Ei kuitenkaan ihan lopullinen vielä:
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010137172.html
*Jatkossa Paunu keskittyy pikavuoroliikenteesern"
Niin varmaan!
Kohta Pupun ruoho vihertää entistäkin enemmän!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lopullinen ilmoitus tuli melkein jo
154
1146
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulette että kauanko kestää että lopullinen ilmoituskin tulee?
Koska Pupun juhlakausi alkaa?
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koska Pupun juhlakausi alkaa?
Minä veikkaan että jo kesällä Pupu puputtaa RUNSASTA ja VIHREÄÄ ruohoa eikä raadot enää pyöri kolmostiellä jaloissa!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Häpeällinen luku joukkoliikennehistoriaa on tulossa iankaikkiseen päätökseensä!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Hatras on enkkani senkka
- Anonyymi
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hatras on enkkani senkka
Päätöntä ryintää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Harras on hurskaan mieli
- Anonyymi
Olisivat kuunnelleet Laurin neuvoja!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Kohta kolmostiellä ajaa vain oikeat liikennöitsijät: Onnibus ja Valkeakosken Liikenne.
- Anonyymi
Väkevimmin
- Anonyymi
Koska Pupun juhlakausi alkaa?
KESÄLLÄ!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Matkustan pikasitikalla kuuhun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustan pikasitikalla kuuhun!!!
Voi änkeröinen! Voi vaiveroinen!
- Anonyymi
Pitääkin lähteä autokaupoille nimittäin PIAN taivas aukeaa kolmostiellä Pupulle!
Koska Pupun juhlakausi alkaa?
KESÄLLÄ 2024 VIIMEISTÄÄN!!!!!!!!!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Pupulle tulee kiire. Paunu kaatuu ihan pian!
- Anonyymi
Kuka onneton perii Kuoppiksen romurivit????
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Kun pyhät puhuu niin paavi pieree
- Anonyymi
Joku romuraatari ja Länskä
- Anonyymi
Naapurin kirilli liukastui pyhään veteen ai morolotti kun oli sille oikein
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Kivat kirillille!
- Anonyymi
Tänään on ankarat esijuhlat!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Taitaa olla selvitystilamenettely jo menossa. Ja totta tosiaan tuolla sitä selvitettävää riittää.
- Anonyymi
Kyllä varmasti!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Siellä on erittäin paljon setvittävää, voi löytyä jopa viinapulloja piiloista, kuka ne saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on erittäin paljon setvittävää, voi löytyä jopa viinapulloja piiloista, kuka ne saa?
Viinapulloista voi kehkeytyä iso kina!
- Anonyymi
Onnibussille iso päänahka
- Anonyymi
Ja Laurille!
- Anonyymi
Ihmeen kauan Paunu on jalkapuolena tuossa sinnitellytkin, ei sinänsä yllätä tämä yhtään, pikemmin se että loppu tulee vasta nyt.
- Anonyymi
Kunpa Paunu olisi sopinut Lauri Helkeen kanssa niin ei olisi nyt näin musta loppu.
- Anonyymi
Nut on myöhäistä surra maahan kaatunutta maitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nut on myöhäistä surra maahan kaatunutta maitoa
Juoppo paunun kuoltua, kaupat lukkoon!
- Anonyymi
Ei enää kauan mene kun VL saa monopolin Tampere-Valkeakoski-moottoritien välipysäkit-Vantaan lentoasema-Helsinki reitilleen.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Harmillista. Paunu oli vanha ja perinteikäs. Osa Tampereen katukuvaa lähes sadan vuoden ajan.
- Anonyymi
En jää kaipaamaan!
- Anonyymi
Sen logolla voinee alkaa myydä vaippoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen logolla voinee alkaa myydä vaippoja?
Todellakin!
- Anonyymi
Tuossahan luki, että Paunu keskittyy jatkossa pikavuoroliikenteeseen. Toiminta siis ei ole loppumassa. Tämä on varmasti harkittu ja yrityksen tulevaisuuden kannalta hyvä päätös, vaikka pahanilmanlinnut nyt riekkuvatkin.
- Anonyymi
Et taida osata lukea rivien välistä?
- Anonyymi
Tuo "keskittyminen* kyllä päättyy pian!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "keskittyminen* kyllä päättyy pian!
Ehkä jo kuukauden päästä?
- Anonyymi
Valkeakosken Liikenne -uskovaisena en paljon naureskelisi tälle uutiselle. Paunu ei ole aikoihin edes yrittänyt taistella Nysse-kilpailutuksissa, ja ko. hullunmyllystä luopuminen on täysin loogista. Liiketoiminnan tappiot varmasti hellittävät, ja kaupasta saatavat rahat voi käyttää vaikka kalustohankintoihin.
- Anonyymi
Taitaa kaupasta saatavat rahat mennä peli- ja viinavelkojen kuittaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kaupasta saatavat rahat mennä peli- ja viinavelkojen kuittaamiseen?
No ihan varmaan
- Anonyymi
Mitä olet Kimmo polttanut kun psykoosit on näin kovat nyt
- Anonyymi
Johtaja ei tänne kirjoita
- Anonyymi
Paunun loppu on vissi!
- Anonyymi
Hartaudella, sinun
- Anonyymi
Miksi juuri LL joutui pelastamaan Paunun sopimusliikenteet? Oliko Koivisto ja VL sanoneet jyrkästi EI? PL on niin säälittävä etten viitsi edes mainita, Laurin suohon ajama, syvälle upottama.
- Anonyymi
Tuohan on yksinkertaista. Paunulla on pikavuoroliikennettä, jota Länsilinjoilla ei juuri ole. Länsilinjat tarvitsee lisäliikennettä Nysseen ja voittoja, jotta ei käy samoin kuin Paunulle.
Kuka ne Länsilinjat pelastaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on yksinkertaista. Paunulla on pikavuoroliikennettä, jota Länsilinjoilla ei juuri ole. Länsilinjat tarvitsee lisäliikennettä Nysseen ja voittoja, jotta ei käy samoin kuin Paunulle.
Kuka ne Länsilinjat pelastaa ?Ei Koivisto ainakaan
- Anonyymi
Meinasin tukehtua pullaani kuin äskeisen luin. Miten VL voisi ostaa jonkun firman, kun satasen varaosakin tekee tiukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Koivisto ainakaan
Ei tietenkään Koivisto, koska Cap Man joutui pelastamaan Koiviston!
- Anonyymi
Kuka tuli Paunulle talousjohtajaksi Mustosen tilalle? Vai eikö jäljelle jäävä ruoto enää tarvitse ketään talousjohtajia ennen konkurssia?
- Anonyymi
Ei uppoava laiva jota ei edes kannata yrittää pelastaa talouspäällikköä tarvi
- Anonyymi
Ei kukaan!!
- Anonyymi
Sus siunakkoon mun sulo supukkaiseni!
- Anonyymi
Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?
- Anonyymi
Pian vaipuu vaivavaunu yön unhoon.
- Anonyymi
"Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?"
Ei, ne me jätämme siksi VL:n pommiksi, jonka se on luvannut kohta räjäyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt kun keskitytään pikavuoroliikenteeseen niin varmaan pian palaa myös Ähtärin vuorot pitkäksi venähtäneeltä koronatauoltaan?"
Ei, ne me jätämme siksi VL:n pommiksi, jonka se on luvannut kohta räjäyttää.VL on siinä tilassa, että mitään pommia on turha odottaa. Niitä pommeja pamahtelee pelkästään yhtiön markkinointipäällikön märissä päiväunissa. VL:n voi pelastaa vain se, että se mahdollisesti saisi Tampereen välin vuorot itselleen seuraavassa kilpailutuksessa. Tietääkö muuten joku, onko Vekalla vielä monta vuotta sopimusta jäljellä?
- Anonyymi
ONKO V. PAUNU OY KONKURSSISSA?
- Anonyymi
Ei mutta läheltä pitää
- Anonyymi
Sovitaan että on. Ja sunnuntaina pidetään ankara sikakaronkka
- Anonyymi
Bussifanin valinta on Väinö Paunu Oy. Kuinka minun käy? Millä minä matkustan jatkossa?
- Anonyymi
Pupulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupulla!
Ja Onnibussilla!
- Anonyymi
Palautetaanpa oleellisin mieleen:
Ei enää kauan mene kun VL saa monopolin Tampere-Valkeakoski-moottoritien välipysäkit-Vantaan lentoasema-Helsinki -reitilleen.- Anonyymi
Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊
Saatetaan tehdä kesällä myös charter matka Hirvaskankaan huutokauppaan!
