niin sitä ei taaskaan tainnut olla muilla kuin mulla.

        Kaikki kolme tankkausta nyt minulla ollut jäässä. Olisiko laatu heikentynyt? Ei se sun ikivanha lougani ole sama asia kuin juuri tehtaalta tullut sandero.


    • Anonyymi

      Ei se lukko jäädy jos käyttää voiteluaineita.
      Miten ennen ollaan pärjätty ilman jäätyvää läppää?

      • Anonyymi

        Ei koskaan ole ollut renault clion läppä jäässä tai muutenkaan epäkunnossa. Tämä dacian pullonkorkki avaimenreiällä on ollut jäässä nyt joka tankkauksen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan ole ollut renault clion läppä jäässä tai muutenkaan epäkunnossa. Tämä dacian pullonkorkki avaimenreiällä on ollut jäässä nyt joka tankkauksen yhteydessä.

        Ei koskaan ole ollut renault clion läppä......Kyllä mullakin on Clio ollut ja se läppä toimii mutta mistä Daciasta poriset ? ja mikä on pullonkorkki avaimen reikä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan ole ollut renault clion läppä......Kyllä mullakin on Clio ollut ja se läppä toimii mutta mistä Daciasta poriset ? ja mikä on pullonkorkki avaimen reikä ?

        Dacia sandero 2023. Puhun siitä lunssista jolla tankki on lukossa, sehän on kuin ison pullon muovikorkki ja siihen menee avain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan ole ollut renault clion läppä jäässä tai muutenkaan epäkunnossa. Tämä dacian pullonkorkki avaimenreiällä on ollut jäässä nyt joka tankkauksen yhteydessä.

        Jäätyykö se kesälläkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätyykö se kesälläkin ?

        Auto ollut vasta pari viikkoa niin paha sanoa.


    • Anonyymi

      Osta varaosa korkki , yleismalli , laita se avainmalli vararenkaan alle piiloon !

      • Anonyymi

        Tämähän on hyvä idea.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe