Onko siellä jotkut parempien ihmisten juhlat? Ei normaali duunari kelpaa rahojaan käyttämään. Täytyy sitten ottaa taksi ja lähteä Iisalmeen Istuvaan, siellä kelpaa kaikki asiakkaiksi.
Miksi ei pääse Peltohoviin?
17
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityistilaisuus, häät oli.
- Anonyymi
Tarjottiinko pakastettua peuraa?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18236676
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oisit velliperse menny havannaan
- Anonyymi
Havannaan ei mennä vaikka olisi viimeinen ravintola maailmaasa., 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Havannaan ei mennä vaikka olisi viimeinen ravintola maailmaasa., 🤮
Peltohovissa on HIENOMPIEN IHMISTEN juhlat jonne PERUS DUUNARI UKKO ei pääse... Nyt kyllä TAVAN JOKA PÄIVÄN KADUN TALLAAJAA sorretaan... Ai mennä Havannaan? Siellähän on RAHVAITA ja TYHMIÄ JUNTTEJA minä vaan olen LIIAN HYVÄ sinne,,,,,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peltohovissa on HIENOMPIEN IHMISTEN juhlat jonne PERUS DUUNARI UKKO ei pääse... Nyt kyllä TAVAN JOKA PÄIVÄN KADUN TALLAAJAA sorretaan... Ai mennä Havannaan? Siellähän on RAHVAITA ja TYHMIÄ JUNTTEJA minä vaan olen LIIAN HYVÄ sinne,,,,,,,,
Ja miksiköhän sinua olis sinne hääjuhlaan kutsuttu???Pikkusen taas ajatusta tuohon törkykirjoitteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksiköhän sinua olis sinne hääjuhlaan kutsuttu???Pikkusen taas ajatusta tuohon törkykirjoitteluun.
Mikä ilo on ajatellussa törkykirjoittelussa? Koko pointti on saada mahdollisimman moni loukkaantumaan <3 Welcome to the internet.
- Anonyymi
Kaikki kommentit poistetaan
- Anonyymi
Sehän on mukava lasin takaa juhlia. Pääsee rahvaskin tunnelmaan.
- Anonyymi
Oiskohan ruuan jämiä saatavilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan ruuan jämiä saatavilla?
Varmaan lounaalla pöydässä
- Anonyymi
Siellä 1502 lähtien batimiljonäärin yksityisbileet.Kaikille tippiä 1000 batia.
- Anonyymi
Siellä varmaan pottu ja Ari pitää bileitä ,kun on bateja lompakossa.Sehän siellä Thaimaassa ilmaista ja tuhatbatia ei ole kuin noin 25ecee.Jakaa varmaan tippiä Suomessa jokaiselle 25ecee.
- Anonyymi
Alkaa muuten potulla hermoo kiristää,kun suomeenpaluu lähestyy.
- Anonyymi
Ajaako itse huumepäissään Kuopion kentältä kotio.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812