onko kenelläkään kokemusta

Anonyymi-ap

Onko kukaan ollut ladyboyn kanssa ja mitä tapahtui. Ite olen hetero mut kumpia ne "tytöt" on?

24

987

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä oli vaimon kanssa tuollainen ladyboy opas koko viikon ajan Pattayalla. Maksoimme hänelle 200,- dollaria viikosta. Hän järjesti hyvät ruokapaikat, nähtävyydet, autonvuokrat jne. Samaan hintaan hän myös harrasti seksiä kanssamme. Siis minun kanssani myös. Mutta erityisesti vaalean ja siron naiseni kanssa. Kysyimme tuota asiaa häneltä. Vastaus oli, että kummankin... hymyn kera.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Musta toi ajatus tuntu aika pervolta ja vieraalta. Nyt ehkä vähän kiihottaa. Antaisin hänelle kakkoseen.

    • Anonyymi

      Saiko sun vaimoa thai kullia?

    • Anonyymi

      Thaimaahan on hymyjen maa. Niin hyvässä kun pahassa....

    • Anonyymi

      Oon kattonu muutamia videoita. Mun mielestä ne on enemmän naisia... Ja kävis mulle.

      • Anonyymi

        Ei ne ole naisia, vaan miehiä silikooneilla. Jotkut saa kasvatettua rinnat myös jollain hormoneilla.
        Ladyboy panee ja antaa panna. Yleensä kaikki käy.


    • Anonyymi

      Ja toisaalta on tosi hyvä et ihmiset uskaltaa nauttia😊

    • Anonyymi

      Musta olis kiva panna ladyboyta

    • Anonyymi

      Suomesta ei ihan helpolla taida löytyä hyvännäköistä oikeaa shemalea, sellasia selkeästi miehiä ketkä pukeutuu naisiksi on tarjolla mutta se ei nyt ihan sitä asiaa aja.

      • Anonyymi

        On meitä ihan naisen näköisiäkin ja mennään lähes täydestä. Mutta vastaavasti tottakai vaadin tasoa mieheltä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä ihan naisen näköisiäkin ja mennään lähes täydestä. Mutta vastaavasti tottakai vaadin tasoa mieheltä. ;)

        Kiva kun tiedät mitä haluat. Mutta siinä se tuli taas, mieheltä. Voi ku joskus löytyis tälläinen henkilö kuka ois kiinnostunut myös naisen kanssa seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä ihan naisen näköisiäkin ja mennään lähes täydestä. Mutta vastaavasti tottakai vaadin tasoa mieheltä. ;)

        Luonnollisesti, jos itse tasokas niin saa sitä toiseltakin vaatia:)
        Mutta mistä sitä mahtaa teitä tasokkaampia shemaleja löytää, upean näköisiä kauneimmat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisesti, jos itse tasokas niin saa sitä toiseltakin vaatia:)
        Mutta mistä sitä mahtaa teitä tasokkaampia shemaleja löytää, upean näköisiä kauneimmat..

        Löytyiskö turusta tasokasta, kaunista shemalea? Ja luonnollisesti mistä sitä alkasi hakemaan?


      • Anonyymi

        Eräs "romutransuna" tunnettu tuli mieleen. Ei sitä kyllä tiukemmassakaan pöhnässä naiseksi luule tosin....


    • Anonyymi

      Ladyboy on mies jolla monesti naiselliset kasvot, pitkät hiukset ja silikonirinnat. Joillain on poistettu se pikku pippeli ja jopa rakennettu jonkinlainen pillu.
      Helpoiten nämä kaunottaret tunnistaa pituudesta Thaimaan katukuvassa.

    • Anonyymi

      Thaimaalaisia ladyboyta löytää myös Suomessa, muutamat tosi nättejä, toiset ei ihan. Kivat tissitkin joillain, hormooneilla kasvatetut, pehmeät, kiinteät, ryhdikkäät. Kolmea olen pannut ja tyytyväinen ollut.

      • Anonyymi

        Mistä olet bongannut?


    • Anonyymi

      Mua kiihottaisi olla ladyboyn kanssa. Harmi vain että kaikki jotka ilmoittelee ilmoittaa että on naisia ja etsii miehiä. Olkoon naispuolisia mutta löytyispä sellanen kuka edes bi olisi. Naisellinen edes puoliksi, tissit ja kulli niin ai että ois kiihottavaa. Saisi nussia mua pilluun ja samalla hyväilisin ja suutelisin tissejä. Taitaa haaveeksi jäädä.

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan täällä suomessa hankala toteuttaa, ikävä kyllä.


    • Anonyymi

      F 14 sen Haluan ottaa sinut auton katolla

    • Anonyymi

      Ja onhan tää tabu aihe. Ja ajtelin et ei ikänä. No katoin pari videoa ja näytti kiinnostavalle tavalaan.

    • Anonyymi

      vuosia sitten thaimaassa iskin tosi hyvän näkösen naisen baarista huoneessa riisuin hänet ja esille suurin kalu jonka olin nähnyt heräs kyllä halut vaikken ollut koskaan kokeillut rukkailin otin suuhun imin ja nuolin mutta halus myös peppua opetti pesut ja muut auko sormilla rasvas paino sisään varovasti oli ihana pano kysyin miks nainen sai kuulemma paremmin persettä turisteilta halusin uusinnan ja sain

      • Anonyymi

        Tuollainen musta shemale olis kiihottava, joka alistaisi ja panis miestä


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe