Lopullinen ilmoitus tuli melkein jo

Anonyymi-ap

Ei kuitenkaan ihan lopullinen vielä:

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010137172.html

*Jatkossa Paunu keskittyy pikavuoroliikenteesern"

Niin varmaan!

Kohta Pupun ruoho vihertää entistäkin enemmän!

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

154

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä luulette että kauanko kestää että lopullinen ilmoituskin tulee?

      Koska Pupun juhlakausi alkaa?

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Koska Pupun juhlakausi alkaa?

      Minä veikkaan että jo kesällä Pupu puputtaa RUNSASTA ja VIHREÄÄ ruohoa eikä raadot enää pyöri kolmostiellä jaloissa!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Häpeällinen luku joukkoliikennehistoriaa on tulossa iankaikkiseen päätökseensä!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Hatras on enkkani senkka


      • Anonyymi

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatras on enkkani senkka

        Päätöntä ryintää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Harras on hurskaan mieli


    • Anonyymi

      Olisivat kuunnelleet Laurin neuvoja!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Kohta kolmostiellä ajaa vain oikeat liikennöitsijät: Onnibus ja Valkeakosken Liikenne.

      • Anonyymi

        Väkevimmin


    • Anonyymi

      Koska Pupun juhlakausi alkaa?

      KESÄLLÄ!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Matkustan pikasitikalla kuuhun!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustan pikasitikalla kuuhun!!!

        Voi änkeröinen! Voi vaiveroinen!


    • Anonyymi

      Pitääkin lähteä autokaupoille nimittäin PIAN taivas aukeaa kolmostiellä Pupulle!

      Koska Pupun juhlakausi alkaa?

      KESÄLLÄ 2024 VIIMEISTÄÄN!!!!!!!!!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Pupulle tulee kiire. Paunu kaatuu ihan pian!


    • Anonyymi

      Kuka onneton perii Kuoppiksen romurivit????

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Kun pyhät puhuu niin paavi pieree


      • Anonyymi

        Joku romuraatari ja Länskä


    • Anonyymi

      Naapurin kirilli liukastui pyhään veteen ai morolotti kun oli sille oikein

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Kivat kirillille!


    • Anonyymi

      Tänään on ankarat esijuhlat!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Taitaa olla selvitystilamenettely jo menossa. Ja totta tosiaan tuolla sitä selvitettävää riittää.

      • Anonyymi

        Kyllä varmasti!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Siellä on erittäin paljon setvittävää, voi löytyä jopa viinapulloja piiloista, kuka ne saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on erittäin paljon setvittävää, voi löytyä jopa viinapulloja piiloista, kuka ne saa?

        Viinapulloista voi kehkeytyä iso kina!


    • Anonyymi

      Onnibussille iso päänahka

      • Anonyymi

        Ja Laurille!


    • Anonyymi

      Ihmeen kauan Paunu on jalkapuolena tuossa sinnitellytkin, ei sinänsä yllätä tämä yhtään, pikemmin se että loppu tulee vasta nyt.

    • Anonyymi

      Kunpa Paunu olisi sopinut Lauri Helkeen kanssa niin ei olisi nyt näin musta loppu.

      • Anonyymi

        Nut on myöhäistä surra maahan kaatunutta maitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nut on myöhäistä surra maahan kaatunutta maitoa

        Juoppo paunun kuoltua, kaupat lukkoon!


    • Anonyymi

      Ei enää kauan mene kun VL saa monopolin Tampere-Valkeakoski-moottoritien välipysäkit-Vantaan lentoasema-Helsinki reitilleen.

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Harmillista. Paunu oli vanha ja perinteikäs. Osa Tampereen katukuvaa lähes sadan vuoden ajan.

      • Anonyymi

        En jää kaipaamaan!


      • Anonyymi

        Sen logolla voinee alkaa myydä vaippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen logolla voinee alkaa myydä vaippoja?

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Tuossahan luki, että Paunu keskittyy jatkossa pikavuoroliikenteeseen. Toiminta siis ei ole loppumassa. Tämä on varmasti harkittu ja yrityksen tulevaisuuden kannalta hyvä päätös, vaikka pahanilmanlinnut nyt riekkuvatkin.

      • Anonyymi

        Et taida osata lukea rivien välistä?


      • Anonyymi

        Tuo "keskittyminen* kyllä päättyy pian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "keskittyminen* kyllä päättyy pian!

        Ehkä jo kuukauden päästä?


    • Anonyymi

      Valkeakosken Liikenne -uskovaisena en paljon naureskelisi tälle uutiselle. Paunu ei ole aikoihin edes yrittänyt taistella Nysse-kilpailutuksissa, ja ko. hullunmyllystä luopuminen on täysin loogista. Liiketoiminnan tappiot varmasti hellittävät, ja kaupasta saatavat rahat voi käyttää vaikka kalustohankintoihin.

      • Anonyymi

        Taitaa kaupasta saatavat rahat mennä peli- ja viinavelkojen kuittaamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kaupasta saatavat rahat mennä peli- ja viinavelkojen kuittaamiseen?

        No ihan varmaan


    • Anonyymi

      Mitä olet Kimmo polttanut kun psykoosit on näin kovat nyt

      • Anonyymi

        Johtaja ei tänne kirjoita


    • Anonyymi

      Paunun loppu on vissi!

      • Anonyymi

        Hartaudella, sinun


    • Anonyymi

      Miksi juuri LL joutui pelastamaan Paunun sopimusliikenteet? Oliko Koivisto ja VL sanoneet jyrkästi EI? PL on niin säälittävä etten viitsi edes mainita, Laurin suohon ajama, syvälle upottama.

      • Anonyymi

        Tuohan on yksinkertaista. Paunulla on pikavuoroliikennettä, jota Länsilinjoilla ei juuri ole. Länsilinjat tarvitsee lisäliikennettä Nysseen ja voittoja, jotta ei käy samoin kuin Paunulle.

        Kuka ne Länsilinjat pelastaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on yksinkertaista. Paunulla on pikavuoroliikennettä, jota Länsilinjoilla ei juuri ole. Länsilinjat tarvitsee lisäliikennettä Nysseen ja voittoja, jotta ei käy samoin kuin Paunulle.

        Kuka ne Länsilinjat pelastaa ?

        Ei Koivisto ainakaan


      • Anonyymi

        Meinasin tukehtua pullaani kuin äskeisen luin. Miten VL voisi ostaa jonkun firman, kun satasen varaosakin tekee tiukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Koivisto ainakaan

        Ei tietenkään Koivisto, koska Cap Man joutui pelastamaan Koiviston!


    • Anonyymi

      Kuka tuli Paunulle talousjohtajaksi Mustosen tilalle? Vai eikö jäljelle jäävä ruoto enää tarvitse ketään talousjohtajia ennen konkurssia?

      • Anonyymi

        Ei uppoava laiva jota ei edes kannata yrittää pelastaa talouspäällikköä tarvi


      • Anonyymi

        Ei kukaan!!


    • Anonyymi

      Sus siunakkoon mun sulo supukkaiseni!

    • Anonyymi

      Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?

      • Anonyymi

        Pian vaipuu vaivavaunu yön unhoon.


      • Anonyymi

        "Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?"

        Ei, ne me jätämme siksi VL:n pommiksi, jonka se on luvannut kohta räjäyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?"

        Ei, ne me jätämme siksi VL:n pommiksi, jonka se on luvannut kohta räjäyttää.

        VL on siinä tilassa, että mitään pommia on turha odottaa. Niitä pommeja pamahtelee pelkästään yhtiön markkinointipäällikön märissä päiväunissa. VL:n voi pelastaa vain se, että se mahdollisesti saisi Tampereen välin vuorot itselleen seuraavassa kilpailutuksessa. Tietääkö muuten joku, onko Vekalla vielä monta vuotta sopimusta jäljellä?


    • Anonyymi

      ONKO V. PAUNU OY KONKURSSISSA?

      • Anonyymi

        Ei mutta läheltä pitää


      • Anonyymi

        Sovitaan että on. Ja sunnuntaina pidetään ankara sikakaronkka


    • Anonyymi

      Bussifanin valinta on Väinö Paunu Oy. Kuinka minun käy? Millä minä matkustan jatkossa?

      • Anonyymi

        Pupulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupulla!

        Ja Onnibussilla!


    • Anonyymi

      Palautetaanpa oleellisin mieleen:

      Ei enää kauan mene kun VL saa monopolin Tampere-Valkeakoski-moottoritien välipysäkit-Vantaan lentoasema-Helsinki -reitilleen.

      • Anonyymi

        Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊

        Saatetaan tehdä kesällä myös charter matka Hirvaskankaan huutokauppaan!

        Olokkee hiljaa ja huutakkee!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatetaan tehdä kesällä myös charter matka Hirvaskankaan huutokauppaan!

        Olokkee hiljaa ja huutakkee!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Entä Jazzeille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊

        Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.

        Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.

        Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana.

        Väljä on hupakon tussu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.

        Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana.

        En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊

        VL varmasti haluaa uusia kalustoaan. Valitettavasti siinä on pieni ongelma: uudet autot maksavat paljon ja kassa on tyhjä. Toiminta on sillä tasolla, että luottoa ei helpolla saa ja vaikeuksia tuottaa jopa olemassa olevan kaluston liikennekelpoisena pitäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.

        "En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen."

        Emme kai nyt unohda myöskään sukuoikeuksilla pärjännyttä Valkeakosken paronitarta, emmehän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen."

        Emme kai nyt unohda myöskään sukuoikeuksilla pärjännyttä Valkeakosken paronitarta, emmehän?

        Emme saa unohtaa myöskään talousrikoksiin sortunutta Hartsaa!


    • Anonyymi

      Rykikö vaiveroinen koskaan häkpönttöraadoilla?

      • Anonyymi

        Ryki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryki

        Ja räki


    • Anonyymi

      Miksi Paunun puhti loppui? Oli ennen arvostettu perheyritys. Nyt jotain ihan muuta.

    • Anonyymi

      Harras Paunu fani kirjoittaa tuon AL:n jutun kommenteissa. Palvoen Paunua.

    • Anonyymi

      Loppuuko Paunun toiminta jo helmikuun lopussa? Olen saanut erittäin varteenotettavan vihjeen että näin saattaa olla.

      • Anonyymi

        Ja huom. lakkopäivästä 2.2.24 tiedotetaan että mitään vuoroja ei ajeta. Eli hanskat on todellakin lyöty tiskiin.


      • Anonyymi

        Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.

        Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.

        Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)

        Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.

        Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.

        Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)

        Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin.

        Koiviston Auto on suurin ja kaunein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.

        Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.

        Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)

        Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin.

        Paunulle oli tosiaan kaikki vaikeaa sukuoikeuksien menettämisen jälkeen. Mutta niin se vaan on ettei etenkään peruspalvelualalla (kuten bussiliikenne) voi enää olla etuoikeutettuja suvullisia toimijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiviston Auto on suurin ja kaunein.

        Koivisto takoo myös kovimmat tappioluvut pöytään. Laurin neuvot on omaksuttu erittäin hyvin.


      • Anonyymi

        Minäkin sain erittäin varteenotettavan vihjeen, että Valkeakosken Liikenne joutuu viimeinkin lähiaikoina pakon edessä julkistamaan jo vuoden vanhan tilinpäätöksen. Joku epäili, että se olisi parantunut merkittävästi edellisestä, mutta eipäs ollutkaan vaan on lähes yhtä huono ja pääomat ovat huvenneet edelleen vauhdilla.


    • Anonyymi

      Väkevä YLISTYS Lauri Helkeelle!

    • Anonyymi

      Kevennys: mikä on kusiosmoosin näkyvin oire?

      • Anonyymi

        Kimmo tai lauri?


      • Anonyymi

        Kupla otsassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo tai lauri?

        Kunnioita NEROa ja VELHOa!


