Äitini oli kimpoa nainen

Anonyymi-ap

Useasti salaa näin -90 luvulla, kun äitiäni nussittiin kimpassa. Isä oli aina mukana ja yleensä katseli, kun 1-2 vierasta ukkoa nussi äitiä.

41

5488

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kimppa naisena olo on varmasti aika yleistä varttuneempien naisten keskuudessa.

• Anonyymi

Vanhemmat oli noin 35 kun näin ensi kerran kun äitiä naitiin alakerran saunatilassa, mukana oli nuoria poikia kolme isä imi yhtä kalua, hiivin takaisin olin neljätoista.
        Sitä jatkui silloin tällöin, äiti ei koskaan sättinyt isää ehkä tykkä si itse siitä. Kun vanhemmat erosi jäin äidin kannsa kotiin. Äiti oli toisinaan aika hiljainen ja surullinenkin. Toin kotia viiniä ja väkevää sanoin lämmitetään sauna, äiti katsoi mistä nuo sait ei ole ikää sanoin ostin itse ne luuli että on.
        Istuttiin alhaalla ja oli saunaan meno aika sanoin mennään yhdessä, äiti nolosteli sanoin saunoittehan te isän kanssakin ja oli miehiä. Lauteella äiti kysyi , mitä näit sanoin kaiken ja löin löylyä nauroin nyt paha veri pois oltiin kyyryssä äiti sanoi älä enää ja juostiin kylmään suihkuun.
        Äiti oli vieressä suihkutin kunnolla. äidin käsi kävi kalussa kun ei nähnyt mitään sanoi hui sinulla seisoo ja pyhkisilmiään. Katsoimme toisia ja suutelin äitiä ensin epäröi ja väisteli otin kasvoista kiinni ja suutelin äti painautui kiinni sai kuiskattua mitä näit, vedin äitiä takka huoneeseen ja työnsin sohvalle, sanoin tämän ja nuolin pillua äiti huokasi tule rakas ja antoi tulla suosiolla sisään huokasi ethän sitten kerro, rakasteltiin kahdesti ennen kuin taas saunaan. Siitä alkoi meidän salaisuus, äiti oli pitkään iloinen ja halaili joskus otin tiukasti ja panin heti, käytiin ulkomailla ja joka päivä rakasteltiin. Loman jälkeen kaikki väheni ja äiti löysi kivan miehen.

Meni aikaa kun jäätiin kerran kahdestaan, katsoin äitiä nauroi älä vain yritä ajoin äitiä takaa leikkisästi ja juostiin sänkyyn, kuiskas olen joskus muistellut, aamulla äiti kuiskas ethän unohda minua oli ihanaa taas

• Anonyymi

Tuo asia paljolti niin,tämä oli täysi välttämätöntä jopa pakollista,piente mökie köyhie paikoje naiste akkoje,olla ymärtäväine näitte ukkoje mieste käsittelyy sillä nämä ukot kyllä anto jotaki rahaaki jopa hyvinkin,ja ukko köörit mitä oli isä ukkoo juottamassa, äiti nussimassa kyllä siitä rahhaa äiti sai, tämä oli aivan välttämätö että.ukot juotti issää äiti ja nussivat rahalla äitiä tämä on se tosi asia [ kun jossai vaiheessa äiti oli kuulusteltavana pahamaineesesta elämästä eli rahasta myymisestä itteesä miehille. Ja äiti joutu sosiasli virasto valvontaa ,oli niitä tarkistuksia että ei levitä tauteja vitullaa.
        Tämä on vaa niin että vaikka pahaa puhuttu,ne on tosia,olen joutunu 13v eka kerra täysien ukkoje nusittavaxi humalassa, tämä hyväksyi äiti että isä,eivät uskaltanu vastustaa. Nämä on asioita ei voi mitää.

• Anonyymi

Oli varmaan aika kiihottavaa katsella...

• Anonyymi

Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.

Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?

Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.

Tuollaiset riettaat nartut on ihania.
        Varsinkin nuoret

• Anonyymi

Muistan nuorena miehenä nähneeni monta kertaa, kun äiti raahas pubista 2-3 ukkoa kotiin. Äijät naivat vuoron perään äitiä ja joivat viinaa. Kova vitun litinä aina kuului.

• Anonyymi

Kiihottavaa salaista perhe-elämää teillä ollut. Olivatko ukot sinulle täysin vieraita vai esim. isän työkavereita tai tuttuja? Mahtoiko äidillä olla ehkäisyä vai saitko sisaruksia ukkojen käytyä vierailuilla?

• Anonyymi

Eivät olleet minulle entuudestaan tuttuja. No olin kyllä joitain nähnyt lähi pubin terassilla. Kyllä äiti varmaan pillereitä söi. Muistan sellaisia liuskoja nähneeni. Kyllä se minua kiihotti, kun äitiä nussittiin eri asennoissa. Sessioiden jälkeen ukot lähtivät ja äiti jäi sänkyyn makaamaan. Yleensä sammui. Silloin pääsin lähempää tutkimaan äidin tisseja ja spermaista, nussittua vittua.

• Anonyymi

Katselitko sinäkin, vai kuinka tiedät asiasta? 😁

• Anonyymi

Enkä ole kyllä,nyt myöhemmäs vaihees ajatellu noista menneistä ajoista mitä 70 luvulla ja 80 luvulla tapahtui kotipuokessa maaseudulla, en hyvää enkä pahaa. Kaikki oli tarpee mitä pääsi näkemää,.itä pääsi kokemaa, oli kipeitä asioita,miykä oikesti teki kipeetä, henkisiä kipuja häpeellisiä juttujaki.
      Selevä asia oli,meillä ainaski oli puuttelinen elämä,köyhyyttä oli, sitä kuitenki oli,viinaa riitti,ja ukkoba riitti,iha käsittämätöntä touhua.
      ( Meilläkin sosiaaliviran omaiset kävi tutkimassa kuulustelemassa äitiämme, ja siskoani.
      Tämäki tapahtuni äitimme pakotettii terveys tarkistus sukupuolitautie vuoksi, Kute oli syytetty epäsivelline julki huoraava elämä. ) Tälläisetki syyte paperit olivat meillä äidillämme.Kute siskoni jouti sosiaali viranomaiste toimesta käymää jopa kerra vk testi terveys tarkistus,[ pillustaa ettei ole tauteja 14v-15v tyttönä )
      Minä itse joudui myös kuultavaksi sosiaaliviraomaiset tästä ,äitimme mieste kanssa julki huoraus, [ kyllä joudui kertoo mitä nähnyt olen,ja kyllä olin nähnyt kuin ukot vuoro perrää äitiämme nussivat juottivat.] Kylläki se on tosi asia kyllä joutui pelkäämääki kui äitimme huuti ölisi, pyyti ukoilta armoo elekee hakatko sattuu, kippeetä tekköö vittuu. / Pittää olla rehelline,,enempi nautin halusin sitä että äitiä nussitaa että pääse si näkemää,ja humalassa kun äiti makas ,pääsi kunnolla näkkee sitä nussittua vittua,mikä oli inhottava törkeetä mutta kiihottavata., miten vittuu ukot työnti kyrpääsä iha mielipuolisesti. Tämä kaikki oli tarpee se pakkl vaa hyväksyä,, kukkaa ei tiijä sitä,kui mahoton mulla mulukku seiso jatkuvasti kippeenä turvoksissa.äiti vitulle kun sitä nyssittii.
      Enkä kanna siitä mitää pahaa oloo päin vastoi, naureissa oli minu parhaita poika kavereita kolme,olovat vanhempia jo 16v 17v...Myö poikie kanssa pitkää suunniteltii,että poikai piti päästä äitiämme nussimaa, niin tämäki saati järjestettyä, äit poijat juotti se oli piru kova juttu,poijat nussi juotti äitiämme lähes 5h vuoroperrää äiti oli tolokuttomassa humalassa niin rohkeniin poijat ylytti nyt teet kunnolla sen koitat vatkaat kouri äitis vittua ja tuönnät kätesi äitisi viittuu kyllä dinne uppoo ja niin tehtii. Nämä olokoo historiaa,mikää ei kaduta.

• Anonyymi

Humalaista äitiä kävi naapurin ukot monesti nussimassa. Äiti makas sängyssä ja ukot toivat viinaa ja nussivat äitiä. Siinä se sitten makas vittu levällään ja ukkojen spermat valus ulos. Oli kiimasen ja samalla yököttävän näköstä.

• Anonyymi

Oon myös nähnyt äitini makaavan sängyssä alasti jalat levällään. Vittu oli karvainen ja vähän vitunhuulet auki.

• Anonyymi

Nämä ovat voimakkaita elämänikäisiä muistoja, eivät haalene eivätkä jäähdy. Olen kolmelapsisen perheen vanhin poika, ja vaikka pieni olinkin, kansakouluikään tullut, aavistin että muuan perheemme vieraista, moottoripyörällä liikkunut huimapää, jota ihailin, oli erityisasemassa. Tunnelma muuttui, kun hän kesällä tuli mökillemme, vaikka muuten ihan normaalisti ongimme, virvelöimme, uimme ja saunoimme. Mutta oliko yöksi jokin järjestely, vanhemmat tavallista hiljaisempia, hajamielisiä ja omissa maailmoissaan, miä hieman ärsytti. Ja muistan jonkun isän sanan kuulleeni, semmoisen kahdenkeskisen, kiusoittelevan, johon äiti on vastannut "nooh". Isäni oli rauhallinen, vähäpuheinen, äitini ulospäin suuntautuva ja avoimesti eroottinen. Hän jopa flirttaili tyttöystävieni kanssa saaden heidät hämmentymään. No, itselleni olen suonut luvan kuvitella hänet tilanteisiin, joissa mökkivieraalle pitkän illan ja kihelmöivän odotuksen päätteeksi on tarjottu vartaaseen kypsää pistämiseen halukasta lihaa.

• Anonyymi

Huikeaa! Kerro lisää näitä muistoja, kiitos!

• Anonyymi

Äidillä kävi muutamia vakkari miehiä sitä nussimassa. Isä oli yleensä mukana. Kova nussimisen ääni aina kuului takkahuoneesta. Näin monta kertaa, kun vieras nussi äitiä takaa päin ja isän uitti kyrpäänsä äidin suussa.

• Anonyymi

Tulikohan äitisi joskus tiineeksi vieraille nussijoille vai ovatko kaikki lapset isäsi siementä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulikohan äitisi joskus tiineeksi vieraille nussijoille vai ovatko kaikki lapset isäsi siementä?

Ei tullut. Sain kyllä itsekkin nussia äidin ihanaa karva pillua vuosien päästä, kun isä oli kuollut. Äiti oli kovassa puutteessa.

• Anonyymi

Meillä kotona äitini ja isäni saunoivat aina vieraiden kanssa kaikki yhdessä. Ei se yhtään ihmetyttänyt tms. Ja usein olivat sekapareina saunassa. Useasti oli myös äitini firman nuori aputyttö vieraana ja saunoivat myös. Tämä aputyttö oli minua kolmisen vuotta vanhempi jotain 19 v. Silloin jo mielenkiinto ja pieni kateus iskimkun tiesin että isäni pääsee näkee tuon nuoren herkun alastomana. Kerran tulin lupaamani aikaa aikaisemmin kotiin ja nyt oli aputytöllä poikakaveri mukana ja olivat jo saunomassa. Niistä äänistä mitä kuulin pesuhuoneen oven läpi ei voinut erehtyä.

• Anonyymi

Luuletko, että isäsikin pääsi nussimaan aputyttöä joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että isäsikin pääsi nussimaan aputyttöä joskus?

Kyllä. Äitini lähti tosinaan saunasta ensin pois ja isäni jäi kahdestaan aputytön kanssa saunan. Isälläni oli aika iso kulli ja tosi paksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Äitini lähti tosinaan saunasta ensin pois ja isäni jäi kahdestaan aputytön kanssa saunan. Isälläni oli aika iso kulli ja tosi paksu.

Mahtava homma. Sai aputyttö nuoreen, tiukkaan pilluunsa kunnon aikamiehen julmaa parrua sitten. Ja äitisi ymmärsi, että isäsi oli saatava nussia isolla kullillaan myös nuorta, vierasta pillua välillä. Tämä on oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava homma. Sai aputyttö nuoreen, tiukkaan pilluunsa kunnon aikamiehen julmaa parrua sitten. Ja äitisi ymmärsi, että isäsi oli saatava nussia isolla kullillaan myös nuorta, vierasta pillua välillä. Tämä on oikein.

Jep. Sai kunnon aikuisen miehen kullia nuoreen pilluunsa.

• Anonyymi

Eli siellä nussittiin? Oman kanssa vai vaihtoivatko pareja?

• Anonyymi

Pääsitkö sinä koskaan näkemään aputyttöä alastomana?

• Anonyymi

Pääsin vahingossa näkemään kun pesuhuoneen ovi avattiin ja hän just siellä meni.

• Anonyymi

Millaiset tissit hänellä,oli? Entäs alapään karvoitus?

• Anonyymi

Vanhempani pitivät kotona ja mökillä usein sessioita joissa oli mukana 3-4 vierasta miestä. Hiivin yleensä salaa katselemaan, kun vieraat naivat äitiä. Isä usein katseli ja runkkaili tai uitti kyrpäänsä äidin suussa. Vieraat vaihtoivat vauhdissa vuoroja ja uusi mies nai äitiä. Näitä tapahtui 2-3 kertaa vuodessa.

• Anonyymi

Kiihottavaa. Kerro lisää. Olivatko panomiehet tuttuja (esim. isän kavereita tai työkavereita) vai täysin ennalta vieraita? Saitko koskaan pikkuveljeä tai -siskoa 9 kuukauden päästä tapahtumista?

• Anonyymi

Meillä aikoinaan mökillä kävi paljon vieraita, miespuolisia enemmistönä. Ihmettelin silloin, miksi mies vieraat kutsuttiin rantasaunaan saunomaan. Sieltä kuului kyllä paljon muutakin ääntä, kuin saunomisesta johtuvaa. Siellä mies vieraat naivat äitiäni yhdesaä isäni kanssa. Hiivin useasti saunan sivustalle ja kurkin ikkunasta sisään. Siellä äitiä naitiin joka reikään oikein kunnolla ja litinä sekä huohotus oli sen mukaista.

• Anonyymi

Kiimaista menoa! Minkä ikäinen olit? Runkkasitko? Missä asennoissa äitiäsi naitiin? Olivatko nussijat isomunaisempia kuin isäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiimaista menoa! Minkä ikäinen olit? Runkkasitko? Missä asennoissa äitiäsi naitiin? Olivatko nussijat isomunaisempia kuin isäsi?

Kylläpä minä näkkii jo 13v poijasta etiäpäi , silloinhan loppui koulukin 7lk. jatkuvasti näin kun äitiämme vieraat ukot nussivat juottivat äitiämme humalaa.Muistan miten isä ukko vanotti minua että on parempi että pijät poika naamasi kiinni mitä näät, jos sinulta kysellää näistä. Äitimme oli hyvinnii erittäi lihava pyöree iso mahane , isoperse akka näin muista kui ukot kehu humalassa sitä issoo lihv persettä että tällä Kaisalla on pitäjä issoin väljin huoran lutkan lihavat löysät vitut [ Tämä on mielessä,,ettäisoja utareita tissejä. Siitä tiesi näihi ukkoi kyrvät olivat paksuja isoja,kun minun poika kaverit 16v-17v näillä oli mulukut jo 18cm , Näillä ukkoilla oli paljoki isommat paksut kyrvät päälle 20
        > 24 cm.Muistan tästä Ori Jaakosta jolla oli tämä issoin 24cm 6,5cm puhuvat,
        Äitimme oll kontallaa lattialla patja päällä,perse pystyssä, takkoopäi astuvat, kuten selällää ,sääret levällää kohti kattoo, tämmöstäkkii tapahtu kerranki oli näitä vieraita ukkoja 4-5 viinojesa kanssa, antovat maistoo minunki oli rommiviinaa,
        Yöllä jäi mielee kuin humalassa äiti lätkitti perseellle lihv haaroje vällii viittuu , sain ensimmäiset koitot täysi vittuu vitunhaaroihin märkiin limasiin vitu lihoihin, kun käskettii työntää kättä lihv reisi haaroje vällii täysin vittuun sisään.
        Tunsin että minusta tuli muka mies 13v kun sain työntää käteni vittuu vatkata väljää vittua .
        Kätet haisi kuselle, olivat limassa.
        Saatte olla tasan varmoja mulukkuni seiso ihan helevetisti,oli taattu että oli pakko runkata niin helevetisti. Oli taas kerran kotona ukot nussi äitiämme,olin sillo lähes 14v nämä ukot pakotti että otshan poika mulukkua esille nyt työnnät mulukkusi tuonne väljää issoo vittuu että tunnet mitä vittu..
        Elämä voi olla viksumpaaki, mitä se on ollut mutta sille en voi mittää ennää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä minä näkkii jo 13v poijasta etiäpäi , silloinhan loppui koulukin 7lk. jatkuvasti näin kun äitiämme vieraat ukot nussivat juottivat äitiämme humalaa.Muistan miten isä ukko vanotti minua että on parempi että pijät poika naamasi kiinni mitä näät, jos sinulta kysellää näistä. Äitimme oli hyvinnii erittäi lihava pyöree iso mahane , isoperse akka näin muista kui ukot kehu humalassa sitä issoo lihv persettä että tällä Kaisalla on pitäjä issoin väljin huoran lutkan lihavat löysät vitut [ Tämä on mielessä,,ettäisoja utareita tissejä. Siitä tiesi näihi ukkoi kyrvät olivat paksuja isoja,kun minun poika kaverit 16v-17v näillä oli mulukut jo 18cm , Näillä ukkoilla oli paljoki isommat paksut kyrvät päälle 20
        > 24 cm.Muistan tästä Ori Jaakosta jolla oli tämä issoin 24cm 6,5cm puhuvat,
        Äitimme oll kontallaa lattialla patja päällä,perse pystyssä, takkoopäi astuvat, kuten selällää ,sääret levällää kohti kattoo, tämmöstäkkii tapahtu kerranki oli näitä vieraita ukkoja 4-5 viinojesa kanssa, antovat maistoo minunki oli rommiviinaa,
        Yöllä jäi mielee kuin humalassa äiti lätkitti perseellle lihv haaroje vällii viittuu , sain ensimmäiset koitot täysi vittuu vitunhaaroihin märkiin limasiin vitu lihoihin, kun käskettii työntää kättä lihv reisi haaroje vällii täysin vittuun sisään.
        Tunsin että minusta tuli muka mies 13v kun sain työntää käteni vittuu vatkata väljää vittua .
        Kätet haisi kuselle, olivat limassa.
        Saatte olla tasan varmoja mulukkuni seiso ihan helevetisti,oli taattu että oli pakko runkata niin helevetisti. Oli taas kerran kotona ukot nussi äitiämme,olin sillo lähes 14v nämä ukot pakotti että otshan poika mulukkua esille nyt työnnät mulukkusi tuonne väljää issoo vittuu että tunnet mitä vittu..
        Elämä voi olla viksumpaaki, mitä se on ollut mutta sille en voi mittää ennää.

Olipa edellinen harvinaisen selkeällä tavalla kerrottu. Tuo kertoja pääsee työelämässä ja liikemaailmassa todella pitkälle. Kannattaisi ajatella kirjailijan uraa. Kun noin selvästi esitti asiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa edellinen harvinaisen selkeällä tavalla kerrottu. Tuo kertoja pääsee työelämässä ja liikemaailmassa todella pitkälle. Kannattaisi ajatella kirjailijan uraa. Kun noin selvästi esitti asiansa.

Niin ja ei näyttänyt olevan pahasti kirjoitusvirheitä. Ja ei samojen sanojen toistelua. Varsinkaan sitä v-alkuista.

Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe