Turusta naista jonka pillua saisi nuolla?

Anonyymi-ap

Olen 37v mies turusta ja haluaisin kovasti ekan kerran nuolla pillua, en ole koskaan nuollut mutta nyt himot ovat kasvaneet niin korkeeksi että haluan tämän toteuttaa. Sun ei oo pakko antaa mulle vastapalvelusta jos et halua.

Jos kiinnostus heräsi niin laita mulle sähköpostia:
[email protected]

5

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen jo kohta 70v. enkä ole koskaan saanu syödä pillua, mielitekohan tuo ois ollu jo viimiset 60v. sitä herkkua ei tosiaankan ole tarjolla, ei rahallakaan tai jos kysyy paljonko maksaa jos antasit nuolla. Vastaus on: vitun pervo, en antais tonnillakkaan. Ei kannata mennä kysyyn, tyhjän saa pyytämättäkin. Tytöt alkaa kylillä mainostaan et tuolla se hullu pillunsyöjä kyttää ja varmasti kiertää ja kaukaa, juttu menee poliisin korviin ja ne tulee kyseleen jottain ja varottaa tekemästä mitään, jos nuhteilla selviää.

Ehkä parempi on kesäisin kiertää jossain rockfestareilla tms. ja vaivihkaa tehä itteään tykö, varsinkin jos tytöt on vähän humalassa, niin ehkä joku tytöistä saattaa antaa pillunsa syötäväksi ilmaseksikin, tai sitten ite tarjota viinaa. Siitä saa äkkiä syytteet seksuaalisesta ahistelusta tai seksuaalisesta teosta kuten kielellä raiskauksesta jos pääsee niinkin pitkälle.

Tuomari tietää hinnoitella senkin nautinnon sitten ja saattaa pian päästä lööppeihin ja kuuluisaksi. Joo ei, ei se kannata, fantasiointi tulee halvemmaksi eikä siinäkään poke auta, ne on vain suuhun mulukuttamista, mällit poskeen, naamalle ja tisseille ja sitten kääntöä vääntöä ja kakkoseen panot ompelukoneen vauhdilla samalla naisen tukkaa tiukasti nujuuttamalla ja olan takaa persposkien läiskintä riemun kirjaviksi, tokihan ei sitä lesboiluakaan ole unohettu, siinä se, ja niitä on tehtailtu malliksi miljardeja joita äijät ja muijat tuijottaa silmät pyöreinä ja opit ottaa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

• Anonyymi

Ei ole koskaan löytynyt naista mulle vielä, mulla on siis poikuus tallella ja ikää on jo 38.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe