Vesilahden kaupat

Anonyymi-ap

Onko lakossa mukana vai toimiiko rikkurien voimalla 1-2 .2 .2024

8

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki auki mikä on aivan oikein

• Anonyymi

Eikös kaupanalan työntekijät ole juuri niitä pienipalkkaisia joilta ollaan ottamassa. Lampaita on ne jotka ei tue lakkoa vaan menee mm s.kaupan orjaksi lakkopäivänä.

• Anonyymi

Useemman 10 miljoonan tappiot . Turhanpäiväistä toimintaa sanon minä. Laki tarvis olla et lakot ovat kiellettyjä.

• Anonyymi

Keltään ei olla ottamassa mitään. Hallitus tekee parhaansa, että työpaikat lisääntyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltään ei olla ottamassa mitään. Hallitus tekee parhaansa, että työpaikat lisääntyvät.

Kyl se vaan on niin jotain on tehtävä .
        Jos yrittäjlltä otetaan vielä jotain pois tai korotetaan esim veroja . Työpaikkoja ei kohta ei ole . Mistäs sitten lakkoillaan ?

• Anonyymi

Näin Lempäälässä.

Huomenna on hiljaista, s-market auki klo12 asti ja lidl nähtävästi kokonaan kiinni. Apteekki on normaalisti auki, sisäänkäynti takaoven kautta.

• Anonyymi

Olen ollut kaksi viikkoa käymättä ruokakaupoissa, jotta voin keskittää ostokseni näihin kahteen päivään. Pitäähän kauppoja tukea ja haluan nimenomaisesti tukea niitä kauppoja, joiden ovi on tänään ja huomenna auki.

• Anonyymi

Ihminen hamstraa ja ostaa kaikkea turhaa kassikaupalla ja lihottaa itsensä muodottomaksi syömällä. Ja siihen on vain yksi syy joka on LAKKO joka kestää pari päivää vain pelotteena että nyt ihan varmasti loppuu kaikki kaupoista HUOH! Voiko pöljempää olentoa olla kuin ihminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4744
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      254
      1416
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1151
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe