Petterin firmalla ei ole tuloja, ei työntekijöitä, hänellä ei myöskään ole varaa omiin nettisivuihin (koska ne maksaa rahaa?) ja hänen pyramidihuijaus myynnin suhteen ei toimi, hän ahneena haluaa kaikki tulot itselleen. Hän ei harrasta hyväntekeväisyyttä, eikä hän halua auttaa ihmisiä, eikä yhteiskuntaa. Hänen laaaaatikkofirma on menossa konkurssiin ja hänen pöytälaatikkofirma poistuu PRH:sta tänä vuonna. Petterillä ei myöskään ole elämää, joten hänellä on aikaa kirjoittaa tänne ja kopioi kaiken sisällön muilta todellisilta sisällöntuottajilta. Kirjoittaminen ei kuitenkaan onnistu häneltä ja hän yrittää käyttää sisällöntuotannossa tekoälyä oman "älyttömyytensä" sijaan, itse hän ei vaan osaa käytää mitään teknisiä vempaimia, laitteita tai palveluita jotka vaativat teknistä tietämystä. Kaikki hänen yrittämiset on tuomittu epäonnistumaan. Nyt Petteri on taas liittynyt uuteen huijaukseen mukaan salanimellä, kun kaikki alustat hylkivät hänen oikeaa nimeään. Hän on valtuuttanut itsensä tekniikka terroristiksi.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onko sama Petteri joka voittaa tänä vuonnakin 2024 palkinnon vuoden negatiivisena henkilönä? Hänen oma huijaus ei toiminut, niin jäi katkeraksi vuosikymmeniksi.
- Anonyymi
Pitäisiköhän käydä vinkkaamassa Järvisen blogissa mihin äänensävyyn hänestä täällä kirjoitellaan? Kirjoittajahan tunnetaan, joten kyllä älämölö nopeasti päättyy. Ja vaikka korvaukset eivät olisi isot, niin asianajajapalkkiot ylittävät roimasti sossusta saatavat rahat eikä niitä voi maksaa O-KOINEINA
- Anonyymi
Huh huh. Kaikkia pelottaa niin maan perusteellisesti. Silli osasto pörhistelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491