Paksua koettu

Anonyymi-ap

Kyllä koolla on väliä. Olen vanhempi rouva ja olen mieheni suostumuksella ollut noin 150 miehen kanssa 1990 luvulta alkaen. Siinä on ollut monen kokoista kalua suussani ja pillussani mutta ne muutamat isot kalut kyllä aina parasta olivat. Paksu kalu jossa on iso terska, se on parasta. Joskus ei edes kortonki ole sopinut terskan yli menemään. Mutta siinä vaiheessa en halunnut perääntyä, tahdoin tuon ison terskan sisääni, joten paljaalla vaan. Tuntuu mahtavalta kun iso terska työntyy sisääni. Mahtuuko. ei mahdu, kyllä sittenkin upposi. Minun on pakko huokaista. Tunne on mahtava. Ja kun tuollainen iso sitten purkaa lastinsa minuun, niin tuntuu, että spermaakin on normaalia enemmän. Mies aivan vapisee päälläni lauetessaan. Mutta näi isoja on harvassa. Minun 150 miehen joukossa on ollut vain 8 isomunaista ja tuo yksi jolla oli lisäksi todella iso terska paksun varren päässä.

3

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olenkohan ollut mukana saavutuksissasi...minulla ollut joskus vastaavanlainen nainen...tumma Espoolainen mimmi...

• Anonyymi

Isomunaisuus on kyllä yleistymään päin nuorillamiehillä.

• Anonyymi

Tosihan on iso tuntuu paremmalta, kolmansia meilläkin ehkä 100 miestä, kahden kymmenen vuoden aikana. Muutama todella iso kaluinen joiden kanssa yhtynyt useeseti vieläkin. Pari 50+

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      61
      3418
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3197
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      59
      2993
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2512
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      70
      2314
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2111
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    8. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      38
      1039
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1008
    Aihe