Auttakaa mitä teen?

Anonyymi-ap

Elikkä "löysin" todella kivan muijan ja kaikki toimii paitsi seksi. Tai toimii seksikin mutta miten ihmeessä voi olla niin väljä alapää. Ollaan juteltu asiasta ja ehkä se johtuu siitä kun hänellä on ollut satoja seksi kumppaneita jopa enemmän. Enkä kuulemma ole pien munanen ja hän nauttii mutta minä en. Siis ihan sama kun heittäs munasa kaivoon.

23

1556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä se sika!

      • Anonyymi

        Ei hän ole sika. Mutta erittäin väljä alapää


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18243711

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette ?

      • Anonyymi

        37-39v


    • Anonyymi

      Muija saanut mustaa melaa

      • Anonyymi

        Et kai sinä ole käynyt sitä nusasee. Se kyllä olis liikaa.


    • Anonyymi

      Minulla oli vuosi sitten suurin piirtein samanikäinen kaunis nainen .
      Hän ei ole ollut monenkaan miehen kanssa . Yhden lapsen äiti
      Rakastelu ei tuntunut missään , vaikka asentoja vaihdeltiin .
      Hän kyllä nautti ja sai orgasmeja .
      Joillakin naisilla kohdusta tulee , kuin pallo niin kulli pumppaa tyhjää , eikä tunnu missään .
      Valitettavasti ja kurjaa .

      • Anonyymi

        Kantsii naida takaa päin, pyydät puristaa reidet kunnolla kiinni, silloin pillu tiukkenee.


      • Anonyymi

        Kiitos järkevästä vastauksesta. Harmittaa kun muija on muuten ok. Mutta se alapää... huh...huh


    • Anonyymi

      Sulla on vaan pieni muna

    • Anonyymi

      Pane pyllyyn. Se on ehkä vähän tiukempi.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo minusta kuulostaa, että sinulla on katkis.

    • Anonyymi

      Vaikka sillä ois oikeasti ollu satoja miehiä ei se ketään väljennä. Oon saman ikäinen ja ollu saman miehen kanssa 20v asti. Ja varmaan satoja kertoja nussittu. Mies on kyllä nopea saamaan mutta ei se vaikuta. Mä jumppaan hyvin. sitä senkin pitäis tehdä. Ja jos on liian myöhäistä kotona niin terveydenhuollosta saa avun alkuun . Kallista mutta kannattaa

      • Anonyymi

        Pitää keskustella asiasta. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää keskustella asiasta. Kiitos

        Osta siĺle Perfect women tens-laite. Jumppaa alapään lihakset helposti sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää keskustella asiasta. Kiitos

        Mulla oli nuorena yhden lapsen jälkeen sellainen tilanne että seksi ei tuntunut kenenkään kanssa miltään. En ollu jumpannut kun en tiennyt sen tärkeydestä ku siitä ei sillon puhuttu. Kukaan ei kyllä valittanut, ei kai kehdannut. Ai tuli toinen lapsi ja kohdun laskeuma. Siinä välissä kävin terveydenhuollossa jumppaamassa lihaksia kun ne oli niin huonossa hapessa. Alun jälkeen jatkoin sitten kotona. Lihakset ja sitä kautta värkki tuli hyvään kuntoon. Tuli kolmas lapsi. Mutta koska olen koko ajan jumpannut ja vielä tänäkin päivänä monta kertaa päivässä Niin mulla on kolmen lapsen jälkeen paljon parempi tilanne kuin yhden lapsen jälkeen. Seksi tuntunut sen jälkeen hyvältä ku ne sai kuntoon. Meillä on avoin suhde nykyään ja mulla on ollu muutamia muita miehiä vuosien aikana ja kaikki haluaa vaan lisää ja lisää aina kun ne ei saa tarpeekseen ku niiden mielestä mulla on niin ihana pillu. Säännöllisellä jumpalla ja hyväkuntoisilla lantionpohjan lihaksilla on todellisen suuri merkitys seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli nuorena yhden lapsen jälkeen sellainen tilanne että seksi ei tuntunut kenenkään kanssa miltään. En ollu jumpannut kun en tiennyt sen tärkeydestä ku siitä ei sillon puhuttu. Kukaan ei kyllä valittanut, ei kai kehdannut. Ai tuli toinen lapsi ja kohdun laskeuma. Siinä välissä kävin terveydenhuollossa jumppaamassa lihaksia kun ne oli niin huonossa hapessa. Alun jälkeen jatkoin sitten kotona. Lihakset ja sitä kautta värkki tuli hyvään kuntoon. Tuli kolmas lapsi. Mutta koska olen koko ajan jumpannut ja vielä tänäkin päivänä monta kertaa päivässä Niin mulla on kolmen lapsen jälkeen paljon parempi tilanne kuin yhden lapsen jälkeen. Seksi tuntunut sen jälkeen hyvältä ku ne sai kuntoon. Meillä on avoin suhde nykyään ja mulla on ollu muutamia muita miehiä vuosien aikana ja kaikki haluaa vaan lisää ja lisää aina kun ne ei saa tarpeekseen ku niiden mielestä mulla on niin ihana pillu. Säännöllisellä jumpalla ja hyväkuntoisilla lantionpohjan lihaksilla on todellisen suuri merkitys seksiin.

        Sitä vaan mietin että muija on muuten "tikis"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan mietin että muija on muuten "tikis"

        Ja mä en oo tällä hetkellä. ei oo kyllä haitannut miehiä.


    • Anonyymi

      ei järvi soutamisesta kulu,40 vuotta ukon kans yhessä,päiväkirjan mukaan yli 9000 kertaa tukkia uitettu!

    • Anonyymi

      Joo ehdotin että kokeillaan mitä mahtuu 1,5l Pepsi pullo eikun "sujahti" eikä ollu edes pohjassa. Tämä riitti sama kun heiluttais patonkia nokia areenassa.

    • Anonyymi

      Tässä on revitetty vittu nyt kyseessä. Ainoa tapa millä saat elämäsi kuntoon on leikkauttaa tän lutkan vittu normaalikokoiseksi. Jos ei ole massia niin tämähän voi tehdä kunnolla huoraamista kerätäkseen rahat.
      Ei laajakaista vitulla oikein mitään tee ku myy tyhmille ukoille jotka sortuu ostamaan kerran.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe