Ei ole Jussista presidentiksi osa II

Anonyymi-ap

Jussi on saanut elää melkeinpä kuin herran kukkarossa aiemmin eikä tämä nykyinen työkään eduskunnan puhemiehenä juuri rasita kun ei joudu tekemään päätöksiä jotka suosiota söisivät.

Jussi ja jussin puolue ei ole ollut hallitusvastuussa aiemmin ja mikään ei syö kannatusta niin kuin hallituksessa oleminen ja ikävien päätöksien tekemineen tekee.

Toisaalta kukaan presidenttiehdollaistamme ei ole väkivallalla fantasioinut julkisesti kuten jussi on tehnyt: ""”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampu..in päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”"

Jussin kannatuksessa on paljon tyhjää ilmaa joka perustuu vaan keskimääräistä tyhmemmän punaniska-persun märkiin päiväuniin hienosta univormusta ja koppalakista jos jussi olis presidenttinä ja määräisi erityisen johtajan turvayksikön perustamisesta. Vrt. Saksa 1933

18

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä, että Halla-ahon valinta olisi hänelle tie johtaa maata niin, että pystyisi toteuttamaan Unkarin mallia.

      • Anonyymi

        Sitä mallia kohti hän ainakin pyrkisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mallia kohti hän ainakin pyrkisi

        Jussi on maltillisin presidenttiehdokas.

        Haavisto ja Stubb ovat molemmat himomamuttajia, joiden harkintakykyä Suomen kannalta tiukassa paikassa voi, saa ja pitää epäillä.


    • Anonyymi

      Jussi ja Pekka olis hauskoja presidenttejä kun toinen nieleskelee ja toinen piereskelee.
      Se on sama kumpaa setä kapo äänestää.
      Sota-aikana tarvitaan viihdytystä.

      • Anonyymi

        Ja lasten kanssa ossi sanoi olevansa, mutta kuitenkin palstalla on!


    • Anonyymi

      Se on aika järkyttävä havainto, että vaalin jälkeen on presidenttinä joko Stubb, Haavisto tai Halla-aho...voi hyvänen aika sentään...

      • Anonyymi

        Onneksi ei pupujussi kuitenkaan ole uusi pressa!


    • Anonyymi

      Lähinnä mietin sitä, että kaikki kolme ovat politiikaltaan paljolti "minä itse"-heppuleita.

    • Anonyymi

      Ei tule Halka-ahosta toiselle kierrokselle menijää.

      • Ei tule, ei. Vaalipäivänä Jussi voi saada enemmän ääniä kuin Pekka, mutta ennakkoäänet ratkaisevat ja Jussin kiri ei riittäne. Tokalle kierrokselle menevät uskoakseni Alexander ja Pekka, joista kansa valinnee -näin pelkään- , sen oikeistolaisemman vaihtoehdon. Oma ehdokkaani saattaa saada jopa 10% äänistä mikä ennakoinee sitä, että maallamme on vielä edes jonkin asteista tulevaisuudentoivoa.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Ei tule, ei. Vaalipäivänä Jussi voi saada enemmän ääniä kuin Pekka, mutta ennakkoäänet ratkaisevat ja Jussin kiri ei riittäne. Tokalle kierrokselle menevät uskoakseni Alexander ja Pekka, joista kansa valinnee -näin pelkään- , sen oikeistolaisemman vaihtoehdon. Oma ehdokkaani saattaa saada jopa 10% äänistä mikä ennakoinee sitä, että maallamme on vielä edes jonkin asteista tulevaisuudentoivoa.

        Tällä kertaa on mahdollista, että ennakkoäänet saadaan myöhemmin kuin varsinaisen vaalipäivän äänet, koska ennakkoäänien määrä tullee olemaan suurempi ja laskijoita on vähemmän. Tietää jännittävää tulosiltaa. Noin klo 22 tulos on selvillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa on mahdollista, että ennakkoäänet saadaan myöhemmin kuin varsinaisen vaalipäivän äänet, koska ennakkoäänien määrä tullee olemaan suurempi ja laskijoita on vähemmän. Tietää jännittävää tulosiltaa. Noin klo 22 tulos on selvillä.

        Jännäkakkaa pukkaa siis pitkälle sunnuntai-iltaan täälläkin. Toivottavasti ei ole kovin vetistä tai veristä. Onneksi on vaipat :-)


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Ei tule, ei. Vaalipäivänä Jussi voi saada enemmän ääniä kuin Pekka, mutta ennakkoäänet ratkaisevat ja Jussin kiri ei riittäne. Tokalle kierrokselle menevät uskoakseni Alexander ja Pekka, joista kansa valinnee -näin pelkään- , sen oikeistolaisemman vaihtoehdon. Oma ehdokkaani saattaa saada jopa 10% äänistä mikä ennakoinee sitä, että maallamme on vielä edes jonkin asteista tulevaisuudentoivoa.

        Li saanee 3 %. Nämä nyt jakaantuu erilailla kuin EK vaalissa. Ja sama kun kaksi valitaan.
        Teille kommunisteille ei ole juhlapäivä, kuin ei soialisteilekään, Jutta enintään 5 %.
        Kommunistit ja sosialistit saa hyvitystä kun lakkoilevat heti perään. Avaan huomenna ja kehun itseäni kuin toisellakin sivulla jos natsaa. Ellei vaikenen.SDP pääsee nyt ominpäin äänestään menee persuille osa, kun normaalisti johtajat sanoo ketä saa äänestää. Jos Jussi Halla voittaa niin tietää kävelyä lisää hesalaisille, kun sekin samoin lakon aihe, kun jo harjoittelevat muutamana päivänä. Vasen.. vasen... yks... kaks... kolme... vasen... vasen...
        Martin ei tarvi kävellä kun muuten pian suolet valahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa on mahdollista, että ennakkoäänet saadaan myöhemmin kuin varsinaisen vaalipäivän äänet, koska ennakkoäänien määrä tullee olemaan suurempi ja laskijoita on vähemmän. Tietää jännittävää tulosiltaa. Noin klo 22 tulos on selvillä.

        Niinpä kello 22 alkaa konferenssifinaali Kansas City Chiefs vs. Baltimore Ravens!
        Taidan jättää koko vaalustudion katsomatta
        Kuten jo totesin Halla-Ahon kaltaiset ehdokkaat osoittavat että edustuksellinen demokratia ei toimi.


    • Anonyymi

      Media on kyllä päästänyt Jussin helpolla aiemmista sanomisistaan, ne eivät olleet kuitenkaan mitään nuorena ja keskenkasvuisena kirjoitettuja hölmöyksiä vaan liki 30v jussi oli.

      • Anonyymi

        Kari Suomalainen sai hyysärihesarista potkut melkein eläkeiässä

        Hyysärit vainoavat laajasti totuutta

        Osmalia Siad Barren diktatuurin tukijoitarikoksineen tuotiinMosk kovasti tänne Kelaan


    • Hyvin kiteytetty.

    • Anonyymi

      Cai-Göran ( salanimi Alex) Stubb on saanut elää melkeinpä kuin herran kukkarossa aiemmin eikä tämä nykyinen työkään toimistovirastossa ( ei ole yliopisto lähelläkään) juuri rasita kun ei joudu tekemään päätöksiä jotka suosiota söisivät ...


      Muuten sama paitsi S on Lärkanin eliittiperheen koulukiusaaja joka ei oppinut kertotaulua, lyhyt matematiikka a miinus. Epäonnistunut golfpelaaja USA papan rahoilla järkkäsi vuodessa maisterin paperit piilossa Englannissa ( Suomessa oikea maisteriarvo vie noin 5 vuotta) jne ei oikeasti väitellyt ei opintoja Suomessa ...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe