Hommasin itelleni Satisfyerin kun olin lukenut
Sen mahtavuudesta. Sattui kun kokeilin. Pitäiskö ensin sormeiila kunnolla märäks vai käyttää liukkaria..? En omista muita leluja ja sormet kyllästyttää
N24
Satisfyer sattuu pitääkö ensin sotmeilla..?
5
640
Vastaukset
Liukkaria kehiin ja heti
- Anonyymi
Liukkaria ehdottomasti. Täytyy olla kunnolla märkyyttä että tuntuu hyvältä. Kuivaan pilluun sattuu tuollaiset vehkeet.
- Anonyymi
Ja älä heti paina sitä kiinni vaan jätä vähän ilmaa väliin. Aah.
- Anonyymi
Kokeilin liukkarin puutteessa ensin sormilla ja nyt oli parempi ; ) Tätä täytyy näemmä opetella vähäsen. Taisin myös vähän jännittää ekalla kertaa. Mitenköhän trikoiden päältä?
Toi ilmavälin jättäminen pitää kokeilla. Kuinka usein tätä voi käyttää..? Ootteko kokeillu useammin kuin yks käyttökerta päivässä?
(Alkuperäinen) - Anonyymi
Legginsien päältä toimii mut ilman pikkareita alla koska ne voi hinkata ikävästi. Myös ohuiden pikkareiden läpi ILMAN legginsejä olen saanut hyvän tuloksen.
Sillä voi imeä silleen pikkuisen irti kohteesta niin pimppi tykkää..
N
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984632Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791677
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884