Satoja ihmisiä ammutaan . Vähempikin riittäisi. Voi olla vaarallisia vaikutuksia katsojaan jos tappaminen koetaan viihteenä. Ei kaikkiin mutta yksikin on liikaa.
John Wick elokuvissa liikaa väkivaltaa
6
221
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä tietenkin. Jos leffan ainoa tarkoitus on että siinä vain tapetaan mahdollisimman monta ihmistä, niin olisiko sitä kannattanut edes tehdä? Toki taistelu-/ammuskelukohtaukset on rakennettu ja kuvattu taidokkaasti, niin että teurastuksesta tulee kuin "kaunista" balettia, mutta se tekee siitä oikeastaan vieläkin irvokkaampaa.
Ja eikö yksi tuollainen elokuva olisi riittänyt? Nähtävästi kuitenkin niin suosittu, että rahastuksen takia tehty jo muutamakin jatko-osa, joissa verilöyly vedetään aina vaan överimmäksi.
Varsinkin USA:ssa jossa aseita on kenen tahansa saatavilla ja jopa kai tietynlainen ase-fetissi on tavallista tuollaisten väkivaltamässäilyleffojen levittämisellä ja katselulla luultavasti on (ja on jo ollut) seurauksia. - Anonyymi
tylsää ku aika pikku aseilla , jos monta elokuvaa, kulkee hölkäten ja ampuu, heh..
kranaatteja kellään ees- Anonyymi
Keanu Reevesin juoksutyyli on aivan karmeeta katseltavaa. Cruisekin jää kakkoseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keanu Reevesin juoksutyyli on aivan karmeeta katseltavaa. Cruisekin jää kakkoseksi.
semosta hölköttelyä ja epäuskottaaa miten pukukengillä voi taistellakaan ja pukukin raskas luotisuojista?
miksei kukaan tajua päähän ampua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
semosta hölköttelyä ja epäuskottaaa miten pukukengillä voi taistellakaan ja pukukin raskas luotisuojista?
miksei kukaan tajua päähän ampua?Leffa(sarja) jäisi kovin lyhkäseksi.
- Anonyymi
mikä se tämä yksi tulevaisuus elokuva missä "ase kata", eli taistelaji se aseella ampuminen?
jotenkin ainutlaatuinen leffa , ei vastaavaa ole tullut.
christian bale siinä
https://www.imdb.com/video/vi368025113/?playlistId=tt0238380
ekulibrium.. siinä ase fetissiä ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579