Olokkee hiljaa ja huutakkee!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatetaan tehdä kesällä myös charter matka Hirvaskankaan huutokauppaan!
Olokkee hiljaa ja huutakkee!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Entä Jazzeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊
Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.
Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.
Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana.Väljä on hupakon tussu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän saakka täällä hehkutetut VL:n voimakkaasti lisääntyvät liikennelisäykset ovat kyllä olleet supistuvaa liikennetarjontaa, joten nyt pelottaa, että liikenne loppuu kokonaan.
Ja kyllä tämä suurella todennäköisyydellä tarkoittaa Paunun hienon matkan päättymistä vapaaehtoisesti, ei rahoittajien ja sugardaddyjen ahdistamana.En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kesäksi voimakkaasti kasvavaa 3-tien liikennettä varten VL tarvitsee lisää autoja. Samoin tarvitaan lisää autoja syksyllä alkavaa laajentuvaa Ylä-Pirkanmaan Nysse-liikennettä varten. On selvää että pian raha haisee kun autokaupoille lähdetään! 😊
VL varmasti haluaa uusia kalustoaan. Valitettavasti siinä on pieni ongelma: uudet autot maksavat paljon ja kassa on tyhjä. Toiminta on sillä tasolla, että luottoa ei helpolla saa ja vaikeuksia tuottaa jopa olemassa olevan kaluston liikennekelpoisena pitäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen.
"En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen."
Emme kai nyt unohda myöskään sukuoikeuksilla pärjännyttä Valkeakosken paronitarta, emmehän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En sanoisi matkaa hienoksi. Kartelli on ruma. Sukuoikeus häpeällinen."
Emme kai nyt unohda myöskään sukuoikeuksilla pärjännyttä Valkeakosken paronitarta, emmehän?Emme saa unohtaa myöskään talousrikoksiin sortunutta Hartsaa!
- Anonyymi
Rykikö vaiveroinen koskaan häkpönttöraadoilla?
- Anonyymi
Ryki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryki
Ja räki
- Anonyymi
Miksi Paunun puhti loppui? Oli ennen arvostettu perheyritys. Nyt jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Harras Paunu fani kirjoittaa tuon AL:n jutun kommenteissa. Palvoen Paunua.
- Anonyymi
Loppuuko Paunun toiminta jo helmikuun lopussa? Olen saanut erittäin varteenotettavan vihjeen että näin saattaa olla.
- Anonyymi
Ja huom. lakkopäivästä 2.2.24 tiedotetaan että mitään vuoroja ei ajeta. Eli hanskat on todellakin lyöty tiskiin.
- Anonyymi
Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.
Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.
Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)
Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.
Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.
Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)
Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin.Koiviston Auto on suurin ja kaunein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että Paunun toiminta loppuu. Se on hyvä alku, että kilpailulla pilattu Nysse-liikenne heitetään mäkeen firmassa, ei ole vaivan arvoista. Pitää ostaa kalliita autoja velaksi, eikä ole lainkaan sitä varmuutta tarvitaanko niitä tai kalustoja enää viiden vuoden jälkeen vaikka, kun on taas aika kilpailuttaa. Paunulle koko Nysse-liikenne ollut kaikki viime vuodet pelkkää taakkaa, kun ei linjojakaan enää ollut paljoa.
Nyt huomasin, että Lahteen ajaa ExpressBus / Pekolan Liikenne Oy, joten pahoin pelkään, että Paunu pistäisi sitten kuitenkin koko liiketoiminnan alas. Sen verran mitä itse asiasta tiedän, niin pelkästään toimitusjohtajan äkkikuolema on ottanut koville ja sitten vielä se karu totuus, että selviäminen ei ole lainkaan varmaa enää, kun edes kilpailutuksia ei enää voitettu. Ylöjärven liikennettä ne vissiin yritti vielä voittaa, mutta meni Vekkalle kaikki.
Vakimatkustaja kyseisen firman busseissa, mutta taitaa loppua ajot :)
Jos Paunu lopettaa kokonaan, siirryn käyttämään junia ja Loimaallekin voisin kai mennä omalla fillarilla, mitään OnniBusia tai Koiviston Autoa en ala käyttämään ikinä, koska ne on tuhonneet eka pikavuorot ja maaseudun joukkoliikenteen ja sitten vielä Nyssenkin.Paunulle oli tosiaan kaikki vaikeaa sukuoikeuksien menettämisen jälkeen. Mutta niin se vaan on ettei etenkään peruspalvelualalla (kuten bussiliikenne) voi enää olla etuoikeutettuja suvullisia toimijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiviston Auto on suurin ja kaunein.
Koivisto takoo myös kovimmat tappioluvut pöytään. Laurin neuvot on omaksuttu erittäin hyvin.
- Anonyymi
Minäkin sain erittäin varteenotettavan vihjeen, että Valkeakosken Liikenne joutuu viimeinkin lähiaikoina pakon edessä julkistamaan jo vuoden vanhan tilinpäätöksen. Joku epäili, että se olisi parantunut merkittävästi edellisestä, mutta eipäs ollutkaan vaan on lähes yhtä huono ja pääomat ovat huvenneet edelleen vauhdilla.
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS Lauri Helkeelle!
- Anonyymi
Kevennys: mikä on kusiosmoosin näkyvin oire?
- Anonyymi
Kimmo tai lauri?
- Anonyymi
Kupla otsassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo tai lauri?
Kunnioita NEROa ja VELHOa!
- Anonyymi
Bussiala rypee valtavissa vaikeuksissa. Vanhat sukuoikeusjermut eivät enää menesty. Vain uudestisyntynyt Koiviston Auto pärjää hyvin.
- Anonyymi
Juu vaikeudet alkoi kun sukuoikeudet loppui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu vaikeudet alkoi kun sukuoikeudet loppui
Se on kaksiteräinen miekka tuo monopoli
- Anonyymi
Koiviston Auto Grupp pärjää tosi mukavasti, ei ole tehty kuin muutamia kymmeniä miljoonia euroja tappioita parissa-kolmessa vuodessa!
- Anonyymi
Kun näitä kirjoituksia lukee, joista aika moni on Hartsan kynän jälkiä, heräsi mielenkiintoinen visio korvieni välissä. Mitä jos Valkeakosken Liikenne palkkaisi Hartsan vaikka tulevaisuuteen näkeväksi johtajaksi? Silloin alan koko kerma olisi saman katon alla. Sen jälkeen tappiotkin lähtisivät huiiiimaan nousuun!
- Anonyymi
Rykimys räähkimys
- Anonyymi
Minä taas olen miettinyt, että miksi Harri ei itse ole aloittanut pikavuoroliikennettä, kun puheissaan on oikea guru? Taitaa olla pari pientä ongelmaa, ensinnäkin ei ole luottoa eikä rahaa. Sitten on vielä se liiketoimintakielto, mutta onko se ennenkään tosiyrittäjiä estänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen miettinyt, että miksi Harri ei itse ole aloittanut pikavuoroliikennettä, kun puheissaan on oikea guru? Taitaa olla pari pientä ongelmaa, ensinnäkin ei ole luottoa eikä rahaa. Sitten on vielä se liiketoimintakielto, mutta onko se ennenkään tosiyrittäjiä estänyt?
Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin.
Hyvin mahdollista. Ja määrätä puhdistamaan saastuttamansa maaperä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Ja määrätä puhdistamaan saastuttamansa maaperä.
"Minä luulen että Paunu ehditään asettaa vielä ennen loppuaan liiketoimintakieltoonkin."
Niin, Marttia ei enää voida asettaa liiketoimintakieltoon, joten tarkoittanet Pirkko Paunua.
Olisi nyt syytä olla valmiina todistusaineistoa, kun rikolliseksi leimaa jonkun.
- Anonyymi
Sain juuri varteenotettavalta taholta vihjeen että Kuoppiksen rakennukset ovat purkukuntoisia ja maaperä erittäin saastunutta. Pihalta ja rakennuksen rakenteista on löydetty lukuisia viinakätköjä.
- Anonyymi
Taidan ostaa Nyssen vuorokausilipun ja mennä 31.1.24 ajelemaan linjalle 6 koko päiväksi Paunun busseilla. Lähes 100-vuotinen, vain sotien katkoma, historia Tampereen seudun paikallisliikenteessä päättyy tuolloin.
- Anonyymi
Wäkewä alistus... pyllistys... ja paskannus!
- Anonyymi
"Wäkewä alistus... pyllistys... ja paskannus!"
Eipä sinun älylläsi varustetulta enempää voi vaatia.
- Anonyymi
Olen hyvin pahoillani Paunun kohtalosta. Lauri kyllä tarjosi armoa mutta se ei Paunulle kelvannut.
- Anonyymi
Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY!
Tuo pyhän Laurin henkilöpalvonta alkaa maidemme väkilukuun suhteutettuna olla jo isä Aurinkoisen palvontaan verrattavaa. Ajatella, pyhä Lauri pudotettiin vasta reilu vuosi sitten jalustaltaan, ja nyt on näin pienessä maassa jo seitsemän hänen kunniakseen pyhitettyä
Pyhän Laurin kirkkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pyhän Laurin henkilöpalvonta alkaa maidemme väkilukuun suhteutettuna olla jo isä Aurinkoisen palvontaan verrattavaa. Ajatella, pyhä Lauri pudotettiin vasta reilu vuosi sitten jalustaltaan, ja nyt on näin pienessä maassa jo seitsemän hänen kunniakseen pyhitettyä
Pyhän Laurin kirkkoa.Hyväksyn monenkirjavuuden
- Anonyymi
Mikä on Vaivavaunun kohtalo?
- Anonyymi
Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.
VL on oikeamielinen liikennöitsijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskella on rahat loppu ja toiminnan päättyminen häämöttää tulevaisuudessa. Kysymys on siitä, kuinka pitkään pystyvät tekohengittämään romujaan ja tappiollisilla sopimuksilla jatkamaan ajoaan. Mielenkiinnolla odotamme, pystyvätkö hoitamaan loppuun elyn ja nyssen sopimukset, joihin ovat sitoutuneet.
Eihän ne ole tähänkään saakka pystyneet. Ulkona on miinus 1 astetta niin valkeakosken romuliikenteen raadot on jäätyneet lähtökuoppiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ole tähänkään saakka pystyneet. Ulkona on miinus 1 astetta niin valkeakosken romuliikenteen raadot on jäätyneet lähtökuoppiinsa.
Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?
Valkeakosken romut jäätyy jo plussakelissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkään aamuvuoro Orivedeltä ei saapunut Tampereen Matkahuoltoon. Ei pitäisi johtua pakkasesta, kun oli nollakeli. Eikö ole enää varaa polttoaineeseen vai mistä lie johtunut?
Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?
Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on ja niitä on näkynyt MH:n liepeillä Tampereellakin, epäilisin ennemminkin Vainiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se saapuisi Tampereen Matkahuoltoon?
Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.
Johtaja ei kirjoita tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan puhua myös linja-autoasemasta. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta laiturissa oli kaksi matkustajaa lähdössä kohti Orivettä ihmetellen puuttuvaa bussia. Silloin huomasin, että linja-autoasemalla ei ollut sellaista bussia joka olisi lähdössä Oriveden suuntaan. Aikataulusta vielä tarkistin ja saman auton olisi pitänyt saapua ennen seitsemää Tampereelle, mutta näin ei käynyt. Miksi, Kimmo ilmeisesti osaa kertoa mistä oli kyse.
Lähes päivittäin kyseiseltä firmalta jää vuoroja ajamatta. Enemmän on syytä ihmetellä liikenteen tilaajan saamattomuutta ja toimettomuutta asian suhteen. Tyypilliseen tapaan tähänkään puuttuvaan vuoroon ei saatu vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on ja niitä on näkynyt MH:n liepeillä Tampereellakin, epäilisin ennemminkin Vainiota
"Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on"
Voisitko kertoa tällaiselle tavikselle, mistä nuo sukuoikeusrekat tunnistaa?
Onko homma näin, että vaikka Vainion Liikenne menisi konkurssiin, tai Savonlinja, niin nämä sukuoikeusrekat jäisivät suvulle ja homma jatkuisi kuten tähänkin asti, sukuoikeuksilla.
Vai onko nuo sukuoikeudet ainoastaan turvonneessa herneessäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei VL:llä ole sukuoikeusrekkoja, mutta Vainiolla on"
Voisitko kertoa tällaiselle tavikselle, mistä nuo sukuoikeusrekat tunnistaa?
Onko homma näin, että vaikka Vainion Liikenne menisi konkurssiin, tai Savonlinja, niin nämä sukuoikeusrekat jäisivät suvulle ja homma jatkuisi kuten tähänkin asti, sukuoikeuksilla.
Vai onko nuo sukuoikeudet ainoastaan turvonneessa herneessäsi?Vainio on yksi Linja-autoliiton suurista sukuoikeussuvuista. Sukuoikeuksia ei ole enää linja-autopuolella, rekkapuolella kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainio on yksi Linja-autoliiton suurista sukuoikeussuvuista. Sukuoikeuksia ei ole enää linja-autopuolella, rekkapuolella kyllä.
Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä?Kiitos kysymästä. Ei tää hyvältä tunnu, mutta näillä älynvajauksilla mennään ja vaahdotaan.
T.Lauri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät, että herra Schenker myi firmansa liki sata vuotta sitten silloiselle¨
erään viiksekkään herran hallitsemalle valtionyhtiölle? Mainittakoon, että viiksekäs herra tuli tiensä päähän vapunaattona 1945 eräässä bunkkerissa.
En vain ymmärrä miten Schenker harrastaa nyt Suomessa sukuoikeusrekkailua.
Vai onko Vainion Liikenne niin mahtava, että se hallitsee Schenkeriä ja Kaukokiitoa?
Ja vielä viimeinen kysymys: Miltä tuntuu olla noin tyhmä?Vainion rekkasukuoikeudet myöntää MH. Ei viranomainen eikä lahjotut/painostetut/harhaanjohdetut poliitikot kuten myönsivät linja-autopuolen entiset sukuoikeudet. Kyseessä on siis lähinnä lohdutus, hyvintäsukuoikeus, ei monopoli eikä "oikea" sukuoikeus, vaan rahaa Vainion rekoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainion rekkasukuoikeudet myöntää MH. Ei viranomainen eikä lahjotut/painostetut/harhaanjohdetut poliitikot kuten myönsivät linja-autopuolen entiset sukuoikeudet. Kyseessä on siis lähinnä lohdutus, hyvintäsukuoikeus, ei monopoli eikä "oikea" sukuoikeus, vaan rahaa Vainion rekoille.
Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana.Epäilyksen varjot paronien toiminnan yllä olisivat nykyään paljon haaleammat jos kartellituomitut paronit olisivat pyytäneet kartelliaan julkisesti anteeksi KHO:n tuomion jälkeen. Joka jää rysän päältä kiinni muttei silloinkaan tunnusta eikä kadu on iäti epäilyksen alainen ja potentiaalinen väärintekijä jatkossakin ja sellaisena häntä kohdeltakoon maailman tappiin saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli takavuosina, kun Mh vielä kuljetti bussirahtia jäseniensä bussivuoroilla, niin nämä rahdit olisi pitänytkin antaa ei-jäsenille? Ei -jäsenet olisivat sitten kuskanneet rahtia Mh:n ylläpitämillä asemilla ja ei ne rahdit itsekseen rahdattavaksi tulleet, siihen piti olla myyntiorganisaatio ja sen maksoivat jäsenet.
Ja jos vielä mittakaavaa ajatellaan, niin luuletko Vainion muutaman kuorma-auton tienaavaan kovin suurta osuutta sen liikevaihdosta, tuloksesta puhumattakaan?
Mikä estää näitä punapöksyn opetuslapsia perustamasta rekkafirmoja ja vuolemaan kultaa?
Ehkä sama kuin bussipuolella; yhtään menestystarinaa ei ole syntynyt vapaan kilpailun aikana.Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.
Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan.Ajoipas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.
Myös Keskimatkat Oy ajoi kesällä 2012 Tampereelta Poriin ja joutui paronien ankarien kuritustoimien kohteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ajanut Lauri Möttö Ky.
No tuo hauska puuhastelu kaukoliikenteessä on kestänyt nyt yli 10 vuotta ja sillä on saatu aikaan kymmenien miljoonien eurojen tappiot.
Onneksi sentään tappiot ovat jakautuneet eri omistajille, koska omistajat ovat vaihtuneet tiuhaan.Onnibus - mitä se on saanut aikaan? Koko suomen liikenneverkon rapautumisen ja mahtavat tappiot. Sekä toki sen että kalusto koko suomen kaukoliikenteessä on rapautunut ala-arvoiselle tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus - mitä se on saanut aikaan? Koko suomen liikenneverkon rapautumisen ja mahtavat tappiot. Sekä toki sen että kalusto koko suomen kaukoliikenteessä on rapautunut ala-arvoiselle tasolle.
Normaali ihminen, vähän tyhmempikin häpeäisi sitä mitä on tehnyt, mutta nämä puppelipojat eivät tajua. Luulevat olevansa jotain hyvätekijöitä. Vaan ei, pilaajia ne ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen, vähän tyhmempikin häpeäisi sitä mitä on tehnyt, mutta nämä puppelipojat eivät tajua. Luulevat olevansa jotain hyvätekijöitä. Vaan ei, pilaajia ne ovat.
Kylläpä kartellisuhmuroitsijat käyvät kuumina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysytäänpä totuudessa. Tampere-Pori välin sukuoikeudet päättyivät 31.12.11. Tilausliikenne Lauri Möttö Ky alkoi ajaa ko. väliä Onnibus-markkinointiyhteenliittymässä 1.1.12. Möttö Ky oli Linja-autoliiton jäsen ja suojelurahat oli siis maksettu. Silti suojelua ei saatukaan, vaan Möttö Ky:n vuoroja ei otettu Matkahuollon välitykseen, rahtia ei annettu kuljetettavaksi ja yritettiinpä estää julkisten linja-autoasemienkin käyttö. Motiivi oli se että paronit yrittivät näin pakottaa viranomaiset lainvastaisesti jatkamaan Satakunnan Liikenteen sukuoikeuksia vielä 1.1.12 eteenpäinkin. Tämån takia kaikki reitin lailliset toimijat, kuten Möttö Ky, piti yrittää kuristaa heti alkuunsa yllämainituin mafiakeinoin hengiltä.
Ei auttanut suojelurahojen säntilliset tilitykset Artturi Anttila Oy:tä eikä Helmikkala Ky:tä ja Oy:täkään. Paronien teuraaksi joutuivat silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auttanut suojelurahojen säntilliset tilitykset Artturi Anttila Oy:tä eikä Helmikkala Ky:tä ja Oy:täkään. Paronien teuraaksi joutuivat silti.
Molemmat olivat merkittäviä vaikuttajia LAL:ssa, Anttila varsinkin.
Ei auttanut kumppanuus Oulun Onnikkaa, Keskimatkoja, Kesälahden Linja, ML Charteria jne. Puukkoa tuli selkään oikein kunnolla ja kun Ob sai nuo ja monet muut kumppanit luovuttamaan, niin sitten omat vuorot tilalle.
In Kerhotalo we call this reilu meininki! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat olivat merkittäviä vaikuttajia LAL:ssa, Anttila varsinkin.
Ei auttanut kumppanuus Oulun Onnikkaa, Keskimatkoja, Kesälahden Linja, ML Charteria jne. Puukkoa tuli selkään oikein kunnolla ja kun Ob sai nuo ja monet muut kumppanit luovuttamaan, niin sitten omat vuorot tilalle.
In Kerhotalo we call this reilu meininki!Suuret sukuoikeussuvut pitivät Helmikkalaa ja Anttilaa pilkkaanaan. Hyväuskoiset hyödylliset idiootit eivät vaan tajuneet sitä ennen kuin tuli Moraa selän kautta keuhkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret sukuoikeussuvut pitivät Helmikkalaa ja Anttilaa pilkkaanaan. Hyväuskoiset hyödylliset idiootit eivät vaan tajuneet sitä ennen kuin tuli Moraa selän kautta keuhkoon.
Helmikkalat oikein paiskivat ilmaistyötä LAL:ssa, lopulta omaksi tuhokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Keskimatkat Oy ajoi kesällä 2012 Tampereelta Poriin ja joutui paronien ankarien kuritustoimien kohteeksi.
Paronit oli kateellisia Keskisten äveriäästä lomakeitaasta Ylläksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit oli kateellisia Keskisten äveriäästä lomakeitaasta Ylläksellä.
Ai siitä homeen mädännyttämästä röttelöstä? Minkähän takia siitä kukaan olisi kateellinen
Miten muuten menee PoriExpressillä. Tuolla onnibussin raiskaamalla liikennöitsijällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siitä homeen mädännyttämästä röttelöstä? Minkähän takia siitä kukaan olisi kateellinen
Miten muuten menee PoriExpressillä. Tuolla onnibussin raiskaamalla liikennöitsijälläPoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä
Matkahuollon lounasloukkoepisodi painaa yhä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PoriExpress on toipumassa paronien kiusanteoista, Keskiset takoo sillä välin tulikuumaa rautaa Ylläksellä
Onko heillä siellä paja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes päivittäin kyseiseltä firmalta jää vuoroja ajamatta. Enemmän on syytä ihmetellä liikenteen tilaajan saamattomuutta ja toimettomuutta asian suhteen. Tyypilliseen tapaan tähänkään puuttuvaan vuoroon ei saatu vastausta.
Nyt on viikko kulunut tästä episodista, mutta vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Tämän firman tapana on vaieta ongelmat unohduksiin. Osata voi unohtua, mutta matkustajat kyllä muistavat kun kyyti jää tulematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kartellisuhmuroitsijat käyvät kuumina!
Kuka kuumana käy? Kenties Lauri ja Pekka silloin, kun tajusivat että Jyväskylässä "voitettu" paikallisliikenne jääkin hoitamatta heiltä. Myös Hartsa kävi kuumana kun ML meni konkurssiin, samoin kuin ML-Charter ja myös Kajaanin Paikallisliikenne. Keskiset kävivät kuumana kun "luotettava" yhteistyökumppani puukotti selkään eikä oma bisnes onnistunut sitten mitenkään, paitsi mainospaikka Kauppalehdessä oli yhdessä vaiheessa viikoittain. Myös Lauri kävi kuumana, kun huomasi että bisnes ei suju ja joutuu nöyrtymään toiseen kertaan pyytämään apua Koivistolta. Lauri kävi vielä kovemmilla kierroksilla siinä vaiheessa kun hänen epäonnistumistensa vuoksi koko Koivisto ajautui vaikeuksiin ja sijoitusyhtiön omistukseen ja kaiken huipuksi Lauri itse sai kengän kuvan takamukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kuumana käy? Kenties Lauri ja Pekka silloin, kun tajusivat että Jyväskylässä "voitettu" paikallisliikenne jääkin hoitamatta heiltä. Myös Hartsa kävi kuumana kun ML meni konkurssiin, samoin kuin ML-Charter ja myös Kajaanin Paikallisliikenne. Keskiset kävivät kuumana kun "luotettava" yhteistyökumppani puukotti selkään eikä oma bisnes onnistunut sitten mitenkään, paitsi mainospaikka Kauppalehdessä oli yhdessä vaiheessa viikoittain. Myös Lauri kävi kuumana, kun huomasi että bisnes ei suju ja joutuu nöyrtymään toiseen kertaan pyytämään apua Koivistolta. Lauri kävi vielä kovemmilla kierroksilla siinä vaiheessa kun hänen epäonnistumistensa vuoksi koko Koivisto ajautui vaikeuksiin ja sijoitusyhtiön omistukseen ja kaiken huipuksi Lauri itse sai kengän kuvan takamukseen.
Kaikillehan näille on tullut liian kuumottavat paikat ja poistuminen on tapahtunut salamaakin nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikillehan näille on tullut liian kuumottavat paikat ja poistuminen on tapahtunut salamaakin nopeammin.
Mutta kehtaavat silti syyttää muita epäonnistumisistaan. Peili on onnibussilaisille täysin tuntematon käsite. Sieltä voisi löytyä syyllinen moneen epäselvään asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kehtaavat silti syyttää muita epäonnistumisistaan. Peili on onnibussilaisille täysin tuntematon käsite. Sieltä voisi löytyä syyllinen moneen epäselvään asiaan.
Mitähän tuo potkut saanut, ja siitä seonnut aloittaja alkaa, Paunun lopetettua toimintansa,
seuraavaksi odottamaan kuin kuuta nousevaa. Olisiko Länskän vuoro sitten.
Vai peräti Valkeakosken?
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822