    • Anonyymi

      Bussiala rypee valtavissa vaikeuksissa. Vanhat sukuoikeusjermut eivät enää menesty. Vain uudestisyntynyt Koiviston Auto pärjää hyvin.

      • Anonyymi

        Juu vaikeudet alkoi kun sukuoikeudet loppui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu vaikeudet alkoi kun sukuoikeudet loppui

        Se on kaksiteräinen miekka tuo monopoli


      • Anonyymi

        Koiviston Auto Grupp pärjää tosi mukavasti, ei ole tehty kuin muutamia kymmeniä miljoonia euroja tappioita parissa-kolmessa vuodessa!


    • Anonyymi

      Kun näitä kirjoituksia lukee, joista aika moni on Hartsan kynän jälkiä, heräsi mielenkiintoinen visio korvieni välissä. Mitä jos Valkeakosken Liikenne palkkaisi Hartsan vaikka tulevaisuuteen näkeväksi johtajaksi? Silloin alan koko kerma olisi saman katon alla. Sen jälkeen tappiotkin lähtisivät huiiiimaan nousuun!

      • Anonyymi

        Rykimys räähkimys


      • Anonyymi

        Minä taas olen miettinyt, että miksi Harri ei itse ole aloittanut pikavuoroliikennettä, kun puheissaan on oikea guru? Taitaa olla pari pientä ongelmaa, ensinnäkin ei ole luottoa eikä rahaa. Sitten on vielä se liiketoimintakielto, mutta onko se ennenkään tosiyrittäjiä estänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen miettinyt, että miksi Harri ei itse ole aloittanut pikavuoroliikennettä, kun puheissaan on oikea guru? Taitaa olla pari pientä ongelmaa, ensinnäkin ei ole luottoa eikä rahaa. Sitten on vielä se liiketoimintakielto, mutta onko se ennenkään tosiyrittäjiä estänyt?

        Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin.

        Hyvin mahdollista. Ja määrätä puhdistamaan saastuttamansa maaperä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista. Ja määrätä puhdistamaan saastuttamansa maaperä.

        "Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin."

        Niin, Marttia ei enää voida asettaa liiketoimintakieltoon, joten tarkoittanet Pirkko Paunua.
        Olisi nyt syytä olla valmiina todistusaineistoa, kun rikolliseksi leimaa jonkun.


    • Anonyymi

      Sain juuri varteenotettavalta taholta vihjeen että Kuoppiksen rakennukset ovat purkukuntoisia ja maaperä erittäin saastunutta. Pihalta ja rakennuksen rakenteista on löydetty lukuisia viinakätköjä.

    • Anonyymi

      Taidan ostaa Nyssen vuorokausilipun ja mennä 31.1.24 ajelemaan linjalle 6 koko päiväksi Paunun busseilla. Lähes 100-vuotinen, vain sotien katkoma, historia Tampereen seudun paikallisliikenteessä päättyy tuolloin.

    • Anonyymi

      Wäkewä alistus... pyllistys... ja paskannus!

      • Anonyymi

        "Wäkewä alistus... pyllistys... ja paskannus!"
        Eipä sinun älylläsi varustetulta enempää voi vaatia.


    • Anonyymi

      Olen hyvin pahoillani Paunun kohtalosta. Lauri kyllä tarjosi armoa mutta se ei Paunulle kelvannut.

      • Anonyymi

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!

        Tuo pyhän Laurin henkilöpalvonta alkaa maidemme väkilukuun suhteutettuna olla jo isä Aurinkoisen palvontaan verrattavaa. Ajatella, pyhä Lauri pudotettiin vasta reilu vuosi sitten jalustaltaan, ja nyt on näin pienessä maassa jo seitsemän hänen kunniakseen pyhitettyä
        Pyhän Laurin kirkkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pyhän Laurin henkilöpalvonta alkaa maidemme väkilukuun suhteutettuna olla jo isä Aurinkoisen palvontaan verrattavaa. Ajatella, pyhä Lauri pudotettiin vasta reilu vuosi sitten jalustaltaan, ja nyt on näin pienessä maassa jo seitsemän hänen kunniakseen pyhitettyä
        Pyhän Laurin kirkkoa.

        Hyväksyn monenkirjavuuden


    • Anonyymi

      Mikä on Vaivavaunun kohtalo?

      • Anonyymi

        Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.

        VL on oikeamielinen liikennöitsijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.

        Eihän ne ole tähänkään saakka pystyneet. Ulkona on miinus 1 astetta niin valkeakosken romuliikenteen raadot on jäätyneet lähtökuoppiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne ole tähänkään saakka pystyneet. Ulkona on miinus 1 astetta niin valkeakosken romuliikenteen raadot on jäätyneet lähtökuoppiinsa.

        Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?

        Valkeakosken romut jäätyy jo plussakelissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?

        Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?

        Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on ja niitä on näkynyt MH:n liepeillä Tampereellakin, epäilisin ennemminkin Vainiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?

        Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.

        Johtaja ei kirjoita tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.

        Lähes päivittäin kyseiseltä firmalta jää vuoroja ajamatta. Enemmän on syytä ihmetellä liikenteen tilaajan saamattomuutta ja toimettomuutta asian suhteen. Tyypilliseen tapaan tähänkään puuttuvaan vuoroon ei saatu vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on ja niitä on näkynyt MH:n liepeillä Tampereellakin, epäilisin ennemminkin Vainiota

        "Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on"

        Voisitko kertoa tällaiselle tavikselle, mistä nuo sukuoikeusrekat tunnistaa?
        Onko homma näin, että vaikka Vainion Liikenne menisi konkurssiin, tai Savonlinja, niin nämä sukuoikeusrekat jäisivät suvulle ja homma jatkuisi kuten tähänkin asti, sukuoikeuksilla.
        Vai onko nuo sukuoikeudet ainoastaan turvonneessa herneessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on"

        Voisitko kertoa tällaiselle tavikselle, mistä nuo sukuoikeusrekat tunnistaa?
        Onko homma näin, että vaikka Vainion Liikenne menisi konkurssiin, tai Savonlinja, niin nämä sukuoikeusrekat jäisivät suvulle ja homma jatkuisi kuten tähänkin asti, sukuoikeuksilla.
        Vai onko nuo sukuoikeudet ainoastaan turvonneessa herneessäsi?

        Vainio on yksi Linja-autoliiton suurista sukuoikeussuvuista. Sukuoikeuksia ei ole enää linja-autopuolella, rekkapuolella kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainio on yksi Linja-autoliiton suurista sukuoikeussuvuista. Sukuoikeuksia ei ole enää linja-autopuolella, rekkapuolella kyllä.

        Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
        erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
        En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
        Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
        Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
        erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
        En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
        Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
        Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä?

        Kiitos kysymästä. Ei tää hyvältä tunnu, mutta näillä älynvajauksilla mennään ja vaahdotaan.

        T.Lauri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
        erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
        En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
        Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
        Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä?

        Vainion rekkasukuoikeudet myöntää MH. Ei viranomainen eikä lahjotut/painostetut/harhaanjohdetut poliitikot kuten myönsivät linja-autopuolen entiset sukuoikeudet. Kyseessä on siis lähinnä lohdutus, hyvintäsukuoikeus, ei monopoli eikä "oikea" sukuoikeus, vaan rahaa Vainion rekoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainion rekkasukuoikeudet myöntää MH. Ei viranomainen eikä lahjotut/painostetut/harhaanjohdetut poliitikot kuten myönsivät linja-autopuolen entiset sukuoikeudet. Kyseessä on siis lähinnä lohdutus, hyvintäsukuoikeus, ei monopoli eikä "oikea" sukuoikeus, vaan rahaa Vainion rekoille.

        Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
        Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
        Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
        Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
        Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
        Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
        Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana.

        Epäilyksen varjot paronien toiminnan yllä olisivat nykyään paljon haaleammat jos kartellituomitut paronit olisivat pyytäneet kartelliaan julkisesti anteeksi KHO:n tuomion jälkeen. Joka jää rysän päältä kiinni muttei silloinkaan tunnusta eikä kadu on iäti epäilyksen alainen ja potentiaalinen väärintekijä jatkossakin ja sellaisena häntä kohdeltakoon maailman tappiin saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
        Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
        Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
        Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana.

        Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.

        Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
        No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
        Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
        No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
        Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan.

        Ajoipas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.

        Myös Keskimatkat Oy ajoi kesällä 2012 Tampereelta Poriin ja joutui paronien ankarien kuritustoimien kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
        No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
        Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan.

        Onnibus - mitä se on saanut aikaan? Koko suomen liikenneverkon rapautumisen ja mahtavat tappiot. Sekä toki sen että kalusto koko suomen kaukoliikenteessä on rapautunut ala-arvoiselle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus - mitä se on saanut aikaan? Koko suomen liikenneverkon rapautumisen ja mahtavat tappiot. Sekä toki sen että kalusto koko suomen kaukoliikenteessä on rapautunut ala-arvoiselle tasolle.

        Normaali ihminen, vähän tyhmempikin häpeäisi sitä mitä on tehnyt, mutta nämä puppelipojat eivät tajua. Luulevat olevansa jotain hyvätekijöitä. Vaan ei, pilaajia ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen, vähän tyhmempikin häpeäisi sitä mitä on tehnyt, mutta nämä puppelipojat eivät tajua. Luulevat olevansa jotain hyvätekijöitä. Vaan ei, pilaajia ne ovat.

        Kylläpä kartellisuhmuroitsijat käyvät kuumina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.

        Ei auttanut suojelurahojen säntilliset tilitykset Artturi Anttila Oy:tä eikä Helmikkala Ky:tä ja Oy:täkään. Paronien teuraaksi joutuivat silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auttanut suojelurahojen säntilliset tilitykset Artturi Anttila Oy:tä eikä Helmikkala Ky:tä ja Oy:täkään. Paronien teuraaksi joutuivat silti.

        Molemmat olivat merkittäviä vaikuttajia LAL:ssa, Anttila varsinkin.
        Ei auttanut kumppanuus Oulun Onnikkaa, Keskimatkoja, Kesälahden Linja, ML Charteria jne. Puukkoa tuli selkään oikein kunnolla ja kun Ob sai nuo ja monet muut kumppanit luovuttamaan, niin sitten omat vuorot tilalle.
        In Kerhotalo we call this reilu meininki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat olivat merkittäviä vaikuttajia LAL:ssa, Anttila varsinkin.
        Ei auttanut kumppanuus Oulun Onnikkaa, Keskimatkoja, Kesälahden Linja, ML Charteria jne. Puukkoa tuli selkään oikein kunnolla ja kun Ob sai nuo ja monet muut kumppanit luovuttamaan, niin sitten omat vuorot tilalle.
        In Kerhotalo we call this reilu meininki!

        Suuret sukuoikeussuvut pitivät Helmikkalaa ja Anttilaa pilkkaanaan. Hyväuskoiset hyödylliset idiootit eivät vaan tajuneet sitä ennen kuin tuli Moraa selän kautta keuhkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret sukuoikeussuvut pitivät Helmikkalaa ja Anttilaa pilkkaanaan. Hyväuskoiset hyödylliset idiootit eivät vaan tajuneet sitä ennen kuin tuli Moraa selän kautta keuhkoon.

        Helmikkalat oikein paiskivat ilmaistyötä LAL:ssa, lopulta omaksi tuhokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Keskimatkat Oy ajoi kesällä 2012 Tampereelta Poriin ja joutui paronien ankarien kuritustoimien kohteeksi.

        Paronit oli kateellisia Keskisten äveriäästä lomakeitaasta Ylläksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit oli kateellisia Keskisten äveriäästä lomakeitaasta Ylläksellä.

        Ai siitä homeen mädännyttämästä röttelöstä? Minkähän takia siitä kukaan olisi kateellinen

        Miten muuten menee PoriExpressillä. Tuolla onnibussin raiskaamalla liikennöitsijällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siitä homeen mädännyttämästä röttelöstä? Minkähän takia siitä kukaan olisi kateellinen

        Miten muuten menee PoriExpressillä. Tuolla onnibussin raiskaamalla liikennöitsijällä

        PoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä

        Matkahuollon lounasloukkoepisodi painaa yhä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä

        Onko heillä siellä paja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes päivittäin kyseiseltä firmalta jää vuoroja ajamatta. Enemmän on syytä ihmetellä liikenteen tilaajan saamattomuutta ja toimettomuutta asian suhteen. Tyypilliseen tapaan tähänkään puuttuvaan vuoroon ei saatu vastausta.

        Nyt on viikko kulunut tästä episodista, mutta vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Tämän firman tapana on vaieta ongelmat unohduksiin. Osata voi unohtua, mutta matkustajat kyllä muistavat kun kyyti jää tulematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä kartellisuhmuroitsijat käyvät kuumina!

        Kuka kuumana käy? Kenties Lauri ja Pekka silloin, kun tajusivat että Jyväskylässä "voitettu" paikallisliikenne jääkin hoitamatta heiltä. Myös Hartsa kävi kuumana kun ML meni konkurssiin, samoin kuin ML-Charter ja myös Kajaanin Paikallisliikenne. Keskiset kävivät kuumana kun "luotettava" yhteistyökumppani puukotti selkään eikä oma bisnes onnistunut sitten mitenkään, paitsi mainospaikka Kauppalehdessä oli yhdessä vaiheessa viikoittain. Myös Lauri kävi kuumana, kun huomasi että bisnes ei suju ja joutuu nöyrtymään toiseen kertaan pyytämään apua Koivistolta. Lauri kävi vielä kovemmilla kierroksilla siinä vaiheessa kun hänen epäonnistumistensa vuoksi koko Koivisto ajautui vaikeuksiin ja sijoitusyhtiön omistukseen ja kaiken huipuksi Lauri itse sai kengän kuvan takamukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kuumana käy? Kenties Lauri ja Pekka silloin, kun tajusivat että Jyväskylässä "voitettu" paikallisliikenne jääkin hoitamatta heiltä. Myös Hartsa kävi kuumana kun ML meni konkurssiin, samoin kuin ML-Charter ja myös Kajaanin Paikallisliikenne. Keskiset kävivät kuumana kun "luotettava" yhteistyökumppani puukotti selkään eikä oma bisnes onnistunut sitten mitenkään, paitsi mainospaikka Kauppalehdessä oli yhdessä vaiheessa viikoittain. Myös Lauri kävi kuumana, kun huomasi että bisnes ei suju ja joutuu nöyrtymään toiseen kertaan pyytämään apua Koivistolta. Lauri kävi vielä kovemmilla kierroksilla siinä vaiheessa kun hänen epäonnistumistensa vuoksi koko Koivisto ajautui vaikeuksiin ja sijoitusyhtiön omistukseen ja kaiken huipuksi Lauri itse sai kengän kuvan takamukseen.

        Kaikillehan näille on tullut liian kuumottavat paikat ja poistuminen on tapahtunut salamaakin nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikillehan näille on tullut liian kuumottavat paikat ja poistuminen on tapahtunut salamaakin nopeammin.

        Mutta kehtaavat silti syyttää muita epäonnistumisistaan. Peili on onnibussilaisille täysin tuntematon käsite. Sieltä voisi löytyä syyllinen moneen epäselvään asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kehtaavat silti syyttää muita epäonnistumisistaan. Peili on onnibussilaisille täysin tuntematon käsite. Sieltä voisi löytyä syyllinen moneen epäselvään asiaan.

        Mitähän tuo potkut saanut, ja siitä seonnut aloittaja alkaa, Paunun lopetettua toimintansa,
        seuraavaksi odottamaan kuin kuuta nousevaa. Olisiko Länskän vuoro sitten.
        Vai peräti Valkeakosken?

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe