Istuva presidentti on Espoosta. Myös uusi presidentti on Espoosta

Anonyymi-ap

Tämä meidän Espoo on aikamoinen presidenttien korkeakoululaitos. Aina uudet pressat nousevat täältä.

Voitettuaan 12 v. sitten Sauli Niinistö kolasi Pitkäjärven rannan omakotitalonsa pihalta lunta. Tänä päivänä Niinistö kävi äänestämässä kotinsa lähellä Lähderannan ostoskeskuksella.

Stubb on aikoinaan asunut jossain Haukilahden...Westendin suunnalla. Siellä saattaa olla asumus tälläkin hetkellä.

22

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtuiskohan vaikka siitä, että Kokoomus on vallassa Espoossa ?

      Köyhät kyykkyyn on Westendin motto.

      • Anonyymi

        Ei, Ei EEEIIII, Stupidoa voi ottaa pressaks, sehän möläyttelee kuin urpokin, suututti viimein Saksan ja Ranskan päämiehet möläytyksillään ja IS pressatentissä naureskeli kun piti selittää kenraalin esittämiin kuviteltuihin uhkiin SUOMELLE ja haluaa isomman pressapalkkion 163.000€ VEROTONTA ja eukolle kanssa!! Voi hyvää päivää...

        Haavisto kertoi haluavansa pressanpalkkion verolliseksi kuten kaikki muutkin suomalaiset maksaa veroja tuloistaan.
        Haavistolla myös tämän pvän tieto taito ulkopolitiikasta toisin kuin fiirensen tallaajaStupilta.!


      • Anonyymi

        Ylimielinenhän tuo kokoomuksen Stubbb on. Kuten kaikki kokoomuslaiset ja myös ahnaita ja persoja rahalle ja vallalle

        Haavisto on enemmän Ahtisaaren ja Koiviston kaltainen kansanmies. Joka ei päästä suustaan ankkoja, kuten stubb tekee. Haavisto myös ymmärtää enemmän ulkopolitiikasta ja on myös viimeistä tietoa kuinka maailma ja Suomi makaa tällä kriisien ja sotien aikana. !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, Ei EEEIIII, Stupidoa voi ottaa pressaks, sehän möläyttelee kuin urpokin, suututti viimein Saksan ja Ranskan päämiehet möläytyksillään ja IS pressatentissä naureskeli kun piti selittää kenraalin esittämiin kuviteltuihin uhkiin SUOMELLE ja haluaa isomman pressapalkkion 163.000€ VEROTONTA ja eukolle kanssa!! Voi hyvää päivää...

        Haavisto kertoi haluavansa pressanpalkkion verolliseksi kuten kaikki muutkin suomalaiset maksaa veroja tuloistaan.
        Haavistolla myös tämän pvän tieto taito ulkopolitiikasta toisin kuin fiirensen tallaajaStupilta.!

        Palkkion verotus on ihan sama asia kuin palkkion leikkaus. Näennäistä puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, Ei EEEIIII, Stupidoa voi ottaa pressaks, sehän möläyttelee kuin urpokin, suututti viimein Saksan ja Ranskan päämiehet möläytyksillään ja IS pressatentissä naureskeli kun piti selittää kenraalin esittämiin kuviteltuihin uhkiin SUOMELLE ja haluaa isomman pressapalkkion 163.000€ VEROTONTA ja eukolle kanssa!! Voi hyvää päivää...

        Haavisto kertoi haluavansa pressanpalkkion verolliseksi kuten kaikki muutkin suomalaiset maksaa veroja tuloistaan.
        Haavistolla myös tämän pvän tieto taito ulkopolitiikasta toisin kuin fiirensen tallaajaStupilta.!

        Stubbi num.8.


    • Anonyymi

      Stubb on liberaalimpi kuin Niinistö . Arabien ja somppujen määrä kasvaa merkittävästi .

    • Anonyymi

      Stubb on lähtöisin Helsingin Lehtisaaresta. Niinistö Salosta. Halonen Helsingin Kalliosta. Ahtisaari Kuopiosta. Koivisto Turusta. Kekkonen Iisalmesta...

      • -Voi kun olisi joskus pressa täältä meidän Koskenkorvaltakin. Nyt "vain" senaattori,,,,,,:)


      • Anonyymi

        Ja Haavisto on kotoisin Munkkivuoresta ja asuu nyt Kulosaaressa.


    • Anonyymi

      Hienostoväen presidentti tulee, valitsee kumman tahansa. Haavisto taisi olla syntyjänsä Munkkiniemestä.

      • Anonyymi

        Lehtisaarikin kuuluu Munkkiniemeen, mutta Lehtisaari on toisaalta Helsingin ja Vantaan seurakuntien omistama. Talot vuokratonteilla korkeine vastikkeineen. Ei mitenkään painottunut erityisesti hienostoalueeksi. Haavisto on koulutukseltaan lähinnä ylioppilas ja lisäksi sivari aika tavallisesta perheestä. Kosmopoliitti sporttinen Stubb on ollut jo lukion vaihto-oppilaana Floridassa oppimassa reipasta amerikkalaisuutta käytöstapoineen ja lisäksi nuorempi kuin jo 65-vuotias vanhus Haavisto. Myös Stubbin etu on tyylikäs ja edustava vaimo. Näyttävä kielitaitoinen pari keulakuvana maailmalla. Voimme olla heistä ja koko perheestä ylpeitä vielä monta kertaa. Halla-ahohan se hienostoalueella asuu, jollei olisi persu, niin olisi varmaan nyt toisella kierroksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtisaarikin kuuluu Munkkiniemeen, mutta Lehtisaari on toisaalta Helsingin ja Vantaan seurakuntien omistama. Talot vuokratonteilla korkeine vastikkeineen. Ei mitenkään painottunut erityisesti hienostoalueeksi. Haavisto on koulutukseltaan lähinnä ylioppilas ja lisäksi sivari aika tavallisesta perheestä. Kosmopoliitti sporttinen Stubb on ollut jo lukion vaihto-oppilaana Floridassa oppimassa reipasta amerikkalaisuutta käytöstapoineen ja lisäksi nuorempi kuin jo 65-vuotias vanhus Haavisto. Myös Stubbin etu on tyylikäs ja edustava vaimo. Näyttävä kielitaitoinen pari keulakuvana maailmalla. Voimme olla heistä ja koko perheestä ylpeitä vielä monta kertaa. Halla-ahohan se hienostoalueella asuu, jollei olisi persu, niin olisi varmaan nyt toisella kierroksella.

        Halla-aho on päässyt hienostokämpään käsiksi vaimonsa sukulaisten perintöjen kautta.

        Miestähän ei voi mitenkään moittia sellaisesta, jos hän ottaa itselleen varakkaan vaimon. Näin sanoi jo aikanaan Kalle Isokallio, joka oli naimisissa SYP:n Mika Tiivolan tyttären kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho on päässyt hienostokämpään käsiksi vaimonsa sukulaisten perintöjen kautta.

        Miestähän ei voi mitenkään moittia sellaisesta, jos hän ottaa itselleen varakkaan vaimon. Näin sanoi jo aikanaan Kalle Isokallio, joka oli naimisissa SYP:n Mika Tiivolan tyttären kanssa.

        Perintö on vielä saamatta. Turha niillä rahoilla on leveillä.


    • Anonyymi

      Tänään A-studiossa tuli ilmi, että Stubb asuu Westendissä ja Haavisto Kulosaaressa.

      Alexander kiiruhti heti hyssyttelemään toimittajaa, että tässä on maan presidentin turvallisuudesta kyse. Siksi näin tarkkoja tietoja ei saa julkistaa.

    • Anonyymi

      Haavistoa kannattaa äänestää, jos ei muuten niin kyynisten kokoomuslaisten kiusalla.
      Ja on myös helposti huomattavissa jokaisella, mikä tuo umpiperä, Tuppi, oikein on miehiään.
      On jo tuomassa ydinaseitakin Suomeen

      • Anonyymi

        YLE-tutkimuksen mukaan vähintään 30% suomalaista ei voi missään tapauksessa äänestää Haavistoa koska tämä asuu parisuhteessa miehen kanssa.

        Etenkään armeijan käyneiden miesten verkkokalvolle ei mahdu ajatus 6.12. vastaanotosta, jossa siviilipalveluksen suorittanut partasuinen miespari on Suomen edustajana kättelemässä maailman poliitikkoja.

        Tällaisia uutiskuvia emme tosiaan itse kestä emmekä kaipaa, emmekä halua että sellaisia kuvia lähetetään maailmalle Suomen itsenäisyyden 107. päivän juhlista.


    • Anonyymi

      Haavistossa on ainesta Niinistön jättämiin saappaisiin. Rehellinen, mukava kansanmies jolla jalat pysyy maassa. Ei päästele suustaan mitä sattuu. Varma valinta siksi numero 10

    • Anonyymi

      En itse näe Stubbia presidenttinä, hän on sellainen neuvonantaja ennemmin. Sorisiitä

      • Anonyymi

        Kyllä stubbe voi mennä takaisin italiaan. Edustaa suomea siellä. Tämä sopii paremmin hänen luonteelle ja elämäntyylille. Rikkaan perheen poikaa ei suomi presidentiksi tarvitse. Haavisto on jalat maassa oleva kansanmies jolla näkemys myös vähätuloisten ihmisten elämään.


    • Anonyymi

      Muistat nyt kyllä väärin. Tuleva Suomen presidentti eli Pekka Haavisto ei ole Espoosta, vaan Helsingistä. Toisin kuin bi-mies Aleksander Stubb, joka militaristina on kovaa vauhtia viemässä Suomea sotaan. Suomen nuorison pitää saada rauhassa elää, nuoria miehiä ei saa laittaa sotaan, vaan työhön ja opiskelemaan. Pekka Haavisto haluaa rauhaa kaikkien valtioiden kesken ja tuo turvallisuutta kuudeksi vuodeksi.

      Ei Suomea sotatilaan - tyly Ei Antti Häkkäsen militaristisille puheille ja Pepsodent Hymypoika keekoilevalle Stubille

    • Anonyymi

      Ei ole, tuleva presidentti on Helsingistä Pekka Haavisto numero 10!

    • Anonyymi

      > Ei ole, tuleva presidentti on Helsingistä Pekka Haavisto numero 10!

      Tervehenkiset heteromiehet ja naiset torppsivat tälläkin kertaa sen, että peppuseksi olisi nostettu koko Suomen kansakunnan viralliseksi ykkösseksiksi.

      Vain perinteinen, tervehenkinen heteroyhdyntä on se, joka tämän maan ja sen väestön voi pelastaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe