Onko kukaan ollut ladyboyn kanssa ja mitä tapahtui. Ite olen hetero mut kumpia ne "tytöt" on?
onko kenelläkään kokemusta
24
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä oli vaimon kanssa tuollainen ladyboy opas koko viikon ajan Pattayalla. Maksoimme hänelle 200,- dollaria viikosta. Hän järjesti hyvät ruokapaikat, nähtävyydet, autonvuokrat jne. Samaan hintaan hän myös harrasti seksiä kanssamme. Siis minun kanssani myös. Mutta erityisesti vaalean ja siron naiseni kanssa. Kysyimme tuota asiaa häneltä. Vastaus oli, että kummankin... hymyn kera.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Musta toi ajatus tuntu aika pervolta ja vieraalta. Nyt ehkä vähän kiihottaa. Antaisin hänelle kakkoseen.
- Anonyymi
Saiko sun vaimoa thai kullia?
- Anonyymi
Thaimaahan on hymyjen maa. Niin hyvässä kun pahassa....
- Anonyymi
Oon kattonu muutamia videoita. Mun mielestä ne on enemmän naisia... Ja kävis mulle.
- Anonyymi
Ei ne ole naisia, vaan miehiä silikooneilla. Jotkut saa kasvatettua rinnat myös jollain hormoneilla.
Ladyboy panee ja antaa panna. Yleensä kaikki käy.
- Anonyymi
Ja toisaalta on tosi hyvä et ihmiset uskaltaa nauttia😊
- Anonyymi
Musta olis kiva panna ladyboyta
- Anonyymi
Suomesta ei ihan helpolla taida löytyä hyvännäköistä oikeaa shemalea, sellasia selkeästi miehiä ketkä pukeutuu naisiksi on tarjolla mutta se ei nyt ihan sitä asiaa aja.
- Anonyymi
On meitä ihan naisen näköisiäkin ja mennään lähes täydestä. Mutta vastaavasti tottakai vaadin tasoa mieheltä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä ihan naisen näköisiäkin ja mennään lähes täydestä. Mutta vastaavasti tottakai vaadin tasoa mieheltä. ;)
Kiva kun tiedät mitä haluat. Mutta siinä se tuli taas, mieheltä. Voi ku joskus löytyis tälläinen henkilö kuka ois kiinnostunut myös naisen kanssa seksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti, jos itse tasokas niin saa sitä toiseltakin vaatia:)
Mutta mistä sitä mahtaa teitä tasokkaampia shemaleja löytää, upean näköisiä kauneimmat.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti, jos itse tasokas niin saa sitä toiseltakin vaatia:)
Mutta mistä sitä mahtaa teitä tasokkaampia shemaleja löytää, upean näköisiä kauneimmat..Löytyiskö turusta tasokasta, kaunista shemalea? Ja luonnollisesti mistä sitä alkasi hakemaan?
- Anonyymi
Eräs "romutransuna" tunnettu tuli mieleen. Ei sitä kyllä tiukemmassakaan pöhnässä naiseksi luule tosin....
- Anonyymi
Ladyboy on mies jolla monesti naiselliset kasvot, pitkät hiukset ja silikonirinnat. Joillain on poistettu se pikku pippeli ja jopa rakennettu jonkinlainen pillu.
Helpoiten nämä kaunottaret tunnistaa pituudesta Thaimaan katukuvassa. - Anonyymi
Thaimaalaisia ladyboyta löytää myös Suomessa, muutamat tosi nättejä, toiset ei ihan. Kivat tissitkin joillain, hormooneilla kasvatetut, pehmeät, kiinteät, ryhdikkäät. Kolmea olen pannut ja tyytyväinen ollut.
- Anonyymi
Mistä olet bongannut?
- Anonyymi
Mua kiihottaisi olla ladyboyn kanssa. Harmi vain että kaikki jotka ilmoittelee ilmoittaa että on naisia ja etsii miehiä. Olkoon naispuolisia mutta löytyispä sellanen kuka edes bi olisi. Naisellinen edes puoliksi, tissit ja kulli niin ai että ois kiihottavaa. Saisi nussia mua pilluun ja samalla hyväilisin ja suutelisin tissejä. Taitaa haaveeksi jäädä.
- Anonyymi
Tuntuu olevan täällä suomessa hankala toteuttaa, ikävä kyllä.
- Anonyymi
F 14 sen Haluan ottaa sinut auton katolla
- Anonyymi
Ja onhan tää tabu aihe. Ja ajtelin et ei ikänä. No katoin pari videoa ja näytti kiinnostavalle tavalaan.
- Anonyymi
vuosia sitten thaimaassa iskin tosi hyvän näkösen naisen baarista huoneessa riisuin hänet ja esille suurin kalu jonka olin nähnyt heräs kyllä halut vaikken ollut koskaan kokeillut rukkailin otin suuhun imin ja nuolin mutta halus myös peppua opetti pesut ja muut auko sormilla rasvas paino sisään varovasti oli ihana pano kysyin miks nainen sai kuulemma paremmin persettä turisteilta halusin uusinnan ja sain
- Anonyymi
Tuollainen musta shemale olis kiihottava, joka alistaisi ja panis miestä
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201