Peogeot adblue järjestelmässä yleinen vika?

Anonyymi-ap

Mulla korjaus maksoi 2300e vaikka merkkiliike kustansi mukamas osan hinnasta

kuinka vikaisia nämä diesel autot oikein on ja eivät kestä talvikäyttöä?

51

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ole kovinkaan vikaisia, kestävät hyvin talvikäyttöä mutta eihän mikään ole täydellistä.

      Olisit päässyt paljon halvemmalla jos olisit vaihdattanut sen rikkoutuneen säiliön ihan tavallisella korjaamolla ja käyttänyt tarvikeosaa.

      • Anonyymi

        pörhö sanoi että heidän kusi kestää pakkasta?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­y­m­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18225239

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nykyaikaisen diesel moottorin pakokaasujen puhdistusjärjestelmä on niin monimutkainen, että ainoa oikea paikka vikojen diagnostointiin ja korjauksiin on merkkikorjaamo !!

      Yleiskorjaamoissa on hyvät miehet, mutta heiltä puuttuu ajantasaista tietoa, korjausohjeita ja virtapiirikaavioita !

      • Anonyymi

        Jaa.... Että rikkoutuneen nestesäiliön vaihtamiseen tarvitaan erikoiskoulutus...


    • Anonyymi

      Demari- höpsöttäjä Martti taas täällä valehtelemassa ! Martti, lampola kutsuu.

    • Anonyymi

      Miksi pitää ostaa kusella käyvä ranskis.

      • Anonyymi

        Ylellä ohjeet ett pidä auto aina lämpimässä tallissa.
        Lämmitin kerkiä lämmittää kusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylellä ohjeet ett pidä auto aina lämpimässä tallissa.
        Lämmitin kerkiä lämmittää kusta

        Ei tarvitse näin tehdä, koska järjestelmä sallii moottorin käynnistymisen kylmässä ja jonkun ajan päästä kun moottori on käynnistynyt ja lämmitys on tehnyt tehtävänsä niin kaikki toimii normaalisti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse näin tehdä, koska järjestelmä sallii moottorin käynnistymisen kylmässä ja jonkun ajan päästä kun moottori on käynnistynyt ja lämmitys on tehnyt tehtävänsä niin kaikki toimii normaalisti !

        ei pidä välttämättä paikkaansa

        kysy vaikka Teppo Vesalaiselta moottori.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei pidä välttämättä paikkaansa

        kysy vaikka Teppo Vesalaiselta moottori.fi

        Ei saa sekoittaa viallista autoa ja ehjää autoa !

        Kyllä moottorien suunnittelijat tietävät, että adblue neste ei kestä rajattomasti matalia lämpötiloja ! Sen vuoksi järjestelmässä on lämmitys !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa sekoittaa viallista autoa ja ehjää autoa !

        Kyllä moottorien suunnittelijat tietävät, että adblue neste ei kestä rajattomasti matalia lämpötiloja ! Sen vuoksi järjestelmässä on lämmitys !!

        patentti estää kehittämästä kusta....jäänesto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa sekoittaa viallista autoa ja ehjää autoa !

        Kyllä moottorien suunnittelijat tietävät, että adblue neste ei kestä rajattomasti matalia lämpötiloja ! Sen vuoksi järjestelmässä on lämmitys !!

        vaan miksi auto pitää silti säilyttää lämpimässä tallissa? korjaajien mukaan se lämmitin ei toimi kunnolla kun pakkasta on enemmän-sitten muutama tonni korjaukseen joka talvi häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaan miksi auto pitää silti säilyttää lämpimässä tallissa? korjaajien mukaan se lämmitin ei toimi kunnolla kun pakkasta on enemmän-sitten muutama tonni korjaukseen joka talvi häh?

        pösöö kannattaa säilyttää ranskan maalla


    • Anonyymi

      merkkiliikkeet osaa puhua tyhmät ympäri ja maksattaa viat asiakkailla

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pösön kuset


    • Anonyymi

      tarttuko opelista viat? stellantis tekniikkaa

    • Anonyymi

      ajamma vain kun alle -14 pakkasta

    • Anonyymi

      Pösöt on kai suunniteltu ranskalaisiin olosuhteisiin, ei niitä pitäisi tänne pakkasiin raahata.

      • Anonyymi

        Jaa. Ainakin se peugeot millä minä ajan, on talviauto parhaasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Ainakin se peugeot millä minä ajan, on talviauto parhaasta päästä.

        Se millä minä ajoin näytti tykkäävän enemmänkin hellekeleistä, sitten alkoi takaluukkukin aukeamaan omin voimin niinkuin oli tarkoituskin. Talvella sitten ovien lukotkin jäätyi sellaiseen asentoon, että jos oven sai auki niin ei se kuitenkaan enää pysynyt kiinni. Toinen käsi piti olla ovenkahvassa pitämässä ovea kiinni ajaessa ja välillä aina voi kokeilla pamauttaa ovea kiinni, lopulta se sitten tarttui kun oli tarpeeksi lämmennyt.

        Mutta joo, vanhan auton vikojahan nuo kai oli eikä mitään ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se millä minä ajoin näytti tykkäävän enemmänkin hellekeleistä, sitten alkoi takaluukkukin aukeamaan omin voimin niinkuin oli tarkoituskin. Talvella sitten ovien lukotkin jäätyi sellaiseen asentoon, että jos oven sai auki niin ei se kuitenkaan enää pysynyt kiinni. Toinen käsi piti olla ovenkahvassa pitämässä ovea kiinni ajaessa ja välillä aina voi kokeilla pamauttaa ovea kiinni, lopulta se sitten tarttui kun oli tarpeeksi lämmennyt.

        Mutta joo, vanhan auton vikojahan nuo kai oli eikä mitään ominaisuuksia.

        Onhan noita muissakin autoissa vastaavia ongelmia.

        Minä oon tykästynyt oman peugeottini talviominaisuuksiin kun pääsääntöisesti ovet saa auki, ne pysyy kiinnikin, auto lämpenee todella nopeasti, on 20 asteen pakkasillakin niin lämmin että tarkenisi t-paidassa ja alusta on miellyttävän pehmeä epätasaiseksi jäätyneellä alustallakin. Ja on vielä hiljainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita muissakin autoissa vastaavia ongelmia.

        Minä oon tykästynyt oman peugeottini talviominaisuuksiin kun pääsääntöisesti ovet saa auki, ne pysyy kiinnikin, auto lämpenee todella nopeasti, on 20 asteen pakkasillakin niin lämmin että tarkenisi t-paidassa ja alusta on miellyttävän pehmeä epätasaiseksi jäätyneellä alustallakin. Ja on vielä hiljainenkin.

        Joo, olihan siinä noita hyviäkin puolia. Lämpöä, pehmeyttä, hiljaisuutta. Tosin kovassa pakkasessa alusta jäykkeni sen verran, että muistan ajatelleeni (mainitaan nyt että vähän niin kuin leikillään, ettei näitä otettaisi liian vakavasti), että tämähän tuntuu nyt ihan Audilta. Kai minulla oli lupa niin ajatella, kun ennen tuota pösöä ajoin 12 vuotta Audilla.

        Samaan tapaan vähän niin kuin leikillään tuli mieleen sekin ajatus, että nythän pösö taitaa tuntea olonsa kotoisaksi niin kuin Ranskassa olisi, kun hellekelillä takaluukkukin pompahti iloisesti ylös, kun normaalisti siitä vaan loksahti lukko auki ja käsin piti nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olihan siinä noita hyviäkin puolia. Lämpöä, pehmeyttä, hiljaisuutta. Tosin kovassa pakkasessa alusta jäykkeni sen verran, että muistan ajatelleeni (mainitaan nyt että vähän niin kuin leikillään, ettei näitä otettaisi liian vakavasti), että tämähän tuntuu nyt ihan Audilta. Kai minulla oli lupa niin ajatella, kun ennen tuota pösöä ajoin 12 vuotta Audilla.

        Samaan tapaan vähän niin kuin leikillään tuli mieleen sekin ajatus, että nythän pösö taitaa tuntea olonsa kotoisaksi niin kuin Ranskassa olisi, kun hellekelillä takaluukkukin pompahti iloisesti ylös, kun normaalisti siitä vaan loksahti lukko auki ja käsin piti nostaa.

        hajoaa ne takaluukun pumput muistakin autoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se millä minä ajoin näytti tykkäävän enemmänkin hellekeleistä, sitten alkoi takaluukkukin aukeamaan omin voimin niinkuin oli tarkoituskin. Talvella sitten ovien lukotkin jäätyi sellaiseen asentoon, että jos oven sai auki niin ei se kuitenkaan enää pysynyt kiinni. Toinen käsi piti olla ovenkahvassa pitämässä ovea kiinni ajaessa ja välillä aina voi kokeilla pamauttaa ovea kiinni, lopulta se sitten tarttui kun oli tarpeeksi lämmennyt.

        Mutta joo, vanhan auton vikojahan nuo kai oli eikä mitään ominaisuuksia.

        Nuo on yleensä muiden merkkien ongelmia . Minun Pösöissä ei ole talvisinkaan mitään ongelmia vaikka usein pesetän pakkasellakin autoni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on yleensä muiden merkkien ongelmia . Minun Pösöissä ei ole talvisinkaan mitään ongelmia vaikka usein pesetän pakkasellakin autoni .

        Pösöjä on monen ikäisiä, auto kun on aika hyvin aikaa kestävä... Ja on myös monenlaista huoltoa ja ylläpitoa.

        Vaikka juuri sinun autossasi ei ongelmia olisikaan, ei se tarkoita, että kaikkien muidenkin, eri ikäiset peugeotit olisivat ongelmavapaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösöjä on monen ikäisiä, auto kun on aika hyvin aikaa kestävä... Ja on myös monenlaista huoltoa ja ylläpitoa.

        Vaikka juuri sinun autossasi ei ongelmia olisikaan, ei se tarkoita, että kaikkien muidenkin, eri ikäiset peugeotit olisivat ongelmavapaita.

        läskipösökuski on paljon myös terveydellisiä ongelmia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        läskipösökuski on paljon myös terveydellisiä ongelmia....

        emme me voi mitään terveydellisille ongelmillesi, sinun pitää hakeutua vaikka terveysasemalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösöjä on monen ikäisiä, auto kun on aika hyvin aikaa kestävä... Ja on myös monenlaista huoltoa ja ylläpitoa.

        Vaikka juuri sinun autossasi ei ongelmia olisikaan, ei se tarkoita, että kaikkien muidenkin, eri ikäiset peugeotit olisivat ongelmavapaita.

        Joo , tää mun Pösö on 2008 1,6 Hdi e-15 . Sillä kirjoitin tästä mun Pösöstä , kun muiden autoista en tiedä . Kumma kyllä minun 2 aikaisempaa diisel Pösöä on myös olleet hyviä talviautoja .


    • Anonyymi

      älä osta pösöä-vika on siinä

    • Anonyymi

      kalliita korjauksia....

      • Anonyymi

        huono valmistaja


      • Anonyymi

        oho


      • Anonyymi

        sellasta patonkia


      • Anonyymi

        Paska makea


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hyvää mainosta ja vastuun välttelyä

      • Anonyymi

        mrrrr


    • Anonyymi

      sellanen patonki ja tuhannet e palaa taas

    • Anonyymi

      joko satoja tapauksia?

    • Anonyymi

      kusipäät ajaa ja säiliöt paukahtaa-jätä pakkasella pösö parkkiin

    • Anonyymi

      ensin kusi päässä kun ostaa pösön-sitten vielä auton kusi jäätyy....

    • Anonyymi

      älä osta-vältät vian 100%

    • Anonyymi

      ei se maksa korjaus kuin muutaman tonnin...

    • Anonyymi

      ja kuskin lihominen...

      osta audi ja nauti

    • Anonyymi

      Suomessa ei jostain syystä myydä arktista ureaa ja tämä meillä saatava jäätyy jos auto seisoo liikaa kovissa pakkasissa ja säiliä voi haljeta. Pääosin ne toimii oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Täällä moni leimaa Pösön viaksi. Kusipöntön rikkoutuminen ei ole pelkästään patonkien vika, vaan vaivaa enempi vähempi kaikkia kusipöntöllisiä autoja. Myös raskaassa liikenteessä. Nimimerkillä saksalaista premiumia korjattiin kalliilla kusijärjestelmän vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe