Näin äänet jakautuivat ehdokkaiden kesken 1. kierroksella

Anonyymi-ap

Sastamalassa annetut äänet presidentinvaalien 1. kierroksella jakautuivat YLE:n tietojen mukaan näin.

Halla-aho ........ 24,9%
Stubb .............. 24,2%
Haavisto ......... 18,7%
Rehn ............... 18,5%
Urpilainen ........ 5,4%
Andersson ....... 3,5%
Essayah ............2.7%
Aaltola ............. 1,6%
Harkimo ........... 0,5 %

Jo me täällä Vammaskosken partailla oltaisiin saatu päättää, niin Halla-aho olisi vaalien alkukierroksen voittajana menossa vahvasti toiselle kierrokselle.

6

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi ette saaneet. Voin huokaista.

• Anonyymi

Globalismia ja runsasta eteläisten maiden ihmisten maahanmuuttoa ihailevat Vihreät eivät saa haluamaansa presidenttiä.

Eivätkä kansallismielisyyttä ja omaa kotimaata painottavat persutkaan saa mieleistään presidenttiä.
        Pitkin hampain on heidän äänestettävä ruotsinkielistä heppua. Koska se toinen vaihtoehto olisi niin nolostuttavaa koko maan kannalta, 6 vuoden ajaksi.

• Anonyymi

Sastamalalaisten äänillä Rehn ja Haavisto olisivat kamppailleet hyvin tasaväkisesti pronssista, eli kolmossijasta.

Urpilainen sai täällä 25% paremman kannatuksen kuin koko maassa, ääniä SDP:lle kerääntyi peräti 5,4% verran. Näin vankalla tuella demarit voivat mennä rauhallisin mielin EU-parlamentin vaaleihin kesäkuulla.

• Anonyymi

Tällaisista Sastamalan tyyppisistä maakuntakaupungeista ei mitään suuria lisäyksiä tule Haaviston äänipottiin. Tuo on vieläkin herraskaisempi Kulosaaren kaupunkilaishienostelija, kuin sentään urheilullisen oloinen Stubb.

Lisäksi Stubb on suorittanut armeijan, ja hänen poikansakin on varusmiespalvelussa parhaillaan.
      Haaviston siviilipalveluksessa lusmuilu on noloa juttua. Jos olisi muka hänellä tarkoitus pasteerata Puolustusvoimien Ylipäällikkönä, kun on presidentti.

• Anonyymi

Toinenkin vaalikierros sitten hoideltuna pulkkaan.

Meillähän kunnassa on nuo omat rasitteemme homologian puolelta. Peruskoulun reksi on niitä miehiä samoin kuin meijän työministerikin on niitä samoja miehiä. Bile-Ilmarista puhumattakaan.

Mutta ei tämä koko kunta mikään pelkkä läpikotaisin homokunta ole. On täällä ihan oikeita miehiä vielä sentään. Tällaiset tulokset tuli Sastamalan äänestyksen osalta vaalien toisella kierroksella.

Stubb .......... 56,5%
      Haavisto .... 43,5%

Edelleen valtaosa Sastamalan asukkaista on heteroseksuaaleja ja kirkkoon kuuluvia, oikein kunnollisia ihmisiä. Edelleen saa nukkua yönsä rauhallisin mielin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe