Äitini oli kimpoa nainen

Anonyymi-ap

Useasti salaa näin -90 luvulla, kun äitiäni nussittiin kimpassa. Isä oli aina mukana ja yleensä katseli, kun 1-2 vierasta ukkoa nussi äitiä.

21

2551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo kimppa naisena olo on varmasti aika yleistä varttuneempien naisten keskuudessa.

    • Anonyymi

      Oli varmaan aika kiihottavaa katsella...

      • Anonyymi

        Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.

        Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?

        Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.

        Tuollaiset riettaat nartut on ihania.
        Varsinkin nuoret


    • Anonyymi

      Muistan nuorena miehenä nähneeni monta kertaa, kun äiti raahas pubista 2-3 ukkoa kotiin. Äijät naivat vuoron perään äitiä ja joivat viinaa. Kova vitun litinä aina kuului.

    • Anonyymi

      Kiihottavaa salaista perhe-elämää teillä ollut. Olivatko ukot sinulle täysin vieraita vai esim. isän työkavereita tai tuttuja? Mahtoiko äidillä olla ehkäisyä vai saitko sisaruksia ukkojen käytyä vierailuilla?

    • Anonyymi

      Eivät olleet minulle entuudestaan tuttuja. No olin kyllä joitain nähnyt lähi pubin terassilla. Kyllä äiti varmaan pillereitä söi. Muistan sellaisia liuskoja nähneeni. Kyllä se minua kiihotti, kun äitiä nussittiin eri asennoissa. Sessioiden jälkeen ukot lähtivät ja äiti jäi sänkyyn makaamaan. Yleensä sammui. Silloin pääsin lähempää tutkimaan äidin tisseja ja spermaista, nussittua vittua.

    • Anonyymi

      Katselitko sinäkin, vai kuinka tiedät asiasta? 😁

    • Anonyymi

      Enkä ole kyllä,nyt myöhemmäs vaihees ajatellu noista menneistä ajoista mitä 70 luvulla ja 80 luvulla tapahtui kotipuokessa maaseudulla, en hyvää enkä pahaa. Kaikki oli tarpee mitä pääsi näkemää,.itä pääsi kokemaa, oli kipeitä asioita,miykä oikesti teki kipeetä, henkisiä kipuja häpeellisiä juttujaki.
      Selevä asia oli,meillä ainaski oli puuttelinen elämä,köyhyyttä oli, sitä kuitenki oli,viinaa riitti,ja ukkoba riitti,iha käsittämätöntä touhua.
      ( Meilläkin sosiaaliviran omaiset kävi tutkimassa kuulustelemassa äitiämme, ja siskoani.
      Tämäki tapahtuni äitimme pakotettii terveys tarkistus sukupuolitautie vuoksi, Kute oli syytetty epäsivelline julki huoraava elämä. ) Tälläisetki syyte paperit olivat meillä äidillämme.Kute siskoni jouti sosiaali viranomaiste toimesta käymää jopa kerra vk testi terveys tarkistus,[ pillustaa ettei ole tauteja 14v-15v tyttönä )
      Minä itse joudui myös kuultavaksi sosiaaliviraomaiset tästä ,äitimme mieste kanssa julki huoraus, [ kyllä joudui kertoo mitä nähnyt olen,ja kyllä olin nähnyt kuin ukot vuoro perrää äitiämme nussivat juottivat.] Kylläki se on tosi asia kyllä joutui pelkäämääki kui äitimme huuti ölisi, pyyti ukoilta armoo elekee hakatko sattuu, kippeetä tekköö vittuu. / Pittää olla rehelline,,enempi nautin halusin sitä että äitiä nussitaa että pääse si näkemää,ja humalassa kun äiti makas ,pääsi kunnolla näkkee sitä nussittua vittua,mikä oli inhottava törkeetä mutta kiihottavata., miten vittuu ukot työnti kyrpääsä iha mielipuolisesti. Tämä kaikki oli tarpee se pakkl vaa hyväksyä,, kukkaa ei tiijä sitä,kui mahoton mulla mulukku seiso jatkuvasti kippeenä turvoksissa.äiti vitulle kun sitä nyssittii.
      Enkä kanna siitä mitää pahaa oloo päin vastoi, naureissa oli minu parhaita poika kavereita kolme,olovat vanhempia jo 16v 17v...Myö poikie kanssa pitkää suunniteltii,että poikai piti päästä äitiämme nussimaa, niin tämäki saati järjestettyä, äit poijat juotti se oli piru kova juttu,poijat nussi juotti äitiämme lähes 5h vuoroperrää äiti oli tolokuttomassa humalassa niin rohkeniin poijat ylytti nyt teet kunnolla sen koitat vatkaat kouri äitis vittua ja tuönnät kätesi äitisi viittuu kyllä dinne uppoo ja niin tehtii. Nämä olokoo historiaa,mikää ei kaduta.

    • Anonyymi

      Humalaista äitiä kävi naapurin ukot monesti nussimassa. Äiti makas sängyssä ja ukot toivat viinaa ja nussivat äitiä. Siinä se sitten makas vittu levällään ja ukkojen spermat valus ulos. Oli kiimasen ja samalla yököttävän näköstä.

    • Anonyymi

      Oon myös nähnyt äitini makaavan sängyssä alasti jalat levällään. Vittu oli karvainen ja vähän vitunhuulet auki.

    • Anonyymi

      Nämä ovat voimakkaita elämänikäisiä muistoja, eivät haalene eivätkä jäähdy. Olen kolmelapsisen perheen vanhin poika, ja vaikka pieni olinkin, kansakouluikään tullut, aavistin että muuan perheemme vieraista, moottoripyörällä liikkunut huimapää, jota ihailin, oli erityisasemassa. Tunnelma muuttui, kun hän kesällä tuli mökillemme, vaikka muuten ihan normaalisti ongimme, virvelöimme, uimme ja saunoimme. Mutta oliko yöksi jokin järjestely, vanhemmat tavallista hiljaisempia, hajamielisiä ja omissa maailmoissaan, miä hieman ärsytti. Ja muistan jonkun isän sanan kuulleeni, semmoisen kahdenkeskisen, kiusoittelevan, johon äiti on vastannut "nooh". Isäni oli rauhallinen, vähäpuheinen, äitini ulospäin suuntautuva ja avoimesti eroottinen. Hän jopa flirttaili tyttöystävieni kanssa saaden heidät hämmentymään. No, itselleni olen suonut luvan kuvitella hänet tilanteisiin, joissa mökkivieraalle pitkän illan ja kihelmöivän odotuksen päätteeksi on tarjottu vartaaseen kypsää pistämiseen halukasta lihaa.

      • Anonyymi

        Huikeaa! Kerro lisää näitä muistoja, kiitos!


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe