https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010089002.html
Kaikki vaalimatematiikan käyrät kertovat että Jussi Halla-aho ohittaa Pekka Haaviston kevyesti ennen ensi sunnuntain vaalipäivää.
Mahtavaa Suomen kansa!
Uusi HS Gallup, Halla-aho nousee kuin raketti
31
289
Vastaukset
- Anonyymi
Kun luvuista puhdistetaan pois ne, jotka eivät kertoneet mielipidettään tai eivät aio äänestää, luvut muuttuvat hieman, mutta järjestys pysyy samana.
Stubb johtaa edelleen 24,2 prosentilla. Haavisto saisi 22,3 prosenttia, Halla-aho 20,6 prosenttia ja Rehn 13,4 prosenttia.
Eli Halla-aho ja Haaviston ero vain 1,7%. Halla-aho käyrä jyrkästi menossa ylös Haaviston alas. Peli on selvä.- Anonyymi
Siis jostain 2000 haastatellusta tehdään moisia analyysejä...heh. Minulta ei ole koskaan kysytty,
- Anonyymi
Perussuomalaisten kannattajat jättävät helpommin puoluekantansa tai ehdokkaansa ilmoittamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten kannattajat jättävät helpommin puoluekantansa tai ehdokkaansa ilmoittamatta.
No kuka sen selvinpäin kehtaisi tunnustaa? Naurismaan aidatkin nauraa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt jokainen Perussuomalainenkin ottaa aiemmin nukkuneet PS kaverinsa mukaan vaalikoppiin.
Nyt tehdään historiaa Halla-ahon kanssa- Anonyymi
Nyt sitä jytkyä tekemään ja näyttämään noille galluppi pelleille, että suomalaisia ei ohjailla isolla rahalla ja medioiden voimin.
- Anonyymi
ILMA-JOE kirjoitti:
Halla-ahoa en hyväksy -ateisti. Ja tympeä ihminen muutenkin. Karismaton.
Mitä uskontokuntaa hänen pitäisi edustaa, että olisi sinun mieleisesi?
- Anonyymi
Kyllä numero 6 lappuun Jussi.
- Anonyymi
Ylen pakko julkistaa oma gallup, jossa luultavasti keplotellaan Haavistolle selvä johto verrattuna Halla-ahoon.
Yle hävinnyt aina kaikki vaalit ja mitkään keinot ei enää estä sitä, että toiselle kierrokselle ei menisi Halla-aho ja Stubb - Anonyymi
Matemaattisesti jo mahdotonta että Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle.
Eu auttanut taaskaan Ylen kuukausien vaalityö, ei myöskään Hesarin
Kansa tietää ja koko Euroopassa kääntynyt oikealle - Anonyymi
Unelmista on tulossa totta
- Anonyymi
Meinaatko, että saat lopultakin naista? Vai oletko Tynkkysen kavereita ja saat tummaa poikaa?
- Anonyymi
Jytky jytky jytky jytky jytky jytky jytky numero viisi 5 numero viisi 5
- Anonyymi
Tuli ISO JUSSI!!
- Anonyymi
Iso viitonen kuponkiin.
- Anonyymi
Haavisto tipahti kuin Challenger sukkula
- Anonyymi
Tulee Jytky ja sen järjestää Suomen kansalaiset. Vasemmisto, demari, yle ei meitä enään voita.
- Anonyymi
Onko vasureilla huonot ehdokkaat? Kummallista porukkaa on vasurit eikö oma ehdokas kelpaakkaan? Pressut tekee JYTKYN
- Anonyymi
Kunhan galluppinistit vain kiusaa persuja. Ensin olevinaan nousee ja sitten aivan viimehetkillä joku meneekin ohi.
Sama toistuu vaaleista toiseen, mutta persut ei vaan opi muistamaan.- Anonyymi
Niin Yle ja HS on monissa vaaleissa arvioinut PS:n kannatusprosentin pieleen hurjasti alaspäin, kunnes vaalipäivänä PS jytkyillyt ja toimittajien happamia naamoja on ollut nautinnollista seurata
- Anonyymi
Varmuuden vuoksi kävin äänestämässä Haavistoa. Nyt kaikki voimat Haaviston ja Stubbin puolelle. Jakakaa vaikka perheen äänet näille kahdelle. Hulluudelle ei pidä antaa valtaa, tarkoitan siis persuja ja Halla-ahoa.
- Anonyymi
Jussi boomi levinnyt koko Suomeen
- Anonyymi
Tuskin maltan odottaa sunnuntain vaalipäivää
- Anonyymi
Hauska nähdä Ylen toimittajien naamat kun Haavisto tippuu jatkosta
- Anonyymi
jep, ihan parasta aina vaali-illassa
- Anonyymi
🤬🤢 Sitä odotellessa. Värit voivat vaihtua suuntaan jos toiseen. Kiukusta pahoinvointiin.
- Anonyymi
On hienoa. Vain annetut äänet lasketaan, eli käykää äänestämässä numero 6 Jussi. Ääni mestarille numero 6.
- Anonyymi
Rehniä äänestin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673