Scanria, Lex perintä ja muut vastaavat

Anonyymi-ap

Kattokaa mitä käsittämätöntä p*skaa. Miten ees kehtaa olla olemassa tuollaiset talipäät?

Rikosilmoitukset menee eteenpäin harhaanjohtavasta markkinoinnista, epäselvistä sopimusjärjestelyistä ja huijauksista!
Kehtaavat kiusata pieniä yrittäjiä tällä toiminnallaan! Kyllä tekis mieli käydä vetelemässä avokkaalla niin, että lätty lätisee..

Hirveää kiusaamista! Tiedän monia uhreja jotka ovat joutuneet suorastaan ahdinkoon tai ovat jo olleet valmiina ahdingossa, kun joutuneet uhriksi. Helposti menee lankaan tämmöiseen palveluun.

Ja sitten toisena ääripäänä yhtä kova huijari joka on poistavinaan mukamas tietoja näistä hakemistoista 😆

Kukaan ei edes noihin päin katso, jos palvelua etsii. Kyllä nettisivut, oma mainostila ja somesivut riittää. Tarvi hömppälömppää!!

Älkää yrittäjät koskaan menkö tähän lankaan. Tarjoavat mukamas työnvälitystä yrittäjille. Oivoi.

Ajetaan yhdessä alas ja tehdään jokaiseen mahdolliseen paikkaan ilmoitukset kyseisestä pimeästä ja petollisesta toiminnasta.

Antakaa mun nauraa tälle itsekehulle!
https://www.scanria.fi/kotimaisen-yrityksen-vahvaa-tekemista-suomen-juhlavuotena/

25

2530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Infonor kuuluu samaan shittikonserniin kuten myös moni muu. Vahva epäilys, että kaikki vastaava kuuluu samaan. Ei mitään myötätuntoa ihmisiä kohtaan. ☹️

• Anonyymi

Täyttä paskaa kyseiset firmat.

Ajankohtaisohjelmat, Mot tai vastaavan pitäisi tutkia ja tehdä ohjelma tollaisesta kusettamisesta.

• Anonyymi

Lex perintä o n näiden yrityksiä huijaavien oma perintäyksikkö.

• Anonyymi

Mulle soitti elokuussa suomen numerokeskus oy.sta ihminen joka aloitti puhelun sanomalla että haluaa tarkastaa onko yritykseni tiedot oikein. Missään vaiheessa ei selvinnyt että olisin jotakin palvelua tilaamassa. Sain laskun 184,14€. Laiton sähköpostia etten ole mitään tilannut heiltä, niin muutaman päivän päästä tuli maksukehoitus 196,14€. Myöhemmin laittoivat spostia että olivat kuunnelleet nauhoitteen puhelusta ja siinä heidän mielestään ostan tuotteen. Kiistin asian mihin he ehdottivat että soittaisin heidän numeroonsa jossa saisin kuunnella nauhoitteen, kieltäydyin vedoten puhelun kalliiseen hintaan. Reklamoin laskusta heille määräajan puitteissa, siihen eivät ole vastanneet mitään. Tänään tuli tekstiviesti lex perinnältä että olenko huomioinut heidän yhteydenottonsa, mitään yhteydenottoa minulle ei ole tullut perille asti. Välillä jo mietin maksanko laskun että pääsen heistä eroon vai jatkanko taistelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle soitti elokuussa suomen numerokeskus oy.sta ihminen joka aloitti puhelun sanomalla että haluaa tarkastaa onko yritykseni tiedot oikein. Missään vaiheessa ei selvinnyt että olisin jotakin palvelua tilaamassa. Sain laskun 184,14€. Laiton sähköpostia etten ole mitään tilannut heiltä, niin muutaman päivän päästä tuli maksukehoitus 196,14€. Myöhemmin laittoivat spostia että olivat kuunnelleet nauhoitteen puhelusta ja siinä heidän mielestään ostan tuotteen. Kiistin asian mihin he ehdottivat että soittaisin heidän numeroonsa jossa saisin kuunnella nauhoitteen, kieltäydyin vedoten puhelun kalliiseen hintaan. Reklamoin laskusta heille määräajan puitteissa, siihen eivät ole vastanneet mitään. Tänään tuli tekstiviesti lex perinnältä että olenko huomioinut heidän yhteydenottonsa, mitään yhteydenottoa minulle ei ole tullut perille asti. Välillä jo mietin maksanko laskun että pääsen heistä eroon vai jatkanko taistelua.

Älä missään tapauksessa maksa mitään.

Onko oikeasti jotain epäselvää?

Ei sinun tarvitse taistella. Kyse on tunnetusta huijaustavasta. Sinua pidetään tyhmänä ja puolustuskyvyttömänä höppänänä. Ja ehkä laiskanakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä missään tapauksessa maksa mitään.

Onko oikeasti jotain epäselvää?

Ei sinun tarvitse taistella. Kyse on tunnetusta huijaustavasta. Sinua pidetään tyhmänä ja puolustuskyvyttömänä höppänänä. Ja ehkä laiskanakin.

Mietin vaan kun en ole ennen tällaiseen törmännyt, että onko heillä oikeasti oikeus laittaa lasku perintään. Pitääkö minun ottaa johonkin yhteyttä? Rikosilmoitus? Ei ole laiskuutta kun pohdin maksanko, en vaan halua joutua vaikeuksiin maksamattoman laskun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vaan kun en ole ennen tällaiseen törmännyt, että onko heillä oikeasti oikeus laittaa lasku perintään. Pitääkö minun ottaa johonkin yhteyttä? Rikosilmoitus? Ei ole laiskuutta kun pohdin maksanko, en vaan halua joutua vaikeuksiin maksamattoman laskun takia.

Todistit juuri olevasi laiska ja lukutaidoton. Onko sinulla mitään edellytyksiä pohtia mitään? Tiedätkö edes mitä "oikeus" tarkoittaa? Suomessa on kaikilla "oikeus" yrittää ihan vaapasti huijata toisia. Ei ole mitenkän rikollista. Aiheettoman laskun maksuhan on aina vapaaehtoista.

Opettele lukemaan. Oletko koskaan kuullut Googlesta? Oletko koskaan lukenut edes Suomi24:n viestejä? Tai lehtien otsikoita?

Montako tuhatta vastaavaa tapausta kuvittelet sattuneen. parin vuosikymmenen aikana? Arvaatkos mistä he saavat tulonsa? Mieti oikein tarkkaan. Lahjoittaako joku laiskuuttaan heille rahaa ja tukee heidän harjoittamaansa rikollista toimintaa?

Miksi sinut on valittu mahdolliseksi uhriksi? Ei ole huijareille ihan halpaa hupia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistit juuri olevasi laiska ja lukutaidoton. Onko sinulla mitään edellytyksiä pohtia mitään? Tiedätkö edes mitä "oikeus" tarkoittaa? Suomessa on kaikilla "oikeus" yrittää ihan vaapasti huijata toisia. Ei ole mitenkän rikollista. Aiheettoman laskun maksuhan on aina vapaaehtoista.

Opettele lukemaan. Oletko koskaan kuullut Googlesta? Oletko koskaan lukenut edes Suomi24:n viestejä? Tai lehtien otsikoita?

Montako tuhatta vastaavaa tapausta kuvittelet sattuneen. parin vuosikymmenen aikana? Arvaatkos mistä he saavat tulonsa? Mieti oikein tarkkaan. Lahjoittaako joku laiskuuttaan heille rahaa ja tukee heidän harjoittamaansa rikollista toimintaa?

Miksi sinut on valittu mahdolliseksi uhriksi? Ei ole huijareille ihan halpaa hupia.

Onpa ikävä kommentti sinulta. Miksi hyökkäät minua vastaan kun kysyn neuvoa? Voin olla laiska mutta lukutaidoton en ole, koska pystyn lukemaan todella ala arvoisen tyylisi kommentoida minun asiallista tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa ikävä kommentti sinulta. Miksi hyökkäät minua vastaan kun kysyn neuvoa? Voin olla laiska mutta lukutaidoton en ole, koska pystyn lukemaan todella ala arvoisen tyylisi kommentoida minun asiallista tekstiä.

Ei kannata välittää, huijarit vaan yrittää sotkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata välittää, huijarit vaan yrittää sotkea.

Mietinkin että kaikkia idiootteja maa päällään kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täälä, en maksa uhkaavat perinällä ja luottotietodolls

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän he juuri perustavat toimintansa- yrittäjä pelästyy seurauksia ja maksaa pois-- Todella härskiä toimintaa. Minulle kauppasivat taidevälitystä-- ja pyysin sähköpostiin lisätietoja joita en saanut, lasku tuli 2 kk päästä. Tein reklamaation ja se ei tunnu heihin vaikuttavan-- Olen jo eläkeläinen ja ihan samantekevää onko luottotiedoissa jokin merkintä vai ei.

• Anonyymi

Itsellä sama homma infonorin kanssa en tietääkseni mitään tilannut vaan odotin saavani sopimuspapereita katsottavaksi. kotona kun perehdyin firmaan tajusin sen kusetukseksi ja en mitään sopimusta olisi hyväksynyt. Noh kotiin tuli tietenkin lasku alvittomuutta tai 22 laskutuslisää ei edes mainittu puhelukeskustelun aikana . Reklaamatioon ei olla kahdessa viikossa vastattu vaan uutta laskua tulee ja perinnällä uhataan. Tarviiko tässä kohta jo asianajajaa hommata en periaattesta tätä kusetusta maksa

• Anonyymi

Miksi maksaisit aiheeettomia laskuja?

Ei tunnetuilla huijareilla ole pienintäkään mahdollisuutta saada sinulta senttiäkään.

Voivat tietysti viedä vain aikaasi ja aiheuttaa vaivaa. Ja jos huijareiden firma on varaton, niin heille ei tule edes oikeudenkäyntikuluja. Vain erittäin harvat huijarit pystyvät saamaan oikeuslaitoksen hoitamaan ilmaiseksi kaiken vaadittavan paperityön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi maksaisit aiheeettomia laskuja?

Ei tunnetuilla huijareilla ole pienintäkään mahdollisuutta saada sinulta senttiäkään.

Voivat tietysti viedä vain aikaasi ja aiheuttaa vaivaa. Ja jos huijareiden firma on varaton, niin heille ei tule edes oikeudenkäyntikuluja. Vain erittäin harvat huijarit pystyvät saamaan oikeuslaitoksen hoitamaan ilmaiseksi kaiken vaadittavan paperityön.

Sama firma huijasi minua myös-- ja nyt uhkaavat tratalla-- Mitä tässä voi tehdä? En aio maksaa mitään. Tuleeko ulosotto??

• Anonyymi

Meidän pitäisi tehdä yhdessä kanne heitä
      vastaan, jos niin minä olen mukana

• Anonyymi

Ei huijari ole tehnyt mitään laitonta eikä poliisi voi edes aloittaa tutkimusta.

Miksette lue kirjoituksia kymmenistä vastaavista tapauksista?

Yritys huijata ei ole rikos, vaikka siitä aiheutuisi vaivaa (tyhmille) uhreille.

Keksikää tapa aiheuttaa mahdollisimman paljon kustannuksia huijareille.

Asianajajan palkkaaminen ei kannata, sillä siitä voi aiheutua yllättäviä kustannuksia uhreille, jos huijareilta ei saa oikeudenkäynnissä perittyä mitään. Asianajaja voi luvata hoitaa homman ilmaiseksi ja periä kustannukset huijareilta, mutta jos se ei onnistukaan, niin arvaatteko kuka maksaa?

• Anonyymi

no nyt tuli lexperinnästä kuori, kaikki laskut reklamoitu infonorille ja nyt lexille(mikä kuuluu siis samaan konserniin) ja yllättävästi ei yli kuukauden jälkeen vieläkään ole vastausta tullut yhteenkään viestiin

• Anonyymi

Ei puolustyskykyisten huijaamiseen kannata uhrata yhtään lisää aikaa.

• Anonyymi

No nyt tulee jo lex perinnästä tekstiviestiä, oletko huomioinut yhteyden ottomme? Viestiin ei voi vastata, eivätkä itse ole yhteenkään viestiin edelleenkään vastanneet. Ihan ihmeellsitä, että tämmöinen touhu on suomessa laillista

• Anonyymi

Nyt uhkaillaan trattalla, pakko oli tehdä avain valitus hyvän perintäntavan vastaisesta toiminnasta kun reklamaatiot vain jätetään huomiotta ja nyt uhkaillaan jo luottotiedoilla

• Anonyymi

Onko asia edennyt???

• Anonyymi

Mulla sama homma,tänään tuli taas lasku Lexperinnältä jossa uhataan oikeudella ja maksuhäiriömerkinnällä...on tämä perseestä kun itse maksat kaikki laskut ajallaan niin tällainen ihme kusettaja ilmestyy kuvioihin!!!

• Anonyymi

Tein ilmoituksen aviin ja kyselin neuvoja muualta niin ilmeisti jonnekkin luottorekisteriin voin ilmoittaa tästä jos trattan tekevät, koska se ei ole laillinen riitautetussa laskussa. avin käsittely aika on 9kk tällähetkellä joten siitä ei liene apua, mutta mtn ei ei ole kolmeen viikkoon kuulunut. Ilmoitin myös heille, että tein ilmoituksen aviin hyvän perintätavan vastaisesta toiminnasta, josko he kohta luovuttaisivat ja etsisivät helpompia uhreja

• Anonyymi

Minulla on nyt sama homma menossa. Väittävät että olen tehnyt sopimuksen soitolla noin kuukausi sitten. Nyt tämä Lex perintä yrittää rahastaa.
      Ihmettelen miten näin paska yritys on voinut jatkaa toimintaansa yli kymmenen vuotta.
      Ehdotan että rupeamme puuhaamaan joukkokanetta.
      Löytyykö mukaan lähtijöitä. Joukon voimalla tämä paska saadaan päätökseen ja nämä kusipäät vastuuseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe