Omavahurskaita kadehditaan koska ne ei tee syntia

Anonyymi-ap

Jumala ei rakasta synnintekijoita siksi omavahurskaat pelastuu uskon kautta

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa ne koskane ovat pitaneet hanen oppinsa eika langeneet muihin kausiin

      • Anonyymi

        Synnintekijoilta katkastaan paat koska ne tekee syntia omavahurskaat saa iloita totuudessa synnin palkka on kuolema mut synnintekijat ei sita tajua siksi nilla on vaara jeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnintekijoilta katkastaan paat koska ne tekee syntia omavahurskaat saa iloita totuudessa synnin palkka on kuolema mut synnintekijat ei sita tajua siksi nilla on vaara jeesus

        omavanhurskas jeesus mut se ei luovu omastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omavanhurskas jeesus mut se ei luovu omastaan

        Se ei men bieraille tulille lammittelemasn vaikka ne houkuttelis et kaikki synnit saa uskoa anteeksi se ei silti mene koska ei haluu tehda syntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei men bieraille tulille lammittelemasn vaikka ne houkuttelis et kaikki synnit saa uskoa anteeksi se ei silti mene koska ei haluu tehda syntia

        Jeesuksen seuraajien keskella ei ole syntien anteeksi antamusta koska ne eivat tee syntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen seuraajien keskella ei ole syntien anteeksi antamusta koska ne eivat tee syntia

        oikeiden jeesuksen seuraajien keskella syntinen sovittaa itse syntinsa ja armosta voi vapauttaa velasta jos tuntee katumusta ja aneen maara on tarpeeksi suuri ellei sit oo tehny kuoleman syntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikeiden jeesuksen seuraajien keskella syntinen sovittaa itse syntinsa ja armosta voi vapauttaa velasta jos tuntee katumusta ja aneen maara on tarpeeksi suuri ellei sit oo tehny kuoleman syntia

        Ne jotka on tehny kuoleman synnin paa katkastaan kirveella tai puu sahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka on tehny kuoleman synnin paa katkastaan kirveella tai puu sahalla

        Elleivat alya haipya sita ennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elleivat alya haipya sita ennen

        Syntien anteeksi antamusta ei ole ilman veren vuodatusta siksi kuoleman synnin tekijat tapetaan jos nayttavat nokkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntien anteeksi antamusta ei ole ilman veren vuodatusta siksi kuoleman synnin tekijat tapetaan jos nayttavat nokkaansa

        Syntilista on pitka siina lukee monia nimia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe