Ihanat Mikko ja Kajo-koiranpentu. Oletko sinä joskus sanonut, että meille ei koskaan tule koiraa tai jotain muuta lemmikkiä ja sitten pyörtänyt sanasi?
Lue lisää ja katso kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/mikko-kekalainen-paljastaa-ei-halunnut-koiraa-joutui-pyortamaan-sanansa-nain-olin-juuri-se?s24
Mikko Kekäläinen paljastaa - Ei halunnut koiraa, joutui pyörtämään sanansa näin: "Olin juuri se..."

3
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava blogi asiasta
- Anonyymi
Mulla kolmas penskojen koira nyt menossa ja kissat vielä siihen päälle heikko mikä heikko aijai kyllä se siitä lutviutuu.
- Anonyymi
Ei saa pahoittaa jälkipolven mieltä syyttä suotta vielä etenkään.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682304
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472010Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa671716Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2311474- 681365
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2961286- 721218
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371113Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1211033- 74985