Mä en vieläkään suostu laihduttamaan sun takias

Anonyymi-ap

En suostu. Jos en kelpaa näin niin sitten en kelpaa.

40

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai sitä kenenkään miehen takia kannata laihduttaa? Jos haluaa oman itsensä takia laihduttaa, niin se on eri asia. Mukavaa päivää sinulle. Kommentoin vain, koska oli jollain tavalla ajankohtainen tuon laihduttamisen suhteen. 😊

• Anonyymi

Miksi sun puheenaiheet on tällaisia?

• Anonyymi kirjoitti:

No olen vasta laihduttanut. Kuinka niin, yritin vain kannustaa aloittajaa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi roikut tässä miehen feikkihahmossa, mitä yrität saavuttaa matami?

• Anonyymi

Kannattaa mennä kesällä läskileirille, siellä tapaa kaltaisiaan.

• Anonyymi

Ai niin kuin "Ernestin läskileirikesä" viitaten siihen elokuvaan?

kakkuhattutäti

• Anonyymi

Hyvin kelpaa.

• Anonyymi

Mikä sua niinku vaivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua niinku vaivaa?

Miten niin?

• Anonyymi

Mä en oo valmis olee sun laastaris, koska oot mustasydän.

• Anonyymi

Enkä mä olemaan tyhmien ihmisten sylkykuppi. Paljon ihmisiä jotka ei osaa asettaa ajatteluaan

• Anonyymi

Aiheetta

• Anonyymi

Luovutan! Lihon vuoksesi.

• Anonyymi

Turhaan laihdutat, et sillä saa naamaa paremman näköiseksi. :D

• Anonyymi

Etkä varmaan kyllä sinäkään edes pajavasaralla? Sivusta trollille hörisijälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä varmaan kyllä sinäkään edes pajavasaralla? Sivusta trollille hörisijälle

Hah hah...olipa hauskaa...piristikö ankeeta elämääsi???No hyvä.
        Ensinnäkään en ole läski ja toisekseen en ole kuitenkaan niin persenaama, koska olen parisuhteessa, toisin kuin monet muut. :D

• Anonyymi

Minä kiristän itseäni seuraavaa kohtaamista varten. Olin upea silloin ja olen koko ajan upeampi. Tahdon vain hänen näkevän, mitä ei tule koskaan saamaan. Liian.oaljon kyyneliä olen vuodattanut, niitä ei en ole. Mutta en kiristä nahkaa, että saisin hänet. Se juna meni jo.

• Anonyymi

Tämä sivukommentti.

• Anonyymi

Miksi mies performoit naisia noin, onko ereksuuniongelmia vai mistä kyse?

• Anonyymi

Kirjoituksesta päätellen hän ei tuollaisessa katkerassa lapsessa menettänyt mitään. Ylimieliset putoaa korkealta ja kovaa

• Anonyymi

Mä saattaisin muuten kyllä mutta kun valo pikkusen paistaa jo läpitte. Taidat mies joka näitä aloituksia kirjoittaa olla melko muhkea, fylliä ois vaikka joulupukiksi asti

• Anonyymi

Onko jollain niin lattea itsetunto, että se ei edes hän, kokee näiden miehen viiden penkin käänteispsykologiapuuppujen olevan totta? Kannattaa hankkia omanarvontunto jostain

• Anonyymi

Mieheltä voi vastaavaa jopa odottaa kulttuurisen kasvatuksen vuoksi, mutta nainen tekis itsestään täyden nollan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä voi vastaavaa jopa odottaa kulttuurisen kasvatuksen vuoksi, mutta nainen tekis itsestään täyden nollan😂

Talk about sad little pick me fool

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talk about sad little pick me fool

Or big, physically 🤔

• Anonyymi

Kukaan pudota painoaan kenenkään toisen takia vaan itsensä.

• Anonyymi

Tykkään, jos miehellä on vähän masua. Johtuu varmaan siitä, et itse olen heinänkorsi 😁

• Anonyymi

Fat fear is serious among many men.

• Anonyymi

Ihan sama minkälainen pötkylä mötkylä olet.

• Anonyymi

Oikea asenne! Laihdutus tapahtuu oman hyvinvoinnin takia ei muiden.

• Anonyymi

Aina voi miettiä asiaa toisinkin päin. Olisitko itse valmis suhteeseen, jos toinen olisi vaikkapa 50 kiloa ylipainoinen?

• Anonyymi

Minä laihdutan jos se nainen niin haluaa. Jos hän lempeästi haluaa minun olevan terveempi ja voivan paremmin. En suutu jos hänen mielestään minun pitäisi laihtua. Mieheltä.

• Anonyymi

Sulla on kyllä sympaattiset jutut. Olisiko se kuitenkin niin, että kohdelkaa muita niinkuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kyllä sympaattiset jutut. Olisiko se kuitenkin niin, että kohdelkaa muita niinkuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.

Tykkäisin että nainen olisi minulle lempeästi rehellinen. Olisi kiva kuulla aina totuus kauniisti sanottuna.

• Anonyymi

Ja jos kelpaan näin, niin laihdutan sitten. Muuten en!

• Anonyymi

Kelpaat mies minulle juuri sellaisena kuin sinuun silmäni iskin kauan sitten ja myös vanhempana ja muuttuneena.

• Anonyymi

Ei kannata kenenkään vuoksi laihduttaa. Oman itses takia voit laihduttaa, tai syödä terveellisesti.

• Anonyymi

Korjaa käytöstä. Siitä kiikastaa

• Anonyymi

Terveys edellä kannattaa ajatella, se on nro1 elämässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe