sqruittaaminen

Anonyymi-ap

Minä oon huomannut jo aiemmin tämän kun leikin leluilla, että onnistun sqruittaan, no tänään aamulla säädön kanssa harrastettiin seksiä, alusta asti se tuntui jotenkin tosi tosi hyvälle. Aloin tuntemaan sitten että mies osuu just siihen samaan paikkaan mihin yleensä dildolla teen.
En voinut sitten enään kontrolloida itseäni ja tunsin kun orkku alkoi lähestyy, vääntelin itseäni ja menin ihan kaarelle, lämmin aalto meni koko kropasta ja pillu kiristyi niin paljon että miehen kulli luiskahti pois.
Nesteet vain lensi sisältäni.
Mies sit laukesi pillun päälle samalla.
Mutta se miksi aloin kirjoittaa, en ymmärrä tätä oloa, mua ahistaa ja hävettää. Sotkein sängyn nyt ja jotenkin mies myös ahistu, lähti heti pois.
Onko sqruittaaminen miehistä ällöttävää vai?

22

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis kiva olla sun kanssa t mies espoosta 💋💋

    • Anonyymi

      Mutta mitä se "neste" oli? Sitä en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Tippuri tiinan jälkeiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuri tiinan jälkeiset

        Ai sellaset sulta tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuri tiinan jälkeiset

        Kyllähän tippuri tiina tietää.


    • Anonyymi

      Sikailua yök

      • Anonyymi

        Kävit taas karjus sikolätissä hoidossa vai.


      • Anonyymi

        Taidat tykkää sioista. Muistat aina mainita sikailustasi.


    • Anonyymi

      Edelleenkin kysyn, mitä sieltä "suihkuaa"?

      Naisen sukupuolielinten limakalvot kostuvat kiihotuksessa. Tämä OK.

      Klitoriksen alapuolella on virtsa aukko, josta virtsa tulee. Tämä OK.

      Mutta mitä on tämä "skvirttausneste" on ja mistä elimestä se tulee?

      • Anonyymi

        Sain viikko sitten lukuisat squirt-nesteet naamalleni 69-asennossa.
        En kertakaikkiaan osaa sanoa mistä se neste tuli. Ehkä pillusta, ehkä virtsa-aukosta.
        Kuselta se neste ei maistunut ainakaan. Aika mautonta, mutta hieman suolaista.
        Se neste kuivui todella nopeasti rinnuksiltani, eli ei ollut pelkkää vettä ainakaan.
        Ensimmäinen roiskaisu oli kyllä hämmentävää, mutta kiihottavaa se oli.


      • Anonyymi

        Katsomalla Wikipediasta : ”naisen ejakulointi” selviää mitä ja mistä se lemmenneste tulee.


    • Anonyymi

      Mun mielestä olen vain erittäin tyytyväinen ja onnellinen että joku saa noin hyvän tunteen. Jos joku niin taidokas tyyppi onnistuu löytämään tuon kohdan sulta ni oo vain onnellinen. Kaikkien pitäisi tästä lukea lisää ja minun tietääkseni squirttaaminen liittyy g-pisteen löytämiseen ja ekstra nautintoon. Voin olla väärässäkin ja korjatkaa ihmeessä jos olen. Mutta sanon näin että jos kyseinen mies ahdistui, pelästyi tai yököttyi niin kannattaisi hänen miettiä uudelleen.
      + Jos onnistut squirttaamaan kerro ihmeessä tipsejä:)

    • Anonyymi

      Aika ihanaa että olet saanut kokea suihkuorkut!sitä ei kaikki koe koko elämänsä aikana.
      Olet onnekkaassa asemassa…jos miehesi ei asianpäälle ymmärtä niin se on hänen häviönsä.

    • Anonyymi

      Eikö kukaan osaa kertoa, mistä "elimestä" tuo skvirttausneste tulee?

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa Wikipedian : ”Naisen ejakulaatio” , siellä selitetään mistä elimestä se ihana suihku tulee. Ole onnellinen että kuulut niihin naisiin jotka omaavat tuon ihanan taidon.
        Google haku ”naisen ejakulaatio” avaa asiaa myös.


    • Anonyymi

      Minä kiihotun entistä enemmän jos nainen ruikkaan kunnolla ja useasti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni ei sgruittaa mutta 80+ leskianopilta tulee joskus kun oikein kunnolla ja rajulla voimalla nussittaan, mutta useimmin kun olen oikein nuollut ja sormettanut tai antanut dildolla vanhalle vitulle kunnolla kyytiä, ihana nähdä kuinka anoppi saa kunnon orgasmin ja nauttii vävystä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos nainen saa kokonaisvaltaisen orgasmin ja menettää alakerran hallinnan hetkeksi siinä tilanteessa. Voi suihkut olla klitoriksen alapuolella olevien "liukastus rauhasten" tuotetta, virtsaa ja kouristusten ulospuskemaa emättimen sisältöä liukuaineineen ja mahdillisesti emättimeen lasketun sperman roiskeita.
      Eli kaikkea mitä naisen ulko- ja sisäsynnyttimissä löytyy. Ne vaan roiskuu kun rapataan eli naisen voimakas orgasmi pistää koko pillun alueen lihakset kouristustilaan ja jos jotain on jossain, se lähtee voimalla pihalle. Ei siinä tarvitse syvempää selittelyä.

    • Anonyymi

      On se vaan niin kiihottavan näköistä kun vanha anoppini nostaa selkää kaarelle tuoden kiimaisen pillunsa oikein esiin ja laukeaa sgruitaten kiimanesteet voimalla!

    • Anonyymi

      Ei ole lainkaan ällöttävää, päin vastoin hyvinkin kiihottavaa ja mukavaa. Siitä ilosta saapi vain niin nauttia .

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe