Kuinka moni uskoo Lähitaksin olevan vielä ensi vuonna pelissä mukana ?
Lähitaksi on koko ajan hävinnyt kilpailuja, nyt viimeisenä Keusoten ajot lähtevät maaliskuussa. Asiakkaat haukkuvat Lähitaksin keskusta ettei siellä edes vastata puheluihin jota kautta asiakkaat hakeutuvat muihin keskuksiin.
Autoilijat käyvät kuumana keskuspalvelumaksuista , joita todennäköisesti tullaan jälleen nostamaan ?
Onko Lähitaksi kohta historiaa ?
7
651
Vastaukset
- Anonyymi
Lähitaksi on konkurssissa ennen syksyä. Palvelusopimuksia ei ota kukaan vastaan edes ilmaiseksi. Sopimukset on irtisanottava, jotta kuukausimaksut saa loppumaan.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18231182
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt on uusi liikemies puikoissa ja syksyllä palvelusopimukset taas 10 000e hinnoissa!
- Anonyymi
Sen kun näkisi. Myisin pois jo 3000 € hinnalla.
Pahoin pelkään että joudun luopumaan ilmaiseksi sopimuksesta ja jäädä nuolemaan näppejä.
Luulen että syksyllä nähdään kova korotus palvelusopimusten kuukausimaksuissa.
- Anonyymi
Seuraavassa Lähitaksi Oy:n taloustietoja:
https://www.finder.fi/Taksi/Lähitaksi+Oy/Helsinki/yhteystiedot/334115 - Anonyymi
Kysy näiltä:
Petri Aarnio Toimitusjohtaja
Ismo Hirvelä Hallitus: varsinainen jäsen
Monna Huvilinna Hallitus: varsinainen jäsen
Anu Muurinen Hallitus: varsinainen jäsen
Juho Mäenpää Hallitus: varsinainen jäsen
Timo Puiro Hallitus: varsinainen jäsen
Risto Rannila Hallitus: varsinainen jäsen
Timo Tuokko Päävastuullinen tilintarkastaja
Piia Tyynilä Hallitus: varsinainen jäsen
Vesa Vepsä Hallitus: puheenjohtaja - Anonyymi
Eipä Petrin myötä tullut parempia aikoja. Vanhanaikaista johtamista, hallitsemista, luullaan että työntekijät nielee ihan mitä tahansa. Käytännössä kaikki etsivät uutta työtä ja vaihtavat muualle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882