Mikä mahtaisi auttaa ruusufinnin naaman punaisuuteen sekä naaman poltteeseen.
Olen testannut soolorant voidetta sekä mirvasolia. Tuntuu että soolorant vain pahensi oireita joten lopetin sen käytön. Mirvasol peittää aluksi punaisuuden mutta päivän mittaan punaisuus, polte tulee tuon läpi. Entiedä onko mirvasol myös ei sopiva iholleni. Ennen noita kahta voidetta käytin rosazol voidetta mistä tuntui olevan jonkin verran apua. Olen lukenut että jollekkin on auttanut rozex niminen voide. Onko täällä kellään tuosta rozex nimisestä voiteesta kokemuksia? Tai suositella tuotteita mitkä auttaisivat tähän? Kiitos jo valmiiksi
Ruusufunnin polte, naaman punaisuus mikä avuksi
6
509
Vastaukset 6
- Anonyymi
miksi lopetit rosazol voiteen? itse käytän sitä kaksi kertaa viikossa kuten lääkäri on määrännyt
- Anonyymi
Lopetin käytön koska lääke loppui ja sitten kävin hakee reseptilääke voiteet testiin, lääkärin viimeksi suositteleman soolorantraa sekä mirvasolin terveisin aloittaja
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18240068
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sain oikeaa lääkevoidetta reseptillä ,auttaa ohjeen mukaan käytettynä, sitä pitäisi käyttää 2kertaa aamuin illoin vähintään kuukauden akuutissa vaiheessa, käsikaupan tuotteet kalliita ja hitaampia.
- Anonyymi
Rozex 7,5 mg auttaa ,unohdin mainita tuotteen nimen, Ruusufinniin edesauttaa lämpötilojen jyrkät vaihteluyt m m sauna mulla aianakin ja tietyt mausteet ja strssija kirkas valo keväällä ja kesällä, alkoholi edesauttaa mm. Perinnöllinen juttu myös
- Anonyymi
Rosazol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei221381- 721376
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587