Hommasin itelleni Satisfyerin kun olin lukenut
Sen mahtavuudesta. Sattui kun kokeilin. Pitäiskö ensin sormeiila kunnolla märäks vai käyttää liukkaria..? En omista muita leluja ja sormet kyllästyttää
N24
Satisfyer sattuu pitääkö ensin sotmeilla..?
5
806
Vastaukset
Liukkaria kehiin ja heti
- Anonyymi
Liukkaria ehdottomasti. Täytyy olla kunnolla märkyyttä että tuntuu hyvältä. Kuivaan pilluun sattuu tuollaiset vehkeet.
- Anonyymi
Ja älä heti paina sitä kiinni vaan jätä vähän ilmaa väliin. Aah.
- Anonyymi
Kokeilin liukkarin puutteessa ensin sormilla ja nyt oli parempi ; ) Tätä täytyy näemmä opetella vähäsen. Taisin myös vähän jännittää ekalla kertaa. Mitenköhän trikoiden päältä?
Toi ilmavälin jättäminen pitää kokeilla. Kuinka usein tätä voi käyttää..? Ootteko kokeillu useammin kuin yks käyttökerta päivässä?
(Alkuperäinen) - Anonyymi
Legginsien päältä toimii mut ilman pikkareita alla koska ne voi hinkata ikävästi. Myös ohuiden pikkareiden läpi ILMAN legginsejä olen saanut hyvän tuloksen.
Sillä voi imeä silleen pikkuisen irti kohteesta niin pimppi tykkää..
N
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 18895
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603