Vain Unkari yksin rauhan puolella,eikö kummallista nuoriso politiikkaa !?
Sota siis tärkeämpää ,Suomenkin johdolla ja nuoretkin saatu äänestämään sitä, joten kärsiköön !?
EU: n 50 miljardia Poroshenkon aloittamallae sodalle, Venjä kateus suojelusootaa vastataan !?an
Anonyymi-ap
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Siis VENÄJÄ sen sodan aloitti!
- Anonyymi
Käydään niitä sotia muuallakin eikä venäjä ole niissä mukana,mutta jos sinulta kysytään niin varmasti on mukana kaikissa maailman konflikteissa.
- Anonyymi
Tottta kai kaiki on katteel lisia Wenjäle,jolla on aina olut parhaat teurastaja diktaatorit,ja josa elin taso on nin korrkeaa,etä läkäritkin saaa palka 300 euro kuussa ?! Sitä pitsi Vladidolf Putler on paras sivili en tapppaaja joka Venjälä on olut Staliniiin jä lken ?!
Tietys ti kaiki katehdivat tällaisia valtio miähiä ?!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341