Mariupol nousee tuhkasta..!

Venäjän provosoimaton julma hyökkäys pienen itsenäisen Ukrainan kimppuun on anteeksi antamaton.

Ukraina on yhtenä rauhan ehtona vaatinut takaisin Venäjän valtaamia alueita. Vaade onkin aivan kohtuullinen.
Mariupol pommitettiin sorakasaksi, tuskin yhtään rakennusta jäi ehjäksi.

Venäjä valmistautuu nyt näihin alueluovutuksiin. Se on ryhtynyt uudisrakentamaan tuhoamiaan kaupunkeja että ne voidaan luovuttaa takaisin Ukrainalle entistä ehompina:
https://www.youtube.com/watch?v=4uo-EPf7yaI

25

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt se homma lösähtää kun Sanna menee niitä asioita katsomaan. Muuten olisivat pärjänneet.

      • Anonyymi

        Saas nähdä kauanko Zelenski pysyy vallassa ennen kuin se syrjäytetään.
        Veikkaan ettei pysy edes tämän vuoden loppuun. Hyvä jos maasta pois hengissä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä kauanko Zelenski pysyy vallassa ennen kuin se syrjäytetään.
        Veikkaan ettei pysy edes tämän vuoden loppuun. Hyvä jos maasta pois hengissä pääsee.

        Maassahan on vaalivuosi jotenka mitä sä oikein edes ennustelet itsestäänselvyyksiä?

        Ja tilalle tulee kansan suosima Klitcko.

        Ensitöikseen hän järjestää Putinin kanssa neuvottelun jossa iskee Putinilta pään irti suorassa TV lähetyksessä ja Venäjä antautuu poistuen Ukrainan alueilta.


      • Anonyymi

        Vituttaako siellä Moskovassa kun ei saa vieläkään kokista vai mistä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako siellä Moskovassa kun ei saa vieläkään kokista vai mistä kyse?

        On se Ukraina kiva maa.
        Nyt sillä on pressana homokääpiö ja meinaavat vaihtaa sen pitkään mutt aivomössö-hakattuun boksaajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Ukraina kiva maa.
        Nyt sillä on pressana homokääpiö ja meinaavat vaihtaa sen pitkään mutt aivomössö-hakattuun boksaajaan.

        Menes sanomaan tuo Vitalille päin naamaa jos uskallat.

        Et muuten uskalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menes sanomaan tuo Vitalille päin naamaa jos uskallat.

        Et muuten uskalla!

        Joo mutta juutalaiselle kääpiölle mä kyllä uskallan.

        Kyllä varkulla uskallan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta juutalaiselle kääpiölle mä kyllä uskallan.

        Kyllä varkulla uskallan!

        No selvä.

        Odotan videota!


      • Anonyymi

        Kyllä Venäjä aina pärjääkin. Sanna on lapsimielinen ja hänen paikka olisi paremmin vaikka elintarviketeollisuuden hihnatyössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä kauanko Zelenski pysyy vallassa ennen kuin se syrjäytetään.
        Veikkaan ettei pysy edes tämän vuoden loppuun. Hyvä jos maasta pois hengissä pääsee.

        Joo Zeleä oma kansakin vihaa ja tappaisi heti jos olisi vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Ukraina kiva maa.
        Nyt sillä on pressana homokääpiö ja meinaavat vaihtaa sen pitkään mutt aivomössö-hakattuun boksaajaan.

        Ei tuosta Ukrainasta koskaan mitään puhuttu, luultiin kuuluvan Venäjäle ja parempi olisikin sillä USA on pumpannut sieltä mammonaa ja jopa lapsia ja lasten elimiä omille rahakkaille plösöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä kauanko Zelenski pysyy vallassa ennen kuin se syrjäytetään.
        Veikkaan ettei pysy edes tämän vuoden loppuun. Hyvä jos maasta pois hengissä pääsee.

        Vaalien jälkeen vaimoineen rintamalla rivimiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako siellä Moskovassa kun ei saa vieläkään kokista vai mistä kyse?

        Ei kokis ole loppunut missään vaiheessa.


    • Laitoin linkin aloituksen videoon Ukrainan Lutskissa asuvalle internet ystävälleni. Sanoi että tuo on totta. Ihmetteli mistä tiedän tilanteen? Valehtelin että minulla asuu toinen internet tuttu Mariupolissa, vaikka Vikin linkistähän minä tämän videon löysin :)

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla piikkivammainen ja 5g käyttäjä.
      Sekoilua.
      2014 alkoi natsi-invaasio ja tappaminen, varastelu, kiduttaminen ja ryöstöt....
      ONNEKSI Venäjä teki intervention kun Nato oli mukana hyökkäyksessään joka estettiin ja säästettiin lukuisia viattomia ihmisiä.

      Nytkin Ukrainanatsit tekivät siviilipommituksen leipomoon ja tappoivat lähes 30 viatonta ihmistä.

      Natsimieliset ovat sairaita ja syyttelevät omista paheistaan muita - mstäpä muustakaan mallinsa saavat kuin synkästä sisimmästään ja muitten alistamisesta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lapset vietiin Venäjälle turvaan ja länsi pitää sitä sotarikoksena.


    • Anonyymi

      Tämä Viktor on tunnettu vääräleuka.
      Irvisteli kyllä mukavasti tuon että Venäjä kunnostaa alueita jotka aikoo luovuttaa takaisin Ukrainalle.

      • Anonyymi

        Ei siis ymmärrä tilannetta.


    • Anonyymi

      Venäjä on hiljalleen uudelleenrakentanut kaupunkia. Tavoite venäläisten vapauttamisesta savutettu ja puolustuslinjat pitää. Uudelleenrakennus jatkuu.

    • Anonyymi

      Nasun tuhkis ei taas nouse edes viagralla.

    • Anonyymi

      20 päivää Mariupolissa voitti eilen Oscarin vuoden parhaana dokumenttielokuvana.
      Löytyy YLE Areenasta.

      • Anonyymi

        Mariupol on savutettu sano venäläne lempeästi.


    • Anonyymi

      Montako kertaa paukkuu unohtuneet ammukset?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe