Lopetin Danske Bankin tilin 17.1.2024. Myös kortti suljettiin.
Pankkitunnukset ilmeisesti jäivät voimaan, pystyn kirjautumaan verkkopankkiin (tiliä ei ole, mutta esim vanhat tiliotteet löytyy jne). Suljen verkkopankkitunnukset tämän kuukauden aikana kuitenkin.
Tuleeko tällaisessa tilanteessa minulle kotiin lasku, katteettomuusilmoitus tai vastaava Danske Bankista, vai mitä he tekevät?
Miten suuri on katteettomuusilmoituksen palvelumaksuhinta Danske Bankilla, ja kuinka pian se lähetetään jos tuollaista laskua kertyy minulle? Danskessa huono asiakaspalvelu varsinkin konttorissa, ja chat-palvelussakin vähän hakuammuntaa niin kysyn varmuuden vuoksi vielä täällä asiasta.
Kiitos
Danske Bank, pankkitunnukset ilman tiliä; hinta?
5
587
Vastaukset
- Anonyymi
Noihin kysymyksiin saat parhaimman vastauksen Dansken asiakaspalvelusta.
Toki myös pankin palveluhinnastoa voi tiirailla, jos ei uskalla ottaa aspaan yhteyttä.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18227117
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole tiliä, niin ei sinulle voida lähettää siitä katteettomuusilmoitustakaan.
- Anonyymi
AP tässä, ja kysyin tosiaan ei vain täällä, vaan myös Dansken verkkopankin viestit-osiossa, ja vastaus tuli.
"Pahoitteluni, että pankkitunnukset olivat jääneet aktiivisiksi! Pankkitunnuksista ei veloiteta palvelumaksua, kun sinulta ei löydy tiliä. Pankkitunnukset ovat siis veloituksettomat.
Voimme pyynnöstäsi lopettaa pankkitunnukset asiakaspalvelun kautta." - Anonyymi
Kyllä sieltä se vastaus tulee aikanaan, mutta aikaa menee useita päiviä. Tällaista on nykyajan pankkipalvelu Suomessa. Olin pari vuotta sitten autoa ostamassa ja lähetin lainahakemuksen verkkopankin kautta Danskelle. Minulle sopiva auto meni ohi, kun lainapäätös kesti yli viikon. No, ehdotkin olivat huonot vaikka vakuudet ok ja pankkiasiakkuuskin on vankalla pohjalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818