Kiitos!❤️ Kuin taikaiskusta sait jotenkin kaiken järjestymään parhain päin. Tällä hetkellä kaikki asiat on muuten hyvin, mutta sua mulla kyllä aina jää ikävä.. Oot mulle tullut tärkeäksi henkilöksi ja jotenkin vaan meillä tuntu löytyvän heti sellanen yhteys toisemme välillä et ei sitä sanoin osaa selittää. Toivottavasti sulla myös kaikki hyvin rakas ystäväni, oot tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen!❤️
Olet mulle tärkeä..
37
1701
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea sinulle. Kuulostaa mahtavalta, kun jollain alkaa aurinko paistamaa elämään. Perästä tullaan - tai sitten ei, olen joka tapauksessa onnellinen sinun puolestasi.
- Anonyymi
Mahtavaa nuku hyvin
- Anonyymi
Vai että ihan ystävä just joo
- Anonyymi
Jotkut kullittelee ystäviä. Jotkut nussii ystäviä. Melko älytöntä vaatia luottamusta puolisolla jos tuommoisia ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kullittelee ystäviä. Jotkut nussii ystäviä. Melko älytöntä vaatia luottamusta puolisolla jos tuommoisia ovat.
Kultaa on eri laatutasoissa.-sivusta
- Anonyymi
Ei meistä varmaa ainakaan tu? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/ntG50eXbBtc?feature=shared Goldittelu on varmaan ehkä sitten sitä parempaa kullaksi sanomista? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puolison tulisi olla se parasystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultaa on eri laatutasoissa.-sivusta
Kullan väri on ruskea
- Anonyymi
Ystävät on todella tärkeitä.
- Anonyymi
Niin on ja nähdään
- Anonyymi
tuntu löytyvän heti sellanen yhteys toisemme välillä et ei sitä sanoin osaa selittää.
- Anonyymi
Nii
Oot tärkeä
Mut älä sano haista v
- Anonyymi
Ikävästä ikävään kulkee elomme tie. Se on ainoa, mikä meistä jää, jos sitäkään.
- Anonyymi
Totta joka sana. 😊
- Anonyymi
Yhä harvemmassa kavereita
Taidan kohta roikkua vain sun nilkassa
- Anonyymi
Se riittää, 🙂🙂 luulin, monta monta, vuotta sitten että olisi monia kavereita, yksi halusi olla kaveri, mutta, torjuin hänet, olen, ollut jo monta vuotta yksin, ellei omaisia lasketa mukaan, ainoa kaveri, jonka kaipaan, olet sinä, ja, sinä vain, se riittää, N
- Anonyymi
Myöhästyneet tasalukusynde onnittelut naiselle ! Toivottavasti oli juhlat kivat...
- Anonyymi
Olit tänään, tänäänkin kuin mikäkin hieno nuori nainen, vaikka selititkin, niin minä huomasinkin....
Heihei
Hyvästi
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=2Q3dGZPguSM - Anonyymi
Mikä tän sun idea on syvällisemmin?
- Anonyymi
En mäkään ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään ymmärrä.
Tätä kestänyt 10 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kestänyt 10 v
toivottavasti irrtottaisit jo otteesi minusta, jos minulle, en ikinä tällaiseen tahtonut mukaan, ja on ollut kyllä välillä aika hirveää, välillä päässyt "pakoon ja saanut elää" ja sitten taas aloittavat. itseasiassa viime vuosi yx hirveimpiä, ei kamalin mutta hirveää "hakkaaminen, tuntuu kyllä oikealta sanalta, siltä se tuntuu", aamut, työt ja, rahat ja yleisesti mihinkään meneminen, autoa kokeilin jo mutta ei kannattanut vielä hankkia, vievät siitäkin. että ei pahemmin mitään hyvää sanottavaa, eikä ystävät noin tee. jos sinulla on kaikki hyvin niin voisit varmaan jättää rauhaan. itse kuulun niihin häviäjiin, ei pahiten kärsineisiin mutta kuitenkin, ehkä se tästä paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti irrtottaisit jo otteesi minusta, jos minulle, en ikinä tällaiseen tahtonut mukaan, ja on ollut kyllä välillä aika hirveää, välillä päässyt "pakoon ja saanut elää" ja sitten taas aloittavat. itseasiassa viime vuosi yx hirveimpiä, ei kamalin mutta hirveää "hakkaaminen, tuntuu kyllä oikealta sanalta, siltä se tuntuu", aamut, työt ja, rahat ja yleisesti mihinkään meneminen, autoa kokeilin jo mutta ei kannattanut vielä hankkia, vievät siitäkin. että ei pahemmin mitään hyvää sanottavaa, eikä ystävät noin tee. jos sinulla on kaikki hyvin niin voisit varmaan jättää rauhaan. itse kuulun niihin häviäjiin, ei pahiten kärsineisiin mutta kuitenkin, ehkä se tästä paranee.
onko se niiden "hakkaaminen syömistä vai pakottamista vai vaan väkivaltaa?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se niiden "hakkaaminen syömistä vai pakottamista vai vaan väkivaltaa?"
itseasiassa vievät kaikesta mitä teet. en oo ikinä nähnyt vastenmielempää porukkaa. hyi vittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itseasiassa vievät kaikesta mitä teet. en oo ikinä nähnyt vastenmielempää porukkaa. hyi vittu.
toiset vahvistuu ja saa elämää eteen päin ja heiltä nämä loppuvat, itse odottelen koska kävisi tänne niin. eipä ole pahemmin hyvää näkynyt tai vaikka niin että häipyisivät, hirveää ja järkyttävää toimintaa. mikään ei niille riitä, haluavat aina lisää ja mielellään niin että itsellä menisi huonommin, sitä ne rakastavat. mikään ei ole elämässäni heiltä tullut mutta satanistot ovat satanisteja. eihän tuommoiselle toiminnalle löydy muuta termiä, kun pääsevät imemään niin kyllä lähtee tajuu ja on sinussa pitkään. ehdi kunnolla edes toipua kun piru pääsee taas elämän imuun kiinni. hyi saatana mitä touhua. toivottavasti tulee pahana heidän elämiin, eläimellistä pahuutta. hyi saatana.
- Anonyymi
Toivottavasti saat sanottua hänelle joskus myös irl tuon.
- Anonyymi
Onko tämä mies tällainen yleinen hyvän mielen kerho, että hei ystävä ihanaa kun oot kuka tahansa joka lukee voi lähettää seuraavalle ettei striikki katkee ym kuten ennen vanhaan kiertokirjeissä
- Anonyymi
Hei, kiitos aloituksesta. Tunnistan, jos mahdollista, sanavalinnoista voisit olla ikävöimäni henkilö. Haluisin tavata ja nähdä sinua vaikka meillä olisi jatkossakin erilliset tiet. Onhan meillä oikeasti nyt omat elämät. Harmi, että meidän tiemme erityi, vaikka pidimme toisistamme.
- Anonyymi
Laita viestiä jos oot J, ehdottomasti samat mietteet tästä❤️
- Anonyymi
Asioilla on tapana järjestyä. Luota siihen aloittaja.
- Anonyymi
Ei sulla ole käsitystäkään.
- Anonyymi
Käsitystä mistä asiasta?
- Anonyymi
Sen tietää kyllä mitä hyvä ystävä on vailla kun on hätä käsillä.
- Anonyymi
Sain siis jotain hyvää aikaan:) Oon tietysti iloinen puolestasi. Minulla asiat hyvin,kiitos kysymästä. Ikävä jäytää välillä vieläkin, mut matkalla kohti tulevaa luottavaisena.
- Anonyymi
Kiitos itsellesi 😊 Tämä yhteys muistutti, mitä oli aikanaan oman puolison kanssa. Kelailin vanhoja viestejä seurustelumme alusta ja tajusin, että juuri se spesiaali yhteys oli silloinkin, ja 1000-kertaisena. Miten unohtaakaan vaalia näin tärkeää asiaa. Täällä kakki kuvin! Ja arvostan, että mun ja sun yhteydestä huolimatta kumpikaan ei käyttänyt sitä hyväksi ja lähtenyt viemään asioita väärään suuntaan. Se olisi pilannut tästä kaiken kauniin. Toivottavasti sulla on asiat hyvin. 😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703