Mieheni toive

Anonyymi-ap

Olen 26-vuotias perheen-äiti. Miestäni kiihoittaisi kovasti, että antaisin vieraalle. Hän on puhunut siitä kiihtyvään tahtiin. Itse en ole ollut kauhean innostunut asiasta. Olin luullut miestäni mustasukkaiseksi ja tämä juttu tuli aika yllättäen. Sitten tuli sellainen tilanne, että vaihdoin työpaikkaa ja vanhassa paikassa halusivat järjestää minulle läksiäiset. Meillä on töissä neljä miestä ja vajaa kymmenen naista. Läksiäiset pidettiin yhden työkaverin mökillä. Suunnitelmissa ruokailua, juomaa, paljussa käyntiä ja saunomista. Päivä koitti ja mieheni vihjaili taas vieraalle antamisesta, mutta ehkä hieman vakavoitui, kun kysyin, että mitä jos antaisin tänään jonkun panna minua? Lähdin työkaverin kyydissä mökille. Perillä ohjelma oli tyypillistä touhua, perjantai-ilta, juomisia jne. Me naiset menimme saunaan ja miehet istuivat paljussa. Saunassa ihailin ex-kollegoiden rintoja ja haaroja. Olin humalassa ja myös hieman kiihottunut. Peseydyimme ja menimme pyyhkeet yllämme ulos terassille. Ilmoitimme miehille, että sauna on vapaa. Miehet nousivat ja kävelivät ohitsemme uikkareissaan. Ihan mukiin meneviä miehiä, ajattelin. Huutelimme ja viheltelimme miehille ja he vastasivat samalla mitalla. Ilta hämärtyi ja prorukka kulki kuka missäkin. Istuin työpaikkamme huoltomiehen kanssa rannassa ja juttelimme pitkään. Hän oli hieman minua vanhempi, hyvässä kunnossa, ns. karski mies. Olimme aika lähekkäin ja reidet hieroivat toisiaan. Törmäilin hieman tarkoituksellakin hänen kylkeensä. Sitten valittelin, että alkaa olla viileä. Hän lupasi hakea viltin ja tuli pian sen kanssa takaisin. Hän nosti viltin meidän molempien hartioille ja olimme mukavassa pikku teltassa. Hän kehui minua ja harmitteli, että vaihdan työpaikkaa. Kiittelin kehuista ja poskiani punotti. Laitoin viltin alla kättäni hänen reitensä päälle ja hieroin hieman. Sitten käännyimme katsomaan toisiamme ja pienen hetken jälkeen hän suuteli minua. Olin yllättävän valmis ja vastasin suudelmaan. Hän oli vähintään yhtä valmis ja hieroi rintojani, minulla oli vain t-paita mutta ei rintaliivejä. Osa muusta porukasta kuului olevan mökin terassilla ja osa mökissä. Ajattelin mielessäni, että nyt voin tehdä sen mitä mieheni on pyytänyt. Vein kättäni hänen shortsien etumukselle ja tunsin seisovan kalun kädessäni. Kumarruin viltin alla ja raotin shortseja niin, että kalu pääsi pontevasti vatsaa vasten. Kalu oli iso ja ihanan tuntuinen. Otin kalua suuhuni ja imin sitä niin päästä päähän kuin pystyin. Mies huokaili ja hieroi hiuksiani. Nostin pääni ylös ja sanoin, että mennään vähän sivummalle. Siirryimme muutaman metrin nurmikolle, paikkaan josta ei ollut näköyhteyttä terassille. Istuin alas ja levitin jalkani. Otin miestä kädestä ja ohjasin sen pillulleni. Käsi oli housuissani ja sormet hieroivat klitoristani. Olin niin kiimassa, että en aikoihin. Laskeuduin selälleni, nostin vyötäröäni ylös ja pyysin miestä ottamaan housuni pois. Hän teki työtä käskettyä, mutta jäi vielä kontilleen viereeni ja suuteli minua. Vein suuni hänen korvalleen ja kuiskasin, että nussi minua. Olin jalat levälläni nurmikolla ja katsoin kun raavas mies tuli jalkojeni väliin ihana paksu kalu ojossa. Tartuin siihen ja ohjasin sitä pillulleni. Mies työnti ihanan hitaasti kalun pohjaan ja aloitti tasaisen panemisen. Ajattelin miestäni ja että tätä hän pyysi. Pian hän veti kalunsa ulos ja käski pyllistämään. Menin nelin kontin nurmikolle ja tarjosin itseäni hänelle. Hän tarttui lanteisiini ja työntyi taas sisääni. Valitettavan pian hänen tahti kiihtyi ja sitten pysähtyi. Tunsin, kuinka kalu sykki spermat sisääni. Hän nousi ja veti vaatteita päälleen. Puin myös housut jalkaani ja istuimme vielä hetken viltillä. Sitten lähdimme terassille ja mökille muiden seuraan. Toki saimme hieman vihjailuja muilta. Pikkuhiljaa porukka hyytyi ja joku taisi sammuakin. Minun nukkumapaikka oli saunamökin kamarissa. Kiittelin vielä hereillä olevia ja lähdin kohti mökkiä. Olin edelleen kiimassa ja ajattelin, että hieron itseäni kun pääsen peiton alle. Kun olin käynyt saunan pesutuvassa iltatoimilla ja tulin takaisin kamariin, huomasin, että työpaikkamme nuorin mies tuli mökkiäni kohti. Hän tuli ovelle ja oli hieman hermostuneen oloinen. Hän sanoi lopulta, että näin mitä teit Hannun kanssa. Säikähdin vähän ja kyselin mitä hän oli nähnyt. Hän sanoi katsoneensa saunan nurkalta kun Hannu pani minua takaa päin. Sitten muka uhkaili ja sanoi, että mitähän miehesi tuumaisi, jos tietäisi. Pyysin häntä sisään ja istumaan sängyn laidalle viereeni. Otin häntä kädestä kiinni ja kuiskasin hänen korvaan, että jos et puhu tuosta kellekkään, niin saat sinäkin. Hän oli hieman jumissa kommentistani. Tulin nuoren miehen eteen ja nostin t-paidan päältäni. Sitten avasin hänen vyönsä ja housun vetoketjun ja vedin housut alas. Puoliseisova nuori kalu oli kaunis ja odotti käsittelyäni. Otin kalun suuhuni ja työnsin käteni miehen paidan alle. Tunsin kuinka hän paisui suussani. Hieroin samalla itse märkää pilluani ja halusin todella saada tuota nuorta ais

50

6139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha tarina. Ollut jo aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Jatkoa: Mieheni toiveesta
      Tunsin kuinka hän paisui suussani. Hieroin samalla itse märkää pilluani ja halusin todella saada tuota nuorta aisaa. Työnsin miehen selälleen sängylle ja nousin päälle. Ohjasin seisovan kalun pilluuni ja aloitin vatkaamisen. En päästänyt häntä liikkumaan, vaan painoin häpyäni edestakaisin kalua vasten. Se hieroi minua ihanasti ja tunsin, että nyt alan tulemaan. Puristin nuoren miehen napakkaa rintalihasta ja hieroin itseäni voimalla alaspäin. Kaulaani ja rintojani kuumotti ja sain kunnon orgasmin. Nousin pois miehen päältä ja istuin sängyn laidalle. Hän tuli eteeni kalu uhmakkaasti pystyssä. Pilluni oli arka, mutta hän levitti jalkani ja sanoi, että nyt työpaikan lutka saa vielä lisää munaa. Hän työnsi kalunsa pohjaan ja katsoi minua silmiin. Hän sätti minua lutkaksi ja jakorasiaksi ja pani samalla. Myönsin hänelle, että olen kauhea huora. Kyselin, että onko huoralla hyvä pillu. Hän huohotti että on ja ruiski spermat sisääni. Hän nousi ja veti vaatteita päälleen. Sanoin vielä perään, että ethän kerro miehelleni. Hän lupasi olla kertomatta, mutta jatkoi, että hän haluaa joskus lisää. Nukuin hyvän yön saunamökissä ja nousiin kauniiseen kesäaamuun. Menin mökille, jossa söimme yhdessä koko porukalla aamupalaa, molemmat panokaverini samassa pöydässä. Lopuksi siivoilimme ja kiittelimme ja halasimme toisiamme. Pääsin kotiin, jossa mieheni odotti. Heti eteisessä hän katsoi minua kysyvästi. Vastasin vain että hyvin meni ja mukavaa oli. Illalla kun pääsimme sänkyyn, sanoin miehelleni, että tiedätkö mitä? Hän katsoi minua posket punaisena. Katsoin häntä silmiin ja sanoin, että annoin eilen kahdelle miehelle. Mieheni suuteli minua ja pyysi kertomaan kaiken. Minä kerroin, hän veti itseltään ja minulta housut pois ja työntyi suoraan sisääni. Hän kyseli minkälaiset kalut miehillä oli ja miltä tuntui. Kehuin isoja kaluja ja sanoin, että se oli ihanaa. Mieheni sanoi, että olen lutka. Myönsin sen ja annoin hänenkin laueta sisääni.

      • Anonyymi

        Niin mitäs se tuo tarkoittaa. Olet siis valinnut itsesi mutta mihin. Taidat olla aika outo.


    • Anonyymi

      Kappalejakoa ja rivitystä kaipaa tällaiset yhteen pötköön kirjoitukset...

      • Anonyymi

        No entä sitten Mikäs oikeinkirjoitus poliisi kyyläri luulet olevasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä sitten Mikäs oikeinkirjoitus poliisi kyyläri luulet olevasi.

        Enhän niin väittänytkään vaan olisi huomattavastikin helpompi lukea...


    • Anonyymi

      Mun mies ehdotti myls vierasta mietä mukaan. Siitä on 4kk aikaa. Vielä en siihen ole vastannut mitään. Yllätyin täysin mieheni puheesta. Toisaalta kyllä kiinnostaisi vieras mies, kun sitä saisi nyt miehen luvalla. Entäpä, jos tulee jälkeen päin mustasukkaisuutta ja pahaa mieltä. Olen myls miettinyt uskaltaisinko itse nauttia täysillä, jos mieheni katselee.

      • Anonyymi

        Minä mietin samoja asioita.
        Ajattelin kuitenkin tämän olevan mieheni toiveen joten suostuin.
        Seurasin mieheni ilmeitä kun "vieras" mies oli kanssani.
        Mieheni oli selvästi innoissaan kun toinen mies ensin nuoli pillua ja tuli sitten minuun.
        Muutamia kertoja oltuamme kimpassa vapauduin ja osaan nauttia kummastakin miehestä täysi.
        Suosittelen jos luottamus rakkaus ja kunnioitus on kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mietin samoja asioita.
        Ajattelin kuitenkin tämän olevan mieheni toiveen joten suostuin.
        Seurasin mieheni ilmeitä kun "vieras" mies oli kanssani.
        Mieheni oli selvästi innoissaan kun toinen mies ensin nuoli pillua ja tuli sitten minuun.
        Muutamia kertoja oltuamme kimpassa vapauduin ja osaan nauttia kummastakin miehestä täysi.
        Suosittelen jos luottamus rakkaus ja kunnioitus on kohdallaan.

        Luottamus ja rakkaus tärkeintä kun vieraan miehen tuo vaimolle. Ekan miehen kanssa aluksi jännitin miestäni, jolloin mieheni poistui makkarista jäin kahden vieraan kanssa. Yllätyin itsekkin miten halusin häntä seksi kuumempaa kuin mieheni kanssa. Olemme nyt kokeneita kolmansien kanssa, yksi neuvo naisille vierashan vaistoo jos nainen nauti aidosti hänestä, myös jatkon kannalta tärkeetä. T. N 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamus ja rakkaus tärkeintä kun vieraan miehen tuo vaimolle. Ekan miehen kanssa aluksi jännitin miestäni, jolloin mieheni poistui makkarista jäin kahden vieraan kanssa. Yllätyin itsekkin miten halusin häntä seksi kuumempaa kuin mieheni kanssa. Olemme nyt kokeneita kolmansien kanssa, yksi neuvo naisille vierashan vaistoo jos nainen nauti aidosti hänestä, myös jatkon kannalta tärkeetä. T. N 50v

        Minulla on ollut mieheni kavereita toisena.
        Mieheni haluaa minun valitsevan hänen kavereista seksikumppanin ja varsinkin yksi on tosi innokas ja kiimainen panemaan.
        Hänen kanssa nautin todella kun tunnen itseni todella halutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut mieheni kavereita toisena.
        Mieheni haluaa minun valitsevan hänen kavereista seksikumppanin ja varsinkin yksi on tosi innokas ja kiimainen panemaan.
        Hänen kanssa nautin todella kun tunnen itseni todella halutuksi.

        Meilläkin yksi miehen kaveri haluaa panna vähän väliä.
        Mies laukeaa ja pienen ajan päästä on taas valmis uuteen yhdyntään.
        Kun tämä mies on toisena niin tiedän saavani kunnon käsittelyn ja minut herätetään yöllä joitakin kertoja ja mieheni kuorsaa vieressä ja vieraamme panee minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin yksi miehen kaveri haluaa panna vähän väliä.
        Mies laukeaa ja pienen ajan päästä on taas valmis uuteen yhdyntään.
        Kun tämä mies on toisena niin tiedän saavani kunnon käsittelyn ja minut herätetään yöllä joitakin kertoja ja mieheni kuorsaa vieressä ja vieraamme panee minua.

        Tärkeintä vieras jaksaa panna kunnolla, osaa olla myös hellä. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä vieras jaksaa panna kunnolla, osaa olla myös hellä. Pari 50

        Minun mieheni ottaa minut hellästi ja hänen kaveri nussii rajusti.
        Haluan ja tarvitsen molempia miehiä.


    • Anonyymi

      Me ollaan päädytty yhdessä olemaan varsinkin kolmenkimppaa 1N & 2M.
      Rouva haluaa olla kahden miehen kanssa mutta ei halua toista naista mukaan.
      Nautinnollista on seurata kun vaimoa panee toinenkin mies.

    • Anonyymi

      Ei kannata noista turhan huutelijoista välittää.
      Hienoa että olette toteuttaneet jutun. Minä miehenä myös tunnustin aikanaan vaimolleni että vieras mies naimassa häntä kiihottaa minua tosi paljon. Vaimoni oli tuolloin aika lailla ap:n ikäinen.

    • Anonyymi

      Me pääsimme kans sopimukseen toisen miehen mukaan tuloon.
      Mies sen takia kun vaimolla on vaikeuksia saada orgasmia pannessa ilman pitkää suuseksiä.
      Nyt kun on kaksi miestä vaimoani panemassa niin olemme miehet tulleet useita kertoja molemmat niin vaimoni on saanut pikku orgasmin ja lopulta ison orgasmin jonka jälkeen tauko ja pesuaika ennen jatkoa.

    • Anonyymi

      Oma mieheni halusi minun olevan toisen miehen kanssa.
      Tämä kun oli mieheni ehdotus niin suostuin.
      Kysyin kenen kanssa minä olisin, kävisiköjos olisi joku työpaikaltani.
      Mieheni halusi olla kuitenkin mukana kun vaimoa pannaan.
      Kerroin miehelleni että on paras jos hän hommaa miehen joka saa minua panna.
      Tulin perjantaina töistä ja meillä oli vieras ja mieheni kertoi saunan olevan lämmin ja he ovat puhuneet että panevat minua kimpassa.
      Lähdin sitten miesten kanssa saunaan, oma mies oli innoissaan ja vieras katseli minua ja ilmeisesti hyväksyvästi kun kalu nousi mitä mies yritti peitellä.
      Loppujen lopuksi olin mielissäni kun miehet nai ja rakasteli kanssani ja annoin kaikkeni.

    • Anonyymi

      Lupauduin 2020 keväällä mieheni veljen syntymäpäivälahjaksi.
      Nyt tämä on jatkunut jo kohta 4 vuotta.
      Asummme mìeheni perikunnan maatalossa ja mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa.
      Mieheni veli haluaa minua 2- 4 kertaa viikossa tai ainakin haluaa minun käyvän hänen luona panemassa.
      Saunassa käymme yhdessä mutta kimppaseksiä meillä ei ole vaikka haluaisin.

    • Anonyymi

      Olen halunnut vaimoani kimppanaiseksi jo pitkään ja muutos tuli viime kesänä.
      Meillä kävi vahinko kun olimme järvellä soutelemassa vaimolla kevyt kesämekko.
      Käytiin uimassa ja vaimoni kävi ottamassa märät bikinit pois ja oli kesämekossa.
      Alussa kaveri oli perässä ja minä keulassa.
      Kävimme saaressa katselemassa ja vähän jaloittelemassa.
      Kun jatkoimme matkaa niin istuin itse taakse ja kaveri eteen ja vaimoni halusi soutaa.
      Ihmettelin kun kaverimme oli jotenkin oudon oloinen ja mainitsi että takana on parempi istua.
      Kun lähdimme liikkeelle näin ja tajusin mitä kaverin ilkikurinen olemus tarkoitti oli suora näköyhteys vaimoni paljaaseen posliiniin pilluun.
      Vaalea kesämekko päästi valon läpi ja vaimoni souti haarat levällään niin oli tosi hyvä näkymä.
      Näkyi selvästi kun pillu aukesi ja supistui samaan tahtiin kuin soutu eteni.
      Illalla kun lämmitin saunan niin pyysin vaimoani meidän miesten kanssa yhtä aikaa ettei tarvitse yksin saunoa.
      Vaimoni kieltäytyi tulemasta miesten katseltavaksi.
      Kerroin meidän jo veneessä nähneen kaikki.
      Mikäli ei olisi ollut niin kirkas auringon paiste niin näkymä ei olisi ollut niin selvä.
      Mentiin kaverin kanssa saunaan niin tulihan vaimoni myös.
      Vaimoni sanoi että olette tänään jo kaiken nähneet.
      Samana iltana oltiin kolmistaan sängyssäkin ensi kertaa mutta ei viimeistä kertaa.

      • Anonyymi

        Yleensä soudetaan selkämenosuuntaan, eli se takana istuja näkee soutajan jalkoväliin...


    • Anonyymi

      Meillä ei ole mitään ongelmia kun vaimoni nauttii kun kimpassa pannaan häntä.

    • Anonyymi

      Olisipa minun mieheni yhtä suvaitsevainen.
      Olen 27v rouva ja sain tarjouksen työkaverilta 1000€ perjantaisata töiden jälkeen ja sunnuntai puolille päivään.
      Tässä on se homma että miehiä tulisi 4 mukaan kaikki olisivat kyllä samalta työpaltani ja olisi työnantajani mökki kyseessä.
      Olisin kyllä kiinnostunut lähtemään miesten mökkireissulle.
      Arveluttaa mieheni reaktio jos kerron hänelle.
      Mitenhän esitän asian miehelleni.

      • Anonyymi

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko kerrot totuuden ja sanot että haluat myös mennä sinne. Tai sitten valehtelet hänelle ja menet sinne ja nautit sydämesi kyllyydestä kunnon seksistä.

        Jos miehesi kieltää sinua menemästä, suosittelen että alat katselemaan sellaista miestä joka on avomielisempi ja sallivampi.

        Jos valehtelet miehellesi, suosittelen silloinkin että heivaat miehesi ulos ja hankit miehen joka ymmärtää halujesi ja tarpeidesi päälle. Sellaisia miehiä on olemassa vaikka ero voisi alkuun hirvittääkin.

        Pääasia kuitenkin on se että keksit jotain sellaista että pääset sinne mökille miesten kanssa, koska tuollaisia tilaisuuksia ei kovin helposti tule, jos päätät jäädä kotiin ja elää pelkästään miehesi halujen mukaan. Lupaan sinulle silloin sen että tulet koko loppuelämäsi syyttämään itseäsi siitä ettet silloin mennyt kun mahdollisuus olisi ollut. Sinun ei sitä tarvitse ainakaan pelätä että miehesi siitä mitään saa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko kerrot totuuden ja sanot että haluat myös mennä sinne. Tai sitten valehtelet hänelle ja menet sinne ja nautit sydämesi kyllyydestä kunnon seksistä.

        Jos miehesi kieltää sinua menemästä, suosittelen että alat katselemaan sellaista miestä joka on avomielisempi ja sallivampi.

        Jos valehtelet miehellesi, suosittelen silloinkin että heivaat miehesi ulos ja hankit miehen joka ymmärtää halujesi ja tarpeidesi päälle. Sellaisia miehiä on olemassa vaikka ero voisi alkuun hirvittääkin.

        Pääasia kuitenkin on se että keksit jotain sellaista että pääset sinne mökille miesten kanssa, koska tuollaisia tilaisuuksia ei kovin helposti tule, jos päätät jäädä kotiin ja elää pelkästään miehesi halujen mukaan. Lupaan sinulle silloin sen että tulet koko loppuelämäsi syyttämään itseäsi siitä ettet silloin mennyt kun mahdollisuus olisi ollut. Sinun ei sitä tarvitse ainakaan pelätä että miehesi siitä mitään saa tietää.

        Miehistä riippuu paljon huomaako oma mies vaimoa naidun.
        Siellä on kuitenkin 4 miestä ja minä yksin heidän kanssa.
        Oma mies haluaa varmasti seksiä kun tulen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä riippuu paljon huomaako oma mies vaimoa naidun.
        Siellä on kuitenkin 4 miestä ja minä yksin heidän kanssa.
        Oma mies haluaa varmasti seksiä kun tulen takaisin.

        Jos eivät nyt kovasti imeneet jälkiä tms, niin vaikeahan sitä on huomata, kunhan suihkussa ennen kotiinlähtöä käyt. Ja varmaan kiihottaa sinuakin panna miehesi kanssa, kun paikat hellinä.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eivät nyt kovasti imeneet jälkiä tms, niin vaikeahan sitä on huomata, kunhan suihkussa ennen kotiinlähtöä käyt. Ja varmaan kiihottaa sinuakin panna miehesi kanssa, kun paikat hellinä.😁

        Joutuuhan sielllä suihkuttelemaan paikkoja kun ei kuulemma kortsuja käytetä.
        Mun täytyy kyllä päästä sinne mukaan kun tekee jo mieli olla miesten yhteinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuuhan sielllä suihkuttelemaan paikkoja kun ei kuulemma kortsuja käytetä.
        Mun täytyy kyllä päästä sinne mukaan kun tekee jo mieli olla miesten yhteinen nainen.

        Miehesi ei tule huomaamaan mitään. Jos jotain jälkiä tulee, voit aina sanoa että on varmaan vahingossa kolahtanut johonkin ja on tullut mustelma. Miehesi ei fritsua osaa erottaa mustelmasta ja fritsut muutenkin kuuluu teinien pelleilyihin, ei aikuisten ihmisten seksileikkeihin.

        Jätä myös suosiolla kortsut pois. Et sinä niitä ehdi niitä siinä hötäkässä kenellekään ehdottaa, eikä niitä porukassa kukaan edes halua käyttää. Kaikki ovat varmasti myös alapäästään terveitä koska työpiirissä kaikki tietäisivät heti ketä syyttää, eikä kukaan kuppainen tuollaiseen viikonloppuun kehtaisi lähteä.

        Kortsut on ainoastaan raskauden ehkäisyyn, mutta sinullahan on jo mies lapsen kasvattamista varten etkä sinä niitä sen vuoksi tarvitse tunnelmaa pilaamaan. Sperma on myös erinomainen liukaste, joten kun pyydät spermat kumen sijasta vain pilluun, paikat eivät ole maanantaina rakoilla kun annat viikonloppuna miesten säännöllisesti laueta pilluun seuraavaa panijaa varten.

        Ja tuohon syyhyn, et sinä mitään erikoista syytä mökkiviikonlopulle tarvitse. Sanot vain että on työpaikan juhlat ja siinä se. Ei työpaikkasi asiat miehellesi kuulu. Ja jos maanantaina on paikat liian hellänä ja mies vonkaa, sanot miehellesi että nyt ei käy kun väsyttää viikonlopun jälkeen.

        Käyt nyt vain hankkimassa työpaikan miehiä varten jotain seksikästä vaatteiden alle ja niiden päälle jotain näyttävää ja antavaa että tunnelma alkaa heti lämmetä kun mökille pääsette.

        Niin ja et sinä siellä ehdi jatkuvasti suihkussa ramppaamaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi ei tule huomaamaan mitään. Jos jotain jälkiä tulee, voit aina sanoa että on varmaan vahingossa kolahtanut johonkin ja on tullut mustelma. Miehesi ei fritsua osaa erottaa mustelmasta ja fritsut muutenkin kuuluu teinien pelleilyihin, ei aikuisten ihmisten seksileikkeihin.

        Jätä myös suosiolla kortsut pois. Et sinä niitä ehdi niitä siinä hötäkässä kenellekään ehdottaa, eikä niitä porukassa kukaan edes halua käyttää. Kaikki ovat varmasti myös alapäästään terveitä koska työpiirissä kaikki tietäisivät heti ketä syyttää, eikä kukaan kuppainen tuollaiseen viikonloppuun kehtaisi lähteä.

        Kortsut on ainoastaan raskauden ehkäisyyn, mutta sinullahan on jo mies lapsen kasvattamista varten etkä sinä niitä sen vuoksi tarvitse tunnelmaa pilaamaan. Sperma on myös erinomainen liukaste, joten kun pyydät spermat kumen sijasta vain pilluun, paikat eivät ole maanantaina rakoilla kun annat viikonloppuna miesten säännöllisesti laueta pilluun seuraavaa panijaa varten.

        Ja tuohon syyhyn, et sinä mitään erikoista syytä mökkiviikonlopulle tarvitse. Sanot vain että on työpaikan juhlat ja siinä se. Ei työpaikkasi asiat miehellesi kuulu. Ja jos maanantaina on paikat liian hellänä ja mies vonkaa, sanot miehellesi että nyt ei käy kun väsyttää viikonlopun jälkeen.

        Käyt nyt vain hankkimassa työpaikan miehiä varten jotain seksikästä vaatteiden alle ja niiden päälle jotain näyttävää ja antavaa että tunnelma alkaa heti lämmetä kun mökille pääsette.

        Niin ja et sinä siellä ehdi jatkuvasti suihkussa ramppaamaan,

        Miehet ovat uhanneet hakea erektiolääke reseptin että saavat kunnolla naitua minua.
        Miten nuo vaikuttavat?
        Tiedän että lisää haluja mutta eihän ne voi paljon vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi ei tule huomaamaan mitään. Jos jotain jälkiä tulee, voit aina sanoa että on varmaan vahingossa kolahtanut johonkin ja on tullut mustelma. Miehesi ei fritsua osaa erottaa mustelmasta ja fritsut muutenkin kuuluu teinien pelleilyihin, ei aikuisten ihmisten seksileikkeihin.

        Jätä myös suosiolla kortsut pois. Et sinä niitä ehdi niitä siinä hötäkässä kenellekään ehdottaa, eikä niitä porukassa kukaan edes halua käyttää. Kaikki ovat varmasti myös alapäästään terveitä koska työpiirissä kaikki tietäisivät heti ketä syyttää, eikä kukaan kuppainen tuollaiseen viikonloppuun kehtaisi lähteä.

        Kortsut on ainoastaan raskauden ehkäisyyn, mutta sinullahan on jo mies lapsen kasvattamista varten etkä sinä niitä sen vuoksi tarvitse tunnelmaa pilaamaan. Sperma on myös erinomainen liukaste, joten kun pyydät spermat kumen sijasta vain pilluun, paikat eivät ole maanantaina rakoilla kun annat viikonloppuna miesten säännöllisesti laueta pilluun seuraavaa panijaa varten.

        Ja tuohon syyhyn, et sinä mitään erikoista syytä mökkiviikonlopulle tarvitse. Sanot vain että on työpaikan juhlat ja siinä se. Ei työpaikkasi asiat miehellesi kuulu. Ja jos maanantaina on paikat liian hellänä ja mies vonkaa, sanot miehellesi että nyt ei käy kun väsyttää viikonlopun jälkeen.

        Käyt nyt vain hankkimassa työpaikan miehiä varten jotain seksikästä vaatteiden alle ja niiden päälle jotain näyttävää ja antavaa että tunnelma alkaa heti lämmetä kun mökille pääsette.

        Niin ja et sinä siellä ehdi jatkuvasti suihkussa ramppaamaan,

        Katosi ikävästi tuo ratsastavan rouvan ketju, olisi kiva tietää mitä sinne kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi ei tule huomaamaan mitään. Jos jotain jälkiä tulee, voit aina sanoa että on varmaan vahingossa kolahtanut johonkin ja on tullut mustelma. Miehesi ei fritsua osaa erottaa mustelmasta ja fritsut muutenkin kuuluu teinien pelleilyihin, ei aikuisten ihmisten seksileikkeihin.

        Jätä myös suosiolla kortsut pois. Et sinä niitä ehdi niitä siinä hötäkässä kenellekään ehdottaa, eikä niitä porukassa kukaan edes halua käyttää. Kaikki ovat varmasti myös alapäästään terveitä koska työpiirissä kaikki tietäisivät heti ketä syyttää, eikä kukaan kuppainen tuollaiseen viikonloppuun kehtaisi lähteä.

        Kortsut on ainoastaan raskauden ehkäisyyn, mutta sinullahan on jo mies lapsen kasvattamista varten etkä sinä niitä sen vuoksi tarvitse tunnelmaa pilaamaan. Sperma on myös erinomainen liukaste, joten kun pyydät spermat kumen sijasta vain pilluun, paikat eivät ole maanantaina rakoilla kun annat viikonloppuna miesten säännöllisesti laueta pilluun seuraavaa panijaa varten.

        Ja tuohon syyhyn, et sinä mitään erikoista syytä mökkiviikonlopulle tarvitse. Sanot vain että on työpaikan juhlat ja siinä se. Ei työpaikkasi asiat miehellesi kuulu. Ja jos maanantaina on paikat liian hellänä ja mies vonkaa, sanot miehellesi että nyt ei käy kun väsyttää viikonlopun jälkeen.

        Käyt nyt vain hankkimassa työpaikan miehiä varten jotain seksikästä vaatteiden alle ja niiden päälle jotain näyttävää ja antavaa että tunnelma alkaa heti lämmetä kun mökille pääsette.

        Niin ja et sinä siellä ehdi jatkuvasti suihkussa ramppaamaan,

        Minulla on kierukka ettei ole niin isoa riskiä tulla raskaaksi, sitä en pelkää eikä tehdä fritsuja.
        Saisin kuulemmackäydä yhden miehen luona kun on sinkku ja asuu yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kierukka ettei ole niin isoa riskiä tulla raskaaksi, sitä en pelkää eikä tehdä fritsuja.
        Saisin kuulemmackäydä yhden miehen luona kun on sinkku ja asuu yksin.

        No tuohan on hyvä syy. Käyt "yhden miehen luona" viikonlopun ajan ja tulet maanantaina kotiin. Miehesi ei saa tietää siitä mitään jos miehellä onkin kolme kaveria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kierukka ettei ole niin isoa riskiä tulla raskaaksi, sitä en pelkää eikä tehdä fritsuja.
        Saisin kuulemmackäydä yhden miehen luona kun on sinkku ja asuu yksin.

        Saosin käydä yhhden miehen luona koe käynnillä ennen mökkiviikonloppua.
        Voisivat kutsua sinne koko porukan niin olisi koko tarjonta esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saosin käydä yhhden miehen luona koe käynnillä ennen mökkiviikonloppua.
        Voisivat kutsua sinne koko porukan niin olisi koko tarjonta esillä.

        Tuo on ehkä paras mahdollisuus saada kunnolla spermaa ja kyrpää noilta miehiltä. Sanon että tartu siihen tilaisuuteen ja käy panemassa jokaisen kanssa sen miehen luona kun kerran siihen lupa nyt on. Jos tuollaisen tilaisuuden jätät käyttämättä, kun vielä ei ole varmaa että antaako miehesi sinulle lupaa päästä monen miehen kanssa rakastelemaan, se tulee harmittamaan sinua koko loppuelämäsi ajan.

        Mieti itsekin että kumpi on parempaa, se että elät loppuelämäsi miehesi määrittämää elämää ja joudut pitämään jalat ristissä, vai että toteutat unelmasi ja elät sitä elämää mistä nautit. Sanon sen suoraan että miehesi ei pysty seksi-illan jälkeen kotona päättelemään että monetko spermat sisälläsi on ja moniko kyrpä on pillussasi juntannut terskaa pohjaan saakka. Siinä kun miehesi mustasukkaisena tuijottelee punaiseksi ja helläksi turvonneita ja spermasta kiilteleviä häpyhuuliasi, toteat vain että se yksi mies oli hyvä panemaan. Sehän ei ole edes vale, koska joku niistä miehistä oli paras panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ehkä paras mahdollisuus saada kunnolla spermaa ja kyrpää noilta miehiltä. Sanon että tartu siihen tilaisuuteen ja käy panemassa jokaisen kanssa sen miehen luona kun kerran siihen lupa nyt on. Jos tuollaisen tilaisuuden jätät käyttämättä, kun vielä ei ole varmaa että antaako miehesi sinulle lupaa päästä monen miehen kanssa rakastelemaan, se tulee harmittamaan sinua koko loppuelämäsi ajan.

        Mieti itsekin että kumpi on parempaa, se että elät loppuelämäsi miehesi määrittämää elämää ja joudut pitämään jalat ristissä, vai että toteutat unelmasi ja elät sitä elämää mistä nautit. Sanon sen suoraan että miehesi ei pysty seksi-illan jälkeen kotona päättelemään että monetko spermat sisälläsi on ja moniko kyrpä on pillussasi juntannut terskaa pohjaan saakka. Siinä kun miehesi mustasukkaisena tuijottelee punaiseksi ja helläksi turvonneita ja spermasta kiilteleviä häpyhuuliasi, toteat vain että se yksi mies oli hyvä panemaan. Sehän ei ole edes vale, koska joku niistä miehistä oli paras panemaan.

        Menen viikonloppuna miesten kanssa mökille.
        Mieheni menee kaverinsa kanssa bubiin keskiviikkona ja minä aion tavata miehet silloin ensikertaa seksuaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen viikonloppuna miesten kanssa mökille.
        Mieheni menee kaverinsa kanssa bubiin keskiviikkona ja minä aion tavata miehet silloin ensikertaa seksuaalisesti.

        Pyydä heistä jokaista erikseen aina laukeamaan syvälle pilluusi. Siitä miehet tykkäävät ja saavat uutta intoa kun sanot, voihkeen keskelläkin, sen toiveesi heille ääneen ennen heidän orgasmiaan. Miehet ovat visuaalisia olentoja, mutta kun sanot suoraan mitä haluat, siitäkin he pitävät. Muistutuksena, että käy ostamassa noita miehiä varten jotain eroottista puettavaa, kuten sukkaa, sukkanauhaliivejä, korsettia, haarakiilattomia pikkuhousuja jne. ja pidä ne seksin aikana päälläsi, ja älä missään tapauksessa näytä mitään asusteista miehellesi kuin ehkä vasta jälkikäteen kun niissä on kuivunutta hikeä ja spermaa. Vasta viikonlopun jälkeen voit näyttää että mitä on kunnon seksi!


      • Anonyymi

        Jos minun puolisolle tarjottaisiin 1000€ parista vuorokaudesta niin kehottaisin häntä antamaan miesten panna.
        Tykkään muutenkin kun pannaan puolisoani kimpassa.
        Onneksi hän nauttii kun miesten kanssa pannaan häntä.
        Meillä oli kerran yksissä mökkitalkoissa 5 kaveriani auttelemassa 9 vrk kun pustytimme hirsirungon ja saimme saunan valmiiksi.
        Miehet viihtyi hyvin kun vaimoa saivat panna halutessaan.
        Pantiin useimmiten kahdessa ryhmässä kun se oli mielekkäämpää vaimolle ja päivällä hommien välissä käytiin yksin panemassa meidän yhteistä kimppanaistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä heistä jokaista erikseen aina laukeamaan syvälle pilluusi. Siitä miehet tykkäävät ja saavat uutta intoa kun sanot, voihkeen keskelläkin, sen toiveesi heille ääneen ennen heidän orgasmiaan. Miehet ovat visuaalisia olentoja, mutta kun sanot suoraan mitä haluat, siitäkin he pitävät. Muistutuksena, että käy ostamassa noita miehiä varten jotain eroottista puettavaa, kuten sukkaa, sukkanauhaliivejä, korsettia, haarakiilattomia pikkuhousuja jne. ja pidä ne seksin aikana päälläsi, ja älä missään tapauksessa näytä mitään asusteista miehellesi kuin ehkä vasta jälkikäteen kun niissä on kuivunutta hikeä ja spermaa. Vasta viikonlopun jälkeen voit näyttää että mitä on kunnon seksi!

        Miehet saa panna parastaan kun päästään mökille.
        Avioliittoni aikana ei ole kukaan vielä saanut naida kanssani mutta nyt tulee muutos asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet saa panna parastaan kun päästään mökille.
        Avioliittoni aikana ei ole kukaan vielä saanut naida kanssani mutta nyt tulee muutos asiaan.

        Parastaan ja paljaalla. Pyydä joka mieheltä jokainen siittiö syvälle kohdunsuuhun. Ihan vinkkinä että älä ole pelkästään passiivinen osapuoli, vaan osallistu sinäkin sanomalla rohkeasti mitä haluat miesten tekevän sinulle ja tee sinä myös heille kysymättä kaikenlaista mitä haluat kokeilla. Voin taata että tulevaisuudessa sinut kutsutaan myös uudestaan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuohan on hyvä syy. Käyt "yhden miehen luona" viikonlopun ajan ja tulet maanantaina kotiin. Miehesi ei saa tietää siitä mitään jos miehellä onkin kolme kaveria.

        Sain työkaverilta avaimen hänen kotiin että pääsen sisälle kun pääsen vähän ennen heitä töistä.
        Olen kiihoittunut ajatuksesta olla neljän kaverin kimppanaisena eikä edes kaduta päätökseni.
        Seksiasusteet kassissa ja minulla on noin 30min aikaa valmistautua miesten tuloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain työkaverilta avaimen hänen kotiin että pääsen sisälle kun pääsen vähän ennen heitä töistä.
        Olen kiihoittunut ajatuksesta olla neljän kaverin kimppanaisena eikä edes kaduta päätökseni.
        Seksiasusteet kassissa ja minulla on noin 30min aikaa valmistautua miesten tuloon.

        Ai että. Kerro sitten kaikki pienimmätkin yksityiskohdat että mitä eilen illalla tapahtui. Kävitkö ostamassa asusteet itse, vai ovatko jotain vanhempia ja sellaisia jotka miehesi on jo nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että. Kerro sitten kaikki pienimmätkin yksityiskohdat että mitä eilen illalla tapahtui. Kävitkö ostamassa asusteet itse, vai ovatko jotain vanhempia ja sellaisia jotka miehesi on jo nähnyt?

        Asusteet olivat ensikertaa käytössä ja pidän ne näille miehille ainoastaan varattuna.
        Miehet tuli yksitellen eilen, en tiedä olivatko sopineet keskenään.
        Ensin tuli asunnon omistaja ja ei kestänyt kauan kun päädyimme sänkyyn.
        Olimme vielä puuhissa kun ovikello soi.
        Mies päästettiin sisälle ja jatkoimme tämän ensimmäisen kanssa loppuun ja mies vaihtui eikä tarvinnut pitkään odotella minun ensimmäistä orgasmia.
        En ehtinyt pukea itseäni miesten välissä ennen kuin olin tutustunut kaikkien kanssa perusteellisesti.
        Syötiin tilausruokia viinin kanssa saunan lämmitessä tunnelma oli vapaa ja miehet olivat minusta kiinnostuneet niinkuin minäkin heistä.
        Seksiä sain todella kunnolla jokaiselta illan aikana.
        Mieheni jäi yöksi kaverinsa luokse eikä minunkaan tehnyt mieli lähteä tyhjään kotiin vaan jäin yökylään kun olin jo riisunut ja sängyssä valmiina.
        Toiset miehet lähti puolilta öin kotiinsa ja minä jäin kaksistaan yhden kanssa.
        Odotan todella perjantaita ja viikonloppua näiden miesten kanssa.
        Sain varaavaimen käyttööni jatkoa varten ja tulen käymään uudelleen oli niin nautinnollista olla miesten kimppa nainen ei ollut mitään jännitteitä.
        Nautin täysin ja mikäli tunnistin oikein niin miehetkin nautti täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asusteet olivat ensikertaa käytössä ja pidän ne näille miehille ainoastaan varattuna.
        Miehet tuli yksitellen eilen, en tiedä olivatko sopineet keskenään.
        Ensin tuli asunnon omistaja ja ei kestänyt kauan kun päädyimme sänkyyn.
        Olimme vielä puuhissa kun ovikello soi.
        Mies päästettiin sisälle ja jatkoimme tämän ensimmäisen kanssa loppuun ja mies vaihtui eikä tarvinnut pitkään odotella minun ensimmäistä orgasmia.
        En ehtinyt pukea itseäni miesten välissä ennen kuin olin tutustunut kaikkien kanssa perusteellisesti.
        Syötiin tilausruokia viinin kanssa saunan lämmitessä tunnelma oli vapaa ja miehet olivat minusta kiinnostuneet niinkuin minäkin heistä.
        Seksiä sain todella kunnolla jokaiselta illan aikana.
        Mieheni jäi yöksi kaverinsa luokse eikä minunkaan tehnyt mieli lähteä tyhjään kotiin vaan jäin yökylään kun olin jo riisunut ja sängyssä valmiina.
        Toiset miehet lähti puolilta öin kotiinsa ja minä jäin kaksistaan yhden kanssa.
        Odotan todella perjantaita ja viikonloppua näiden miesten kanssa.
        Sain varaavaimen käyttööni jatkoa varten ja tulen käymään uudelleen oli niin nautinnollista olla miesten kimppa nainen ei ollut mitään jännitteitä.
        Nautin täysin ja mikäli tunnistin oikein niin miehetkin nautti täysin.

        Miten eilen kävi kun näit miehesi ensimmäistä kertaa tuon keskiviikon jälkeen? Tulivatko kaikki miehet pilluun vai ruikkivatko spermaa muuallekin? Entäs sen jälkeen kun muut olivat lähteneet, rakastelitko vielä pitkän kaavan kautta sen yhden miehen kanssa vai oliko vielä silloin kovempaa rynkytystä? Ryhmäseksi on parasta kun se huono jännitys on poissa ja kaikki ovat rennosti. Uskon sen että miehet ovat nauttineet täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten eilen kävi kun näit miehesi ensimmäistä kertaa tuon keskiviikon jälkeen? Tulivatko kaikki miehet pilluun vai ruikkivatko spermaa muuallekin? Entäs sen jälkeen kun muut olivat lähteneet, rakastelitko vielä pitkän kaavan kautta sen yhden miehen kanssa vai oliko vielä silloin kovempaa rynkytystä? Ryhmäseksi on parasta kun se huono jännitys on poissa ja kaikki ovat rennosti. Uskon sen että miehet ovat nauttineet täysillä.

        Miehet tuli pilluun ja suuhun.
        Sain spermaa edestä js takaa.
        Oli nautinto olla neljän miehen kimppa naisena.
        Oma mies luulee minun olleen yhden miehen kanssa.
        Vìikonloppuna olin miesten kanssa mökillä.
        Sain kutsun uudelleenkin näiden miesten mukaan.
        Sain myös 1000€ bonuksen vaikka olisin halunnut mukaan jopa ilman rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tuli pilluun ja suuhun.
        Sain spermaa edestä js takaa.
        Oli nautinto olla neljän miehen kimppa naisena.
        Oma mies luulee minun olleen yhden miehen kanssa.
        Vìikonloppuna olin miesten kanssa mökillä.
        Sain kutsun uudelleenkin näiden miesten mukaan.
        Sain myös 1000€ bonuksen vaikka olisin halunnut mukaan jopa ilman rahaa.

        Älä paljasta tapahtunutta miehellesi koska ei se asia hänelle oikein edes kuulu. Ethän siä mitään voinut kun sen yhden miehen kotiin sattui hänen hyvät ystävänsä samaan aikaan vierailulle.

        Pidä rahat, mutta älä tuhlaa niitä kerralla ettei miehesi huomaa mitään. Sen sijaan nauti täysin rinnoin siitä mistä tykkäät ja anna miehille kunnolla nautintoa. Näytitkö uusia alusasuja miehellesi, vai ovatko ne vain ja ainoastaan nelikon kuumille silmille? Älä pese niitä kuin vasta ehkä joka toisen tai kolmen kerran jälkeen sillä ne tahrat saavat himot hyrräämään, ja ne ovat täynnä feromoneja, niin että kaikki ovat valmiina ja himokkaina kun tuntevat tuoksusi. Luota minuun, tuo toimii ja miehet eivät voi vastustaa sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä paljasta tapahtunutta miehellesi koska ei se asia hänelle oikein edes kuulu. Ethän siä mitään voinut kun sen yhden miehen kotiin sattui hänen hyvät ystävänsä samaan aikaan vierailulle.

        Pidä rahat, mutta älä tuhlaa niitä kerralla ettei miehesi huomaa mitään. Sen sijaan nauti täysin rinnoin siitä mistä tykkäät ja anna miehille kunnolla nautintoa. Näytitkö uusia alusasuja miehellesi, vai ovatko ne vain ja ainoastaan nelikon kuumille silmille? Älä pese niitä kuin vasta ehkä joka toisen tai kolmen kerran jälkeen sillä ne tahrat saavat himot hyrräämään, ja ne ovat täynnä feromoneja, niin että kaikki ovat valmiina ja himokkaina kun tuntevat tuoksusi. Luota minuun, tuo toimii ja miehet eivät voi vastustaa sinua!

        Tietääkö miehesi että olit 4:n miehen kanssa panemassa?
        Jos miehesi oli luvannut sinun panna yhden miehen kanssa niin miksi ei suostuisi myös 4:n miehen panevan sinua?
        Minä suostuisin jonkun isokaluisen panevan 26v vaimoani kun luulen sen olevan useiden naisten toive.
        Haluaisin tämän kokemuksen vaimolleni.
        Mistähän löytyisi isokaluinen mies panemaan hoikkaa vaimoani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö miehesi että olit 4:n miehen kanssa panemassa?
        Jos miehesi oli luvannut sinun panna yhden miehen kanssa niin miksi ei suostuisi myös 4:n miehen panevan sinua?
        Minä suostuisin jonkun isokaluisen panevan 26v vaimoani kun luulen sen olevan useiden naisten toive.
        Haluaisin tämän kokemuksen vaimolleni.
        Mistähän löytyisi isokaluinen mies panemaan hoikkaa vaimoani?

        Mieheni ei tiedä muuta kuin "olin antanut vieraan panna paljaalla minua".
        Sain uuden kutsun 19.4 mökkiviikonlopulle minä naisena neljän miehen kimppanaiseksi.
        Olin kuulemma ollut tosi haluttu ja miehet haluaa lisää (niin kyllä minäkin).
        Sanoin harkitsevani ja katson pääsenkö mahdollisesti mukaan.
        Edut olisivat samat 3 yötä 2 päivää 4 miestä 1000€ ja miehet olivat miellyttäviä ja haluskvat minun nauttivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain työkaverilta avaimen hänen kotiin että pääsen sisälle kun pääsen vähän ennen heitä töistä.
        Olen kiihoittunut ajatuksesta olla neljän kaverin kimppanaisena eikä edes kaduta päätökseni.
        Seksiasusteet kassissa ja minulla on noin 30min aikaa valmistautua miesten tuloon.

        Täytyy hyödyntää tuo avain ihan lähiaikoina ja tavata miehet kotioloissa.
        Tästä on tullut minun salaisuuteni joka häiritsee minua jonkin verran.
        Olisi aika kivaa jos mieheni olisi yhtenä meidän mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy hyödyntää tuo avain ihan lähiaikoina ja tavata miehet kotioloissa.
        Tästä on tullut minun salaisuuteni joka häiritsee minua jonkin verran.
        Olisi aika kivaa jos mieheni olisi yhtenä meidän mukana.

        Ei sinun kannata stressata tuosta. Miehesihän antoi sinulle luvan naida tuntemattoman kanssa ja se tapahtui. Miehesi ei reagoinut siihen mitenkään.

        Eikä hän aio reagoida myöhemminkään. Sinun stressi syntyy vain sinun omassa mielessä, ei suinkaan siitä mitä miehesi on sanonut. Jos miestäsi stressaisi, hän olisi sen jo sanonut selvästi.

        Nauti vaan täysillä tilanteesta ja anna mennä, sillä miehellesi, kunhan tilanne tasaantuu, on aivan yksi sama oliko miehiä yksi, neljä, vai vielä enemmän. Hän ei tule teitä vakoilemaan tai kuuntelemaan. Hän haluaa sinun olevan ennenkaikkea onnellinen.


    • Anonyymi

      Pääsiäiseksi olemme vuokranneet mökin toisen pariskunnan kanssa. Olemme lupautuneet harrastamaan kimppaa, meillä ei ole aiempaa kokemusta. Eikä siinä vielä kaikki vaan sinne tulee kolme sinkkumiestä sen toisen pariskunnan tuttuja . Olen täydessä kiimassa, jännittää ja oikein tärisyttää ajatus, olen kysynyt mieheltäni onko hän nyt täysin varma kimpasta, ei ainakaan vielä ole perunut.

    • Anonyymi

      Pääsiäinen meni nautinnollisissa merkeissä, pääsiäisaamuna heräsin misten keskeltä ja olisivat olleet heti valmiit jatkamaan . Sanoin : ensin aamupalaa ja suihkua sitten hellimään, lupasin.

    Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe