Paljon ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Mieheni ehdotti ryhmäseksiä ja olemme sitä jo kerran kokeilleetkin. Olin kolmen miehen kanssa samana iltana. Mieheni oli vain katselijana. Miten tuon asian kanssa on, tottuuko siihen vai tuleeko siitä tapa. Alkuun minulle tuli morkkis tuosta, vaikka se oli mieheni ehdotus.

12

2337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo juttusi kaikille sovi, tai oikeastaan sopii vain harvoille. Minulle tuli kanssa alkuun kaikenlaisia morkkiksia. Itse sen tiedät ehkä viiden kokeilukerran jälkeen onko se sun juttu ? Jos osaa suhtautua siihen vain seksinä, eikä ala seurustella sen enenpää, niin sitten on helpompaa. Ja tietenkin on oleellista, miten miehesi siihen suhtautuu ?

• Anonyymi

Minulla oli myös morkkis kunnes näin että mieheni todella haluaa minun olevan toisten miesten kanssa.
      Nyt osaan jo nauttia useasta miehestä.

• Anonyymi

Tottuu siihen. Miehen aloitteesta aloitettiin, mutta nyt olen useimmiten itse aloitteellinen.
      Useimmiten käydään ulkomailla swingerclubeilla. Pari kertaa myös kutsuttu muutama mies mökille minun ilokseni. Ihanaaa🥰ja tyydyttävää❤️

• Anonyymi

Eikö kotimaan sukupuomitauti tarjonta ole riittävä?

• Anonyymi

Suhde pitää olla kunnossa sekä keskinäinen seksi molempia tyydyttävä. Mieheni niin sanotusti aisuri joka nauttii kun vieras mies kanssani. Viitesetoista vuotta saanut nauttia kymmenien erilaisten miesten kanssa, olen otettu rakkaasta miehestäni joka suonut minulle tälläisen nautinnon. T.. Pari 50v

• Anonyymi

Meillä yleensä 3 vierasta miestä nussimassa muijaa. Antaa joka reikää ja kunnolla. Vakkari miehiä nyt olleet, mutta uudet kiinnostais muijaa. Minä yleensä kattelen ja ihastelen, kun spermat valuu vitusta ulos.

• Anonyymi

Kyllä itselle nautinto kun näen vieraan kyrvän liikkuvan vaimon sisällä, tietysti nesteiden valuminen pillusta nainnin aikana se juttu. Aisuri 50v

• Anonyymi

Jos tuli morkkis se kertoo sinulla olevan vielä jonkinlainen moraali. Sanot ukolle näiden leikkien loppuvan tähän ja jollei käy. Etsit paremman miehen joka ei halua tehdä naisestaan ilmaista huvia.

• Anonyymi

Me olimme satunnaisten vieraiden miesten kanssa alussa.
      Joskus onnistui ja välillä ei ollenkaan.
      Olin itse mukana panemassa ja vierailla ei aìna onnistunut panna kun eivät pystyneetkään panemaan.
      Kerran olimme kaverin kanssa baarissa ja kaveri tuli meille yöksi.
      Aloimme vaimon kanssa panemaan niin kysyin haenko kaverin mukaan niin vaimo sanoi hae jos haluat.
      Kysyin haluaako hän tjlla mukaan toiseksi panemaan vaimoa ja hän halusi.
      Mentiin makuuhuoneeseen jossa vaimoni oli alasti ja sai miehen kumpaankin kainaloon imettiin toinen toista nänniä ja siliteltiin vaimoa.
      Pääsin pillulle ja huomasin kavefin sormet jo olevan siellä.
      Katselin vaimoni ilmeitä kun kaveri alkoi nuolemaan vaimon pillua ja näin tyytyväisesti hymyilevän naisen .
      Kaveri sai panna ensin itse pääsin liukkaillekun olin tullut kaveri nousi panemaan uudestaan.
      Vaimoni oli saanut kuudet spermasatsit ennen kuin pidettiin tauko ja käytiin pesulla ja tehtiin juomat.
      Olimme ottaneet pyyhkeet istuimille ettei varsinkaan vaimoni valu sohvalle missä saatiin häntä kìihoittaa uuteen seksiin.
      Emme ole vieraan kanssa saatu samanlaista seksiä kukn tämän kaverin kanssa.
      2 yötö myöhemmin kaveri oli pois lähdössä niin kysyi, miten jatkossa?
      Kysyin vaimoni mielipidettä niin hänelle sopii milloin tahansa.
      Alussa olimme melkein kaikki vapaa aika yhdessä ja kaveri oli meillä ainakin 4 yötä viikossa ja meillä oli mahtavaa seksiä vaimoni kanssa.
      Nykyään 2.5v myöhemmin kaveri on meillä 3-6 yötä kuukaudessa ja käy pikapanolla muutaman kerran.
      Itse en osallistu pikaseksiin kun minusta se on kaverin ja vaimoni yksityisaikaa.

• Anonyymi

Spedellä taas ampuu yli hilseen buaahaa

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      431
      3673
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1446
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1409
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1326
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1169
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1037
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      40
      975
    Aihe