Anopin himo

Anonyymi-ap

Mulla ollut jo pitemmän aikaa järjetön himo anoppiini. En tiedä miten uskaltaltaisin tehdä aloitteen🤔Onko jollain muulla kokemusta rakkaasta anopista,miten etenisin...

15

1129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisit musta, anoppi olisi jo tarjonnut pillua joka käänteessä

    • Anonyymi

      On todella yleistä, että vävyt himoitsee anoppia ja aivan yhtä yleistä on, että anopit haluaa vävyn nussimaan.
      Sanoisin, että todennäköisesti, jos annat pienen vihjaisun anopille, että pannaanko niin pääset naimaan.
      Itse olen nussinut kahta anoppia ja helposti irtosi molemmilta.
      Vilkuile vähän tissejä, persettä ja häpykumpua niin, että anoppi huomaa asian.
      Jää vähän tuijottamaan anopin suuta, kun puhuu sinulle.
      Sano jotain kaksimielistä, mikä liittyy seksiin.
      Ja tärkein, pidä piukat housut ja seisota kullia nii , että näkyy hyvin housuissa ja kosketa kuin vahingossa kalua, jos huomaat anopin katsovan kaluasi.
      Noin minä tein ja viimeinen silaus oli, kun riisuin housut pois niin, että anoppi näki puoli jäykän kullini, sitten nussittiin.

    • Anonyymi

      Olen himoinnut siitä asti anoppiani, kun näin hänet ohuissa mustissa sukkahuosuissaan alla valkoiset alushousut ja päällä lyhyt paita, joka jätti tuon ihanan ison perseen näkyville.
      Kulli seisoo vieläkin pelkästä tuon muistelemisesta.
      Panisin heti, jos tekisi aloitteen.

      • Anonyymi

        Minun anopilla on tapana pitää tiukkoja legginsejä vedettynä niin ylös kuin vain saa. Hänellä on sellainen vanhemman naisen runsas muotoinen häpykumpu ja housujen keskisauma on syvällä vaossa, häpyhuulet seksikkäästi pullottaen molemmin puolin saumaa.
        Kiihottaa.


      • Anonyymi

        Nuorena 80-luvun puolivälissä eka tyttöystävän äidillä oli tapana kuljeskella kotona pitkässä paidassa ja sukkiksissa ilman pikkareita. Hän oli pitkä hoikka näyttävän näköinen neljävitonen nainen ja usein tuli nähtyä hieman liikaakin. Oli ensimmäinen posliini pillu jonka näin livenä., tosin niitten sukkisten läpi. No, aikanaan erosimme tyttöystävän kanssa ja kerran satuin baariin äitnsä kanssa samaan aikaan. Sanoisin että sellainen tytär kuin äiti, ainakin sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena 80-luvun puolivälissä eka tyttöystävän äidillä oli tapana kuljeskella kotona pitkässä paidassa ja sukkiksissa ilman pikkareita. Hän oli pitkä hoikka näyttävän näköinen neljävitonen nainen ja usein tuli nähtyä hieman liikaakin. Oli ensimmäinen posliini pillu jonka näin livenä., tosin niitten sukkisten läpi. No, aikanaan erosimme tyttöystävän kanssa ja kerran satuin baariin äitnsä kanssa samaan aikaan. Sanoisin että sellainen tytär kuin äiti, ainakin sängyssä.

        Sä et ole pillua ikinä livenä nähnyt. Jatka vain tumputtamista peräkammarin poika.


    • Anonyymi

      Ex-anopin luona käydessä saan joka kerta täyden erektion, on monesti kyllä huomannutkin sen. Upea vanha nainen. Isot riippu rinnat ja kookkaat nännit jotka näkyy paidan läpi. Muutaman kerran ollut tilaisuus ottaa pyykkikorista pöksyt ja kietoa ne kovana seisovan kalun päälle eikä aikaan kun kulli on sykkinyt paljon spermaa niihin.

      • Anonyymi

        Huh huh,samat sanat,muutaman kerran saunassa nähnyt ne suuret rinnat,järkyttävän kokoiset nännit,anoppi tiputti vahingossa pyyhkeen,ja aikuisen naisen pillun näin vilautukselta,nyt täytyy ottaa vinkeistä vaarin ja lämmitellä anoppia,kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh,samat sanat,muutaman kerran saunassa nähnyt ne suuret rinnat,järkyttävän kokoiset nännit,anoppi tiputti vahingossa pyyhkeen,ja aikuisen naisen pillun näin vilautukselta,nyt täytyy ottaa vinkeistä vaarin ja lämmitellä anoppia,kiitos

        Taidan saunottaa anoppia viikonloppuna kunnolla,vähän konjakkia ja vilautella kyrpää ohimenne,täytyy uskaltaa vähän kiusata


    • Anonyymi

      Sama juttu, himoitsen anoppiani aivan älyttömästi ja vuosia olen unelmoinut hänestä.
      Täällä tulikin paljon hyviä vinkkejä miten koittaa saada anoppia kiinnostumaan. Täytyy ehdottomasti kokeilla.
      Jo pelkkä ajatus siitä miltä tuntuisi se kun anoppi huomaa pullotuksen housuissa johtuvan hänestä on kiihottava.
      Parempi varmasti edetä asteittain ja hienovaraisesti. Liian nopea eteneminen voi tulla anopille shokkina.

    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­­­ek­­­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­omeen! Ku­tsu­mme kai­­­kk­i­­­. Il­­­moit­­­tau­­­tuminen ry­hmä­­­ämm­­e tä­äl­­lä 👉 http://amisagroup.net/H/C1k9E0

    • Anonyymi

      Ex-anopin luona käyn kerran viikossa. Upea 70v iso rintainen nainen. Aina on pikkarit pyykkikorissa päällimmäisenä. Eilen laskin spermat vessassa puhtaisiin vaalean punaisiin pikkareihin. Sperma valui niistä pyykkinarulla.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­ts­­um­me sinu­t kä­­ymään u­­­ude­­ssa cha­­­tissa! Mei­tä on yli mil­jo­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/X0m7G9

    • Anonyymi

      Anopin voi iskeä ihan samalla tavalla kuin kenet tahansa naisen. MUTTA, kärsivällisyys ja pitkäjänteisyys korostuu kun anopista on kysmys, Eli maltti on valttia. Pienin askelin eteenpäin. Halaa anoppia aina kun voit ja jossain kohtaa ota poskipusut mukaan. Tämä voi tulla anopinkin puolelta Jos niin, vastaa niihin omilla poskipusuilla. Ja rohkeasti anna pusuja huulillekin. Halauksissa ja kosketuksissa ole jämäkkä, ei ne anopit hissukoita halua, niillä on jo kokemusta niistä. Sitten vähitellen rohkeammin kosketuksia ja kehuja. Ja flirttiä sopivasti. Vaikka viet asiaa kohti maalia, niin anna anopille tunne, että hän on tilanteen päällä. Ja ei siinä loppujen lopuksi mitään oikotietä ole. Tee itsestäsi anopille ylitsepääsemättömän haluttava.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      205
      2083
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1175
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      66
      1128
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1052
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      989
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      875
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      795
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe