Potusta Persujen kansanedustaja!

Anonyymi-ap

Pottukoira ilmoitti pattaya-videollaan että lähtee mukaan Persujen kansanedustaja ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa.
Silloin kuulemma kuullaan sellaista tekstiä mitä ei koskaan ole politiikassa kuultu🤣
Antaa kuulemma tulla ihan sielusta saakka ja ottaa välillä keittoa.

27

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopisi paremmin Liike Nyttiin, mutta koko liikkeen olemassaolosta ei ole varmuutta enää ensi vaaleissa.

      • Anonyymi

        No eikös tuo ole ihan selvä Persu.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ennemmin vasemmistolainen, sen luokan työnvieroksuja ja loinen.

    • Anonyymi

      Parempi pääministeri olisi mitä Sanna Marin ikinä

      • Anonyymi

        No nyt pomppasi. Eikös Sanna Marin hoitanut vaikean korona-ajan hyvin. Duunarit sai olla saikulla ja valtio maksoi palkan sairaspäiviltä. Yrittäjät sai huimia summia koronatukea. Mitä valittamista hä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt pomppasi. Eikös Sanna Marin hoitanut vaikean korona-ajan hyvin. Duunarit sai olla saikulla ja valtio maksoi palkan sairaspäiviltä. Yrittäjät sai huimia summia koronatukea. Mitä valittamista hä!

        Ei Persut ole koskaan tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Persut ole koskaan tyytyväisiä.

        No nyt on Orpo ruorissa ja kaikki hyvin!!


      • Anonyymi

        Syynähän oli kun pääministeri oli nainen. Suomen maaseudun juntit pelkää vahvaa johtaja naista ja osa junteista homppeleita jotka vihaa naisia. Siinä kaksi perimmäistä syytä siihen miksi Sanna Marinista ei pidetty. Näin on asia.
        Minä puolestaan sivistyneenä heterona tykkäsin siitä kun Sanna Marin oli pääministerinä. Mulle ihan sama mihin puolueeseen hän kuului koska yksin ei pääministeri päätöksiä tee. Mukana on kaikki puolueet päätöksiä tekemässä.
        Ja onhan se nähty että kansalainen ei ole koskaan tyytyväinen olipa pääministerinä kuka tahansa sillä kansalainen on maksumies.
        Sitä paitsi..nyt Orpon hallitus on ottanut enemmän lainaa kuin Marinin hallitus, mitäs siihen sanotte..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynähän oli kun pääministeri oli nainen. Suomen maaseudun juntit pelkää vahvaa johtaja naista ja osa junteista homppeleita jotka vihaa naisia. Siinä kaksi perimmäistä syytä siihen miksi Sanna Marinista ei pidetty. Näin on asia.
        Minä puolestaan sivistyneenä heterona tykkäsin siitä kun Sanna Marin oli pääministerinä. Mulle ihan sama mihin puolueeseen hän kuului koska yksin ei pääministeri päätöksiä tee. Mukana on kaikki puolueet päätöksiä tekemässä.
        Ja onhan se nähty että kansalainen ei ole koskaan tyytyväinen olipa pääministerinä kuka tahansa sillä kansalainen on maksumies.
        Sitä paitsi..nyt Orpon hallitus on ottanut enemmän lainaa kuin Marinin hallitus, mitäs siihen sanotte..

        Kun homma vedetään vituiks, niin jonkun täytyy maksaa lunnaat. Eli nyt hallitus maksumiehenä leväperäisen teutaroinnin takia. Ja korona-aika meni niin riman alta, oksettavaa että joku väittäisi sen onnistuneen 🤣 idiootit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynähän oli kun pääministeri oli nainen. Suomen maaseudun juntit pelkää vahvaa johtaja naista ja osa junteista homppeleita jotka vihaa naisia. Siinä kaksi perimmäistä syytä siihen miksi Sanna Marinista ei pidetty. Näin on asia.
        Minä puolestaan sivistyneenä heterona tykkäsin siitä kun Sanna Marin oli pääministerinä. Mulle ihan sama mihin puolueeseen hän kuului koska yksin ei pääministeri päätöksiä tee. Mukana on kaikki puolueet päätöksiä tekemässä.
        Ja onhan se nähty että kansalainen ei ole koskaan tyytyväinen olipa pääministerinä kuka tahansa sillä kansalainen on maksumies.
        Sitä paitsi..nyt Orpon hallitus on ottanut enemmän lainaa kuin Marinin hallitus, mitäs siihen sanotte..

        Miksi te cuckit aina tahallaan sekoitatte vahvan naisen ja räksyttävän chihuahuan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun homma vedetään vituiks, niin jonkun täytyy maksaa lunnaat. Eli nyt hallitus maksumiehenä leväperäisen teutaroinnin takia. Ja korona-aika meni niin riman alta, oksettavaa että joku väittäisi sen onnistuneen 🤣 idiootit

        Eikös se pitäisi kiristää kaikkea eikä maksaa velalla.
        Idiootteja olivat yritykset jotka kahmivat kuin ilmaista rahaa korona aikaan. Silloin jo sanoin että maksun aika vielä tulee. Olisivat olleet yritykset niin fiksuja etteivät olisi ottaneet valtiolta rahaa vastaan.
        Jos Marinin hallitus ei olisi jaksanut avustuksia niin siitä se Haloo vasta olisi syntynytkin. Kansa ei olisi suostunut korona aikaan vyön kiristyksiin. Niin kuin ei nytkään. Aina *aatana sama itku. Edellisen hallituksen syyksi laitetaan kaikki, muutaman vuoden kuluttua kun on uusi hallitus niin kaikki laitetaan Orpon hallituksen syyksi. Oletteko ihan tampiota!
        On se kumma kun minä, siis minä olen tyytyväinen jokaiseen hallitukseen mikä on ollut. Ei pahaa sanottavaa. Mutta minä olenkin viisaampi kuin tavistampiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se pitäisi kiristää kaikkea eikä maksaa velalla.
        Idiootteja olivat yritykset jotka kahmivat kuin ilmaista rahaa korona aikaan. Silloin jo sanoin että maksun aika vielä tulee. Olisivat olleet yritykset niin fiksuja etteivät olisi ottaneet valtiolta rahaa vastaan.
        Jos Marinin hallitus ei olisi jaksanut avustuksia niin siitä se Haloo vasta olisi syntynytkin. Kansa ei olisi suostunut korona aikaan vyön kiristyksiin. Niin kuin ei nytkään. Aina *aatana sama itku. Edellisen hallituksen syyksi laitetaan kaikki, muutaman vuoden kuluttua kun on uusi hallitus niin kaikki laitetaan Orpon hallituksen syyksi. Oletteko ihan tampiota!
        On se kumma kun minä, siis minä olen tyytyväinen jokaiseen hallitukseen mikä on ollut. Ei pahaa sanottavaa. Mutta minä olenkin viisaampi kuin tavistampiot.

        Tämä hallitus paras hallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynähän oli kun pääministeri oli nainen. Suomen maaseudun juntit pelkää vahvaa johtaja naista ja osa junteista homppeleita jotka vihaa naisia. Siinä kaksi perimmäistä syytä siihen miksi Sanna Marinista ei pidetty. Näin on asia.
        Minä puolestaan sivistyneenä heterona tykkäsin siitä kun Sanna Marin oli pääministerinä. Mulle ihan sama mihin puolueeseen hän kuului koska yksin ei pääministeri päätöksiä tee. Mukana on kaikki puolueet päätöksiä tekemässä.
        Ja onhan se nähty että kansalainen ei ole koskaan tyytyväinen olipa pääministerinä kuka tahansa sillä kansalainen on maksumies.
        Sitä paitsi..nyt Orpon hallitus on ottanut enemmän lainaa kuin Marinin hallitus, mitäs siihen sanotte..

        Ettäkö edellisten hallitusten tekemiset ei vaikuta tämän päivän velanottoon?


    • Anonyymi

      Nuitahan on jo persut täynnä, sikailevia, juoppoja, että luulee liikoja itsestään.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä mopokerholaiset? Pottu se vaan nöyryytti ja porskuttaa menemään👍

      • Anonyymi

        Jussi on tulossa!jussi ei leiki!vapise marttakerho!


      • Anonyymi

        Hohooo..15 vuotias teini tempaisi pottua nokkaan spurguTV:n subatonin aikaan🤣🤣
        Meni räyhäämän niin kohta lierilakki keikahti🤣🤣🤣
        Hohooo Pattayalla *ittuili ruotsalaisturistille niin sveduturisti tarttui niskasta kiinni niin Potun piti lähteä karkuun🤣🤣
        On siinä meillä mies...no hän onkin näitä pimpelipom-miehiä kun leidipoikien kanssa pelehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohooo..15 vuotias teini tempaisi pottua nokkaan spurguTV:n subatonin aikaan🤣🤣
        Meni räyhäämän niin kohta lierilakki keikahti🤣🤣🤣
        Hohooo Pattayalla *ittuili ruotsalaisturistille niin sveduturisti tarttui niskasta kiinni niin Potun piti lähteä karkuun🤣🤣
        On siinä meillä mies...no hän onkin näitä pimpelipom-miehiä kun leidipoikien kanssa pelehtii.

        Odotas helmikuulle lörkki


      • Anonyymi

        Jussilla on viisi osoitetta..!ei se yksin ole
        Tulossa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussilla on viisi osoitetta..!ei se yksin ole
        Tulossa:)

        🤣🤣 ei oo todellista. Nyt sinä oikeesti puhut täällä jonkun nimellä 🤣🤣 pakko laittaa potulle viestiä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 ei oo todellista. Nyt sinä oikeesti puhut täällä jonkun nimellä 🤣🤣 pakko laittaa potulle viestiä😉

        Mitä väliä jostain Potusta. Luulis, että thaikuissa saa rahalla mitä vaan.


    • Anonyymi

      Juse vetää liikkuvat taakse

    • Anonyymi

      Pääsee omiensa joukkoon.Onhan siellä, tai on ainakin ollut kunnallisvaaleissa perussuomalaisilla ennestään sellaisia.

      • Anonyymi

        Ja löytyy myös Gay ja bi väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja löytyy myös Gay ja bi väkeä.

        Sebu tynkkynen n...erin k...in maistaja


    • Anonyymi

      kurkipotkulla lankaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe