Äitini oli kimpoa nainen

Anonyymi-ap

Useasti salaa näin -90 luvulla, kun äitiäni nussittiin kimpassa. Isä oli aina mukana ja yleensä katseli, kun 1-2 vierasta ukkoa nussi äitiä.

54

8986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kimppa naisena olo on varmasti aika yleistä varttuneempien naisten keskuudessa.

• Anonyymi

Vanhemmat oli noin 35 kun näin ensi kerran kun äitiä naitiin alakerran saunatilassa, mukana oli nuoria poikia kolme isä imi yhtä kalua, hiivin takaisin olin neljätoista.
        Sitä jatkui silloin tällöin, äiti ei koskaan sättinyt isää ehkä tykkä si itse siitä. Kun vanhemmat erosi jäin äidin kannsa kotiin. Äiti oli toisinaan aika hiljainen ja surullinenkin. Toin kotia viiniä ja väkevää sanoin lämmitetään sauna, äiti katsoi mistä nuo sait ei ole ikää sanoin ostin itse ne luuli että on.
        Istuttiin alhaalla ja oli saunaan meno aika sanoin mennään yhdessä, äiti nolosteli sanoin saunoittehan te isän kanssakin ja oli miehiä. Lauteella äiti kysyi , mitä näit sanoin kaiken ja löin löylyä nauroin nyt paha veri pois oltiin kyyryssä äiti sanoi älä enää ja juostiin kylmään suihkuun.
        Äiti oli vieressä suihkutin kunnolla. äidin käsi kävi kalussa kun ei nähnyt mitään sanoi hui sinulla seisoo ja pyhkisilmiään. Katsoimme toisia ja suutelin äitiä ensin epäröi ja väisteli otin kasvoista kiinni ja suutelin äti painautui kiinni sai kuiskattua mitä näit, vedin äitiä takka huoneeseen ja työnsin sohvalle, sanoin tämän ja nuolin pillua äiti huokasi tule rakas ja antoi tulla suosiolla sisään huokasi ethän sitten kerro, rakasteltiin kahdesti ennen kuin taas saunaan. Siitä alkoi meidän salaisuus, äiti oli pitkään iloinen ja halaili joskus otin tiukasti ja panin heti, käytiin ulkomailla ja joka päivä rakasteltiin. Loman jälkeen kaikki väheni ja äiti löysi kivan miehen.

Meni aikaa kun jäätiin kerran kahdestaan, katsoin äitiä nauroi älä vain yritä ajoin äitiä takaa leikkisästi ja juostiin sänkyyn, kuiskas olen joskus muistellut, aamulla äiti kuiskas ethän unohda minua oli ihanaa taas

• Anonyymi

Tuo asia paljolti niin,tämä oli täysi välttämätöntä jopa pakollista,piente mökie köyhie paikoje naiste akkoje,olla ymärtäväine näitte ukkoje mieste käsittelyy sillä nämä ukot kyllä anto jotaki rahaaki jopa hyvinkin,ja ukko köörit mitä oli isä ukkoo juottamassa, äiti nussimassa kyllä siitä rahhaa äiti sai, tämä oli aivan välttämätö että.ukot juotti issää äiti ja nussivat rahalla äitiä tämä on se tosi asia [ kun jossai vaiheessa äiti oli kuulusteltavana pahamaineesesta elämästä eli rahasta myymisestä itteesä miehille. Ja äiti joutu sosiasli virasto valvontaa ,oli niitä tarkistuksia että ei levitä tauteja vitullaa.
        Tämä on vaa niin että vaikka pahaa puhuttu,ne on tosia,olen joutunu 13v eka kerra täysien ukkoje nusittavaxi humalassa, tämä hyväksyi äiti että isä,eivät uskaltanu vastustaa. Nämä on asioita ei voi mitää.

• Anonyymi

Oli varmaan aika kiihottavaa katsella...

• Anonyymi

Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli. Äidillä oli mustat, tuuheat vitunkarvat. Yleensä otti vieraalta kyrpää takaapäin ja isä sekä toinen vieras nuolettivat kyrpiään äidin suussa. Litinä vaan kävi, kun äidin vitussa souti vieras kyrpä.

Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vierailla ukoilla isompi ja parempi kyrpä kuin isälläsi?

Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kysymys oliko vierailla ukoilla isompi parempi kyrpä kui isällä.Kyllä se voa oliki niin, siitä myö sisko kanssa sallaa puhuttii , ihmeteltiiki kun kaikkia asioita mitä ei ymmarretty. minä olin 14v sisko 15v.Isällä oli paljokki pienempi,mulukuu kui näillä ukoilla jotka kävi meillä jatkuvasti äitiämme polokemassa.Sisko selevitti tätä juttua, että isällä oli mulukku noi 17cm korkeintaa,eikä isä kestäny ku hetke äiti päällä kun limat tuli.
        Tässä lähin isotalo poikamies ukko,oli isä luotto mies,se ukko oli krouvikokone riski ukko, sillä oli Ooppel mekkine henkilö auto.Tämä mies käytti äitiämme kirkonkylällä asioillaki,Ja ainaki viinakaupassa.Ja tämä ukko ja äiti oli sinnä kylä tie pari lado edessä ollu syksyhämärässä , naapuri poijat ja sisko olivat tulossa kotia, niin näkivät tämä tämä ukko oli ollut äitiämme nussimassa autossa paljas perse selkä näkyny kun äitiämme oli nussinut.Sisko sano että hyö naapuri poikai kanssa kahto sitä touhua pikkusta vaille 2h ja äitimme oli ottanu koskenkorva viina vähänpäästä. Sisko puhu siitä että ne ainaki 3 kertaa ukko kuvasi pyyhki kyrpäsä ja äitimme hankas haarojesaväliä ,ja alottivat uuvellee,tästä ukosta paljo kylällä puhheita että se oli monesss talosss nussiinna akkoja tiineex,puhuvat siitä että täällä ukolla kyrpä on 10 tuuma aisa .akat on perse kippeenä jotka joutuu sen alle. Siskoni puhhui että, pijetää asioita omana tietona, siskoni Leena puhhui että elä tykkee pahhoo siitä mitä näät minustaki,ei poijat mittää pahhoo tarkotta mitä tekivät tehtii tuolla naveta vintillä,poijat halus tutkia minua meko alta ja ottoo alus housut pois.minkä näit sinäki.
        Poijat kahto tutki pillua minulta, ja poijilla seiso mulukut iha mahottomasti, sille ei vaa voitu mittää poijat oli hommanna kortonkia se vaan piti peästä taas tekemää,Lauri , Pekka Ja Matias ne Pani nussivat minua vuorotelle,Ottivat pillua minulta.
        Sisko Leena sano että ethän tykänny pahhaa siitä kun jouvut oottaa, kyssyi miltä sinusta tuntu kun tajusit kuulit näit että poijat pannee nai minua Poijat oli jo 16v täyttäny ja kovia kestäviä naimaa panemaa mulukut jäykkänä poijilla oli jo lähes 17cm pitkiä lähes 6cm pajsuja.Näillä poijilla oli ainaki jo ismmat mulukut isällämme. Sannoi sisko Leenalle ei minulle haittoo vaikka poijat pannee nai sinua mutta minulla kyllä mulukkuu sattui kui seso koko ajan kun olitte siellä vintillä.
        Tämä oli niitä tosi tuskasija juttuja, siskoni oli vahva luontone täys peto 15v,minä 14v en mahtaanna mittää sisko halusi otti minulta housut reisii ja otti minulta muluku rupes töihi minuun sattu kippeesti siskoni sano niin pittää sattuakki niin saaha kunnon mulukku sinulle tehtyä minulla oli mulukku kun seiso jäykkänä 15,6 cm pitkä, sisko Leena kisko puristeli puristi hiero kovast mulukkuani joka ilta yö.ja minu piti hankata hinkata sisko Leena pillua js työntää pilluu syvälle sormia niin se teki nii jumalattoma olo ,että minulta ruuttasi limat tulemaa mulukusta,ja sisko jatko samatie uuvestaa kurittamma minulta mulukka, tämä oli sitä maaseuvu sexuaali koulutusta, pidin elämäni tärkeimpänä asiana mitä ikinä saanu kokee mitä siskoni Leena pani minut tekemää.Siskoni pillu oli se minkä enizimmäisenä nuolin imin imemällä kuin siskoni komenti käski tehä sitä . Ja minä olin 2 vk vaille 15v, siskoni Leena kanssa päätti että nyt on aika ,työnnetää minulta mulukku sisko Leenan pilluu,siskoni oli trimmannut minulta mulku tosi jäykkää kuntoo,mulukkuni seiso sen muitan tosi helveti hyvin.Siskoni päätti tämä tehhä paljaalla milukulla tämä on siskon ja vejen yhteis vala mitä varten meillä pillu ja mulukku.
        Tämä oli totuus me siskon kanssa pitkästi yli vuosi naitii panttii, lähes joka pv. ja me tehtii kimpassa tätä naapurin poikie kanssa naitii pantii siskoani Leenaa. Ainakin reilu vuoden ajan 15v pillua.
        Sitten maalima vei meitä erillee kunnes 22v 23v
        Tapasimme toisemme sisko kanssa ,olkoo kuka mitä mieltä hyvänsä harrastimme tosi rietasta törkeetä nussimista irstasta siskon kusilihan käsittelyä.
        Tästä pitää vielä jatkaakki.
        Eli jokainen ymmärtäköö äitimme oli huorava naine.kuten tytär siskoni oli täysi pilluaa antava narttu,siskooni oli nusittu 13v asti ei kitti ollu tyttö.

Tuollaiset riettaat nartut on ihania.
        Varsinkin nuoret

• Anonyymi

Muistan nuorena miehenä nähneeni monta kertaa, kun äiti raahas pubista 2-3 ukkoa kotiin. Äijät naivat vuoron perään äitiä ja joivat viinaa. Kova vitun litinä aina kuului.

• Anonyymi

Kiihottavaa salaista perhe-elämää teillä ollut. Olivatko ukot sinulle täysin vieraita vai esim. isän työkavereita tai tuttuja? Mahtoiko äidillä olla ehkäisyä vai saitko sisaruksia ukkojen käytyä vierailuilla?

• Anonyymi

Eivät olleet minulle entuudestaan tuttuja. No olin kyllä joitain nähnyt lähi pubin terassilla. Kyllä äiti varmaan pillereitä söi. Muistan sellaisia liuskoja nähneeni. Kyllä se minua kiihotti, kun äitiä nussittiin eri asennoissa. Sessioiden jälkeen ukot lähtivät ja äiti jäi sänkyyn makaamaan. Yleensä sammui. Silloin pääsin lähempää tutkimaan äidin tisseja ja spermaista, nussittua vittua.

• Anonyymi

Katselitko sinäkin, vai kuinka tiedät asiasta? 😁

• Anonyymi

Enkä ole kyllä,nyt myöhemmäs vaihees ajatellu noista menneistä ajoista mitä 70 luvulla ja 80 luvulla tapahtui kotipuokessa maaseudulla, en hyvää enkä pahaa. Kaikki oli tarpee mitä pääsi näkemää,.itä pääsi kokemaa, oli kipeitä asioita,miykä oikesti teki kipeetä, henkisiä kipuja häpeellisiä juttujaki.
      Selevä asia oli,meillä ainaski oli puuttelinen elämä,köyhyyttä oli, sitä kuitenki oli,viinaa riitti,ja ukkoba riitti,iha käsittämätöntä touhua.
      ( Meilläkin sosiaaliviran omaiset kävi tutkimassa kuulustelemassa äitiämme, ja siskoani.
      Tämäki tapahtuni äitimme pakotettii terveys tarkistus sukupuolitautie vuoksi, Kute oli syytetty epäsivelline julki huoraava elämä. ) Tälläisetki syyte paperit olivat meillä äidillämme.Kute siskoni jouti sosiaali viranomaiste toimesta käymää jopa kerra vk testi terveys tarkistus,[ pillustaa ettei ole tauteja 14v-15v tyttönä )
      Minä itse joudui myös kuultavaksi sosiaaliviraomaiset tästä ,äitimme mieste kanssa julki huoraus, [ kyllä joudui kertoo mitä nähnyt olen,ja kyllä olin nähnyt kuin ukot vuoro perrää äitiämme nussivat juottivat.] Kylläki se on tosi asia kyllä joutui pelkäämääki kui äitimme huuti ölisi, pyyti ukoilta armoo elekee hakatko sattuu, kippeetä tekköö vittuu. / Pittää olla rehelline,,enempi nautin halusin sitä että äitiä nussitaa että pääse si näkemää,ja humalassa kun äiti makas ,pääsi kunnolla näkkee sitä nussittua vittua,mikä oli inhottava törkeetä mutta kiihottavata., miten vittuu ukot työnti kyrpääsä iha mielipuolisesti. Tämä kaikki oli tarpee se pakkl vaa hyväksyä,, kukkaa ei tiijä sitä,kui mahoton mulla mulukku seiso jatkuvasti kippeenä turvoksissa.äiti vitulle kun sitä nyssittii.
      Enkä kanna siitä mitää pahaa oloo päin vastoi, naureissa oli minu parhaita poika kavereita kolme,olovat vanhempia jo 16v 17v...Myö poikie kanssa pitkää suunniteltii,että poikai piti päästä äitiämme nussimaa, niin tämäki saati järjestettyä, äit poijat juotti se oli piru kova juttu,poijat nussi juotti äitiämme lähes 5h vuoroperrää äiti oli tolokuttomassa humalassa niin rohkeniin poijat ylytti nyt teet kunnolla sen koitat vatkaat kouri äitis vittua ja tuönnät kätesi äitisi viittuu kyllä dinne uppoo ja niin tehtii. Nämä olokoo historiaa,mikää ei kaduta.

• Anonyymi

Humalaista äitiä kävi naapurin ukot monesti nussimassa. Äiti makas sängyssä ja ukot toivat viinaa ja nussivat äitiä. Siinä se sitten makas vittu levällään ja ukkojen spermat valus ulos. Oli kiimasen ja samalla yököttävän näköstä.

• Anonyymi

Oon myös nähnyt äitini makaavan sängyssä alasti jalat levällään. Vittu oli karvainen ja vähän vitunhuulet auki.

• Anonyymi

Nämä ovat voimakkaita elämänikäisiä muistoja, eivät haalene eivätkä jäähdy. Olen kolmelapsisen perheen vanhin poika, ja vaikka pieni olinkin, kansakouluikään tullut, aavistin että muuan perheemme vieraista, moottoripyörällä liikkunut huimapää, jota ihailin, oli erityisasemassa. Tunnelma muuttui, kun hän kesällä tuli mökillemme, vaikka muuten ihan normaalisti ongimme, virvelöimme, uimme ja saunoimme. Mutta oliko yöksi jokin järjestely, vanhemmat tavallista hiljaisempia, hajamielisiä ja omissa maailmoissaan, miä hieman ärsytti. Ja muistan jonkun isän sanan kuulleeni, semmoisen kahdenkeskisen, kiusoittelevan, johon äiti on vastannut "nooh". Isäni oli rauhallinen, vähäpuheinen, äitini ulospäin suuntautuva ja avoimesti eroottinen. Hän jopa flirttaili tyttöystävieni kanssa saaden heidät hämmentymään. No, itselleni olen suonut luvan kuvitella hänet tilanteisiin, joissa mökkivieraalle pitkän illan ja kihelmöivän odotuksen päätteeksi on tarjottu vartaaseen kypsää pistämiseen halukasta lihaa.

• Anonyymi

Huikeaa! Kerro lisää näitä muistoja, kiitos!

• Anonyymi

Totta tuo, että nämä jutut ovat voimakkaita elämänikäisiä muistoja jotka eivät haalene.

Tapahtui 80-luvun lopulla ollessani itse 13 vuotias. Vanhempieni erosta oli kulunut muutama vuosi ja asuin veljeni kanssa äidin luona. Tiesin kyllä että äidillä oli jotain miesjuttuja meneillään satunnaisista myöhäisistä iltamenoista päätellen. Koskaan äiti ei kuitenkaan tuonot ketään miesystävää kotiimme. Vanhempana tietysti tajusin että kovin vakavista suhteista ei tainnut olla kyse. Poikkeus vahvistaa säännön sanotaan ja yhden (ja vain yhden) kerran tapahtui niin että äiti toi ei vain yhden, vaan kaksi miestä kotiimme ulkona, minulle ja veljelleni kerrotun version mukaan ystävää tapaamassa. Olimme veljeni kanssa jo nukkumassa mutta heräsin josku puolen yön tienoilla siihen kun äiti ja nuo minulle tuntemattomat kaksi miestä tulivat kotiin. Yrittivät tietysti olla todella hiljaa mutta totta kai kuiskuttelukin kuului kun muuten oli täysin hiljaista.

Ei kestänyt kovin kauaa kun kuului suihkussa käymisen ääniä ja kuulosti siltä että kaikki kävivät suihkussa yhtä aikaa. Jo se sai mielikuvituksen laukkaamaan. Kuului äidin ääntä miesten matalien äänten keskellä. Siitä sitten siirtyivät ilmeisesti aika suoraan äidin makkariin yläkertaan. Aluksi ei kuulunut juuri mitään, vaimeita keskustelun ääniä lukuun ottamatta. En saanut enää millään unta vaan kuuntelin alakerrassa korva tarkkana että mitä seuraavaksi. Vähitellen alkoi kuulua sängyn vaimeaa natinaa ja (epäilemättä nautinnon) ääniä ja jotain vaimeaa puhetta. Jossain vaiheessa alkoi kuulua selkeämpiä miesten ääniä ja äidin voihkaisuja. Muistan edelleen todella elävästi äänen, kun sängynpääty alkoi hakata seinää vasten aika kovaäänisesti ja kiihtyvään tahtiin. Sitä kesti pidempään eikä se mennyt hetkessä ohi, välillä tuli pieniä taukoja. Viimeistään tuossa kohtaa tajusin että miehet todella panevat äitiäni. Olisin halunnut hiipiä yläkertaan ja mennä kurkkimaan oven raosta mutta en mitenkään uskaltanut. Kohta taas sängynpääty kolisi ja hetken päästä kuului miehen matalaääninen murahtelu tai jotain sen suuntaista. Ja sen jälkeen kaikkien kolmen vaimeita naurahduksia ja jotain puhetta.

Pian kuului kylppärissä käymisen ääniä ja sen jälkeen ääniä keittiöstä kunnes äiti ja miehet taisivat mennä nukkumaan tai ainakin olivat hiljaa. Nukahdin itsekin ja muistan että näin aika levottomia unia. Jossain vaiheessa aamuyöllä heräsin kuitenkin taas tuttuihin ääniin, sängyn kolinaan ja natinaan. Äidin makuuhuoneessa oli selkeästi taas meno päällä ja äidin voihkaisut kuuluivat nyt selkeämmin kuin ensimmäisellä kerralla. Välillä kolina lakkasi ja rauhoittui, miehet puhuivat ja naureskelivat vaimeasti, äitikin sanoi jotain. Nyt kuului myös joitain kertoja uusi ääni joka muistutti läpsäisyä avokämmenellä iholle. Tuolloin en sitä tajunnut, mutta aikuisena, kun tiesin seksistä enemmän ja tapahtunutta joskus muistelin, arvasin että äitiä taidettiin tuolloin läpsiä vähän pyllylle. Kohta taas mentiin kunnes kolina jälleen loppui miehen matalan ähkäisyyn. Pienen tauon jälkeen melkein heti perään alkoi taas koko ajan voimistuva ja kasvava nopea kolina. Luulin että sänky hajoaa. Äidin voihkiminen sekoittui miehen voimistuvaan ja kasvavaan matalaa jonkinlaista vaimeaa huutoa muistuttavaan ääneen. Sitten kuului pari voimakasta ähkäisyä ja nopeaan tahtiin hakkaava kolina päättyi kuin veitsellä leikaten. Sen jälkeen kuului vaimeata miesten juttelua ja kaikkien kolmen naureskelua.

(jatkuu seuraavassa kommnetissa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo, että nämä jutut ovat voimakkaita elämänikäisiä muistoja jotka eivät haalene.

Tapahtui 80-luvun lopulla ollessani itse 13 vuotias. Vanhempieni erosta oli kulunut muutama vuosi ja asuin veljeni kanssa äidin luona. Tiesin kyllä että äidillä oli jotain miesjuttuja meneillään satunnaisista myöhäisistä iltamenoista päätellen. Koskaan äiti ei kuitenkaan tuonot ketään miesystävää kotiimme. Vanhempana tietysti tajusin että kovin vakavista suhteista ei tainnut olla kyse. Poikkeus vahvistaa säännön sanotaan ja yhden (ja vain yhden) kerran tapahtui niin että äiti toi ei vain yhden, vaan kaksi miestä kotiimme ulkona, minulle ja veljelleni kerrotun version mukaan ystävää tapaamassa. Olimme veljeni kanssa jo nukkumassa mutta heräsin josku puolen yön tienoilla siihen kun äiti ja nuo minulle tuntemattomat kaksi miestä tulivat kotiin. Yrittivät tietysti olla todella hiljaa mutta totta kai kuiskuttelukin kuului kun muuten oli täysin hiljaista.

Ei kestänyt kovin kauaa kun kuului suihkussa käymisen ääniä ja kuulosti siltä että kaikki kävivät suihkussa yhtä aikaa. Jo se sai mielikuvituksen laukkaamaan. Kuului äidin ääntä miesten matalien äänten keskellä. Siitä sitten siirtyivät ilmeisesti aika suoraan äidin makkariin yläkertaan. Aluksi ei kuulunut juuri mitään, vaimeita keskustelun ääniä lukuun ottamatta. En saanut enää millään unta vaan kuuntelin alakerrassa korva tarkkana että mitä seuraavaksi. Vähitellen alkoi kuulua sängyn vaimeaa natinaa ja (epäilemättä nautinnon) ääniä ja jotain vaimeaa puhetta. Jossain vaiheessa alkoi kuulua selkeämpiä miesten ääniä ja äidin voihkaisuja. Muistan edelleen todella elävästi äänen, kun sängynpääty alkoi hakata seinää vasten aika kovaäänisesti ja kiihtyvään tahtiin. Sitä kesti pidempään eikä se mennyt hetkessä ohi, välillä tuli pieniä taukoja. Viimeistään tuossa kohtaa tajusin että miehet todella panevat äitiäni. Olisin halunnut hiipiä yläkertaan ja mennä kurkkimaan oven raosta mutta en mitenkään uskaltanut. Kohta taas sängynpääty kolisi ja hetken päästä kuului miehen matalaääninen murahtelu tai jotain sen suuntaista. Ja sen jälkeen kaikkien kolmen vaimeita naurahduksia ja jotain puhetta.

Pian kuului kylppärissä käymisen ääniä ja sen jälkeen ääniä keittiöstä kunnes äiti ja miehet taisivat mennä nukkumaan tai ainakin olivat hiljaa. Nukahdin itsekin ja muistan että näin aika levottomia unia. Jossain vaiheessa aamuyöllä heräsin kuitenkin taas tuttuihin ääniin, sängyn kolinaan ja natinaan. Äidin makuuhuoneessa oli selkeästi taas meno päällä ja äidin voihkaisut kuuluivat nyt selkeämmin kuin ensimmäisellä kerralla. Välillä kolina lakkasi ja rauhoittui, miehet puhuivat ja naureskelivat vaimeasti, äitikin sanoi jotain. Nyt kuului myös joitain kertoja uusi ääni joka muistutti läpsäisyä avokämmenellä iholle. Tuolloin en sitä tajunnut, mutta aikuisena, kun tiesin seksistä enemmän ja tapahtunutta joskus muistelin, arvasin että äitiä taidettiin tuolloin läpsiä vähän pyllylle. Kohta taas mentiin kunnes kolina jälleen loppui miehen matalan ähkäisyyn. Pienen tauon jälkeen melkein heti perään alkoi taas koko ajan voimistuva ja kasvava nopea kolina. Luulin että sänky hajoaa. Äidin voihkiminen sekoittui miehen voimistuvaan ja kasvavaan matalaa jonkinlaista vaimeaa huutoa muistuttavaan ääneen. Sitten kuului pari voimakasta ähkäisyä ja nopeaan tahtiin hakkaava kolina päättyi kuin veitsellä leikaten. Sen jälkeen kuului vaimeata miesten juttelua ja kaikkien kolmen naureskelua.

(jatkuu seuraavassa kommnetissa)

(jatkoa edelliseen)

Nukahdin vielä uudestaan ja joskus puoli kuuden aikaan heräsin eteisestä kuuluviin vaimeisiin ääniin. Miehet olivat tekemässä lähtöä. Kuulin kuinka toinen miehistä kysyi hiljaisella äänellä että heräsiköhän pojat yöllä tai jotain sen suuntaista, ja äiti vastasi vaan että pojat nukkuu kuin tukit ei ne mitään kuulleet. No, ainakin minä kuulin, veljestä en tiedä. Äitikin lähti aamulla aikaisin töihin niin kuin joka aamu. Itselläni oli yhdeksän aamu, joka tarkoitti että olin jonkin aikaa aamulla yksin kotona veljen lähdettyä kouluun.

Menin katsomaan äidin makkariin ja huomasin että sänky ei ollut pedattu (yleensä se aina oli). Menin katsomaan lähempää ja siirtelin peittoa samalla kun yritin kuvitella mitä kaikkea sängyssä oli viime yönä puuhailtu. Olin juuri siinä iässä että kaikki seksiin liittyvä, siis aivan kaikki, oli alkanut kiinnostaa toden teolla. Kuvittelin että missäköhän kaikissa asennoissa miehet olivat äitiini yhtyneet. Äidin jalkovälistä olin toki nähnyt vilahduksia saunassa, kun yritin sinne usein huomaamatta kurkkia. Kuvittelin miten miehet olivat työntäneet kovat aikuisen miehen kikkelinsä minulle saavuttamattomaan ja salaperäiseen, mutta kuitenkin niin kiinnostavaan oman äitini pimppiin. Istuin sängyn reunalla ja siirtelin peittoa ja huomasin sängyn keskellä kaksi suht isoa vielä vähän kosteaa läikkää ja pienempiä jo lähes kuivuneita läikkiä vähän siellä täällä. Oli pakko nuuhkaista kahta isompaa läikkää ja spermahan niissä tuoksui vahvasti. Olin alkanut noin vuotta aiemmin saamaan omia siemensyöksyjä joten tuokksu oli tuttu. Muistan että minua kiihotti todella paljon ajatus siitä, että lakanalla olevat spermat olivat luultavasti päätyneet ensiksi kunnollisen ja kiltin äitini pimppiin ja valuneet sieltä lakanalle. Muistan myös miettineeni, että olikohan kumpikin mies lauennut vuorollaan äitini sisään. Koulupäivä sujui levottomien ajatusten merkeissä, mutta ajatukset hälvenivät iltapäivällä kun äiti tuli töistä kotiin ja käyttäytyi niin kuin aina muutenkin, ihan niin kuin mitään poikkeavaa ei olisi tapahtunut.

• Anonyymi

Äidillä kävi muutamia vakkari miehiä sitä nussimassa. Isä oli yleensä mukana. Kova nussimisen ääni aina kuului takkahuoneesta. Näin monta kertaa, kun vieras nussi äitiä takaa päin ja isän uitti kyrpäänsä äidin suussa.

• Anonyymi

Tulikohan äitisi joskus tiineeksi vieraille nussijoille vai ovatko kaikki lapset isäsi siementä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulikohan äitisi joskus tiineeksi vieraille nussijoille vai ovatko kaikki lapset isäsi siementä?

Ei tullut. Sain kyllä itsekkin nussia äidin ihanaa karva pillua vuosien päästä, kun isä oli kuollut. Äiti oli kovassa puutteessa.

• Anonyymi

Meillä kotona äitini ja isäni saunoivat aina vieraiden kanssa kaikki yhdessä. Ei se yhtään ihmetyttänyt tms. Ja usein olivat sekapareina saunassa. Useasti oli myös äitini firman nuori aputyttö vieraana ja saunoivat myös. Tämä aputyttö oli minua kolmisen vuotta vanhempi jotain 19 v. Silloin jo mielenkiinto ja pieni kateus iskimkun tiesin että isäni pääsee näkee tuon nuoren herkun alastomana. Kerran tulin lupaamani aikaa aikaisemmin kotiin ja nyt oli aputytöllä poikakaveri mukana ja olivat jo saunomassa. Niistä äänistä mitä kuulin pesuhuoneen oven läpi ei voinut erehtyä.

• Anonyymi

Luuletko, että isäsikin pääsi nussimaan aputyttöä joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että isäsikin pääsi nussimaan aputyttöä joskus?

Kyllä. Äitini lähti tosinaan saunasta ensin pois ja isäni jäi kahdestaan aputytön kanssa saunan. Isälläni oli aika iso kulli ja tosi paksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Äitini lähti tosinaan saunasta ensin pois ja isäni jäi kahdestaan aputytön kanssa saunan. Isälläni oli aika iso kulli ja tosi paksu.

Mahtava homma. Sai aputyttö nuoreen, tiukkaan pilluunsa kunnon aikamiehen julmaa parrua sitten. Ja äitisi ymmärsi, että isäsi oli saatava nussia isolla kullillaan myös nuorta, vierasta pillua välillä. Tämä on oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava homma. Sai aputyttö nuoreen, tiukkaan pilluunsa kunnon aikamiehen julmaa parrua sitten. Ja äitisi ymmärsi, että isäsi oli saatava nussia isolla kullillaan myös nuorta, vierasta pillua välillä. Tämä on oikein.

Jep. Sai kunnon aikuisen miehen kullia nuoreen pilluunsa.

• Anonyymi

Eli siellä nussittiin? Oman kanssa vai vaihtoivatko pareja?

• Anonyymi

Pääsitkö sinä koskaan näkemään aputyttöä alastomana?

• Anonyymi

Pääsin vahingossa näkemään kun pesuhuoneen ovi avattiin ja hän just siellä meni.

• Anonyymi

Millaiset tissit hänellä,oli? Entäs alapään karvoitus?

• Anonyymi

Vanhempani pitivät kotona ja mökillä usein sessioita joissa oli mukana 3-4 vierasta miestä. Hiivin yleensä salaa katselemaan, kun vieraat naivat äitiä. Isä usein katseli ja runkkaili tai uitti kyrpäänsä äidin suussa. Vieraat vaihtoivat vauhdissa vuoroja ja uusi mies nai äitiä. Näitä tapahtui 2-3 kertaa vuodessa.

• Anonyymi

Kiihottavaa. Kerro lisää. Olivatko panomiehet tuttuja (esim. isän kavereita tai työkavereita) vai täysin ennalta vieraita? Saitko koskaan pikkuveljeä tai -siskoa 9 kuukauden päästä tapahtumista?

• Anonyymi

Meillä aikoinaan mökillä kävi paljon vieraita, miespuolisia enemmistönä. Ihmettelin silloin, miksi mies vieraat kutsuttiin rantasaunaan saunomaan. Sieltä kuului kyllä paljon muutakin ääntä, kuin saunomisesta johtuvaa. Siellä mies vieraat naivat äitiäni yhdesaä isäni kanssa. Hiivin useasti saunan sivustalle ja kurkin ikkunasta sisään. Siellä äitiä naitiin joka reikään oikein kunnolla ja litinä sekä huohotus oli sen mukaista.

• Anonyymi

Kiimaista menoa! Minkä ikäinen olit? Runkkasitko? Missä asennoissa äitiäsi naitiin? Olivatko nussijat isomunaisempia kuin isäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiimaista menoa! Minkä ikäinen olit? Runkkasitko? Missä asennoissa äitiäsi naitiin? Olivatko nussijat isomunaisempia kuin isäsi?

Kylläpä minä näkkii jo 13v poijasta etiäpäi , silloinhan loppui koulukin 7lk. jatkuvasti näin kun äitiämme vieraat ukot nussivat juottivat äitiämme humalaa.Muistan miten isä ukko vanotti minua että on parempi että pijät poika naamasi kiinni mitä näät, jos sinulta kysellää näistä. Äitimme oli hyvinnii erittäi lihava pyöree iso mahane , isoperse akka näin muista kui ukot kehu humalassa sitä issoo lihv persettä että tällä Kaisalla on pitäjä issoin väljin huoran lutkan lihavat löysät vitut [ Tämä on mielessä,,ettäisoja utareita tissejä. Siitä tiesi näihi ukkoi kyrvät olivat paksuja isoja,kun minun poika kaverit 16v-17v näillä oli mulukut jo 18cm , Näillä ukkoilla oli paljoki isommat paksut kyrvät päälle 20
        > 24 cm.Muistan tästä Ori Jaakosta jolla oli tämä issoin 24cm 6,5cm puhuvat,
        Äitimme oll kontallaa lattialla patja päällä,perse pystyssä, takkoopäi astuvat, kuten selällää ,sääret levällää kohti kattoo, tämmöstäkkii tapahtu kerranki oli näitä vieraita ukkoja 4-5 viinojesa kanssa, antovat maistoo minunki oli rommiviinaa,
        Yöllä jäi mielee kuin humalassa äiti lätkitti perseellle lihv haaroje vällii viittuu , sain ensimmäiset koitot täysi vittuu vitunhaaroihin märkiin limasiin vitu lihoihin, kun käskettii työntää kättä lihv reisi haaroje vällii täysin vittuun sisään.
        Tunsin että minusta tuli muka mies 13v kun sain työntää käteni vittuu vatkata väljää vittua .
        Kätet haisi kuselle, olivat limassa.
        Saatte olla tasan varmoja mulukkuni seiso ihan helevetisti,oli taattu että oli pakko runkata niin helevetisti. Oli taas kerran kotona ukot nussi äitiämme,olin sillo lähes 14v nämä ukot pakotti että otshan poika mulukkua esille nyt työnnät mulukkusi tuonne väljää issoo vittuu että tunnet mitä vittu..
        Elämä voi olla viksumpaaki, mitä se on ollut mutta sille en voi mittää ennää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä minä näkkii jo 13v poijasta etiäpäi , silloinhan loppui koulukin 7lk. jatkuvasti näin kun äitiämme vieraat ukot nussivat juottivat äitiämme humalaa.Muistan miten isä ukko vanotti minua että on parempi että pijät poika naamasi kiinni mitä näät, jos sinulta kysellää näistä. Äitimme oli hyvinnii erittäi lihava pyöree iso mahane , isoperse akka näin muista kui ukot kehu humalassa sitä issoo lihv persettä että tällä Kaisalla on pitäjä issoin väljin huoran lutkan lihavat löysät vitut [ Tämä on mielessä,,ettäisoja utareita tissejä. Siitä tiesi näihi ukkoi kyrvät olivat paksuja isoja,kun minun poika kaverit 16v-17v näillä oli mulukut jo 18cm , Näillä ukkoilla oli paljoki isommat paksut kyrvät päälle 20
        Äitimme oll kontallaa lattialla patja päällä,perse pystyssä, takkoopäi astuvat, kuten selällää ,sääret levällää kohti kattoo, tämmöstäkkii tapahtu kerranki oli näitä vieraita ukkoja 4-5 viinojesa kanssa, antovat maistoo minunki oli rommiviinaa,
        Yöllä jäi mielee kuin humalassa äiti lätkitti perseellle lihv haaroje vällii viittuu , sain ensimmäiset koitot täysi vittuu vitunhaaroihin märkiin limasiin vitu lihoihin, kun käskettii työntää kättä lihv reisi haaroje vällii täysin vittuun sisään.
        Tunsin että minusta tuli muka mies 13v kun sain työntää käteni vittuu vatkata väljää vittua .
        Saatte olla tasan varmoja mulukkuni seiso ihan helevetisti,oli taattu että oli pakko runkata niin helevetisti. Oli taas kerran kotona ukot nussi äitiämme,olin sillo lähes 14v nämä ukot pakotti että otshan poika mulukkua esille nyt työnnät mulukkusi tuonne väljää issoo vittuu että tunnet mitä vittu..

Olipa edellinen harvinaisen selkeällä tavalla kerrottu. Tuo kertoja pääsee työelämässä ja liikemaailmassa todella pitkälle. Kannattaisi ajatella kirjailijan uraa. Kun noin selvästi esitti asiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa edellinen harvinaisen selkeällä tavalla kerrottu. Tuo kertoja pääsee työelämässä ja liikemaailmassa todella pitkälle. Kannattaisi ajatella kirjailijan uraa. Kun noin selvästi esitti asiansa.

Niin ja ei näyttänyt olevan pahasti kirjoitusvirheitä. Ja ei samojen sanojen toistelua. Varsinkaan sitä v-alkuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella selvää artikulointia. Tälläistä on ilo lukea.

• Anonyymi

minunkin äiti oli kimppapanona monesti 80-luvulla kun isä oli keikkahommissa viiot. Pienessä maalaiskylässä ei montaa naapuria ollut mutta kyllä ne monet kävi äitiä naimassa. monesti juuri kaksi samaan aikaan. Parilla oli oikeen iso kalu joista äiti tuntui erityisesti tykkäävän. Yhdellä oli sellanen jälkeen jäänyt poika joka oli jo aikuinen mutta aikas lapsellinen mutta sillä oli ison kyrpä. Poika raasu ei oikeen aina ymmärtänyt mikä homman nimi mutta kun kulli seisoi niin äiti ratsasti sillä kiimoissaan ,Enimmillään oli neljä ukkoo jokka vuoronperään ja yhdessä ottivat äitiä. Sukkanauhaiset jalat vaan heilu ilmassa kun ukot pumppas spermojaan äidin sisään.

• Anonyymi

Varmasti hivenen noloa,mutta varmasti kiihottavat näköistä,kuulosta..t.61ukm

• Anonyymi

Meilläkin äiti harrasti säännöllisesti seksiä muiden miesten kanssa. Sitä ei lapsena ymmärtänyt mitä tapahtui, mutta kun kasvoi ja alkoi ymmärtämään mitä seksi on, pikkuhiljaa se kuvio alkoi tulla selväksi. Minun setä kävi usein äidin luona ja yleensä isä nukkui silloin sohvalla ja olohuoneen lattialle oli sohvan eteen ilmestynyt jotain läikkiä jotka ymmärsin myöhemmin olevan spermaa. Setä ja isä olivat hyviä ystäviä, heillä oli muunmuassa maansiirtofirma 80 luvulla ja jakoivat äidin tuolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meilläkin äiti harrasti säännöllisesti seksiä muiden miesten kanssa. Sitä ei lapsena ymmärtänyt mitä tapahtui, mutta kun kasvoi ja alkoi ymmärtämään mitä seksi on, pikkuhiljaa se kuvio alkoi tulla selväksi. Minun setä kävi usein äidin luona ja yleensä isä nukkui silloin sohvalla ja olohuoneen lattialle oli sohvan eteen ilmestynyt jotain läikkiä jotka ymmärsin myöhemmin olevan spermaa. Setä ja isä olivat hyviä ystäviä, heillä oli muunmuassa maansiirtofirma 80 luvulla ja jakoivat äidin tuolla tavalla.

Kiinnostava kuvio. Oliko sedällä omakin vaimo? Vai joutuiko äitisi ottamaan vastaan kaiken himokkaan tykityksen lankomieheltään?

• Anonyymi

Painostiko vahvempiluonteinen setäsi alistuvaluonteisempaa isääsi luovuttamaan äitisi hässitäväkseen kerta toisensa jälkeen vahvemman uroksen oikeudella? Vai tapahtuikohan kaikki kolmikon yhteisestä kiihottuneesta sopimuksesta, mitä luulet?

• Anonyymi

Aisuri tais olla,kiihottuu kun vieras hoiti tyydyttämisen...!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aisuri tais olla,kiihottuu kun vieras hoiti tyydyttämisen...!

Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa, kun alistui olohuoneen sohvalle vatkaamaan pippeliään ja ruikkimaan mällinsä lattioille veljensä köyriessä kunnolla. Millaisia nämä isäaisuri ja setäsonni olivat luonteiltaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa, kun alistui olohuoneen sohvalle vatkaamaan pippeliään ja ruikkimaan mällinsä lattioille veljensä köyriessä kunnolla. Millaisia nämä isäaisuri ja setäsonni olivat luonteiltaan?

Vastaan nyt äkkiä kun on hetki aikaa. En usko että oli mistään painostuksesta kyse. Äiti tuli raskaaksi sedälle joten siinä on ollut jo jotain keskinäistä juttua heillä koska ilmeisesti isä oli jo silloin äidin poikaystävä. Sitten kun yksinhuoltajaksi olisi muuten joutunut niin isä joka on vanhempi, otti paikan ja meni äidin kanssa naimisiin. Äiti tarvitsi Kekkosen erityisluvan koska oli vielä vähän alle 18 vuotta. Tuo oli 70 luvun alkupuolta.

Isä ja äiti on myös harrastaneet seksiä, että mistään tunnekylmyydestä ei ole kyse. Äiti teki ensin kaksi lasta sedän kanssa, ja silloin kun toinen oli tulilla, oli häät isän kanssa ja heidän hääkuvassa on äiti raskaana. Vasta kolmas lapsi muutaman vuoden erolla on isän ja erot lasten, joita on tuota enemmän, ulkonäössä on kyllä selvät.

Kun setä on ollut tekijämies, niin isä on ollut aika, voisiko sanoa teoreetikko ja jahkailija ja ei ole koskaan konflikteista tykännyt. Kerran nuorena kun suutuin jostain ja uhkasin vetää turpaan, niin isä perääntyi. En tiedä millainen suhde tarkalleen ottaen tällä kolmikolla on koska näistä varsinkin mistään suoraan seksiin liittyvästä on aika huono kysellä ja kun tuohon alkuaikaan en ole ollut vielä edes olemassa. Suurin osa on sen jälkeenkin ollut pelkkää päättelyä, tai on esimerkiksi kuullut kun äiti on kysynyt jonkun illan istujaisten päätteeksi sedältä että haluaisiko hän nukkua meillä. Mutta esimerkiksi usein nuorena kun äiti alkoi laittamaan itseään valmiiksi ja päällä oli seksikkäät alusasut, jo siitä tiesi että äiti tapaa sedän ja on yön poissa, tai setä tulee kylään, ettei sitä tarvinnut edes kysellä enää että mihin äiti menee. Setää ei silloin enää oikein huvittanut tulla yöksi kun me oltiin jo ymmärretty että mistä on kyse, vaikka luulisi että silloin se olisi ollut paljon helpompaa kun kaikki tiesi että ne harrastaa seksiä. Yhden kerran kun olin kavereiden kanssa läheisellä metsäkämpällä yötä viettämässä ja siellä vähän juotiin, kun tulin kotiin niin isä nukkui minun sängyssä minun huoneessa ja äiti taas nukkui heidän makuuhuoneessa yksin. Sillä hetkellä minä keskityin vain siihen että miten saan viinapullon jämät salakuljetettua repusta kaapiin niin ettei isä huomaa. Tiesin jo silloin että äiti nai sedän kanssa, mutta vasta muutama vuosi myöhemmin tuli ensin mieleen että oliko isä tullut nukkumaan minun huoneeseen että saa rauhassa runkata koska alkukäsitys tuosta olohuonerunkusta oli ollut se että isä vetelee rauhassa käteen niinkuin itsekin silloin tein kun ei ollut naisista vielä mitään kokemusta. Mutta myöhemmin tuli sekin näkökohta mieleen että olisiko äiti ihan käskenyt isän pois heidän aviovuoteesta että hän saa joko naatiskella yksinään, tai sedän kanssa. En muuten ole mitenkään kiihottunut heidän jutuistaan mutta tuo tilanne vähän kiehtoi. Tuo runkkaaminen oli sellainen ”kaikkien salaisuus”. Vanhemmat veljet oli muuttaneet jo pois ja omassa huoneessa tuli runkattua joka ilta ja kun kuuli mitä äiti tekee makuuhuoneessa sedän kanssa ja tiesi ettei ne ihan heti sieltä tule ainakaan häiritsemään ja että isä taas aamupalan jälkeen päättää että lattiat pitääkin pestä, niin siinä samalla tuli vedeltyä itsekin huomattavasti rennommin käteen.

En ihmettelisi sitä ollenkaan vaikka äiti olisi käskenyt isän mennä nukkumaan minun huoneeseen koska äiti on ollut tomera aina ja jos äitiä on panettanut niin hänelle ei ole tuottanut mitään ongelmaa heivata isä ulos sängystä kun kerrankin saa joko yksin tai sedän kanssa naatiskella kun olin koko yön pois. Tuolloin oli jo muut sisarukset muuttaneet pois tai olivat myös jossain menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan nyt äkkiä kun on hetki aikaa. En usko että oli mistään painostuksesta kyse. Äiti tuli raskaaksi sedälle joten siinä on ollut jo jotain keskinäistä juttua heillä koska ilmeisesti isä oli jo silloin äidin poikaystävä. Sitten kun yksinhuoltajaksi olisi muuten joutunut niin isä joka on vanhempi, otti paikan ja meni äidin kanssa naimisiin. Äiti tarvitsi Kekkosen erityisluvan koska oli vielä vähän alle 18 vuotta. Tuo oli 70 luvun alkupuolta.

Isä ja äiti on myös harrastaneet seksiä, että mistään tunnekylmyydestä ei ole kyse. Äiti teki ensin kaksi lasta sedän kanssa, ja silloin kun toinen oli tulilla, oli häät isän kanssa ja heidän hääkuvassa on äiti raskaana. Vasta kolmas lapsi muutaman vuoden erolla on isän ja erot lasten, joita on tuota enemmän, ulkonäössä on kyllä selvät.

Kun setä on ollut tekijämies, niin isä on ollut aika, voisiko sanoa teoreetikko ja jahkailija ja ei ole koskaan konflikteista tykännyt. Kerran nuorena kun suutuin jostain ja uhkasin vetää turpaan, niin isä perääntyi. En tiedä millainen suhde tarkalleen ottaen tällä kolmikolla on koska näistä varsinkin mistään suoraan seksiin liittyvästä on aika huono kysellä ja kun tuohon alkuaikaan en ole ollut vielä edes olemassa. Suurin osa on sen jälkeenkin ollut pelkkää päättelyä, tai on esimerkiksi kuullut kun äiti on kysynyt jonkun illan istujaisten päätteeksi sedältä että haluaisiko hän nukkua meillä. Mutta esimerkiksi usein nuorena kun äiti alkoi laittamaan itseään valmiiksi ja päällä oli seksikkäät alusasut, jo siitä tiesi että äiti tapaa sedän ja on yön poissa, tai setä tulee kylään, ettei sitä tarvinnut edes kysellä enää että mihin äiti menee. Setää ei silloin enää oikein huvittanut tulla yöksi kun me oltiin jo ymmärretty että mistä on kyse, vaikka luulisi että silloin se olisi ollut paljon helpompaa kun kaikki tiesi että ne harrastaa seksiä. Yhden kerran kun olin kavereiden kanssa läheisellä metsäkämpällä yötä viettämässä ja siellä vähän juotiin, kun tulin kotiin niin isä nukkui minun sängyssä minun huoneessa ja äiti taas nukkui heidän makuuhuoneessa yksin. Sillä hetkellä minä keskityin vain siihen että miten saan viinapullon jämät salakuljetettua repusta kaapiin niin ettei isä huomaa. Tiesin jo silloin että äiti nai sedän kanssa, mutta vasta muutama vuosi myöhemmin tuli ensin mieleen että oliko isä tullut nukkumaan minun huoneeseen että saa rauhassa runkata koska alkukäsitys tuosta olohuonerunkusta oli ollut se että isä vetelee rauhassa käteen niinkuin itsekin silloin tein kun ei ollut naisista vielä mitään kokemusta. Mutta myöhemmin tuli sekin näkökohta mieleen että olisiko äiti ihan käskenyt isän pois heidän aviovuoteesta että hän saa joko naatiskella yksinään, tai sedän kanssa. En muuten ole mitenkään kiihottunut heidän jutuistaan mutta tuo tilanne vähän kiehtoi. Tuo runkkaaminen oli sellainen ”kaikkien salaisuus”. Vanhemmat veljet oli muuttaneet jo pois ja omassa huoneessa tuli runkattua joka ilta ja kun kuuli mitä äiti tekee makuuhuoneessa sedän kanssa ja tiesi ettei ne ihan heti sieltä tule ainakaan häiritsemään ja että isä taas aamupalan jälkeen päättää että lattiat pitääkin pestä, niin siinä samalla tuli vedeltyä itsekin huomattavasti rennommin käteen.

En ihmettelisi sitä ollenkaan vaikka äiti olisi käskenyt isän mennä nukkumaan minun huoneeseen koska äiti on ollut tomera aina ja jos äitiä on panettanut niin hänelle ei ole tuottanut mitään ongelmaa heivata isä ulos sängystä kun kerrankin saa joko yksin tai sedän kanssa naatiskella kun olin koko yön pois. Tuolloin oli jo muut sisarukset muuttaneet pois tai olivat myös jossain menossa.

Hieno, kiihottava aisankannatuskuvio on ollut.

• Anonyymi

En myös nuorena ymmärtänyt mistä kyse kun kylän miehet kävi meillä kylässä aina kun isä oli poissa. monesti heitä oli kaksi kerralla. Äiti antoi rahaa että kävisin kyläkaupalta hakemas karkkia . Kerran unohdin ottaa lakkini ja palasintakas niin kuulin outoo kiherrystä ja puhetta äidin ja isän makuuhuoneesta. Uteliaisuus heräsi ja menin katsoon auki olena oven raosta mitäs iellä touhutaan. Toisen miehen pää oli äidin jalkojen välissä ja kuuli kovaa lipsatusta. Äiti kiemusteli ja voihki kovaa ja se toinen mies oli äidin pään vieressä kalu jäykkänä ja tyrkki sitä äidin suuhun. älkää älkää äiti huusi ja silti näytti ettei kovasti ollut vastaankaan. *Hetken päästä tämä toinen nousi äidin jalkone välistä ja asettlei julman näköistä suonikasta kaluaan äidin jalkoväliin. Äiti nosti sukkanauhalliset jalkansa tämän miehen olkapäille ja samalla näin kuinka julma kalu upposi äidin märkään litisevään pilluun . Hetken päästä. toinen mies meni selälleen sänkyyn ja äiti kierähti hänen päälleen asettaes miehen kalun sisäänsä. Samalla toinen mies meni äidin taakse ja alkoi sovittaan ensin kaluaan äidin pylyyn mutta äiti kielsi ja sanoi ettei tälläkertaa mutta laita pilluun toisen seuraksi ettei sillä ole yksinäistä. Voi sitä huudon määrää mitä äidistä lähti kun toinenkin kalu upposi hänen pilluunsa. Tämän jälkeen monesti kun olin lähteväsni kauppaan karkkia ostaan palasinkin takaisin ja näin monta aktia missä vieraat miehet nai äitiä miten milloinkin. Näin kyllä myemmin kun äiti ja isä nai. Isällä oli selkeesti pienempi kalu kuin näillä jokka vieraili isän poissa ollessa.

Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe