Muutin juuri Norjasta Suomeen ja siksi minun on myytävä oma Charade CS 1.0 Turbo Diesel -92. Tämä harmittaa sillä se on tosi halpa käyttöauto. Se kuluttaa alle 4 litraa satasella ja tehoa on kuin muissakin autoissa. Sisätilatkin ovat kohtuulliset. Omaa ei voi tuoda suomeen kuin tullattuna ja se ei ole halpaa tai kannattavaa.
Kysymys kuuluu että saako kyseistä mallia ostaa Suomesta? Onko tuotu Suomeen? Ja voiko tämmöisen rakentaa itse bensavehkeestä?
Charade CS
Muuttomies
1
408
Vastaukset
- jokke
Muistaakseni vuosina 85-89. Eli 89 tuli facelict, ja sen jälkeen autoa ei suomeen ole enää tuotu..Melko varmasti tuollainen jolta kulta vielä löytyy(?) mutta etsiminen lienee aika hankalaa.Kovin harvinaisia ovat tuon ikäiset bensa-Charadet, joten turbodieselit ovat vielä tiukemmassa..Keltaiseen Pörssiin ilmoitus, että haluat tuollaisen ostaa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841