Ilta-paska (IS) on nostanut Mauno Mattilan uudeksi Suomen johtavaksi profeetaksi ja liuta maunolaisia ja helluntailaisia myöskin.
1. Onko M. Mattilalla todistettua Jumalan kutsua sodanlietsojaksi ja johtavaksi Suomen profeetaksi ?
2. Miksi Venäjä hyökkää Suomeen ja jakaa Suomen kahtia ja pohjoisosa tulisi Venäjälle?
- Pietarin alue on geopoliittisesti, taloudellisesti ja sotilaallisesti toiseksi merkittävin alue Venäjän puolustuksen kannalta lähellä Suomen rajaa.
- näiltä profeetoilta on unohtunut sotahistoria Leningradin piirityksestä.
3. MILLOIN Venäjä hyökkää Suomeen ja onko profeetoilla tästä varoitusta ?
Sodanlietsoja Mauno Mattila (johtava profeetta)
28
354
Vastaukset
- Anonyymi
"Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut."
Jumalan Sana on kaksiteräinen miekka myös lopunajan väärille profeetoille.- Anonyymi
Tuleeko Suomeen herätys, mitä sanovat profeetat ?
Kaksi edellistä herätystä olivat homoherätyksiä koska herätysjohtajana homo.
Tästäkin helluntailaiset olivat tutinoissaan.
- Anonyymi
Ruotsista asti pitää hakea sotaprofetiat Suomeen.
Saa nähdä pakeneeko presidentti Niinistö ja Zelenski USA:aan turvaan ?
Rahasta voi myydä ihmishenkiä aatteen puolesta. - Anonyymi
Mauno Mattila ei ole johtava profeetta, mutta on yksi johtavista eksyttäjistä ja vääristä profeetoista.
- Anonyymi
Jos on päässyt profetiallaan Iltasanomiin ja Youtubeen niin silloin on Suomen johtava profeetta.
Nimikin on tiedossa, Johtava Profeetta Mauno Mattila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on päässyt profetiallaan Iltasanomiin ja Youtubeen niin silloin on Suomen johtava profeetta.
Nimikin on tiedossa, Johtava Profeetta Mauno Mattila.Ilta-Sanomat eivät mainitse mitään Mauno Mattilasta. Jos on mennyt minulta ohi, niin siteeraa lause ja kerro paikkamerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimikin on tiedossa, Johtava Profeetta Mauno Mattila.Pasasella on samat litaniat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta-Sanomat eivät mainitse mitään Mauno Mattilasta. Jos on mennyt minulta ohi, niin siteeraa lause ja kerro paikkamerkki.
Eikä raamattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasasella on samat litaniat
Ja anolla
- Anonyymi
Ilta-Sanomat lainaavat suomen suurinta profeettaa Mauno Mattilaa.
Sama on profetaallinen sanoma molemmilla. - Anonyymi
Noin se toimii lopunajan sodanlietsojien profetian henki.
Väittääkö kukaan ettei profeetta Mauno Mattila osaa käyttää mediaa hyväkseen ? - Anonyymi
Nyt Suomen profeettojen pitäisi kertoa milloin Venäjä hyökkää Suomeen ?
- Anonyymi
Suomen profeettojen unet ja näyt ovat amerikan uususkonnollisen jeesuksen henkivalloista ?
- Anonyymi
Mauno Mattilalla vahva menestysteologinen ja helluntaihenkinen tausta.
Perustus on erittäin arveluttava hengellisessä mielessä.- Anonyymi
### Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo Herra, Herra', vaikka Herra ei ole puhunut. ###
- Anonyymi
Profeettoja syntyy ja kuolee.
Aina on ollut historiassa sodanlietsojia tänä päivänä uskonnollisuudessakin.
Mitä seurakuntaa Johtava Profeetta Mauno Mattila edustaa nykysin ?
Paljonko siinä on jäseniä ? - Anonyymi
Kummallista että nämä "johtavat profeetat" ovat yhteiskunnan elättejä.
Kai tähänkin löytyy perustelut ?- Anonyymi
Miten elävät elätteinä
- Anonyymi
Mauno Mattilan julkituoma "profetia" perustuuu vanhaann venäläisten lastenkarttaan vai Suur-Suomen karttaan ?
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://i.pinimg.com/736x/9e/82/4f/9e824fee8667f36b7529d97e132ad85d--world-war-finland.jpg&f=1&nofb=1&ipt=a201805e515d65259c55a868b02aca1e89088a791177da6e41665fa842142146&ipo=images - Anonyymi
Suomalaiset haluavat sotahurmoksessa Suur-Suomea.
"Me voitamme". Rauhan tervehdys.
Ilta-Sanomista et löydä mainintaakaan minusta (eikä minua mainita missään muussakaan lehdessä ja liberaali kristillinen media välttää kuin ruttoa ettei nimi nousisi esille), mutta aloittaja voisi auttaa minua ja kertoa vastauksen tähän:
Miten ihmeessä on mahdollista että samoja Venäjään liittyviä profetioita Raamatusta kuten Googin sodan esille nostamista voidaan pitää yhtää aikaa "Venäjä-mielisenä" ja "Venäjä-vastaisena", koska kuulen kummankinlaisia väitteitä?
Osaan sen verran matematiikka, että yksinkertaisesti laskemalla -1 ja +1 yhteen saa lopputuloksen, että olen neutraali suhteessa Venäjään ja Suomeen, että "kummanko puolella minä olen". Näinhän asia tietenkin onkin Suomi ei itseisarvona ole mitään niinkuin ei Venäjäkään, jos nämä kääntyvät jumalattomuuteen, niin Jumala pyyhki ne kartalta pois.
Minulla ei siis Suomi ole "luvattu maa" eikä Venäjäkään, toisinkuin Ano Turtiainen näkee Israelin maan sijaan Siperian luvattuna maana. Edes Israel ei ole se luvattu maa, johon sieluni kaipaa.
Kristitty on täällä muukalainen, ohikulkumatkalla ja liikaväkeä, joka ei tänne sovellu, koska meitä ei ole luotu tätä maailmaa varten eikä isänmaamme ole täällä emmekä laita uskoa tämän ajan varaan, koska se olisi suuri pettymys. Meillä Jeesukseen uskovaisilla on parempi kotimaa kuin Suomi, kiitos Jumalalle.
"Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata. Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin; mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on taivaalliseen. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin." - Heprealaiskirje 11:14-16
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Mauno on taas ymmärtänyt jotain väärin. Goog ei ole valtio. Goog on henkilö, päällikkö.
- Anonyymi
Näätkö maan lättynä.
- Anonyymi
Ja myöskin himorokottaja ;=))
https://mega.nz/file/RRIFzAjb#_RgW3TO2PR2kS7ec8a4U3XHNxAu_63WGddZozxlvjJI - Anonyymi
Kollega Anolla on rohkeita juttuja rilen. Jumala Jahve antaa suoraan ohjeita ja kertonut miten käy ja miten käynyt. Lätyt maa, halpa bensiini idässä. Kaikki idässä huonosti. Tukholma käynnissä.
- Anonyymi
Maailmalla on omat profeettansa, Herralla taas omansa.
- Anonyymi
Israelista tulee vielä kristitty maa ja Jumala silloin vastaa heidän rukouksiinsa ja sen vastustajat Jumala itse tuhoaa. https://www.youtube.com/watch?v=jn9RLEhQ31M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785