ei sieltä tule mitään jonnekin pitäis muuttaa.
Tolloilla suuret luulot te toimistoista
7
200
Vastaukset
- Anonyymi
Tollo ole itse ympäriämpäri nettiä perseilevä 167
- Anonyymi
Ei oo sieltä tosiaan tullut mitään.
- Anonyymi
Mistä sieltä?
- Anonyymi
Juu, ei oo tullu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei oo tullu ei.
Parempi vaan kun ei oo.
- Anonyymi
Te-toimiston pitäisi lain mukaan tarjota (hyviä) palveluita työttömille, syy siihen on valtion lakiin perustuvat vastuut (siitä, että työmarkkinoita ei ajeta esim. poliittisten ideologioiden ja muun ahneuden seurauksena sellaiseen tilaan että työpaikoilta poistetaan rahoitus).
No, todellisuus on kuitenkin jotain ihan muuta, valtiohan nimenomaan osallistuu siihen toimintaan jolla pilataan te-toimiston palvelut, jonka seurauksena ne ei olekaan enää palveluita työttömille, vaan ne ovat palveluita yritystoiminnalle, ja työttömien näkökulmasta em. "palvelu" on vain pakottamis- ja kiristämistoimintaa. Kiristysvälineenä mm. sosiaaliturva sekä lainvastainen valheiden levittäminen työttömistä kaikenlaisiin viranomaisyhteisöihin (mm. Kela ja kunnan sosiaalitoimi, mahdollisesti muuallekin)
Jokaisen kansalaisen pitäisi älytä pitää omat puolensa em. sortokoneistoa vastaan, kukaan ei teitä tule auttamaan vaan teidän pitää osata tehdä asioista lainvalvojalle hallintokantelu - koskien lainvastaista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289