Minulle on ainakin aivan sama, tuleeko tuulihattu vai homopoika. Molemmat ovat nykyiseen verrattuna aivan yhtä huonoja vaihtoehtoja.
Nyt kannattaa taktikoida ja jättää äänestämättä.
27
269
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samat ajatukset. Huonoja vaihtoehtoja molemmat.
- Anonyymi
Huonoistakin vaihtoehdoista pitää valita paras 10 on paras spettarissakin.
- Anonyymi
Taitaa jäädä toisen kierroksen äänestysprosentti ennätyksellisen alas...
- Anonyymi
Taktinen äänestäminen jatkuu myös toisella kierroksella ja persut äänestävät vihervasemmiston ehdokasta vastaan.
Ei kai kumpikaan näistä voi olla nykyistä huonompi?
Nykyinen sai edeltääjältään johdettavakseen itsenäisen ja liittoutumattoman Suomen ja jättää seuraajalleen USA:n vasallivaltion. Tuosta on vaikea vetää huonommaksi, kun tärkeimpiä tehtäviä kuitenkin on ulkopolitiikan johtaminen.- Anonyymi
Olisi siis mielestäsi ollut parempi jäädä Venäjän vasallivaltioksi? Toisaalta, siitähän meillä on jo omakohtaista kokemusta ja sen lisäksi vielä muilta Venäjän reunavaltioilta kerättyä kokemusta.
- Anonyymi
Suomi viedään sotaan tulevan pressan aikana, sodan jälkeen pilkottu Suomi tulee sitten olemaan EU:n osavaltio ilman kansallisidentiteettiä. En olisi lainkaan yllättynyt vaikka nyt olisi viimeiset presidentinvaalit Suomessa koskaan, saas nähdä millaisessa tilassa tämä maa on 6v kuluttua.
- Anonyymi
Äänestäminen on oma valinta, mutta pressa meille valitaan joka tapauksessa Janinan sama kiukutteleeko muuta Persujen sokea kana.
- Anonyymi
En äänestänyt edes ensimmäisellä kierroksella, ja nyt varsinkaan en aio äänestää kun jäljelle jäi kaksi paskinta mahdollista vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Oletko miettinyt sitä, että nuo paskimmmat jäivät juurikin siksi, että ET äänestänyt 1. kierroksella? Nyt kannattaa valita huonoista se vähiten huono, eli 8.
- Anonyymi
PS äänestäjien äänestämättömyys voisi johtaa Al-hol Haaviston voittoon. Kukaan oikea Perssuomalainen ei tässä tilanteessa jätä äänestämättä Stubbia.
- Anonyymi
Järkyttävä skenaario.
- Anonyymi
Persujen pitää näyttää vihervasemmistolle, että myös heiltä onnistuu taktinen äänestäminen. Haavistoa vastaan voi äänestää samaan tapaan kuin Halla-ahoa vastaan äänestettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen pitää näyttää vihervasemmistolle, että myös heiltä onnistuu taktinen äänestäminen. Haavistoa vastaan voi äänestää samaan tapaan kuin Halla-ahoa vastaan äänestettiin.
Potut pottuina!
- Anonyymi
Saulikki Ninni on ollut todella huono Presidentti.
Ainut onnistuminen on Suomen NATO jäsenyys!
Suomalaiset kaikinpuolin tyhmiä ja heikkoja ja kaipaavat vahvaa johtajaa kuen Kekkonen oli!
Alex Stubb ensimmäisen kauden jälkeen valitaan suoraan ensimmäisellä vaalilla jatkokaudelle kuten Ninnin kävi!
Myös Ninni otti aluksi lähes tasapäisesti yhteen homon kanssa!- Anonyymi
Niinistö on hyvä presidentti, hyvä neuvottelija, on hoitanut hyvin suhteita muihin maihin ja neuvotteli haasteellisen Nato- neuvottelun Turkin kanssa selväksi. Huomioinut koko kansan, Suomen köyhätkin. Toiminut kiitettävästi mielipidevaikuttajana ja arvojohtana, ottanut kantaa asioihin, kun sitä on tarvittu. Niinistöön voi luottaa ja häntä tulee presidenttinä ikävä, hänet olisi pitänyt vielä valita hänet presidentiksi seuraavalle kaudelle.
Sekä Halonen että Koivisto olivat Suomen kannalta epäkelpoja presidenttejä, heistä ei jäänyt hyvää kuvaa.
- Anonyymi
Homoa en äänestä ainkaan ja siitä toisesta en tiedä äänestänkö vai en.
- Anonyymi
Jos ei ole kahden ehdokkaan välillä väliä, niin voi hyvin jättää äänestämättä. Silloin ei vaikuta lopputulokseen. Jos taas on väliä, niin sitten on syytä äänestää.
Eduskuntavaaleihin liittyen taas moni köyhä ja vähävarainen jätti äänestämättä kokonaan. Tuskin olisivat äänestäneet rikkaiden ja yritysten etua ajavaa Kokoomusta. Muut puolueet jäivät nyt heidän äänistä paitsi ja Kokoomus hyötyi.
Rikkaat ymmärtävät äänestämisen tärkeyden ja he äänestivät takuulla kaikki ja Kokoomus voitti eduskuntavaalit. Yritysten ja sijoittajien, eli rikkaiden etuja hallitus nyt ajaa. Sitä saa mitä tilaa ja siinä tapauksessa saa, mitä kaveri tilasi, jos ei äänestä. Oma moka, kun eivät äänestäneet ja hallitus on sellainen, kuin nyt on. - Anonyymi
Joo ainakin Stubbin puolesta.
- Anonyymi
Ei taida tulla kokokansan pressaa meille.
- Anonyymi
Tuotahan äärivasurit juuri toivovatkin, ettei keskusta ja Persut anna ääniään numerolle 8. vaan jättävät äänestämättä. Minäkään EN OLISI normaaleissa vaaleissa mennyt enää äänestämään, kun PARAS putosi jatkosta ekalla kierroksella äärivasureiden TAAS leikkiessä, nyt oli ihan pakko TAKTIKOIDA myös ja antaa ääni numerolle 8.
- Anonyymi
Sauli Niinistö on ollut kaikintavoin huono Presidentti!
Ainut ansio on Suomen NATO jäsenyys!
Äänestetään numero 8 Alex Stubb Suomen Presidentiksi! - Anonyymi
Nyt on kehno tilanne, kun ei ole presidentti-ainesta tarjolla.
On vain ulkoa ohjattuja naivisti setiä 2 kpl.
https://youtu.be/Mby5Esj9W8w?si=GXQzKTQmtqZJWRzB Kun vastakkain ovat ripuli ja oksennus, omatuntoni ei salli minun valita kumpaakaan. Molempi pahempi.
- Anonyymi
Äänestämättä jättäminen on huonoa taktiikkaa, sillä se nostaa riskiä, että Suomi saa väärän presidentin. Kannattaa aina äänestää Stubbia.
- Anonyymi
En ole takinkääntäjä joten liityn nukkuvien suureen puolueeseen.
En halua edes valita koleran tai kupan väliltä. - Anonyymi
Onneks tuli muutettua jo Kekkosen aikaan .- Suomessa enään vanhempien hautakivi .-
Gubbe 74
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115815Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323917- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529