Tämä on mielestäni aika outoa, ei uskalleta kyseenalaistaa politiikkaa julkisesti siihen aikaan kun katsojaluvut ovat parhaimmillaan, mutta sitten satunnaisesti jossain pieniä palasia yritetään väliin laittaa sellaisiin aikoihin jolloin varmasti kukaan ei näe tai sitten johonkin yle areenaan piiloitetaan niin että niitä on vaikea löytää. Tämä ei ole hyvä tapa vaikuttaa mihinkään että annetaan vain yksi versio asioihin ja kaikki mikä ei tue nykyistä poliittista agendaa piilotetaan tai sensuroidaan kokonaan... Lisäki, minkä takia pitää politisoida kaikki? Itselleni tämä näyttää siltä että kaikki politisoidaan sen takia että kansa ei vain tajuaisi puuttua vaan ajattelisi että "kyllä joku hoitaa meidän puolesta". Ja minkä takia ihmiset välittävät muiden eläinten hyvinvoinnista enemmän kuin lajitoveriensa? Kyllä niin tänäänkin telkussa oltiin niin huolissaan siitä "voi kuinka kuinka eläinten hoito on suuri bisnes", mutta samasta asiasta ei olla huolissaan ihmisten kanssa. Kyllä ihmisiä yritetään orjuuttaa oikein suurella urakalla, mutta muita eläimiä kohdellaan kuin jumalia!
Nimim: pirunärsyyntynytihmiseläin
Minkä takia yleis radiolla otetaan kriittisesti kantaa poliittisiin asioihin vain harvoin?
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Jännä muute nyt että vassari yle on tekemässä oikeisto stubista pressaa??
- Anonyymi
Ei ole mitään "oikeistoja ja vasemmistoja" erikseen... nykyään "vastavoimat" puhaltaa samaan globalisti pussiin eikä oikeastaan kukaan nyky ehdokkaista kykene kantamaan kekkosen saappaita vaan pyydellään länneltä anteeksi ja pieritään itään. Joo jotkut siellä ehdokkaista puhuivat siitä että "juu pitäisi rauhaa alkaa hiomaan", mutta yksikin sanoi että "vain jos länsi antaa luvan". Nämä baalilaiset yrittävät vielä pidellä kiinni köydestä, mutta entäs jos nukkuvien puolue kerran nykäisisi, niin kyllä kaatuis baalin palvojat suoraan mutaan nolosti niin että heidän tekopyhyyden kaavut likaantuisi ja saisivat ruman iku-tahran merkiksi pahuudestaan!
Vielä on oikeita vastavoimia kyllä, kyse ei ole siitä mutta onkos oikeat vastavoimat hiljaa liikaa? Ano Turtiainen menettelee koska kuitenkin puhuu globalistista eliittiä vastaan. Vittupää globalistit lähettivät Väyrysen äänet viroon ja media tuttuun tapaan hiljaa! Kyllä, viimeistään nytten sais nukkuvien puolue herätä ja ottaa ohjat käsiinsä ja sanoa ISO EI STUBILLE eli henkilölle joka pitää kampanjansa logona pedari kolmio "A" kirjainta!
Nimim: pirunärsyyntynytihmiseläin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772