Työllisyys ja elinkeinot

Anonyymi-ap

Työttömyys kasvaa Valkeakoskella hurjaa vauhtia. Näyttää siltä, että elinkeinojen kehittämistyö ei ole prioriteetissa kovin korkealla sijalla eikä kiinnostuksen kohteena. Taitaa myös osaamisessa ja kunnianhimossa olla toivomisen varaa. Koirapuiston ja polkupyöradan lisäksi tarvitaan muutakin.

Samaan aikaan työllisyysasioissa ovat sukset ristissä Tampereen ydinseudun kanssa. Valkeakoskella kuvitellaan, että asiat osataan hoitaa Tampereen seutua paremmin.

24

878

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yrityskulttuuri täytyy uudistaa täysin Suomessa. Verotus pois yrityksiltä kokonaan ja työnantajakulut työläisille. Jos yritys tuottaa, se voi toimia. Jos se ei tuota, se pysyy hengissä (kausivaihtelut), jos tulee tappioita, se kaatuu.
      Jos näin ei tapahdu, joutuu ihmiset kurjuuteen. Siitä on jo maistiaisia sosialistien toimesta.

• Anonyymi

Miten työnantajamaksut liittyvät yrityskulttuuriin?

• Anonyymi

Perälauta blues!

• Anonyymi

Työttömyys? koskissahan on lähes kaikki eläkkeellä tai ainakin eläkeiässä.

• Anonyymi

Mitenkäs noin Eläkkeellä olevien valtuutettujen työssä käynti , kukas niitä valvoo ?

• Anonyymi

Pirkanmaan korkeimpia työttömyyslukuja. Loput on eläkkeellä. Elätettäviä riittää.

• Anonyymi

Eläkeläiset sentään maksaa itse elämisensä. lorveille taas ei riitä mitkään tuet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset sentään maksaa itse elämisensä. lorveille taas ei riitä mitkään tuet.

Eivät muuten ole maksaneet kuin osan. Nykyiset työssäkäyvät maksavat osan nykyisten eläkeläisten eläkkeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkkeet on pieniä joten se on kela joka tukee

• Anonyymi

Sikalan elämää, röh, röh.

• Anonyymi

Onko koko maassa TE-uudistuksen alueet ratkaistu Valkeakoskea lukuun ottamatta, joka on tehnyt asiasta valituksen hallinto-oikeuteen🤔.

• Anonyymi

jo riittää SAK+SDP yhteiskunnan tuhoaminen ja populismi! lakoista oli vain haittaa yrityksille ja lakkoon pakotetuille työntekijöille. firmojen miljoonatappiot tasataan ja siinä kärsii työntekijä. SAK:n 19 hengen hallitus on päävastuullinen. katse peiliin. voisi lähettää hakaniemeen ison peilin tai monta pientä.

ytk kutsuu.

demareita ei voi päästää EU:hun sekoittamaan euroopan asioita. ovat sekoittaneet jo kaupunkien, sote-alueiden ja maan asiat.

persut on työväenpuolue ilman sosialismia.
      kristillidemokraatit huolehtivat oikeasti lähimmäisistä.
      kokoomus on kykypuolue.
      kolme hyvistä, jotka uskaltavat ottaa vastuuta Suomen talouden tasapainottamiseksi.
      Kiitos.

• Anonyymi

Kuka uskoo palvelinkeskukseen?

• Anonyymi

Vai oliko se ruksaus ajalta jolloin nuuskat vielä laillisia olleet ei. Samaa reittiä kun ajeli poliisitko pysäytteli vain. Pieni kesämatkako suunnitteilla oli.

• Anonyymi

uus tehdas tulossa tervasaaren tilalle lukee koskin sanomissa.

• Anonyymi

Mistä työntekijät, me laiskat emme sohvalta nouse kun rahaa saa muutenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä työntekijät, me laiskat emme sohvalta nouse kun rahaa saa muutenkin?

Tehtaat kun loppu loppui ostovoima
        Ei tästä nousta enään , onhan se jo nähty

• Anonyymi

Mikä tehdas on tulossa?

• Anonyymi

koskahan se tehdas pyörähtää käyntiin samanlainen kuminpoltto firma

• Anonyymi

Huono työllistyä .

• Anonyymi

SAK on Suomen suurin työttömyyden aiheuttaja. Kevään satamien sulkeminen viikkokausiksi aiheutti yli 20 000 työtöntä lisää. Samalla lakot veivät palkankorotusvarat. Ei mikään yleishyödyllinen yhteisö, minkä takia osingot verolle.

Ay-jäsenmaksun verovähennys on poistettava. Liittyminen on vapaaehtoista, eikä ole jäsenmaksu ole tulonhankkimisvähennys. YTK:n jäsenmaksu on eri asia. On pakko olla kassan jäsen, että saisi ansiosidonnaisen. Sen sijaan kuuluu ammattiliittoon tai ei, niin palkka on sama, paitsi liittoon kuuluvalta veloitetaan joka tilistä liitolle provisio, minkä takia netto on pienempi. On kuin maksaisi joka palkasta mafialle. Vai mitä? Ne. jotka maksaa, noin puolet palkansaajista.

• Anonyymi

Uuteen toimistoon tulee 10 työpaikkaa ,kyl noilla konsteilla saadaan työyttömyys lukuja pienemmäksi

• Anonyymi

Ei ne murhat ja huumeet elätä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      181
      1059
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      39
      531
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      513
    10. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      507
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      504
    12. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      484
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      454
    15. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      150
      442
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    18. 21
      422
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe