Iso ego, pieni sielu.
Pullistelija olet
42
562
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jouda nyt pullistelee tääl sitpaitsi koirat haukkuu vuh vuh
- Anonyymi
Sää et tunne mua usko jo
- Anonyymi
Onpa sinulla henkinen power korkialla, jatka samaan malliin👍Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla henkinen power korkialla, jatka samaan malliin👍Sivusta
Ja jouda ja jouda, mihin sitä ois kiire ku illusioida jotain sellaista mitä ei ole tai millä yrittää pelastaa palanut nahka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jouda ja jouda, mihin sitä ois kiire ku illusioida jotain sellaista mitä ei ole tai millä yrittää pelastaa palanut nahka
Leikepöytänero se yrittää taltioida myös suorat vttuilut ku ei kerkiä sisäistää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvakaappaus tallennettu, so long ta taa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kyllä sekä puutteelliset älynlahjat, että orientaation aikaan ja paikkaan, sopii vetämään vajaiden valiojoukkoa hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvakaappaus tallennettu, so long ta taa
Selvä kiikuta se heti tota öö, tuamarille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahojakin viisto-ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahojakin viisto-ongelmia.
Onneksi et tajua ikinä olla hölisemättä
- Anonyymi
Mun rakas näyttää isoa egoa, mutta sisällä herkkä mies. Hyvin hyvin herkkä! Mutta on se niin ihanaa, kun välillä tullaan rinta rottingilla, mutta kun mä vähän puhallan niin kuoriutuu uusi mies, nii söpöä😘..
- Anonyymi
Ego kills talent
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ego kills talent
Osuvasti vastasit tuohon kommenttiin, se ei vain tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuvasti vastasit tuohon kommenttiin, se ei vain tajua.
Mullaki meni ohi jotain mitä tästä pitäis tajuta?
- Anonyymi
Nyt nainen teit syvällistä analyysia. Ekon voi heittää vapaille markkinoille, muiden joukkoon. Sensijaan herkkyys tulee syvältä sisältä ja se ei ole suoraan Kauniista ja Rohkeista. Rinta rottingilla, pitäähän sitä ryhtiä olla. Tosin kun puhallat, lyyhistyn polvilleni, sä minusta orjan teit.
Päinvastoin.
Pelastan sinut kuopistasi (muiden itsesi kaivamisisesta) jos tarvitse henkistä tukea, olen tässä.
valtakunta kirjoitti:
Pelastan sinut kuopistasi (muiden itsesi kaivamisisesta) jos tarvitse henkistä tukea, olen tässä.
Ei minulla nyt ole hätää. Kiitos kuitenkin. 😊
- Anonyymi
Mutta tämähän kuvaa muutamia ihmisiä hyvin
- Anonyymi
Minäkin tunnen paljon tällaisia ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tunnen paljon tällaisia ihmisiä
Minä en onneksi tunne, mutta uhka-arvion mukaan suhteellisuudentaju korreloi epätoivon kanssa
Huomasitko minun supersankari varustukseni🥹🦸🏻♀️
- Anonyymi
Huomasin. Se on tosi hieno!
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin. Se on tosi hieno!
Kiitos.. 5vuotias tyttönikin sanoi nähtyään kuvan äiti on supersankari.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kiitos.. 5vuotias tyttönikin sanoi nähtyään kuvan äiti on supersankari.
Kieltämättä tulee samaan aikaan säälivä ja kuvottava olo kun miettii kuinka kauan tämä naisia ja äitejä esittävä miäs on keskustelupalstoilla sekoillut. Et kai kuvitellut että saat jatkaa tätä koko surullisen elämäsi ilman tuntuvia seurauksia.
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä tulee samaan aikaan säälivä ja kuvottava olo kun miettii kuinka kauan tämä naisia ja äitejä esittävä miäs on keskustelupalstoilla sekoillut. Et kai kuvitellut että saat jatkaa tätä koko surullisen elämäsi ilman tuntuvia seurauksia.
En ole mies. Miksi valehtelet täällä ympäriinsä? Jos oikeasti näin olisi, miksi et ole asiaa vienyt poliisille? Minä vien eteenpäin koska et ole lopettanut ja jatkat tätä koko ajan sinä kunnianloukkaat minua.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole mies. Miksi valehtelet täällä ympäriinsä? Jos oikeasti näin olisi, miksi et ole asiaa vienyt poliisille? Minä vien eteenpäin koska et ole lopettanut ja jatkat tätä koko ajan sinä kunnianloukkaat minua.
Kyllä poliisi on tietoinen vtun lahopää. Vie poliisille ole hyvä siellä ne varmaan jo odotteleekin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Täältä sivusta mies totean, että poliisin ensisijainen tehtävä ei ole setviä identiteettiepäselvyyksiä. Olin järkyttynyt minäkin asiaa tiedusteltuani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä sivusta mies totean, että poliisin ensisijainen tehtävä ei ole setviä identiteettiepäselvyyksiä. Olin järkyttynyt minäkin asiaa tiedusteltuani
Saattaa siinä sininen haalari röhähtää kun ätmi astelee asemalle punaisessa viitassa ja peruukissa julistaen olevansa suurperheen äiti ja wonder woman.
Siis hetkinen toi kuulostaa aivan vtun sairaalta 😂 Vielä kun se on täysin totta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä teksti ihan aidosti puistattaa välillä, sekä ihmisten hyväuskoisuus
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se olet sinä kun olet syyllistynyt monien kunnianloukkauksiin.
Anonyymi kirjoitti:
Asia on mennyt eteenpäin eikä enää nettipoliisille
Anonyymi kirjoitti:
Noniin kerros nyt minullekin 💁🏻♀️ näytä todisteet. Ei en ole syylistynyt muiden kunnianloukkauksiin en kohtele ihmisiä väärin enkä edes pyri siihen kun tiedän jokaisen olevan myös anonyymin takana ihminen. Olen toiminut näin alusta asti en käytä edes anonyymiä koska uskon totuuteen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä toimin oikein vain sen vuoksi uskon että ihmiset on erehtyväisiä monta olen antanut anteeksi mutta en usko ihmisten muuttuvan enää ja vuosien ajan olen kestänyt tätä. Sen vuoksi valtaakinn pääsee henkilöitä, jotka satuttavat muita koska ovat edenneet valheella uralla sen vuoksi en enää luota ihmisten muuttumiseen enkä ihmettele että ovat vain muut väsyttänyt valheilla, manipuloimalla ihmiset jotka toimivat näin häikäilemättömästi kuuluvat kantaa vastuunsa saada tietoihinsa merkintö , eivätkä kuulu päästä valtaan.
- Anonyymi
Itselleen kirjoitteleva ätmynen jätti aloituksesta pois sen olennaisen eli pienen kolmannen jalkansa, todnäk akilleen kantapää kuten näillä nettiseksuaalirikolllisilla yleensä on.
Siksi käyttävät niin paljon aikaa naisten elimien arvosteluun. Pähkinänkuoressa. - Anonyymi
Hapansilakka on parasta.
- Anonyymi
Onko aina rapula ku on noin suolan huiko?
- Anonyymi
Luulen ätmi että haluaisit olla narsisti, ja jännämiäs mitä näitä nyt on, mutta tietotaitosi ulottuu vain virtuaalipuoleen ja sielläkin vuorovaikutustaidot ovat noloja kaikessa kattokaa kattokaa mua osaan lentää- lässytyksellä, päättyen aina samaan mahalaskuun ja jäljelle jää vain se sama viha ihmisiä ja naisia kohtaan joka ilmeisesti kehittynyt jo varhaisessa iässä. Märkä läntti johon kukaan ei kiinnitä huomiota kuin negatiivisesti, eikä sekään ätmiä haittaa kunhan huomiota tulee.
Niin kauan kuin ihmiset eivät tule ovelle vaatimaan päätä vadille. - Anonyymi
Palander.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666