pikaratikka ei toimi

Anonyymi-ap

Pikaratikan ongelmat jatkuu, olen monta kertaa jäänyt pysäkille jumiin kun ei ole näkynyt eikä kuulunut. Tänään maanantaina 22. 1 klo 17 moni oli odottanut toista tuntia ilkantien pysäkillä ratikkaa saapuvaksi eikä sitä vain tullut, vihdoin näkyi toivon kipinä taivaanrannassa, no se olikin siirtovaunu eikä ottanut ketään kyytiin mutta ei se myöskään päässyt mihinkään vaan jäi jostain syystä paikalleen jumiin, miksei hsl reagoi ja ota ne bussilinja 550 takaisin, se kulki joka säässä, en joutunut ikinä sitä odottamaan 15 min kauempaa.

Tämä on jo katastrofi, pohjolan ylpeys ratikka 15 ja aina kun vähän tuiskuttaa lunta se on pois pelistä. Et ehdi ajoissa mihinkään paitsi jos olet varannut muutaman tunnin ylimääräistä matka-aikaa.

4

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävellen olisit ollut jo perillä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kiskoliikenne toimii huonosti Suomessa ja ihmettelen miksi sitä kuitenkin halutaan koko ajan lisää.

    • Anonyymi

      Se toimisi hyvin jos autot eivät ajaisi raiteille. Liikennemerkit ovat kyllä kunnossa, mutta autoilijat ovat sokeita avuttomia luusereita siellä joilla ei kuuluisi olla ajokorttia.

      Itse olen kyllä asemilla jo nähnyt valotauluissa ilmoitukset ongelmista, joten joko olet ollut jossakin todella harvinaisessa tilanteessa tai vain idiootti. Kuljen siis kyseisellä vehkeellä noin 4 tuntia/arkipäivä.
      Kieltämättä se bussi kulki varmemmin.

      Mitä metroihin tulee niin ihmiset hyppivät sen eteen noin 5-10 kertaa viikossa. Näistä ei edes enää ilmoiteta kun liian yleisiä. Pestään nopeasti roiskeet pois ja metro liikkuu taas noin 15 min viiveellä.

      Junat ja VR on sitten ihan oma asiansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe