Miksi Li Andersson ei siedä hyvin asiansa hoitavia valkoisia miehiä?

Anonyymi-ap

Miksi hän haluaa vain jakaa heidän rahansa?

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska Lii laulaa sitä laulua, jolla hän säilyttää kovapalkkaisen työpaikkansa.

      Hän on joko tyhmä tai moraaliton jakaessaan puheissaan rahaa - jota ei valtiollamme ole - avokätisesti sekä Suomen että maailman köyhälistölle.

      Täysipäisimmät ja rehellisimmät presidenttiehdokkaat ovat Essayah, Halla-aho ja Harkimo. En ole juuri ajatellut Harkimolla olevan paljoakaan annettavaa Suomen politiikkaan, mutta niin vain kaveri on osoittanut oletukseni vääräksi. Hänen perusteesinsä siitä, että uusien tuotteiden keksiminen ja myyminen on suomalaisen hyvinvoinnin pääkeino on jäätävän selkeä. Tämän luulisi tämän maailman ”Li:denkin” ymmärtävän.

      • Anonyymi

        Li kuuluu yliopistossa aivopestyjen intersektionaalismiwokeismicancelismifeminismimetooismi ideologialla päänsä huuhtoneiden lahkoon, jotka näkevät setämiehen sortajana ja riistäjänä joka on vatsansa kasvattanut afrikkalaisten selkänahalla.
        Pahimmin tästä ideologiasta kärsivät kyllä ne nuoret miehet jotka tämän ideologian kannattajat haluavat kuohita jo ennenkuin ovat onnistuneet elämänkokemusta riittävästi hankkimasn muodostaakseen itse mielipiteensä.
        Antakaa edes mahdollisuus heillekin omaan mielipiteeseen eikä ainoastaan siihen ideologiseen "oikeaan " mielipiteeseen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Näistä presidenttiehdokkaista ainoastaan Li on ns mitat täyttävä. Erittäin älykäs, johdonmukainen. sivistynyt ja riittävän empaattinen jotta voisi ymmärtää koko Suomen kansaa. Eihän muissakaan mitään kovin pahoja valuvikoja ole paitsi Harkimossa joka on tyhmä.

    • Anonyymi

      Ideologiansa sokaisema, kuten vasemmistopuolueissa kaikki. Neuvostoliiton yhteiskunnasta ja edistyksellisyydestä kerrottiin muka totena vuosikymmenien ajan, vaikka totuus oli kaikilla hyvin tiedossa. Vielä kasarilla oli lehdissä juttuja kuinka metsuri loikkasi mopolla Neuvostoliittoon hakemaan työtä ja oikeutta. Työtä varmasti löytyi, mutta oikeutta ei ehkä niinkään. Huomattavan iso prosentti ihmisistä on idiootteja vuosisadasta ja -kymmenestä riippumatta. Jotain magneettirannekkeitakin on myyty satoja tuhansia.

    • Anonyymi

      anderssonin ideologian voisi kiteyttää näin, sinun rahat ovat myös minun rahat, minun rahat ovat minun rahat

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Li elää Suomen realiteeteissa. Eli Kelan tuet ovat suomalaisten saatavilla. Suomi nyt vaan on sellainen maa. USA:n yliopistoista, kun valmistuu, ei ole koskaan kuullutkaan Suomen kaltaisesta maasta. Suomi on osittainen sosialistinen maa, kun rahaa saa ilmaiseksi ja asunnon vuokralle ja on varaa ostaa vaatteita ja ruokaa. Sosialismia se ei ole, koska raha on käytössä. Se on rahaan perustuva eli monarkia. Suomen valtion rahathan eivät ole valkoisen miehen omistuksessa ollenkaan, vaan sekin on joku tällainen harhaoppi. Jos joku pääsee eduskuntaan, ne rahat eivät ole hänen rahojansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1893
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      961
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      49
      941
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      787
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe