Miten persuista on tullut näin suvakki porukkaa. Puolueen johto on vegaaneja, varsinaisia pipertäjiä, ruohon puputtajia. Puolueessa kansanedustajina puolet homoja ja seurustelevat ulkomaalaisten mustien miesten kanssa ja Julkisesti. Rakentavat tuulivoimaa minkä kerkiävät, ei enää lepakot räjähdä vissiin tuuliturbiineissa. Vassarit ja vihreät eivät ole lähelläkään yhtä suvakkeja kuin persut. Haavisto vaatii rajumpia toimia rajoille, persut saa rajan kiinni kuukaudeksi, aika suvakkeja. Kukaan ei edes kerro maahanmuutosta persuissa omaa kantaansa, kuten ennen. Suvakkeja koko paska sakki.
Suvakki porukka.
9
148
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan ja kovimmat pyllymyyrät löytyy täältä
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Purra ja Halla-aho möivät itsensä ja äänestäjänsä jotta itse pääsisivät hillotolpalle.
- Anonyymi
Persut on täysin vietävissä, kokoomus nauraa ku persut joutuu taas äänestää kokkaria (siis Stubbia) :D
- Anonyymi
Pekka lupaa kuun taivaalta kun on pyrkimässä maan johtoon,teot on sitten ihan toista. Menen muuten tänään äänestämään,taktisesti!
- Anonyymi
Mihin katosi ne Soinin aikaiset äijäpersut? Siihen aikaan mies oli mies. Nykypersu on pelkkä miesoletettu.
- Anonyymi
Soini erotti puolueesta pipertelijät sekä tuhkaluukkupojat.
- Anonyymi
Sebastian Tynkkynen persuista toi mustan miehen puolisoksi. Muu puolue rääkyy maahanmuuttoa vastaan mutta oma ei sit omia koske. Persut on niin kokoomuksen orjina nyt et pahaa tekee. Puolue hyppää kun Orpo käskee. Surullista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146