Inkaa alkoi ihan itkettää kun CR7 ei voittanut WC ja Messi voitti ja Messi teki kuuluisan tuuletuksen Hollantia vastaan sekä Van Gaalille että CR7 ja Perez combolle ostetuista CL mestaruuksista esimerkkinä paitsiomaalit Bayernia vastaan, Riberyn vedosta pallo osui käteen selvästi ei pilkkua
Vidal sai toisen keltaisen missä Realin pelaaja filmasi, Casemiron olisi pitänyt saada punainen no kappas ei saanut ja Real sai ilmaisia pilkkuja myös
CR7 olisi voittanut WC 2022 jos olisi ollut vielä Realissa koska Perezin raha puhuu
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa! Tunteet saa näyttää ja itkeäkin pitää silloin kun itkettää.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809