Kitkavajakki taas

Anonyymi-ap

Kyllä, viimeksi taas kun näin kitka-urpon niin ajeli motarilla huonossa kelissä ohitte 140km/h nopeutta veikaten mutta sitten seuraava erkanemis-liittymä niin siellähän se kitka-urpo oli tienlaidassa parkissa kun pelotti mutka. Kävin kysymässä että onko jokin hätänä niin vastasi että hän pelkää, pelkää??? Tässä on mutka ei voi ajaa ja vapisi siinä autinsa vieressä. No jo on sport- beibe- vilkun vilaus viikon myöhässä-, keskellä tietävä ajavalla kuskilla nyt hätä ja pelko päällä kun ei ole suoraa tietä.

No tarjosin hänelle kyytiä että minä voin sinut viedä, jos jonnekkin lähelle olet menossa niin hän suostui, ilman muuta että kohta työaika alkaa. Ajoimme monet mutkat muutaman kilometrin matkan jopa 60km/h nopeudella niin hän ihmetteli että miten ei pelota yhtään ja auto menee kuin kiskoilla ja voi vaikka leikkiä mutkassa niin ei menetä autonsa hallittavuutta että mikä mies se minä oikein ole. No vastasin siihen että olen normaali hetero mies! En MISSÄÄN NIMESSÄ maininnut että minulla on nastarenkaat, en meinaan halua että nämä beide kuskit ajaa sitten 250km/h länsiväylällä kun mitään edellytyksiä ei ole osaamisella millään renkailla.

9

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taasen saan päivittäin kuunnella, kun nasta rapisevat vieressä. Kun nasta pellen auto sutii tyhjää. mutta minä pääsen sutimatta liikkeelle. Se on taitolaji ei rengas laji.

      • Anonyymi

        Teille on tehty ne metrot, bussit, ratikat, pyörätiet talveksi miljardien edestä, käyttäkää niitä!

        Mutta ei meillä ole kuule aikaa ootella niin aikataulujen mukaisia lähtöjä wake up!

        Nastapelle on mennyt jo saman mutkan vaikka kaksi kertaa kun sä tunnustelet siellä pitoja, onko pitoa onko pitoa... joo joo ja eikä tarvitse ihmetellä kun päätiet ruuhkaantuu liittymien kohdalle kun siellä on taas kitkajännittäjä mutkassa tekemässä kuolemaa pelkonsa kanssa.
        Iiiiiiik apua apua auttakaaaa kuolen mutkaan nopeutta 20km/h, bussit ja rekat menee penkkojen kautta ohi molemmin puolin ja lehdissä lukee miten bussi ohittaa motarilla satasta taas jonkun kitkaurvelon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teille on tehty ne metrot, bussit, ratikat, pyörätiet talveksi miljardien edestä, käyttäkää niitä!

        Mutta ei meillä ole kuule aikaa ootella niin aikataulujen mukaisia lähtöjä wake up!

        Nastapelle on mennyt jo saman mutkan vaikka kaksi kertaa kun sä tunnustelet siellä pitoja, onko pitoa onko pitoa... joo joo ja eikä tarvitse ihmetellä kun päätiet ruuhkaantuu liittymien kohdalle kun siellä on taas kitkajännittäjä mutkassa tekemässä kuolemaa pelkonsa kanssa.
        Iiiiiiik apua apua auttakaaaa kuolen mutkaan nopeutta 20km/h, bussit ja rekat menee penkkojen kautta ohi molemmin puolin ja lehdissä lukee miten bussi ohittaa motarilla satasta taas jonkun kitkaurvelon.

        Minä olen jo 20 vuotta ajanut kitkoilla eikä vaikeuksia ole ollut. Olen auttanut nastoilla ajavia ojasta ylös ja kerran on nastarengas auto ajanut minua perään liikennevaloissa. Jos ette ole kokeilleet kitkoja viimeiseen 5 vuoteen olisi aika kokeilla. Menkää vaihtoauto liikkeeseen ja etsikää kitkarengas auto ja pyytäkää sitä koeajolle. Tulette yllättymään kuinka hyvät ovat kitkarenkaat.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Minä olen jo 20 vuotta ajanut kitkoilla eikä vaikeuksia ole ollut. Olen auttanut nastoilla ajavia ojasta ylös ja kerran on nastarengas auto ajanut minua perään liikennevaloissa. Jos ette ole kokeilleet kitkoja viimeiseen 5 vuoteen olisi aika kokeilla. Menkää vaihtoauto liikkeeseen ja etsikää kitkarengas auto ja pyytäkää sitä koeajolle. Tulette yllättymään kuinka hyvät ovat kitkarenkaat.

        Autoilija arto, jota asuinpaikkakunnallaan myös yleisesti, ajotapojensa takia idiootiksi kutsutaan, valehtelee niin että korvat heiluu. Tämä idiootti on useaan kertaan ollut niine kitkarenkaineen milloin lumipenkassa milloin päätyneenä pidemmälle ojan pohjalle. tämä samainen idiootti on kotikorttelissaan aiheuttanut, vuosien aikana jopa kymmeniä toki varsin pieniä törmäyksiä toisiin autoihin. Useimmiten kylkeen mutta muutaman kerran myös perään ja pari kertaa syntilistalleen on kertynyt myös nokkakolari.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Onko teillä pojat päänne noin sekaisin? Kateus on kovaa ja kun lahjat ei riitä ja laiskuuskin on taakka.

      • Anonyymi

        En mistä kirjoitat mutta kitka-apinat ruuhkauttaa liikenteen.
        Suorilla tielle mennään roimia ylinopeuksia mutta kun on liittymiä niin nämä kitkaspedet on siellä kaiken liikenteen tukkeina.


      • Anonyymi

        Monesti on epäilty, että pyöräliitto ei tosissaan ole kiinnostunut liikenneturvallisuudesta ja turvallisuuden parantamisesta, vaan sen pyrkimykset ovat muualla. Pyöräliitto periaatteessa on sitä mieltä, että lait eivät koske pyöräilijöitä. Pyöräliiton mielestä pyöräilijöillä on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Lisää oikeuksia vingutaan jatkuvasti, mutta kaikkeen turvallisuutta lisäävään suhtaudutaan vihamielisesti. Hieno asenne!

        Pyöräliitto on yleisellä tasolla Suomen naurettavin etujärjestö. Miltään muulta etujärjestöltä ei ole tullut niin paljon päättömiä ehdotuksia kuin pyöräliitolta on vuosien varrelta ilmoille leijaillut. Todellisia aivopieruja suuri osa niistä. Vaikka tuolle terroristijärjestölle ei järki ihmiset mitään painoarvoa anna, niin silti moni nuori saattaa oikean tiedon puuttuessa, tuon mainitun liiton propagandan julistamisen seurauksena jopa henkensä menettää. Pyöräliitto myös pakottaa jäseniään aiheuttamaan onnettomuuksia että pyöräilijät saisivat entistä enemmän erivapauksia.

        Pyöräilijät ovat täysin omalla typerällä käytöksellään ja asenteellaan tehneet itsensä yleisen halveksunnan ja vihan kohteiksi. Jos pyöräilijät haluaisivat jonkinlaista kunnioitusta, pitäisi aloittaa voimakas liikennetapojen ja -asenteiden muutos.

        Ja tässä annetaan vain siloiteltu kuva pyöräliiton ja pyöräilijöiden toiminnasta.


    • Anonyymi

      Mä jäin taas pohjasta kiinni kun nastapellet oli jyrsineet niin syvät urat. Matka loppui siihen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe