Seksifoorumi ei toimi

Anonyymi-ap

Seksifoorumi sivusto avautuu mutta ei kuitenkaan toimi?

25

1275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avautuu ja näyttää että olsin kirjautunut sisään, mutta ei pääse liikkumaan mihinkään, mikä neuvoksi.

      • Nyt ongelmat on ratkaistu ja sivusto on palautettu kokonaan kuntoon! Siellä on nyt myös yli sadan euron virustorjunta, jottei mikään troijalainen tms. pääsisi pistämään sivua jumiin. Nyt voi taas kirjautua ja rekisteröityä normaalisti!
        https://seksifoorumi-keskustelu.fi/


    • Anonyymi

      Jotain outoa sillä sivustolla tosiaankin on nyt pari päivää ollut...
      Itse en pääse edes sisäänkirjautumaan, ei anna edes sitä kirjautumissivuakaan,,,

      • Pahoittelen, että kestää. Ongelmanani on ollut nyt, että en ole päässyt olemaan tietokoneella, muiden kiireiden vuoksi. Olen kuitenkin selvittänyt vikaa ja syy on viimein selvillä ja yritän korjata sen mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Pahoittelen, että kestää. Ongelmanani on ollut nyt, että en ole päässyt olemaan tietokoneella, muiden kiireiden vuoksi. Olen kuitenkin selvittänyt vikaa ja syy on viimein selvillä ja yritän korjata sen mahdollisimman pian.

        Ok, hyvä tietää ja toivotaan että saat sen kuntoon - up and running again ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyvä tietää ja toivotaan että saat sen kuntoon - up and running again ;)

        On näemmä taas kokonaan alhaalla... :(


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Pahoittelen, että kestää. Ongelmanani on ollut nyt, että en ole päässyt olemaan tietokoneella, muiden kiireiden vuoksi. Olen kuitenkin selvittänyt vikaa ja syy on viimein selvillä ja yritän korjata sen mahdollisimman pian.

        👍👍


      • Vaikka sain palautettua sivuston, ei kaikki jäsenet pääse kirjautumaan ja jotakin häikkää yhä. Minulta loppuu osaaminen kesken ja joudun pyytämään apua joltakulta jolla sitä on enemmän.

        Laitan sivuston vielä toistaiseksi kiinni kunnes kaikki toimii kuten pitää ja vika löytyy.


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Vaikka sain palautettua sivuston, ei kaikki jäsenet pääse kirjautumaan ja jotakin häikkää yhä. Minulta loppuu osaaminen kesken ja joudun pyytämään apua joltakulta jolla sitä on enemmän.

        Laitan sivuston vielä toistaiseksi kiinni kunnes kaikki toimii kuten pitää ja vika löytyy.

        Toivon mukaan pääsemme sivustolle taas heti kun mahdollista ;)


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Vaikka sain palautettua sivuston, ei kaikki jäsenet pääse kirjautumaan ja jotakin häikkää yhä. Minulta loppuu osaaminen kesken ja joudun pyytämään apua joltakulta jolla sitä on enemmän.

        Laitan sivuston vielä toistaiseksi kiinni kunnes kaikki toimii kuten pitää ja vika löytyy.

        Toivottavasti "löydät" nopeasti jonkun ammattilaisen joka osaisi laukaista tämä ahdistavan pattitilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti "löydät" nopeasti jonkun ammattilaisen joka osaisi laukaista tämä ahdistavan pattitilanteen.

        Toivottavasti pääsemme taas pikapuoliin kirjoittelemaan ;)


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Vaikka sain palautettua sivuston, ei kaikki jäsenet pääse kirjautumaan ja jotakin häikkää yhä. Minulta loppuu osaaminen kesken ja joudun pyytämään apua joltakulta jolla sitä on enemmän.

        Laitan sivuston vielä toistaiseksi kiinni kunnes kaikki toimii kuten pitää ja vika löytyy.

        Oletko löytänyt ammattilaista ratkomaan ongelmaa, joka on kestänyt nyt jo ärsyttävän pitkään?


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Pahoittelen, että kestää. Ongelmanani on ollut nyt, että en ole päässyt olemaan tietokoneella, muiden kiireiden vuoksi. Olen kuitenkin selvittänyt vikaa ja syy on viimein selvillä ja yritän korjata sen mahdollisimman pian.

        Eikö vieläkään ole löytynyt vikaa tai ammattilaista korjamaan vikaa.


      • ykskansalainen kirjoitti:

        Eikö vieläkään ole löytynyt vikaa tai ammattilaista korjamaan vikaa.

        Varmuuskopiotkaan eivät toimineet. Melko alussa löytyi troijalainen joka on pistänyt sivuston mäsäksi ja poistin sen, mutta IT-ammattilainen kertoi näitä hakkerointeja joissa on tullut tuo sama troijalainen kuin minulle, on ollut nyt laajemminkin tällä hetkellä, ja pistävät kuulemma koko sivun mäsäksi sisään päästyään. Kannattaa siis hommata enemmän suojauksia ja torjuntaa, varmaan maksullista.

        Olen saanut nyt ohjeistusta mitä minun pitää tehdä ja koetan vielä saada sivustoa takaisin. IT-ammattilainen oli myös hämillään serverin toiminnasta, kun erilainen kuin suomessa. Serveri siis pitää vaihtaa heti suomalaiseen kun toimii taas, jotta saan tarvittaessa apua.
        _______

        Senkin takia nyt on kestänyt, kun tuossa aiemmin väsähdin ja oli pakko tehdä muita asioita. Ei ole toiminut pää hetkeen, kun ollut niin paljon muitakin ongelmia juuri samaan aikaan. Olen kahlannut kaikki tiedostot läpi vanha varmuuskopio rinnalla, ja poistanut jokaisen hiemankin eriävä tiedoston yms.


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Varmuuskopiotkaan eivät toimineet. Melko alussa löytyi troijalainen joka on pistänyt sivuston mäsäksi ja poistin sen, mutta IT-ammattilainen kertoi näitä hakkerointeja joissa on tullut tuo sama troijalainen kuin minulle, on ollut nyt laajemminkin tällä hetkellä, ja pistävät kuulemma koko sivun mäsäksi sisään päästyään. Kannattaa siis hommata enemmän suojauksia ja torjuntaa, varmaan maksullista.

        Olen saanut nyt ohjeistusta mitä minun pitää tehdä ja koetan vielä saada sivustoa takaisin. IT-ammattilainen oli myös hämillään serverin toiminnasta, kun erilainen kuin suomessa. Serveri siis pitää vaihtaa heti suomalaiseen kun toimii taas, jotta saan tarvittaessa apua.
        _______

        Senkin takia nyt on kestänyt, kun tuossa aiemmin väsähdin ja oli pakko tehdä muita asioita. Ei ole toiminut pää hetkeen, kun ollut niin paljon muitakin ongelmia juuri samaan aikaan. Olen kahlannut kaikki tiedostot läpi vanha varmuuskopio rinnalla, ja poistanut jokaisen hiemankin eriävä tiedoston yms.

        Varmuuskopio ei auta sen tähden, että häiriö on muualla kuin siellä missä varmuuskopio kansio. Uusin muita tiedostoja saamieni ohjeiden mukaan. Eli nyt on ainakin pari keinoa kokeiltavana.


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Varmuuskopiotkaan eivät toimineet. Melko alussa löytyi troijalainen joka on pistänyt sivuston mäsäksi ja poistin sen, mutta IT-ammattilainen kertoi näitä hakkerointeja joissa on tullut tuo sama troijalainen kuin minulle, on ollut nyt laajemminkin tällä hetkellä, ja pistävät kuulemma koko sivun mäsäksi sisään päästyään. Kannattaa siis hommata enemmän suojauksia ja torjuntaa, varmaan maksullista.

        Olen saanut nyt ohjeistusta mitä minun pitää tehdä ja koetan vielä saada sivustoa takaisin. IT-ammattilainen oli myös hämillään serverin toiminnasta, kun erilainen kuin suomessa. Serveri siis pitää vaihtaa heti suomalaiseen kun toimii taas, jotta saan tarvittaessa apua.
        _______

        Senkin takia nyt on kestänyt, kun tuossa aiemmin väsähdin ja oli pakko tehdä muita asioita. Ei ole toiminut pää hetkeen, kun ollut niin paljon muitakin ongelmia juuri samaan aikaan. Olen kahlannut kaikki tiedostot läpi vanha varmuuskopio rinnalla, ja poistanut jokaisen hiemankin eriävä tiedoston yms.

        Kiitos sevityksestäsi. Toivon ja uskon että jaksat selvitään kaikki ongelmat, voimia sinulle toivoo yks foorumilainen. Ehkä arvaat kuka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sevityksestäsi. Toivon ja uskon että jaksat selvitään kaikki ongelmat, voimia sinulle toivoo yks foorumilainen. Ehkä arvaat kuka?

        Nyt foorumille ei vielä pääse kirjautumaan tai rekisteröitymään, mutta laitoin sen niin, että pääsette ainakin lukemaan keskusteluja, katsomaan kuvia ja linkkejä.

        En anna periksi ja toivottavasti saisin sivustomme vielä kokonaan kuntoon.
        https://seksifoorumi-keskustelu.fi/


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Varmuuskopiotkaan eivät toimineet. Melko alussa löytyi troijalainen joka on pistänyt sivuston mäsäksi ja poistin sen, mutta IT-ammattilainen kertoi näitä hakkerointeja joissa on tullut tuo sama troijalainen kuin minulle, on ollut nyt laajemminkin tällä hetkellä, ja pistävät kuulemma koko sivun mäsäksi sisään päästyään. Kannattaa siis hommata enemmän suojauksia ja torjuntaa, varmaan maksullista.

        Olen saanut nyt ohjeistusta mitä minun pitää tehdä ja koetan vielä saada sivustoa takaisin. IT-ammattilainen oli myös hämillään serverin toiminnasta, kun erilainen kuin suomessa. Serveri siis pitää vaihtaa heti suomalaiseen kun toimii taas, jotta saan tarvittaessa apua.
        _______

        Senkin takia nyt on kestänyt, kun tuossa aiemmin väsähdin ja oli pakko tehdä muita asioita. Ei ole toiminut pää hetkeen, kun ollut niin paljon muitakin ongelmia juuri samaan aikaan. Olen kahlannut kaikki tiedostot läpi vanha varmuuskopio rinnalla, ja poistanut jokaisen hiemankin eriävä tiedoston yms.

        Nyt näyttäis toimivan mutta en pääse kirjautumaan foorumille vanhoilla tunnuksilla, eikä foorumi suostu lähettämään uutta kirjautumislinkkiä, salasanan vaihtoa varten gmailiin. Mikä neuvoksi?


    • Olen etsinyt vikaa ja johtuu ilmeisesti taas palvelimesta. Olenkin laittanut sinne eilen viestiä missä kerroin tarkasti mitä on tapahtunut. Sovelluksissa ei pitäisi olla häikkää käytyäni ne läpi, mutta jostain syystä mitkään muutokset eivät näy ja sivu on jumittunut.

      Odottelen serverin tuelta vastausta, kirjoitin sinne toissapäivänä.

      Palautan sivun varmuuskopiosta, jos mikään ei tepsi. Lisäksi serverin tarjoajaa voisi vaihtaa, sillä nykyisen kanssa tulee säännöllisesti takkuamisia.

      • Toivottavasti saat pian kuntoon, paineita alkaa olla liikaa.


      • Anonyymi

        Nyt sinne sivustolle ei pääsee laisinkaan... :(
        Toivottavasti saat sen taas pikapuoliin toimintaan ;)


      • Mikä mättää kun sivusto ei toimi.


      • Anonyymi

        Jotain outoa sivustolla edelleenkin on... nyt se sivusto kyllä aukeaa mutta edelleenkään ei pääse sisäänkirjautumaan eikä myöskään mitään keskusteluja lukemaan... ainakin omalla kohdalla se on edelleen näin :(


    • Ei toimi edelleenkään?!

      • Anonyymi

        Mitäs olet.


    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe