Kolari satakunnsnkadulla

Anonyymi-ap

On se kummaa touhua Vakuutus yhtiöltä kun ei uskota todistajia kolarissa vaan väittävät mitä vaan mikä ei ole totta kyseessä fenni Vakuutus yhtiö eikun lisäää todistajia metsästään ps kolarikorjaamossa kävin ni sanoivat että vauriot eivät ole tulleet perään ajossa millä mitä Vakuutus yhtiö väittää

11

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään kolaria ole tapahtunut. Puhut potaskaa.

      • Anonyymi

        Niin. Peräänajo pitää tapahtua vakuutusyhtiössä niin että molemmat osapuolet ovat läsnä. Silloin asia on selvä.
        Riippuu tietysti myös vähän vakuutusvirkailijasta, onko hän puolesta.


    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiöillä on omat lait eikä ne noudata Suomen lakia, päätöksiä tehdään ilman oikeuden päätöstä eikä oikeuden päätös vaikuta asiaan siten että vakuutusyhtiö muuttaisi ratkaisuaan asiassa ellei erikseen haasta vakuutusyhtiötä.

      Vakuutusyhtiöt vähän kuin Kirkko, erillään valtiosta, ei sentään verotusoikeutta mutta kusetusoikeus on.

    • Anonyymi

      Itse en aja enää metriäkään ilman kojelautakameraa

      • Anonyymi

        Tuossa on hyvä vinkki kaikille, ei se rotta voita käräjillä "haettujen" todistajien avulla.
        Itse annan ensin todistajien valehdella sen väärän valan ja sitten isken kuvamateriaalit tiskiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on hyvä vinkki kaikille, ei se rotta voita käräjillä "haettujen" todistajien avulla.
        Itse annan ensin todistajien valehdella sen väärän valan ja sitten isken kuvamateriaalit tiskiin :D

        Mahtoikohan olla niin, ettei kojelautakameroiden videokuvaa hyväksytä virallisesti todisteeksi Suomessa?Joku pätevä syykin siihen oli, uskoisin että kuvamateriaalia voi helposti editoida joten se ei kelpaa siksi.


      • Anonyymi

        Mikä on "kojelautakamera"?


      • Anonyymi

        Enkä minä ilman kojelautaa.


    • Anonyymi

      Korvauskäytännöt on ihan täyttä mielivaltaa. Ne katsoo korvaussummat jostain taulukoista tai netti auton halvimmista pommeista joissa ei ole huomioitu mitenkään auton arvoa määrittäviä ominaiosuuksia kuten pienet kilometrit, lisävarusteet, huoltohistoria ym.
      Ei kannata ostaa kallista autoa ja vielä vähemmän ottaa siihen jotain täyskaskoja. Ihan kusetusta koko liiketoiminta.

    • Anonyymi

      Mitäpä tuosta. Minua lyötiin puukolla.
      Menin telemään rikosilmoituksen, ja sanoin että tekijä tunnustaa kyllä tekonsa.
      Asiaa ei otettu edes tutkintaan.
      Tekijän tunnustus ei ole kuulemma riittävä todiste. Lisäksi sain lähestymiskiellon puukottajaani.
      Ehdotankin Porin poliisille työn sankari-mitalia erinomaisesta poliisityöstä kansalaisten turvallisuuden turvaamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe