Kyllä kahdesta surkeasta on paha valita mutta, Stubido " sori siitä" on liian
vaarallinen henkilö edustaan Suomea, ikävä kyllä.
Peku on ollut monessa paikassa ja tehnyt myös virheitä , mutta on myös oppinut.
Stubido ei opi ikinä, Sehän vaati Suomen kielen käytön lopettamista ja
siirtymistä englannin kieleen. Se olis sopinu matuille hyvin.
On myös uljasta katsottavaa kun Pekka ja Antonio vaihtavat herkän suudelman
kun Antonion lapsi haave toteutuu.
Suomi vajoaa syvään häpeän ja alennuksen tilaan,tuli kummasta vaan " arvojohtaja".
10 raaputat äänestyskopissa niin meillä on Presidentti oikea
15
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ruton ja koleran väliltä joutuu valitsemaan, mutta kyllähän se Stubido on se kaikkein huonoin valinta. Hieman ihmetyttää, eikö kokoomuksella todellakaan ollut parempaa ehdokasta laittaa peliin?
- Anonyymi
joo ei ääntä sputinille
- Anonyymi
Kyllä suomalaiset ovat nyt rohkeita ja valitsevat Pekka Haaviston. Mikä mainosvaltti hän onkaan Suomelle ennakkoluulottomuudesta. Hän on aito, miellyttävä ja rauhaa rakastava ja tulee pärjäämään Suomen rajojen ulkopuolellakin erinomaisesti edustaessaan Suomea esimerkillisesti Antonion kanssa. Täysi 10 Suomelle.
- Anonyymi
Pekalle menee ääni.
- Anonyymi
vaalit uusitaan epåädemokraattisen häirinnän vuoksi
- Anonyymi
Stubidon epäonnistumiset,pääministeri,valtionvarainministeri ja kokoomuksen puheenjohtaja. Nyt valittaessa Stubidon epäonnistuu taas.
Häkkänen olis ollu järkivalinta. - Anonyymi
Ja juuri siksi äänestänkin Pekkaa presidentiksi. Haluan nähdä kun se menee muslimimaihin tai Venäjälle valtionvierailulle.
- Anonyymi
"Ja juuri siksi äänestänkin Pekkaa presidentiksi. Haluan nähdä kun se menee muslimimaihin tai Venäjälle valtionvierailulle."
Näissä maissa on eniten miespareja ja ovat suosittuja!
- Anonyymi
Näin yöllä ensimmäistä kertaa 53 vuoteen homounta jossa pääosissa oli Pekka niminen henkilö ja minä. Olin sidottuna isoon kuusipölliin takapuoli paljaana ja Pekka rasvasi isoa koivuhalkoa takanani. Heräsin aivan hikisenä ja kauhusta huutaen kauniin vaimoni vierestä.
- Anonyymi
vaimo sven erik
- Anonyymi
Aika rajoittunutta on ihmisten elämä, jos siellä korvien välissä ei ole muuta kuin ylimielisyys, jonkun sukupuolielämä, vieraiden pelko ja eläinten huono kohtelu. Lapsetkin ovat paljon suvaitsevaisempia ja osaavat olla eri kansallisuuksien kanssa. Hyvän kasvatuksen tulos on empaattisuus, yhteistyö ja opiskelu halki elämän.
Pekka Haavisto presidentiksi. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/5222088d-0ff1-42d6-812c-c0e18d14c…
Tän ylimielisen kiiltokuvapojan suomenruotsalaiset ja kaunialalaiset halua. YÖK - Anonyymi
Mielestäni presidentiltä vaaditaan muutakin koulutusta kuin ylioppilastutkinto joka on Haaviston arvonimi , eli ei siis mitään .
Ennen piti olla korkeakoulututkinto presidentin virkaan , mielellään Tohtorin tutkinto .
Kekkonen oli Valtiotieden Tohtori , ministerit maatalousministeri Virolainen oli Maaataloustieteiden Tohtori , Karjalainen valtiotieteiden tohtori jne . ja nyt pelkkä yliopilas yrittää presidentiksi , anna mun nauraa , ei ole häveliäisyydellä Haavistolla mitään rajaa . - Anonyymi
nyt ääntaas numero 5
- Anonyymi
Huumeet itsenäisyyspäivän vastaanotolle tarjolle jos Pekka ja Anton isäntäpari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134525Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3133457Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363366Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182505- 2622102
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2961645- 901590
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441346Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153