Miksi ajattelet että juna meni jo

Anonyymi-ap

Kaivattusi suhteen?

181

3030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska oma ihastus on kestänyt pitkään niin oletan että jos toisella oli jotain takaspäin niin se on ajat sitten jo häneltä unohtunut.

      • Anonyymi

        Eli oletat vaan? Minkäalaista miestä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oletat vaan? Minkäalaista miestä kaipaat?

        Niin oletan vaan. Sellaista vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletan vaan. Sellaista vaan.

        No millaista vaan? Ehkä mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millaista vaan? Ehkä mua?

        Ehkä sua. Ei täällä voi tietää. Ihanaa miestä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sua. Ei täällä voi tietää. Ihanaa miestä tietysti.

        Juu... no vtut se nainen mua kaipaa. Ilmaa olin sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sua. Ei täällä voi tietää. Ihanaa miestä tietysti.

        Kaikki petkutus ja huijaaminen laittaa miettimään onko se vaan mun kohtalo etten löydä oikeaa rakkautta ikinä. Sama kai se on elääkö tässä enää edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu... no vtut se nainen mua kaipaa. Ilmaa olin sille.

        No hän ei ajattelisi noin, koska ei ollut vain ilmaa. Menen nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki petkutus ja huijaaminen laittaa miettimään onko se vaan mun kohtalo etten löydä oikeaa rakkautta ikinä. Sama kai se on elääkö tässä enää edes.

        Elämässä on muutakin kuin parisuhteet ja rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä on muutakin kuin parisuhteet ja rakkaus.

        En ole sokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän ei ajattelisi noin, koska ei ollut vain ilmaa. Menen nyt nukkumaan.

        Mut hei, hyvää yötä kun menet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu... no vtut se nainen mua kaipaa. Ilmaa olin sille.

        Ilmeisesti et ole saanut irl viestejä puhetta siihen suuntaan päin?Pelkän palstan perusteella tai oman väärän tulkinnan perusteella ei voi tehdä noin jyrkkää johtopäätöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei, hyvää yötä kun menet.

        Kiitos toivotuksesta. Nukun aivan surkeasti nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä on muutakin kuin parisuhteet ja rakkaus.

        Jokainen tunne salaista tuskaa tuo, ken on lempinyt, on myöskin itkenyt: jos merten kuohuja lie rakastanut tai naiselle lie suonut sydämensä.
        ( Lermotov )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sokea.

        Vaikutat sokealta ja tyhmältä, kun kuvittelet onnen saapuvan sinulle jonkin ihmisen muodossa.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ihan yleisellä tasolla siksi, että mies kyllä pitäisi yhteyttä, jos olisi kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Pidätkö itse yhteyttä mieheen kun olet kiinnostunut? Nyt on vuosi 2024. Tasa-arvosta puhuttu jo kun mummosi oli nuori tyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itse yhteyttä mieheen kun olet kiinnostunut? Nyt on vuosi 2024. Tasa-arvosta puhuttu jo kun mummosi oli nuori tyttö!

        Kyllä. Ellei vastavuoroisuutta ole, niin ymmärrän viestin ja totean ettei häntä ilmeisesti kiinnosta olla tekemisissä.

        Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ellei vastavuoroisuutta ole, niin ymmärrän viestin ja totean ettei häntä ilmeisesti kiinnosta olla tekemisissä.

        Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta.

        Aika samoilla linjoilla olen.Monasti mietin jos olisin syntynyt mieheksi et minä ihastuneena olisin se kuka tekee aloitteen ja "jahtaa" häntä sitten.


      • Anonyymi

        Niin yleisellä kyllä mut ihmisillä on rajoitteensa.Varsinkin kun ei ole enään mikään teini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samoilla linjoilla olen.Monasti mietin jos olisin syntynyt mieheksi et minä ihastuneena olisin se kuka tekee aloitteen ja "jahtaa" häntä sitten.

        No onko se mies sit esim sun kohalla hienoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ellei vastavuoroisuutta ole, niin ymmärrän viestin ja totean ettei häntä ilmeisesti kiinnosta olla tekemisissä.

        Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta.

        "Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta."

        Aaah.

        Eli Rusinat pullasta tasa-arvo.

        Mies jahtaa, nainen odottelee tai menettää "itsekunnioituksensa".

        Huutonaurua.

        Vitun lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta."

        Aaah.

        Eli Rusinat pullasta tasa-arvo.

        Mies jahtaa, nainen odottelee tai menettää "itsekunnioituksensa".

        Huutonaurua.

        Vitun lapsellista.

        Kohdata ja nähdä, sydämissä laulu helkähtää tunnustaen . . . Suudelma - Ja rinta rintaan painaa kun kaksi yhdeks' tulenliekiks' syttyy ja ruumis sekä sielu yhdeks' sulaa; ei koskaan eroon käydä vaan kuolla rinnakkain . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin ei kiinnosta tippaakaan ryhtyä jahtaajan rooliin, joten ei tämä liity tasa-arvoon, vaan itsekunnioitukseen. Tasa-arvo ei mielestäni tarkoita, että sukupuolten tulisi käyttäytyä samoin vaan tasa-arvoisuutta ja arvostusta sukupuolten välisistä eroavaisuuksista huolimatta."

        Aaah.

        Eli Rusinat pullasta tasa-arvo.

        Mies jahtaa, nainen odottelee tai menettää "itsekunnioituksensa".

        Huutonaurua.

        Vitun lapsellista.

        No käsitä kirjoittamani haluamallasi tavalla, jos koet olevasi oikeassa.

        Itsekunnioituksen menettämisellä viittaan siihen, että jahtaa jotakuta, joka on jo osoittanut ettei häntä kiinnosta.

        Ja kyllä. En jaksa kovin kauaa olla kiinnostunut miehestä, joka heruttelee ja pönkittää itsetuntoaan yrittämällä saada naisen jahtaamaan itseään. Hän tavallaan menettää miehisyytensä silmissäni.

        Aloitteenhan voi tehdä kumpi tahansa.

        Onko jahtaaminen osoittautunut kohdallasi menestyksekkääksi vai oletko useinkin jahdattavana?


    • Anonyymi

      Ajattelen, että vaikka hän ehkä jollain tasolla piti tai arvostikin minua menneisyydessä tietyssä vaiheessa, niin aikaa on jo kulunut sen verran, että hän on varmaan unohtanut minut - ja hänellä on varmaan niin monia ihailijoita jonossa, että ne tarjoavat hänelle kaikkea sellaista, mitä minä en voisi tarjota. Minullakin ehkä oli joskus jonkinlainen etsikkoaikani, mutta en osannut käyttää sitä hyväkseni ja edistää asioita oikealla tavalla.

      • Anonyymi

        Mä olen äärimmäisen älykäs ja kykenevä ihminen!


      • Anonyymi

        Mitä asioita sun piti edistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita sun piti edistää?

        Edistää meidän välejä läheisemmiksi ja luottamuksellisemmiksi, rennommiksi, syvemmiksi jne., mutta myös edistää esim. kesken olevia opintoja ja muuta sellaista.


      • Anonyymi

        Teitkö jotain peruuttamattoman idioottimaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edistää meidän välejä läheisemmiksi ja luottamuksellisemmiksi, rennommiksi, syvemmiksi jne., mutta myös edistää esim. kesken olevia opintoja ja muuta sellaista.

        No mitäpä oli mieltä tämä nainen siitä, tuliko lähestymiskieloa kimppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä oli mieltä tämä nainen siitä, tuliko lähestymiskieloa kimppu?

        "Tuliko lähestymis kieloa kimppu", haha. Ei tullut, mutta hän vaikuttaa poistaneen numeroni tai blokanneen sen. Itsekin tosin aikoinaan poistin hänet Fb-kavereista, kun oli ns. tilanne päällä ja kommunikointi kävi mahdottomaksi. En vaan jotenkin osannut hänen kanssaan jutella rennosti ja luontevasti, kun oli suuria tunteita ja halu saada kaikki nopeasti etenemään. Se on kumma juttu, miten sitä voi jutella ihan rennosti niitä näitä kaikkien sellaisten naisten kanssa, joista ei ole yhtään kiinnostunut, mutta sitten sen kanssa, josta on kiinnostunut, on vaikeaa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö jotain peruuttamattoman idioottimaista?

        No ehkä ei mitään peruuttamattoman idioottimaista. Sinänsä pieniä juttuja, mutta sellaisia pikku mokia tuli tehtyä useamman kerran, joten hän pitää minua varmaan toivottomana tapauksena.


      • Anonyymi

        Kuin ensilumi putoilevat puusta hennot kukat; mun tuskani kuin liekki nousee taivaaseen: Se saavuttavi kukkivaiset puistot ja iltaruskon hehkuun sulaen se sammuttavi tähtein kirkkaat säteet . . . Mua riuduttava onnenkaipuu luokses ajaa! Mutt' kauheimpaankin kohtaloon iloisin mielin alistun ma aina, jos sinut pelastaa vain tuskaltasi voin!


    • Anonyymi

      no ei tänne viitsi mitään kaunista ja tunteellista kirjoittaa kun ",syövät" sitä kautta ja joku hyökkää aina niiden kirjoitusten päälle ja luulee kaicatuksern tai haluaa tuhota suhdetta sitä kautta.

    • Anonyymi

      Kolke on sama ennen ja jälkeen.

    • Anonyymi

      Ei se koskaan pysähtynyt asemalleni. Nainen ei tiedä että minun luonani oli pysäytyspaikka. Ajaa lujaa ohi kun on niin hiljainen ja aavemainen hylätty asema. Hämähäkin seittiä joka paikassa.

      • Anonyymi

        Miksi sä puhut näin toisesta ihmisestä? Miksi olet tullut kiinni tilanteeseen ja ihmiseen jota ei ole olemassa? Silloin sulla on vastuu asiasta


      • Anonyymi

        Jos vaikka se asema pitäis vähän meteliä..


      • Anonyymi

        Jos kerran lujaa ajaa ohi, niin🤔


    • Anonyymi

      Ei meillä ollut edes mitään junaa. Olin miehelle vain joku jolla leikkiä aikansa kuluksi ja joku josta saa itsetunnon kohotusta.

      • Anonyymi

        Sama vanhemalle naiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vanhemalle naiselle!

        Voi vattu teijän kanssa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vattu teijän kanssa taas.

        T.se joka ei päässyt leikkiin mukaan😤 myös vanhempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T.se joka ei päässyt leikkiin mukaan😤 myös vanhempi nainen.

        Oli muuten aika mielen kiintoisia asentoja kastella kukkia yms. vanhemalla naisella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika mielen kiintoisia asentoja kastella kukkia yms. vanhemalla naisella

        Väärin arvattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu.

        Ei silmät valehtele!. Ei tarvi arvailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika mielen kiintoisia asentoja kastella kukkia yms. vanhemalla naisella

        Tästä voisi kertoa hieman lisääkin :) joku vanhempi nainen sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voisi kertoa hieman lisääkin :) joku vanhempi nainen sivusta.

        Kerran huomasi minut ja alkoi hoitamaan kukkia jalat suorana taivuttaen selän alas eli 90 asteen kulma. Olihan se mukava katsella peppua ja sääriä. kerran kävelessäni ohi vähän matkan päästä luki kirjaa. 2 minuutin päästä kun tulin takaisin hoiteli kukkia toinen jälka ensimmäisellä rappusella ja toinen jalka maassa , selkä taivutettuna hieman eteen . silloinkin oli ihan mukava katsella säärtä ja peppua:) tässä vain muutama esimerkkki:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran huomasi minut ja alkoi hoitamaan kukkia jalat suorana taivuttaen selän alas eli 90 asteen kulma. Olihan se mukava katsella peppua ja sääriä. kerran kävelessäni ohi vähän matkan päästä luki kirjaa. 2 minuutin päästä kun tulin takaisin hoiteli kukkia toinen jälka ensimmäisellä rappusella ja toinen jalka maassa , selkä taivutettuna hieman eteen . silloinkin oli ihan mukava katsella säärtä ja peppua:) tässä vain muutama esimerkkki:)

        Kukista tulee mehiläisiä, ei hyvä i fear bugs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten aika mielen kiintoisia asentoja kastella kukkia yms. vanhemalla naisella

        Jos meni pilatesreenit samalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu.

        Sitä kyllä varmasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran huomasi minut ja alkoi hoitamaan kukkia jalat suorana taivuttaen selän alas eli 90 asteen kulma. Olihan se mukava katsella peppua ja sääriä. kerran kävelessäni ohi vähän matkan päästä luki kirjaa. 2 minuutin päästä kun tulin takaisin hoiteli kukkia toinen jälka ensimmäisellä rappusella ja toinen jalka maassa , selkä taivutettuna hieman eteen . silloinkin oli ihan mukava katsella säärtä ja peppua:) tässä vain muutama esimerkkki:)

        Hitto tää oot sinä, mut miks toi en oo minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto tää oot sinä, mut miks toi en oo minä.

        Kerran kun kävin pyytämänsä apua ja sovittiin että tulen hakemaan sitten kun tarvin. Hän tuli pikkareissa avamaan oven 🤗 taisi myös hiukan leikitellä ovella kun yritin avata niin hän veti kiinni🤫 osuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran huomasi minut ja alkoi hoitamaan kukkia jalat suorana taivuttaen selän alas eli 90 asteen kulma. Olihan se mukava katsella peppua ja sääriä. kerran kävelessäni ohi vähän matkan päästä luki kirjaa. 2 minuutin päästä kun tulin takaisin hoiteli kukkia toinen jälka ensimmäisellä rappusella ja toinen jalka maassa , selkä taivutettuna hieman eteen . silloinkin oli ihan mukava katsella säärtä ja peppua:) tässä vain muutama esimerkkki:)

        Ikävää palauttaa sinut maan pinnalle. Todennäköisesti hän kasteli normaaliin tapaan kasveja. Eikä hän myöskään voinut tietää, että menet 2 minuutin päästä uudelleen ohi. Eli siirtyminen lukemisesta kasteluun ei liittynyt millään tavalla sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää palauttaa sinut maan pinnalle. Todennäköisesti hän kasteli normaaliin tapaan kasveja. Eikä hän myöskään voinut tietää, että menet 2 minuutin päästä uudelleen ohi. Eli siirtyminen lukemisesta kasteluun ei liittynyt millään tavalla sinuun.

        Kyllä tiesi että tulen takaisin. Eikä kastellut kukkia vaan hoisi! Kyllä ne nyt vaan liittyy.
        Selviä asiota on ihan turha kiistää. Jos ei nyt ihan tyhmänä pidä että uskoisin! Toki liittyy myös muita asiota jotka näitä tukee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiesi että tulen takaisin. Eikä kastellut kukkia vaan hoisi! Kyllä ne nyt vaan liittyy.
        Selviä asiota on ihan turha kiistää. Jos ei nyt ihan tyhmänä pidä että uskoisin! Toki liittyy myös muita asiota jotka näitä tukee

        Edelleen epäilen. Itse olen tuontyyppisessä asennossa saattanut nyppiä kuivuneita kukkia. Asento ei kyllä ole omalla kohdallani liittynyt kehenkään ohikulkijaan, saatikka, että olisin asettautunut tiettyyn asentoon. Mutta mikä olen sanomaan kenenkään toisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen epäilen. Itse olen tuontyyppisessä asennossa saattanut nyppiä kuivuneita kukkia. Asento ei kyllä ole omalla kohdallani liittynyt kehenkään ohikulkijaan, saatikka, että olisin asettautunut tiettyyn asentoon. Mutta mikä olen sanomaan kenenkään toisen puolesta.

        Kyllä sitä aina epäillä saa😇 samalla lailla hän olis kieltänyt vaikka tarkoituksella teki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen epäilen. Itse olen tuontyyppisessä asennossa saattanut nyppiä kuivuneita kukkia. Asento ei kyllä ole omalla kohdallani liittynyt kehenkään ohikulkijaan, saatikka, että olisin asettautunut tiettyyn asentoon. Mutta mikä olen sanomaan kenenkään toisen puolesta.

        Ätmin mielikuvitus tarinaa yksin keskustellen!


    • Anonyymi

      Kun linjalta ei ole kuulunut edes rahinaa yli vuoteen, niin kyllä se meni jo ja minä jäin asemalle.💔

    • Anonyymi

      Minä ajattelen, että juna meni kaikkien muitten suhteen. Paitsi ihmisen, jonka kanssa elän parisuhteesa. Ainoa jota jaksan hetkittäisistä tympääntymisistä huolimatta kuljettaa mukana elämässäni.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ja en ole kellekkään mitenkään tärkeä ihminen, joten miksi roikkuisin kiinni heissä joille en merkkaa mitään? En ole niin itsetuhoinen.

        Jasu


    • Anonyymi

      Sivusta vain, jokainen käsittelee asioita omalla tavalla, jos itsellä tilanne muuttuu muuksi, johtuu se yleensä vain siitä, että usko hyvään katoaa? Ihmiset aistii paljon asioita, jollei niihin sisälly puhetta ja mielipiteiden vaihtoa. Silloin on vain mielikuvitus apuna.

      • Anonyymi

        täältä välistä ,sano suoraan älä kiertele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täältä välistä ,sano suoraan älä kiertele.

        En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi neuvoa toisia ihmisiä olemaan ”kiertelemättä”. Tarvetta sellaiseen ei yksinkertaisesti ole. Kierteleminen voi jatkua, jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi neuvoa toisia ihmisiä olemaan ”kiertelemättä”. Tarvetta sellaiseen ei yksinkertaisesti ole. Kierteleminen voi jatkua, jossain muualla.

        ihana olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi neuvoa toisia ihmisiä olemaan ”kiertelemättä”. Tarvetta sellaiseen ei yksinkertaisesti ole. Kierteleminen voi jatkua, jossain muualla.

        Näin ei todellakaan voi enää jatkua, eteenpäin sanoi keskusta ja nousee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihana olet.

        Miksi valitsette aina kaksimielisen tulkinnan?


    • Anonyymi

      Kukin ajattelee tavallaan ja kokemukset jne. vaikuttavat tehtyihin päätöksiin. Oma tieto on kuitenkin tärkeintä ja intuitio miten kaikki olisi mennyt.

    • Anonyymi

      It kinda whistled on its way past.

      • Anonyymi

        Careless whistle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Careless whistle?

        Yep
        Time can never mend
        The careless whispers of a good friend
        To the heart and mind
        Ignorance is kind
        There's no comfort in the truth
        Pain is all you'll find


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yep
        Time can never mend
        The careless whispers of a good friend
        To the heart and mind
        Ignorance is kind
        There's no comfort in the truth
        Pain is all you'll find

        Ai jaa mulla on kyllä eri sakramentti


    • Anonyymi

      Huomenna ei junat kulje tulla jutulle

    • Anonyymi

      Kyllä sen tietää sydämessään. Intuitio ja kokonaiskäsitys tapahtumien kulusta.

      • Anonyymi

        Juu uutta kokonaiskuvan käsitystä alkaa olla liikkeellä, on peruuttamaton asia


    • Anonyymi

      Enhän ajattele. Juna odottaa toivottavasti asemalla niin kauan, kunnes saadaan tilaisuus selvittää onko tunteet molemminpuoliset.

    • Siitä, kun tiedostaa, ettei voi enää vastailla tälläisiin kysymyksiin edes ja koko palstalla olo tuntuu lähes turhalta.

      • Anonyymi

        jani eikö se mennyt niin että netalla on poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani eikö se mennyt niin että netalla on poikaystävä.

        Ihan sivusta palstaa seuranneena kommentoin. Eikö olisi jo aika lopettaa tuo. Vaikuttaa suoraan sanottuna sekä ilkeältä että lapselliselta touhulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta palstaa seuranneena kommentoin. Eikö olisi jo aika lopettaa tuo. Vaikuttaa suoraan sanottuna sekä ilkeältä että lapselliselta touhulta.

        Eikö ois aika jo lopettaa tämän äijän kehittelemien feikkidraamojen onkiminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ois aika jo lopettaa tämän äijän kehittelemien feikkidraamojen onkiminen?

        Joo ei oo mitää filantropiaa tämä, ei jatkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ois aika jo lopettaa tämän äijän kehittelemien feikkidraamojen onkiminen?

        Kukahan se draamoja täällä kehittelee? 😄 En kyllä ymmärrä sinua. Ehkä kyse henkisen puolen sairaudesta, ehkä sinulla on vain niin paha olla tai ehkä olet vain ilkeä ihminen. En osaa sanoa, mutta kyllästyttää kyllä nämä sinun kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se draamoja täällä kehittelee? 😄 En kyllä ymmärrä sinua. Ehkä kyse henkisen puolen sairaudesta, ehkä sinulla on vain niin paha olla tai ehkä olet vain ilkeä ihminen. En osaa sanoa, mutta kyllästyttää kyllä nämä sinun kommenttisi.

        Samat sanat, jatkojalostukset kielikiemurointineen samoin ovat ihan turhia


    • Anonyymi

      Nainen itse kertoi ihastuneensa seuraavaan. Arvostan avoimuuttansa ja rehellisyyttänsä.

    • Anonyymi

      En usko että on mennyt. Olen varma että tapaan vielä erään itseäni vanhemman, hyvävartaloisen ja mukavan naisen kanssa ja nautimme ennen muuta hyvästä seksistä.

      • Anonyymi

        Tajuatkohan itse ollenkaan miten alentavasti ja iljettävästi puhut kiinnostuksestasi häneen? Joka postaus on tuota samaa pinnallista lirua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatkohan itse ollenkaan miten alentavasti ja iljettävästi puhut kiinnostuksestasi häneen? Joka postaus on tuota samaa pinnallista lirua.

        Eikö erotiikka kiinnosta vai mistä moinen vihaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö erotiikka kiinnosta vai mistä moinen vihaisuus?

        Siinä on jotain vastenmielistä, että aina korostuu vain muodot ja seksuaalisuus. Oletteko molemmat tyhjäpäitä vai miksi ei mitään syvempää yhteyttä tunnu olevan tai sitä edes kaivata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on jotain vastenmielistä, että aina korostuu vain muodot ja seksuaalisuus. Oletteko molemmat tyhjäpäitä vai miksi ei mitään syvempää yhteyttä tunnu olevan tai sitä edes kaivata?

        Miksi puhut monikossa täällä? Kuka hänellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut monikossa täällä? Kuka hänellä on?

        Luetun ymmärtäminen on sinulla nyt vähän hukassa. Ja muukin ymmärtäminen, jos kuvittelet, että tietäisin "kuka hänellä on".

        Antaa olla. Menen leipomaan sämpylöitä.


      • Anonyymi

        Sulla on joku fetissi johku milffeihin. Roikut vissiin mature sex -paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen on sinulla nyt vähän hukassa. Ja muukin ymmärtäminen, jos kuvittelet, että tietäisin "kuka hänellä on".

        Antaa olla. Menen leipomaan sämpylöitä.

        Kenen sämpylöitä lähdit leipomaan, tule takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on jotain vastenmielistä, että aina korostuu vain muodot ja seksuaalisuus. Oletteko molemmat tyhjäpäitä vai miksi ei mitään syvempää yhteyttä tunnu olevan tai sitä edes kaivata?

        Miksi molemmat olisivat tyhjäpäitä? Ethän tiedä edes, olisiko nainen kiinnostunut mistään noin pinnallisesta. Kyseessä on pelkästään miehen toive ja fantasia naista koskien.

        Ihan vain sivusta naiselta kommenttina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on joku fetissi johku milffeihin. Roikut vissiin mature sex -paikoissa.

        Kuten bingossa tai zumbassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut monikossa täällä? Kuka hänellä on?

        Ehkä joku fiiraa pääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö erotiikka kiinnosta vai mistä moinen vihaisuus?

        Täälläkö sitä erotiikkaa sitten o?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatkohan itse ollenkaan miten alentavasti ja iljettävästi puhut kiinnostuksestasi häneen? Joka postaus on tuota samaa pinnallista lirua.

        Niin kyllä fiksumpi osaa vähän peittää panetustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten bingossa tai zumbassa?

        Kirjoittaja on ätmi mies, joka pukeutuu naiseks! Yrittää määräillä toisten asioita, ilman lupaa ja on kiusaaja, sairas ja kateellinen on!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      puolisosta enää paloja junaraiteilla

      • Anonyymi

        kaivaa tai ei mutta mennyt mikä mennyt


    • Anonyymi

      Koska se juna meni. Ette olleet oikeita toisille. Asiat olisi menneet muuten jos olisitte olleet.

      • Anonyymi

        Joten kannattaa hypätä uuteen junaan eikä vanhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten kannattaa hypätä uuteen junaan eikä vanhaan

        Niin kyllä joku lukee somemainoksia ja virittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten kannattaa hypätä uuteen junaan eikä vanhaan

        Monet hypänneet jo liikkuvasta junastakin.


    • Anonyymi

      mikä mätäni ei voi ajaa junalla uudestaan

    • Anonyymi

      ei keretty kaivaa kun juna korjasi

    • Muut osaa junailla asiat paljon paremmin. 🚂

      • Anonyymi

        Nii netan poikaystävä on varmasti nuorempi kuin 51 vuotias kömpelö mies


    • Anonyymi

      Vastaa edes osaan kyllä ja teillä on toivoa. Jos vastaat kaikkiin ei. Tuskin.
      -hän kuuntelee sinua ja huomioi tarpeesi ja toiveesi
      -hän välittää siitä miltä sinusta tuntuu
      -hän haluaa sinulle pelkästään hyvää
      -hän ei halua satuttaa sinua millään tapaa
      -hän puhuu totta asioista ja itsestään
      -jos hän on tehnyt väärin hän pyytää anteeksi ja pyrkii muuttamaan toimintaansa

      • Anonyymi

        Vastaus on EI kaikkiin kohtiin.


      • Anonyymi

        Jos haluaa pumpulissa elää niin voi uskoa tuohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa pumpulissa elää niin voi uskoa tuohon

        Minkälaisten ihmisten kanssa sinä oikein olet tekemisissä?? Nuohan on ihan perusjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisten ihmisten kanssa sinä oikein olet tekemisissä?? Nuohan on ihan perusjuttuja.

        Samaa ihmettelen ja toisaalta en. Kyllä on olemassa ihmisiä, jotka eivät pysty asettumaan toisen asemaan, eivätkä koe itsessään mitään vikaa. Toivottavasti päätyvät yhteen kaltaisensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisten ihmisten kanssa sinä oikein olet tekemisissä?? Nuohan on ihan perusjuttuja.

        Oletko sinä ihmisten kanssa tekemisissä ollenkaan? Sivusta syvemmän tason kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa pumpulissa elää niin voi uskoa tuohon

        Eikö tämä ole ihan normaali kanssakäymisen oletus kaikessa vuorovaikutuksessa?


    • Anonyymi

      Kun tajusin ettei ihastunut mies käyttäydy siten että ottaisi riskejä ihastuksensa menettämisestä ja yrittäisi tehdä mustasukkaiseksi muille jne.

      • Anonyymi

        Se on juuri näin. Välittävä mies ei toimi niin. Eikä muuten nainenkaan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Aidosti välittävä ja ihastunut ei pelaile tunteilla. Siiyä sen tietää mitä olet toiselle.


    • Anonyymi

      Koska kaikkea ei voi sietää ja antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Se miten elämä tuo ja vie on vielä hämärän peitossa, enemmän huolissani läheisistäni.

    • Anonyymi

      En tiedä. Tunnen paljon lämpöä ja jännitystä häntä kohtaan vieläkin. Hän varmaan inhoa ja vihaa minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Miksi noin ääripään tunteita? Eikö voi olla ihan normaali jotain ihmistä kohtaan? Neutraali, ei vain kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ääripään tunteita? Eikö voi olla ihan normaali jotain ihmistä kohtaan? Neutraali, ei vain kiinnostunut?

        Toivotaan, että näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ääripään tunteita? Eikö voi olla ihan normaali jotain ihmistä kohtaan? Neutraali, ei vain kiinnostunut?

        Kunhan ei yöunet mene trollimiehen lauseita miettiessä


    • Anonyymi

      Jos juna meni niin meni luottamuspulan takiaan 😂

    • Anonyymi

      Ei sitä junaa ole koskaan ollutkaan, koska hänellä ei ole ollut kiinnostusta ja sitä paitsi hän on jo onnellisessa suhteessa toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos toinen ei vastaa viesteihin niin kai tässä tyhmäkin pikkuhiljaa alkaa tajuumaan.

    • Anonyymi

      Koska konduktöörit on lakossa.

      • Anonyymi

        Full support vai onko


    • Anonyymi

      Koska minä olin valmiina asemalaiturilla, mutta hän oli junan vessassa jonkun toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Koska ihastuin niin kauan aikaa sitten. Kukaan mies ei voi niin pitkään olla kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Kirjoitin eilen samalla tavalla tuonne alkuun. Ollaan sata samanlaista samoissa ajatuksissa.


      • Anonyymi

        Jännä homma, että sun tarinoissa on mies miehestä kaikki kiinni. Älä luo paineita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä homma, että sun tarinoissa on mies miehestä kaikki kiinni. Älä luo paineita

        On kaikenlaisia tarinoita. Älä vähättele


      • Anonyymi

        Minä olen ollut ihastunut yhteen naiseen jo kymmenen vuotta. Toki se tulee ja menee, joten pystyy ihastumaan muihinkin, mutta aika ei siis todellakaan ole mikään este. Nytkin tiedän hyvin, että jos juttelisin hänelle, niin muita ei mahtuisi mieleen ainakaan kuukauteen. Välitkin ovat menneet, joten ehkä olen vaan tyhmä. - joku muu


    • Anonyymi

      never say never..

    • Anonyymi

      Koska juna meni rikki johonkin välille ja kiskoilla on niin paljon lunta, että resiinalla ei pääse tarkistamaan vahinkoja.

    • Anonyymi

      Lättähattu jäi jo eläkkeelle.

      • Anonyymi

        No mutta sittenhän ei kannata enää kolistella menemään


    • Anonyymi

      Minun junani nykyaikainen lienee, koska siihen saisi mukaan bassoja ja discopallon edes pienen.

      • Anonyymi

        Stand by asennossa


      • Anonyymi

        Että sterkat löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stand by asennossa

        Varmaan jollekin seisokissa on,
        eli sen on päättänyt koura kohtalon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sterkat löytyy?

        Sterkoista en sen kummemmin mainostele,
        vaan siveysvyötä kainovienosti fiksailen.

        Kun tunteet yhtä kohtaan luutuvat,
        en silloin pysty muita haluamaan.

        Kyse tässä ei ole ylpeydestä,
        vaan pään sisäisestä ja sielun rytmistä.

        Tiedän vielä koittavan sen päivän,
        kun tunnen auringon lämmittävän
        ja sydämen yli pääsevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jollekin seisokissa on,
        eli sen on päättänyt koura kohtalon.

        Ei ole sitten Pohjolan miehiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sitten Pohjolan miehiä..

        Kyllä junani edelleen samassa naapurissa varikkoaan pitää, mihinpä ne kylvämänsä sähköt ja rakkauden jyvät muuallekaan itää.

        26:01


    • Anonyymi

      Ei pelkästään juna, aikakin ajaa jo ohi. Tästä ei enää kaunistu enkä nuorene. Hänellä on uudet kohteet.

      • Anonyymi

        Miten tiedät että on uudet kohteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tiedät että on uudet kohteet?

        Olisiko tehnyt jonkinlaista salapoliisin työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tiedät että on uudet kohteet?

        Minkä takia haluat uskotella itsellesi, että kukaan nainen kirjoittaisi näin? Oletko alentuneesti syyntakeinen ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tehnyt jonkinlaista salapoliisin työtä.

        Millä tavalla? Haluan niin lähteä fantasiointiisi mukaan ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tiedät että on uudet kohteet?

        En tiedä, vaisto ohjaa tässä. Jos sinua ei kaivata, niin silloin on jatkettu matkaa. Turha näihin on jäädä roikkumaan. Tekee vain itsestään pellen.


    • Anonyymi

      minulla, ainakin, on 5,5 miljoonaa, verirahoilla ja huumerahoilla, mellastavaa,

      suomalaista, rakkaina, "tyttö" ystävinä,

      ja, sitten kun on verirahaa ja huumerahaa, tankattu, elämän kyllyydestä,

      vuodesta toiseen, ja, on, punainen hohtava, ferrari, auto, tallissa,

      niin, silloin jo unohdetaan kokonaan raamattukin, ja, jeesuskin,

      ja, mellastetaan lisää rahaa, minulle, ja, minulle, ja, minulle, ja, minulle,

      huutavat, suomalaiset,


      ja, minut tungetaan täyteen lääkkeitä, kun koitan saada edes hippusen,

      siitä valtavasta, omaisuudesta minkä suomalaiset, tienaavat,


      tai, härskisti käyttäen minua hyödyksi "tienaavat",

      ja, jättävät, minut ilman rahojen rahoja, taaskin,


      ja, suomen kirkko on täysin korruptoitunut, ja, on, jo, muutaman vuoden,

      pyörinyt täysin jo huumerahoilla ja verirahoilla,


      oi aikoja, oi tapoja,

      ja, pilkka, jeesusta, kohtaan on pahempaa kuin rooman aikoina,

      N

    • Anonyymi

      Kun nainen laittaa jalat ristiin ne pysyy ristissä.

    • Anonyymi

      KOSKA SITÄ JUNAA EI OLE EDES TULLU VIELÄ TÄHÄN IKÄÄN 60 V

    • Anonyymi

      Juna kulkee vaan, kulkee

    • Anonyymi

      Silloin kun ihminen on jo liian vanha tekeen jotain juttuja

    • Anonyymi

      Pettymys on suuri

    • Anonyymi

      Hån aloitti viime vuoden puolella välttelemään. Selkeät merkit siis että jäin junasta.

      • Anonyymi

        Niin, joku voi vältellä senkin takia, että luulee toisen haluavan asian olevan niin. Minä ainakin olen päättänyt, että en enää välttele, vaikka toinen välttelisi. Ihan sama, jos naama ärsyttäisi.

        🍰


      • Anonyymi

        Minusta myös tuntuu että teen välttelyä vuoron perään erään ihmisen kanssa ja juuri kun olen täysin varma ettei ole yhtään mitään niin jostain pompahtelee esiin taas uudestaan, tai sitten en osaa lukea ihmisiä paskan vertaa. Joka tapauksessa en käsitä miten voisin kuulua hänen kiinnostuksensa piiriin, tyhmä hän ei ole ja tuskin sokkokaan


      • Anonyymi

        Tämä välttely on kyllä mielenkiintoinen juttu. Oli pientä juttua yhden ihmisen kanssa ja sen jälkeen yhteydenpito katkesi kokonaan. Ei kuitenkaan mitenkään riitaisasti tms. Yli vuoden jo hän on vältellyt osumasta samaan paikkaan keinolla millä hyvänsä. Itse en ole vältellyt eikä tapahtuneilla asioilla ole minulle enään mitään merkitystä. Kunhan vain ihmettelen, koska samoissa porukoissa kumminkin pyöritään, joten välttelyn eteen on hänen pitänyt nähdä jopa vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä välttely on kyllä mielenkiintoinen juttu. Oli pientä juttua yhden ihmisen kanssa ja sen jälkeen yhteydenpito katkesi kokonaan. Ei kuitenkaan mitenkään riitaisasti tms. Yli vuoden jo hän on vältellyt osumasta samaan paikkaan keinolla millä hyvänsä. Itse en ole vältellyt eikä tapahtuneilla asioilla ole minulle enään mitään merkitystä. Kunhan vain ihmettelen, koska samoissa porukoissa kumminkin pyöritään, joten välttelyn eteen on hänen pitänyt nähdä jopa vaivaa.

        Kuulostaa että mielikuvituksesi keksii kepposia tai sitten hän ei ole vain kiinnostunut sinusta ja siksi välttelee.


    • Anonyymi

      Anteeksi, tekstini,

      niin, uskomattoman monta, lääkettä,

      ottanut, monta kuukautta, säännöllisesti joka päivä,

      että, aivot, väkisin tilttaavat, välillä,


      mielenterveyteen vaikuttavia lääkkeitä,

      ja, kuten tekstistäni ylhäällä näkee,

      niin, eivät, ole paljon kehittyneet vuosikymmenien kuluessa,


      N

    • Anonyymi

      😭Tieto

    • Anonyymi

      Se korvattiin bussivuorolla

    • Anonyymi

      Ei se juna mennyt, kun ei se koskaan tullutkaan.

    • Anonyymi

      Omaksikin yllätyksekseni en ajattele että juna ois mennyt. Mitä vaan voi tapahtua,hyviäkin asioita.

    • Anonyymi

      Mä oon aina jotenkin pitänyt häntä sellaisena pika ihastujana. Ihastui muhunkin salamannopeasti. Luulen että sinä aikana kun minä kaipaillut häntä hän saattanut kaivata 10 muitakin.

    • Anonyymi

      Tunne kuin ois jäänyt junan alle. Kai se sit meni jo

    • Anonyymi

      En sano niin, myö ollaan niin hitaita, joskus ;)

    • Anonyymi

      Juna ei ole vielä tullutkaan. Täällä asemalla odottelen.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Junat jäässä ja Saha.

    • Anonyymi

      VR purki jo asema rakennuksenkin...

      • Olin juuri sanomassa tätä samaa. Kaikki junat on menneet. Nyt vain odotetaan kuolemaa.🥀


    • Anonyymi

      Koitin juosta perään. Oli kuin ei ois huomannutkaan. Kerran pääsin jo rinnalle, huiskutin pari kertaa että huomaisi mut. Huiskutti kerran takaisin. Ei kääntynyt takaisin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe