Työpaikalla?

Anonyymi-ap

Vietän suurimman osan hereilläoloajastani työpaikalla. Odotan että sinne ilmestyisi sopiva ehdokas. Väki on vaihtuvaa, joten mahdollista. Tällä hetkellä kaikki ovat varattuja, tai muista syistä sopimattomia.

Vapaa-aikaa on liian vähän, että ehtisi ravata riittävän usein missään, joten työpaikka on ainoa mahdollinen tapaamiselle.

Onko kukaan muu samassa tilanteessa?

41

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista! Olen jo vuosikaudet ollut kiinnostunut palveluntarjoastajani, joka vaikuttaa tosin olevan ensisijaisesti naimisissa töidensä kanssa. Ei kannata tehdä liian pikaisia johtopäätöksiä siitä onko joku varattu tai ei. Itse asun exän kanssa samassa talossa, kun on tilaa ja järjestely koirien yhteishuoltajuuden suhteen toimii näin parhaiten. Olemme vuosia nukkuneet eri makkarissa ja tapailemme muita ihmisiä, jos jompikumpi löytää uuden suhteen niin tilanne pitää järjestellä uusiksi.

      • Anonyymi

        Meillä kaikilla on toimivat parisuhteet. Huomaa kun kertovat niistä usein. Ei ole mitään eroja tekeillä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18229062

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miten se vapaa-aika riittää sitten suhteen ylläpitämiseen, jos sitä ei ole tarpeeksi edes ehdokkaan etsintään. Muutenkin, millaisella alalla voi avoimesti työpaikaltaan kumppania etsiskellä, joku höpöhöpö-ala? Oikeissa töissä on vastuu, eikä työpaikalla tapahtuvia aloitteita koeta sopiviksi. Ja nykyajan lesbot ovat muutenkin niin ahdistuvaista sorttia, että kokevat pelkän ulos pyytämisenkin jo ahdisteluna, ellei kyseessä ole joku deittisovellus.

      Tokihan ymmärrän sen viehätyksen siinä fantasiassa, että joku unelmien kumppani ilmestyy eteen kuin salama kirkkaalta taivaalta ja kaikki on ihanaa. Mutta suurinosa seksuaalivähemmistöön kuuluvien suhteista taitaa nykyään alkaa ihan "tylsästi" vain jonkun homokerhon tai sovelluksen kautta.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt tilaston, jonka mukaan 20 % pysyvistä parisuhteista alkaa työpaikalta. Kaikki työt ovat oikeita töitä, mikä oikeuttaa halveksimaan muiden työtä höpöhöpönä. Taitaa olla käytöstavat hukassa, niilläkin olisi käyttöä työelämässä (kin).

        Ehdokkaiden etsimiseen kuluu aikaa paljon enemmän kuin seurusteluun yhden kanssa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt tilaston, jonka mukaan 20 % pysyvistä parisuhteista alkaa työpaikalta. Kaikki työt ovat oikeita töitä, mikä oikeuttaa halveksimaan muiden työtä höpöhöpönä. Taitaa olla käytöstavat hukassa, niilläkin olisi käyttöä työelämässä (kin).

        Ehdokkaiden etsimiseen kuluu aikaa paljon enemmän kuin seurusteluun yhden kanssa.

        Aloittaja

        "ehdokkaiden etsimiseen kuluu aikaa paljon enemmän kuin seurusteluun yhden kanssa"

        Tästä samaa mieltä. Mikään ei ole niin tuskastuttavan hidasta ja hankalaa kuin treffailu ja sen yrittäminen.


    • Anonyymi

      Olen samanlaisessa tilanteessa. Lähes kaikki aika menee arjen pyörittämisessä. Kuljen töiden ja kodin ja kaupan väliä, omat harrastukset jääneet. Missäpä sitä tapaisi ketään muualla kuin työpaikalla. Noin viiden vuoden kuluttua tulee taas omaa aikaa, mutta odottavan aika on pitkä..

      Työkaverit on heteroja, varattuja, väärän ikäisiä jne. Myönnän odottavani, että tulee joku uusi :)

      • Anonyymi

        Tämä varattu hetero voisi ainakin olla valmis vaihtamaan leiriä ;)


      • Anonyymi

        Sepä se kun työpaikalla menee valtaosa ajasta. Siellä myös ollaan kontaktissa yhtenään muiden kanssa. Ei voi verratakaan johonkin nihkeään ja katkeilevaan deittisovelluskeskusteluun.

        Mutta ne "vääränlaiset" työkaverit! Meillä on kyllä muitakin kuin heteroja, mutta varattuja kaikki.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varattu hetero voisi ainakin olla valmis vaihtamaan leiriä ;)

        Oletko näyttänyt sen kiinnostuksesi kohteelle?

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko näyttänyt sen kiinnostuksesi kohteelle?

        Aloittaja

        En mitenkään yhtään selvästi. Olen vähä huono tekemään aloitteita ja varsinkin tällaisessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitenkään yhtään selvästi. Olen vähä huono tekemään aloitteita ja varsinkin tällaisessa tilanteessa.

        Ehkä hän ei sitten tiedä ajatuksistasi.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän ei sitten tiedä ajatuksistasi.

        Aloittaja

        Niin ei taida tietää, ehkä ne joskus paljastuu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varattu hetero voisi ainakin olla valmis vaihtamaan leiriä ;)

        Voisit aloittaa heivaamalla ukkos. Palataan sit asialle😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit aloittaa heivaamalla ukkos. Palataan sit asialle😁

        Ei vielä jaksa ;)


    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä haluaako kumminkaan työpaikalta löytää kumppania. Tulisiko liikaa näkemistä, kun näkee sekä töissä että vapaalla.

      Ja siinä kohtaa, jos suhde ei onnistuisikaan pidemmän päälle ja olisi vaikeat välit töissä, olisiko jompikumpi valmis vaihtamaan työpaikkaa?

      • Anonyymi

        Ei noista tulisi mitään ongelmaa. Meillä on lukuisia toimipaikkoja ja niiden sisällä monia työtiimejä. Helposti voisi vaihtaa, jos työskentelisi liian lähellä alunperinkään.

        Etäisyyden pito onnistuu myös vaivattomasti, jos niin haluaa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista tulisi mitään ongelmaa. Meillä on lukuisia toimipaikkoja ja niiden sisällä monia työtiimejä. Helposti voisi vaihtaa, jos työskentelisi liian lähellä alunperinkään.

        Etäisyyden pito onnistuu myös vaivattomasti, jos niin haluaa.

        Aloittaja

        Voiko kysyä mistä päin olet ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko kysyä mistä päin olet ap?

        Ei sillä ole väliä, kun ei ole vielä ketään tähtäimessä. Toivon että työpaikalleni ilmaantuisi joku sopiva. Lähestyn kyllä sitten jos niin käy.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Millä alalla AP työskentelee? Naisvaltainen?

      • Anonyymi

        Vastaukseni poistettiin jostain syystä. Työskentelen naisvaltaisella alalla.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      On samanlainen tilanne. Suurin osa ajastani menee työpaikalla.
      Olen myös naisvaltaisella alalla .
      Tällä hetkellä uskon,että kaikki työkaverit ovat heteroja ja heillä suurimmalla osalla on parisuhde ja ne ketkä ovat sinkkuja ovat ikänsä puolesta liian nuoria minulle. Toivoisin myös,että jonain päivänä työpaikalle ilmestyisi hlö johon voisin ihastua ja rakastua....Toivossa on hyvä elää.

      • Anonyymi

        Mikä on ikänsä puolesta liian nuori? Minkä ikäinen itse olet ja siis olisko hyvä jos olisi vanhempi vai suunnilleen saman ikäinen?
        Itse olen ihastunut itseäni 8v vanhempaan naiseen. Ei kyllä taida olla lesbo. En ole kehdannut kysyä tai miten sitä edes voi luontevasti kysyä? Juttu meillä luistaa muuten tosi hyvin.


      • Anonyymi

        EI me kaikki heterot olla niin heteroja kuin luullaan. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI me kaikki heterot olla niin heteroja kuin luullaan. 😉

        Totta 😊 Itse kuulun myös tähän joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ikänsä puolesta liian nuori? Minkä ikäinen itse olet ja siis olisko hyvä jos olisi vanhempi vai suunnilleen saman ikäinen?
        Itse olen ihastunut itseäni 8v vanhempaan naiseen. Ei kyllä taida olla lesbo. En ole kehdannut kysyä tai miten sitä edes voi luontevasti kysyä? Juttu meillä luistaa muuten tosi hyvin.

        Olen 50+
        Se riippuu,niin paljon henkilöstä. (Esim.luonne,henkinen kypsyys,elämän kokemus)
        Tulen toimeen kaiken ikäisten kanssa,mutta on eri asia olla parisuhteessa esim. 20.v nuoremman naisen kanssa. ( Onko niin paljon yhteisiä asioita?)
        Minusta olisi hyvä,jos ikä ero ei olisi liian suuri ...
        Voi olla jonkun verran nuorempi,vanhempi tai saman ikäinen (5-10.v ois hyvä ikä ero)
        Minä ihastuin työpaikalla 20.v nuorempaan naiseen ja näin jälkeenpäin ajattelin ettei meistä olisi koskaan tullut mitään...liian suuri ikä ero.
        Toivottavasti jonain päivänä sinulle selviää onko hän lesbo ❤️


      • Anonyymi

        Eikö työpaikka olekin kätevä tutustumiseen. Meilläkin osa on liian nuoria, ei niitä huomaakaan siinä mielessä.

        Toivottavasti teilläkin väki vaihtuu!

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ikänsä puolesta liian nuori? Minkä ikäinen itse olet ja siis olisko hyvä jos olisi vanhempi vai suunnilleen saman ikäinen?
        Itse olen ihastunut itseäni 8v vanhempaan naiseen. Ei kyllä taida olla lesbo. En ole kehdannut kysyä tai miten sitä edes voi luontevasti kysyä? Juttu meillä luistaa muuten tosi hyvin.

        Sen saa selville kysymättäkin. Alatte puhumaan menneistä ja siinä tulee esiin mitä suhteita on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50
        Se riippuu,niin paljon henkilöstä. (Esim.luonne,henkinen kypsyys,elämän kokemus)
        Tulen toimeen kaiken ikäisten kanssa,mutta on eri asia olla parisuhteessa esim. 20.v nuoremman naisen kanssa. ( Onko niin paljon yhteisiä asioita?)
        Minusta olisi hyvä,jos ikä ero ei olisi liian suuri ...
        Voi olla jonkun verran nuorempi,vanhempi tai saman ikäinen (5-10.v ois hyvä ikä ero)
        Minä ihastuin työpaikalla 20.v nuorempaan naiseen ja näin jälkeenpäin ajattelin ettei meistä olisi koskaan tullut mitään...liian suuri ikä ero.
        Toivottavasti jonain päivänä sinulle selviää onko hän lesbo ❤️

        Tämä. Liian suuri ikäero korostuu jossain vaiheessa ja elämät menee eri tahtiin. Semmonen 5-10v vielä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen saa selville kysymättäkin. Alatte puhumaan menneistä ja siinä tulee esiin mitä suhteita on ollut.

        No siis tiedän että hänellä aikuisia lapsia kuten minullakin ja kumpikaan ei ole parisuhteessa. Itse olen varsin puhunut kumppaneista enkä varsinaisesti tuonut lesboutta esiin ja olen myös 50+ ja tämä toinen siis n.60v. Töissä usein jutellaan ja syödään yhdessä ja ollaan kuin hyvät kaverit ja todella tykkään hänestä. Mutta odotan vain että kohta hän sanoo "tiedäthän että olen hetero" 🥴🤦
        Ja olisihan se hyvä tietysti tuoda jotenkin esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis tiedän että hänellä aikuisia lapsia kuten minullakin ja kumpikaan ei ole parisuhteessa. Itse olen varsin puhunut kumppaneista enkä varsinaisesti tuonut lesboutta esiin ja olen myös 50 ja tämä toinen siis n.60v. Töissä usein jutellaan ja syödään yhdessä ja ollaan kuin hyvät kaverit ja todella tykkään hänestä. Mutta odotan vain että kohta hän sanoo "tiedäthän että olen hetero" 🥴🤦
        Ja olisihan se hyvä tietysti tuoda jotenkin esille.

        Alat vain kertomaan jotain muistoa exään liittyen, sellaista mistä ilmenee sukupuoli. Tai sitten kerrot nimellä, tyyliin "Kirsin kanssa erottiin vuonna 2015".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Liian suuri ikäero korostuu jossain vaiheessa ja elämät menee eri tahtiin. Semmonen 5-10v vielä menee.

        Samaa mieltä, 20 vuotta on mahdoton tilanne käytännössä.


    • Anonyymi

      Sama tilanne. Pitkät työpäivät. Onneksi jonkin verran erilaisia ja ikäisiä naisia. Välillä uusia. Mitään säpinää ei valitettavasti ole mutta elämässä ainut paikka, missä pystyy tutustumaan jollain tavalla muihin ihmisiin.

      Pidän vapaudesta ja itsenäisyydestä, mutten ole aktiivinen, taikka kukasta kukkaan pörisijä-tyyppinen.
      Siltikin, riittäisi jokin kevyempi suhde, jotta elämässä olisi jotain maustetta. Kiinteä seurustelusuhde ei tässä elämäntilanteessa ole energian ja ajan kannalta mahdollista.

      Tietysti työpaikkasuhteessakin aina riskinsä.

      • Anonyymi

        En etsisi työpaikalta kevyttä suhdetta, siitä voi tulla monenlaista ongelmaa suhteen päättyessä. Kevyitä suhteita löytää helposti Tinderistä.

        Itse etsin tavallista parisuhdetta, enkä lähde edes tutustumaan jos toisella ei ole sama tavoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsisi työpaikalta kevyttä suhdetta, siitä voi tulla monenlaista ongelmaa suhteen päättyessä. Kevyitä suhteita löytää helposti Tinderistä.

        Itse etsin tavallista parisuhdetta, enkä lähde edes tutustumaan jos toisella ei ole sama tavoite.

        Siksi on hyvä mahdollisen vastapuolen kanssa sopia asiat selkeiksi. Tinder ei sovi kaikille. Se on liian suorituskeskeistä ulkonäön ja treffien kohdalla.
        Työpaikalla pystyy luonnollisemmin tutustumaan muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi on hyvä mahdollisen vastapuolen kanssa sopia asiat selkeiksi. Tinder ei sovi kaikille. Se on liian suorituskeskeistä ulkonäön ja treffien kohdalla.
        Työpaikalla pystyy luonnollisemmin tutustumaan muihin.

        Aika vaikea tehdä pitävää sopimusta noissa asioissa. Käytännössä kevyt suhde usein muuttuu toisen mielessä vakavammaksi ja juttu päättyy riitaan. Siinä vaiheessa ei ole kiva olla samassa työpaikassa. Tämä näin yleisen elämänkokemuksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea tehdä pitävää sopimusta noissa asioissa. Käytännössä kevyt suhde usein muuttuu toisen mielessä vakavammaksi ja juttu päättyy riitaan. Siinä vaiheessa ei ole kiva olla samassa työpaikassa. Tämä näin yleisen elämänkokemuksen perusteella.

        Se riippuu yksilöistä. Saattaa toimia tai ei. Uteliaisuuden ja kokeilunhalun seuraukset on hyvä ymmärtää ja ottaa myös vastuu.
        Ikäkin merkitsee. Vanhemmat naiset eivät yleensä jaksa mitään leikkejä ymmärrettävistä syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu yksilöistä. Saattaa toimia tai ei. Uteliaisuuden ja kokeilunhalun seuraukset on hyvä ymmärtää ja ottaa myös vastuu.
        Ikäkin merkitsee. Vanhemmat naiset eivät yleensä jaksa mitään leikkejä ymmärrettävistä syistä.

        Niinpä, eli vanhemmat ei lähde noihin juttuihin ja nuorista osa voi lähteä, mutta ei osaa arvioida välttämättä riskejä ja ottaa niistä vastuuta. Riskipeliä etenkin työpaikalla. Toki jokainen ottaa mitä riskejä haluaa, mitäpä se muille kuuluu.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Itse asiakkaana alkaisin mieluusti kevyeeseen suhteeseen naisen kanssa, jota näen noin kuukausittain hänen työpaikallaan. Tässä myös syy, että en tohdi lähestyä: jos olisin lukenut merkit väärin, voisi olla huono juttu hyvälle adiakassuhteelle. Enkä haluaisi vaihtaa toiseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikilla pitäisi olla työrauha

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe