Uusi HS Gallup, Halla-aho nousee kuin raketti

Anonyymi-ap

31

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun luvuista puhdistetaan pois ne, jotka eivät kertoneet mielipidettään tai eivät aio äänestää, luvut muuttuvat hieman, mutta järjestys pysyy samana.

      Stubb johtaa edelleen 24,2 prosentilla. Haavisto saisi 22,3 prosenttia, Halla-aho 20,6 prosenttia ja Rehn 13,4 prosenttia.

      Eli Halla-aho ja Haaviston ero vain 1,7%. Halla-aho käyrä jyrkästi menossa ylös Haaviston alas. Peli on selvä.

      • Anonyymi

        Siis jostain 2000 haastatellusta tehdään moisia analyysejä...heh. Minulta ei ole koskaan kysytty,


      • Anonyymi

        Perussuomalaisten kannattajat jättävät helpommin puoluekantansa tai ehdokkaansa ilmoittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisten kannattajat jättävät helpommin puoluekantansa tai ehdokkaansa ilmoittamatta.

        No kuka sen selvinpäin kehtaisi tunnustaa? Naurismaan aidatkin nauraa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nyt jokainen Perussuomalainenkin ottaa aiemmin nukkuneet PS kaverinsa mukaan vaalikoppiin.

      Nyt tehdään historiaa Halla-ahon kanssa

      • Anonyymi

        Nyt sitä jytkyä tekemään ja näyttämään noille galluppi pelleille, että suomalaisia ei ohjailla isolla rahalla ja medioiden voimin.


      • Halla-ahoa en hyväksy -ateisti. Ja tympeä ihminen muutenkin. Karismaton.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Halla-ahoa en hyväksy -ateisti. Ja tympeä ihminen muutenkin. Karismaton.

        Mitä uskontokuntaa hänen pitäisi edustaa, että olisi sinun mieleisesi?


      • Anonyymi

        Kyllä numero 6 lappuun Jussi.


    • Anonyymi

      Ylen pakko julkistaa oma gallup, jossa luultavasti keplotellaan Haavistolle selvä johto verrattuna Halla-ahoon.

      Yle hävinnyt aina kaikki vaalit ja mitkään keinot ei enää estä sitä, että toiselle kierrokselle ei menisi Halla-aho ja Stubb

    • Anonyymi

      Matemaattisesti jo mahdotonta että Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle.

      Eu auttanut taaskaan Ylen kuukausien vaalityö, ei myöskään Hesarin

      Kansa tietää ja koko Euroopassa kääntynyt oikealle

    • Anonyymi

      Unelmista on tulossa totta

      • Anonyymi

        Meinaatko, että saat lopultakin naista? Vai oletko Tynkkysen kavereita ja saat tummaa poikaa?


    • Anonyymi

      Jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky numero viisi 5 numero viisi 5

    • Anonyymi

      Tuli ISO JUSSI!!

    • Anonyymi

      Iso viitonen kuponkiin.

    • Anonyymi

      Haavisto tipahti kuin Challenger sukkula

    • Anonyymi

      Tulee Jytky ja sen järjestää Suomen kansalaiset. Vasemmisto, demari, yle ei meitä enään voita.

    • Anonyymi

      Onko vasureilla huonot ehdokkaat? Kummallista porukkaa on vasurit eikö oma ehdokas kelpaakkaan? Pressut tekee JYTKYN

    • Anonyymi

      Kunhan galluppinistit vain kiusaa persuja. Ensin olevinaan nousee ja sitten aivan viimehetkillä joku meneekin ohi.

      Sama toistuu vaaleista toiseen, mutta persut ei vaan opi muistamaan.

      • Anonyymi

        Niin Yle ja HS on monissa vaaleissa arvioinut PS:n kannatusprosentin pieleen hurjasti alaspäin, kunnes vaalipäivänä PS jytkyillyt ja toimittajien happamia naamoja on ollut nautinnollista seurata


    • Anonyymi

      Varmuuden vuoksi kävin äänestämässä Haavistoa. Nyt kaikki voimat Haaviston ja Stubbin puolelle. Jakakaa vaikka perheen äänet näille kahdelle. Hulluudelle ei pidä antaa valtaa, tarkoitan siis persuja ja Halla-ahoa.

    • Anonyymi

      Jussi boomi levinnyt koko Suomeen

    • Anonyymi

      Tuskin maltan odottaa sunnuntain vaalipäivää

    • Anonyymi

      Hauska nähdä Ylen toimittajien naamat kun Haavisto tippuu jatkosta

      • Anonyymi

        jep, ihan parasta aina vaali-illassa


      • Anonyymi

        🤬🤢 Sitä odotellessa. Värit voivat vaihtua suuntaan jos toiseen. Kiukusta pahoinvointiin.


    • Anonyymi

      On hienoa. Vain annetut äänet lasketaan, eli käykää äänestämässä numero 6 Jussi. Ääni mestarille numero 6.

    • Anonyymi

      Rehniä äänestin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe