Paljon ryhmäseksiä

Anonyymi-ap

Mieheni ehdotti ryhmäseksiä ja olemme sitä jo kerran kokeilleetkin. Olin kolmen miehen kanssa samana iltana. Mieheni oli vain katselijana. Miten tuon asian kanssa on, tottuuko siihen vai tuleeko siitä tapa. Alkuun minulle tuli morkkis tuosta, vaikka se oli mieheni ehdotus.

13

2016

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo juttusi kaikille sovi, tai oikeastaan sopii vain harvoille. Minulle tuli kanssa alkuun kaikenlaisia morkkiksia. Itse sen tiedät ehkä viiden kokeilukerran jälkeen onko se sun juttu ? Jos osaa suhtautua siihen vain seksinä, eikä ala seurustella sen enenpää, niin sitten on helpompaa. Ja tietenkin on oleellista, miten miehesi siihen suhtautuu ?

    • Anonyymi

      Minulla oli myös morkkis kunnes näin että mieheni todella haluaa minun olevan toisten miesten kanssa.
      Nyt osaan jo nauttia useasta miehestä.

    • Anonyymi

      Tottuu siihen. Miehen aloitteesta aloitettiin, mutta nyt olen useimmiten itse aloitteellinen.
      Useimmiten käydään ulkomailla swingerclubeilla. Pari kertaa myös kutsuttu muutama mies mökille minun ilokseni. Ihanaaa🥰ja tyydyttävää❤️

      • Anonyymi

        Eikö kotimaan sukupuomitauti tarjonta ole riittävä?


    • Anonyymi

      Suhde pitää olla kunnossa sekä keskinäinen seksi molempia tyydyttävä. Mieheni niin sanotusti aisuri joka nauttii kun vieras mies kanssani. Viitesetoista vuotta saanut nauttia kymmenien erilaisten miesten kanssa, olen otettu rakkaasta miehestäni joka suonut minulle tälläisen nautinnon. T.. Pari 50v

    • Anonyymi

      Meillä yleensä 3 vierasta miestä nussimassa muijaa. Antaa joka reikää ja kunnolla. Vakkari miehiä nyt olleet, mutta uudet kiinnostais muijaa. Minä yleensä kattelen ja ihastelen, kun spermat valuu vitusta ulos.

      • Anonyymi

        Kyllä itselle nautinto kun näen vieraan kyrvän liikkuvan vaimon sisällä, tietysti nesteiden valuminen pillusta nainnin aikana se juttu. Aisuri 50v


    • Anonyymi

      Jos tuli morkkis se kertoo sinulla olevan vielä jonkinlainen moraali. Sanot ukolle näiden leikkien loppuvan tähän ja jollei käy. Etsit paremman miehen joka ei halua tehdä naisestaan ilmaista huvia.

    • Anonyymi

      Me olimme satunnaisten vieraiden miesten kanssa alussa.
      Joskus onnistui ja välillä ei ollenkaan.
      Olin itse mukana panemassa ja vierailla ei aìna onnistunut panna kun eivät pystyneetkään panemaan.
      Kerran olimme kaverin kanssa baarissa ja kaveri tuli meille yöksi.
      Aloimme vaimon kanssa panemaan niin kysyin haenko kaverin mukaan niin vaimo sanoi hae jos haluat.
      Kysyin haluaako hän tjlla mukaan toiseksi panemaan vaimoa ja hän halusi.
      Mentiin makuuhuoneeseen jossa vaimoni oli alasti ja sai miehen kumpaankin kainaloon imettiin toinen toista nänniä ja siliteltiin vaimoa.
      Pääsin pillulle ja huomasin kavefin sormet jo olevan siellä.
      Katselin vaimoni ilmeitä kun kaveri alkoi nuolemaan vaimon pillua ja näin tyytyväisesti hymyilevän naisen .
      Kaveri sai panna ensin itse pääsin liukkaillekun olin tullut kaveri nousi panemaan uudestaan.
      Vaimoni oli saanut kuudet spermasatsit ennen kuin pidettiin tauko ja käytiin pesulla ja tehtiin juomat.
      Olimme ottaneet pyyhkeet istuimille ettei varsinkaan vaimoni valu sohvalle missä saatiin häntä kìihoittaa uuteen seksiin.
      Emme ole vieraan kanssa saatu samanlaista seksiä kukn tämän kaverin kanssa.
      2 yötö myöhemmin kaveri oli pois lähdössä niin kysyi, miten jatkossa?
      Kysyin vaimoni mielipidettä niin hänelle sopii milloin tahansa.
      Alussa olimme melkein kaikki vapaa aika yhdessä ja kaveri oli meillä ainakin 4 yötä viikossa ja meillä oli mahtavaa seksiä vaimoni kanssa.
      Nykyään 2.5v myöhemmin kaveri on meillä 3-6 yötä kuukaudessa ja käy pikapanolla muutaman kerran.
      Itse en osallistu pikaseksiin kun minusta se on kaverin ja vaimoni yksityisaikaa.

      • Anonyymi

        Spedellä taas ampuu yli hilseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas ampuu yli hilseen buaahaa

        Hähähäää mitäs buaahaa spede oot idiootti.Tähtää alemmaksi hönö.


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe