Millainen on Narsisti

Anonyymi-ap

Onko mieheni Narsisti? Ei kerro suunnitelmistaan eikä kysy minun suunnitelmistani. Ei lähesty,ei halaa. Valehtelee. Viihtyy paljon omissa oloissaan ja menoissaan.
Raivoaa,paljon.
Ei vastaa tavallisiin kysymyksiin normaalisti,kiertelee.
On äina tyly.
Jos on poissa viikon,ei ota yhteyttä ja jos minä otan niin hermoaa miksi soitan,viesteihin ei vastaa vaikka lukee ne.
Kohtelee kuin oisin riesa,haitta kaiken pahan alku josta pitäisi päästä eroon ja jota hyvyydessääb sietää.

Tuo on aiheuttanut sen,että tunnenbitseni meekityksettömäksi. On tunne jos kuolisin,miehelle se olisi sama kuin menettäisi jonkun tavaransa,hetken harmittaisi ja se on siinä.
Olen kuin ilmaa.

6

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa hankala mies!
      Kuvauksestasi en kylläkään löydä narsismin olennaisia piirteitä. Useimmat ikävästi käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja.

      Tietoa narsismista löydät googlaamalla narsismi.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nettidiagnosointi on turhaa , ei sellaista kukaan pysty oikeasti tekemään. Huono parisuhde on huono, diagnooseista riippumatta. Narsistisilla piirteillä on toki vaikutusta mahdollisessa erotilanteessa, narsistin kanssa ei pysty sopimaan mitään järkevästi, hän kostaa ja kiusaa, mikä tulee huomioida. Luulen, että pitkän parisuhteen jälkeen tietää jo ilman "diagnosointiakin", miten toinen reagoi.

      Lasten kanssa tilanne on haasteellinen koska narsistinen henkilö käyttää lasten kiusaamista puolisolle kostamisena. Itse olen nähnyt kuinka narsistinen äiti estää isää näkemästä lastaan jos isä ei taivu esim. maksumieheksi tai jokin muu asia harmittaa. Isän arvostelu lapsen kuullen on arkipäivää.

      Useammankin miesnarsistin kohdalla vaimon rahojen ja omaisuuden vieminen kiristämällä ja joskus väkivallallakin uhkaamalla on toistunut. Yksi avovaimo maksoi kun mies otti lakimiehen kirjoittamaan vaatimuksiaan. Miehen kännipäiset uhkailut öisin, joista kärsi naisen lapsetkin, saivat naisen antamaan periksi ja luopumaan säästöistään. Kun mies tiesi ettei enempää rahaa ole saatavissa, hän lopetti uhkailutkin.

      Tiedän miesnarsisteja joiden rahavaateet ovat epäonnistuneet koska vaimo on pitänyt tallessa kuitit ja tiliotteet ja pystynyt todistamaan maksaneensa niin lainat, matkat kuin ylipäätään perheen kuiluista ison osan. Yhdessä osituksessa selvisi, että mies oli salannut tulojaan ja säästänyt muhkean potin maksattamalla vaimolla perheen menoista isoimman osan. Tuon salaisen tilin paljastuttua miehellä ei oikein ollut perusteita vaatia itselleen lisää. Yhteen tapaukseen liittyi uhkaavaa käytöstä, mihin osallistui myös miehen isä . Yhdessä tapauksessa miehen "kosto" oli uusi parisuhde ja sen ns. hierominen vaimon naamaan. Noille miehille vaimon kiusaaminen kiusaamalla lapsia ei tuntunut olevan niin tärkeää, he vain hylkäävät lapset, mikä toki satuttaa lapsia.

    • Anonyymi

      Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Ei tuo kuulosta hyvältä suhteelta. Käyttäydytkö itse hankalasti?

      Kysy joskus mieheltäsi miten sinä voit? Kuuntele mitä hän sanoo tarkasti.

    • Anonyymi

      Älä jatka tuollaista suhdetta, sillä hänen luonteensa ei tule muuttumaan koskaan, aloita uusi elämä oman itsesi kanssa, ja kun tapaat jonkun joka arvostaa sinua niin tulet huomaamaan miten epäkypsä suhde sinulla on ollut.
      Ihmisen luonnetta ei voi muuttaa, eikä kukaan halua miestä jota pitää opettaa tavoille.
      Kun ollaan yhdessä niin silloin keskustellaan yhteisistä asioista toistensa kanssa .
      Siis ei olet nyt jo yksin , ei kukaan joka rakastaa toista ihmistä lähde minnekään ilman että ketoo minne menee, ja puhelimeenkin tavallisesti vastataan, sillä puhelun aihe voi olla vaikka äkillinen sairas kohtaus ja silloin tarvitsee apua. Siis puhelimeen vastataan aina.
      Hän on itsekäs ihminen, saattaa olla jonkin asteen autistista käytöstä ettei osaa olla ihiminen ihmisten keskellä

    • Anonyymi

      Suomessa tunnettuja narsisteja ovat mm Ruben Stiller ja Erkki Tuomioja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe